• FreedomCze

    Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám staré kolo Ranger Hard-Drive (celo odpružené), ale o to tu ani tak nejde jako o přehazovačku která je na něm, měl sem to rozebrané a když sem to dal dohromady tak mi nesedí tak jak by měla, vypadla mi z toho nějaká podložka se závitem, z jedné strany zbroušená( viz foto), ale bohužel nevím kam patří, poradíte mi někdo? Předem Díky

    0 0
    • Singlespeed  

      Podložka je protikusem toho šroubku v háku. Pak na to snad přijdeš, jak to patří ;-)

      0 0
    • Vilém  

      Blbe namontovano.

      0 0
    • FreedomCze  

      díky moc, už sem na to asi přišel, ta přehazovačka je v pr**** takže budu muset koupit stejně novou :)

      0 0
      • Vilém  

        Soudis podle ceho?

        0 0
      • novas752  

        Kdyby si nahodou chtel shanet novou, tak jedine tu stejnou – nejhorsi z nejhorsich, protoze jiny na to nebudou pasovat.

        A pokud na tom kole planujes jezdit vic nez za roh do kramu/hospody, tak ho rovnou zahod a kup neco aspon za 10 000. Do tohohle srotu nema cenu investovat ani korunu.

        0 0
        • Singlespeed  

          Dej si preventivně facku ;-).

          Shimano SIS přehazovačka na obrázku (řada Tourney) patří dnes už mezi komponentové legendy. Je tu s námi už od počátků horských kol, kdy tys ještě ani nebyl na světě a tvoji rodiče se zřejmě ani neznali :-). Pořád téměř stejná, nezničitelná a neuvěřitelně spolehlivá. Mnoho typů dražších šaltrů upadlo beznadějně do hlubin zapomnění, ale SISka pořád žije a ještě asi dlouho bude.

          0 0
          • novas752  

            Tak sory no. :) Jsem tu hazku mel na detskym kole v kombinaci s gripshiftem a doted z toho mam nocni mury…

            0 0
            • Singlespeed  

              Před mnoha lety to byla doslova revoluce, SISky. Na svém prvním kole s přehazovačkou jsem lovil převody páčkou bez poloh, řetěz nechtěl nabíhat na kolečka bez náběhů, prostě tak trochu voser :-). Pak přišlo Shimano se systémem SIS (Shimano Index System). Udělals cvak a bylo přehozeno. Bomba. A tak je to dones.

              0 0
              • Jakobo  

                To je fakt. Ta hazka byla tezka jak krava, ale taky neznicitelna. Pokud uz mela opravdu velky vakl tak stacilo jen trochu klepnout na nytky paralelogramu. Na prvnim horskem kole jsem tu hazku menil po 8 letech snad jen z moralnich duvodu, ze byla rezava. Nova stala 120 Kc a tak nejak stoji dodnes.

                0 0
                • Petr L2  

                  Já tedy nevím, kdo od kdy na horském jezdíte, ale když jsem si v 1991 kupoval první „horské“ kolo, už tenkrát byla tahle SISka největší lowcost a pokud se z nějakého důvodu na kole vyskytovala šla včetně těch páček nemilosrdně do trní. Ale možná že to byl ten model před tím, byl stříbrný a né tak pěkně černý, pokud si pamatuji.

                  0 0
        • Singlespeed  

          JInak, samozřejmě, na kolo bude pasovat téměř jakákoliv přehazovačka, stačí jen koupit zvlášť hák (cca 30–40 Kč), na něj novou přehazovačku namontovat a pak osadit do rámu.

          0 0
    • FreedomCze  

      Takže doporučujete koupit tu samou? pokud seženu

      0 0
      • novas752  

        Jo, nic lepšího nemá cenu vzhledem ke zbytku řazení a kola celkově kupovat.

        0 0
    • FreedomCze  

      Dobře, stejně plánuji renovovat celé kolo, nechce se mi kupovat nové na nějaké to ježdění po venku.

      0 0
      • novas752  

        Tohle renovovat nemá cenu. Dej si říct.

        Jakýkoliv kolo za 10–15 000 bude lehčí, bude líp brzdit, řadit, nebude vrzat, přední vidlice bude trochu pružit. Prostě normální celoodpružený kola začínaj někde okolo 30–40 000 a končej kdesi v šesticifernejch číslech. Původní cena tohohle mohla být s bídou 5–8, teď bys ho prodal maximálně za 500 a podle toho to vypadá.

        0 0
        •  

          Jakékoliv celoodpružené kolo bez ohledu na cenu je hlavně děsný krám.

          0 0
          • Vilém  

            Tak prirozene, jinak bys na tom jezdil taky.

            Fakt by me zajimalo na jakym krumplu se pohybujes. Tipuji pevna vidle, ocelovej ram, vecka, max 8sp.

            0 0
            •  

              Bohužel horším než jsi napsal,je to cross,duralový rám,pružinová vidlice se zamykáním,3*9 deore.Co bych dal za cr-mo.

              0 0
              • Vilém  

                Tomu duralu a 3×9 od shimana se teda divim, to neni zrovna vrchol spolehlivosti, crosse chapu, pokud to mas predevsim jako dopravni prostredek.

                0 0
                •  

                  Ten rám už je druhý,ale to 3*9 už má 63tisíc a měněné jsou jen převody.

                  0 0
                  • novas752  

                    A to se divíš že se to sere jo? :) To by si tam mohl mít vklidu 2× všechno nový na takovej nájezd…

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.