Silnička do 25 000 na Vysočinu

63 nepřečtených
  • Cavendish

    Ahoj,chci si pořídit žiletku tak do 25k.Bydlím na Vysočině takže je to nahoru a dolu.Pomůžete mi s výběrem kola?Představa o značce asi Merida,Pells,Trek,Le M­onde…

    0 0
    • Al Stra  

      tak jako Mark Cavendish bys měl sedlat kolo Scott

      0 0
    • Internaut  

      Co takto?

      rám RB RR- 5 990

      Fulcrum Racing 5 – 3 700

      pláště a duše – 1 500

      Campagnolo Veloce sada – 12 800

      Sedlovka a sdlo – 2 000

      řídítka – 1 000

      Celkem 26.990

      0 0
      • Cavendish  

        Taky by to slo o ramech RB sem premyslel ale nesedi mi Campa…kamarad mi obcas kolo pujcil s campou a nesedi mi tuhost razeni a pohodly rukou

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Volovec  

      Vybiram taky, taky na Vysocinu (okoli Jihlavy), v podobne cenove relaci, zatim je mym favoritem Šírer 503 Dynamic Veloce. Ted za cca 24litru.

      0 0
    • Manas  

      RB komplet – 25k. Na podzim by je meli delat jako cely kola:

      http://www.bike-forum.cz/…il-9032.html

      Vicemene jako to mam ja, ale spis uvidis az budou.

      0 0
      • Cavendish  

        Ovšem na toto RB-cko sem se ted koukal na nemohl sem ho spustit z oci.Jednoduchy a krasny.Funkcni…kola shimano a sada 105 to by me naprosto vyhovovalo

        0 0
        • Manas  

          Zkus poslat dotaz na jedno z RB center, mohli by ti rict vic.

          0 0
      • Lister  

        Tohle bych si za 25 klidně koupil.

        0 0
    • dancing dog  

      využil bych toto vlákno o silničkách do kopců. V rámci /především hospodkých/diskuzí bajkerstva kolem mě se řeší opakovaně zda na silničku nižší cenové relace trojtác nebo ne. Už se to tu řešilo několikrát, nicméně bych se optal nejlépe osobně zkušených- je pravdou, že 3placky řazení vyžaduje častější a větší seštolovávání? O tom se hodně diskutuje, já nikdy 3tác neměl, kluci taky ne. Sám nevím, jestli jen kompakt + např. 28 zubů nebo 3×1 vpředu u někoho, kdo je těžší/těžkej, jezdí jen tak, často ve velkejch kopcích s nicmoc výkonností. Já bych 3 viděl jako výhodu, někdo to až fanaticky odsuzuje, tak jsme se i pohádali a ti dva kluci potenciální silničáři neví, co teďka a já bych taky nevěděl a celkem by mě to zajímalo. Hmotnost kola + pár gramů není asi moc významnou veličinou, hlavní protiargument 3×1 : to častý štolování + otázka, jestli budou za pár let vůbec k sehnání náhradní komponenty…

      0 0
      • Pavel  

        Trojplacku jsem s velkou chutí hodil po psovi a nahradil „to“ kompaktem. Opravdu mne nebavilo neustále štelování. Buď to nechodilo na největší anebo na nejmenší anebo vůbec…

        Osobně mám kazetu 26z, vydřel jsem se ní na Lysou i na Prašivou. Dalo se to, ale s ohledem na polofukční kolena mám do hor (jedu za dva týdny do Alp, Grossglockner) nachystanou 28z kazetu.

        0 0
        • dancing dog  

          No, já vim, že už si to tu psal, otázka je, jestli si jen neměl smůlu na kus, jestli je to obecná vlastnost trojpřevodníků…

          0 0
          • Pavel  

            Vím minim o jednom dalším… A i servisák, co mi to montil, mne varoval…

            0 0
          • kámen úrazu1  

            Mám na silničce něco mezi 15 a 20 tisíci, řazení štelováno asi třikrát. Je pravda, že poslední rok neřeším šest poloh trojtácu a užívám jen tři, stejně jako na trojtácu na biku.

            0 0
            • dancing dog  

              přiznám se, že to moc nechápu, ten poslední rok…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • kámen úrazu1  

                Pro každý převodník bych měla mít dvě mezipolohy. Plácnu příklad – na velkým tácu při poloze „1“ při zařazení šestýho pastorku drhne řetěz o vodítko smyku, tak zařadím polohu „2“, stále na velkým tácu, a je to OK.

                Poslední rok mám ale převody seřízený tak, že ke každému převodníku je jen jedna poloha, jako na biku. Že by mně to extra chybělo se nedá říci, stejně si většinu času vystačím s prostředním tácem, 42 zubů. Kdybch závodila, bude mně to určitě vadit. Ale seřídit to jde, navíc kdybych závodila, budu možná pokukovat po kompaktech – možná.

                0 0
                • dancing dog  

                  Aha, díky! No, to už vypadá fakt složitě a na seřizování náročně..

                  0 0
                  • kámen úrazu1  

                    Jak se to vezme. Můžeš seřizovat dvojtác na čtyři polohy nebo trojtác na tři polohy, co bude jednodušší? :-)

                    0 0
                    • dancing dog  

                      myslel jsem 3tác na 6 poloh :-)

                      0 0
                      • Zdenda CUBE  

                        A co bys říkal na to, že Campa má na 2tácy pět poloh na smyku?

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • Lister  

                          Sakra, nepovídej??

                          Na starým rámu jsem to měl seštelované na dvě polohy na každou placku, na novém rámu se mi to povedlo tak, že mám dvě polohy na malou a jen jednu na velkou a funguje to naprosto luxusně.

                          Trojtalíř nepovažuju za naprostou hovadinu, ale kompakt v kombinaci s kazetou 27z nebo 28z mi přijde jako lepší řešení.

                          0 0
                          • nooski  

                            Ty máš Veloce se systémem Xenonu bez G pružinek. Tam nemá řazení pro přesmyk mikroindexaci. Vyšší řady v té době (Chorus a Record) tu mikroindexaci měly. U staršího Centauru jsem napočítal právě těch 5 mezipoloh a to v obou směrech.

                            0 0
        • Marskatin  

          já ji vozím pořád

          0 0
      • Jarque  

        S trojplackou 2 roky, docela nanic, pořád se to muselo štelovat. Nyní více jak rok klasika dvojtác a přesmyk se ani nehne. Je fakt, že obojí je sora, je možné že u vyšších sad už se to tak nekazí. Osobně nevidím důvod pro trojtác, 34×28 musí utáhnout každej.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • dancing dog  

          S tim každej opatrně. Já měl Veloce šaltr s dlouhym ramínkem, takže kazetu 13-29 a úplně vše jsem neutáhl, je fakt, že už to byla kombinace JÁ + celkem extrémy..

          takže spíše SKORO ÚPLNĚ KAŽDEJ :-)

          0 0
      • nooski  

        Kompakt v kombinaci s 28 pastorkem musí stačit na silničku v čechách kdekoli. Pokud jezdec potřebuje lehčí převody, tak může jít buď pěšky nebo se musí trochu vytrénovat a k tomu bikové převody vhodné nejsou. Na kole by se prostě trochu trpět mělo, jen tak se člověk posune dál :-)

        0 0
        • Edy  

          Z Karlovy Studánky na Červenohorský přes Vidle jezdím na com. vzadu 25/11, a vzadu horní dva nepoužívám. je to sice makačka, ale po rovině a z kopce umí každej trouba.

          Akorát v tom druhým kopci od Studáky dolů mě dole vyděsí vždy ty kostky přes silnici.

          0 0
        • dancing dog  

          pujdu pěšky .-)

          0 0
      • McBlacky  

        k tomu štelování. na 2*10 využiješ všechny převody na 3*? ale krajní polohy seřídit, aby neškrtaly je hodně na bednu /nebo spíš polohu smyku/. nejmenší pastorky na malé pile zase nenapne hazka.

        trojpilu bych volil jen v případě, že chceš používat těžší převod než 50/11 a zároveň chceš v kopcích točit vysoký kadence. Na první musíš ale mít výkonnost a druhá je otázka stylu. Proto vozím 3 pilu já. Kdybych neměl výkonnost na 52/11 nebo 53/11 tak na ní kašlu a vozil bych 50/34 na 11–27 na tom se dá jet skoro cokoli.

        ve srovnání 30/25 a 34/27 je jen o málo těžší převod pro kompakt. Větší kazetu než 25 na 3 pilu nebo 27 na kompakt nemá smysl vozit pokud nejezdíš kopce přes 10% průměru na více km

        0 0
      • honzah  

        Mam meridu road ride na tiagre s trojtacem. Najeto prozatim malo (cca 1000km), ale na trojtac jsem nemusel sahnout…

        No a jsem spokojeny, protoze kdyz me boli kolena a nemuzu slapat silou, pekne si jedu svihem…Na to moje jezdeni do prace a kolem komina jsem nadseny. A ze to neni in je mi nejak jedno…

        0 0
    • Volovec  

      Panove, co rikate na tenhle bazar:

      http://www.cyklobazar.cz/…dynamic-502/

      velikost by mi sedla, nove ted prijde na necelych 25tisic.

      0 0
    • onik  

      kukni na moji silničku vyšlo mně to asi na 30 a myslím že 5tka už se našetřit dá

      0 0
      • Cavendish  

        To je podle mých představ,ovšem bez nové ultegry ta se mi hnusí,chtěl bych tu klasickou

        0 0
        • Mobidyk1  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • onik  

          tak sadu mužeš dat jakoukoli..klasický bude ještě levnější ale tahle je super a ma bowdeny po omotavkou což se mi na ní libi nejvíce

          0 0
    • Mobidyk1  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.