Ahoj,chci si pořídit žiletku tak do 25k.Bydlím na Vysočině takže je to nahoru a dolu.Pomůžete mi s výběrem kola?Představa o značce asi Merida,Pells,Trek,Le Monde…
Ahoj,chci si pořídit žiletku tak do 25k.Bydlím na Vysočině takže je to nahoru a dolu.Pomůžete mi s výběrem kola?Představa o značce asi Merida,Pells,Trek,Le Monde…
tak jako Mark Cavendish bys měl sedlat kolo Scott
S tím se di vycpat,tak mi říkaji kluci z týmu,já si to nevymyslel
Prosím? kup si favorita
Co takto?
rám RB RR- 5 990
Fulcrum Racing 5 – 3 700
pláště a duše – 1 500
Campagnolo Veloce sada – 12 800
Sedlovka a sdlo – 2 000
řídítka – 1 000
Celkem 26.990
Taky by to slo o ramech RB sem premyslel ale nesedi mi Campa…kamarad mi obcas kolo pujcil s campou a nesedi mi tuhost razeni a pohodly rukou
Vybiram taky, taky na Vysocinu (okoli Jihlavy), v podobne cenove relaci, zatim je mym favoritem Šírer 503 Dynamic Veloce. Ted za cca 24litru.
RB komplet – 25k. Na podzim by je meli delat jako cely kola:
http://www.bike-forum.cz/…il-9032.html
Vicemene jako to mam ja, ale spis uvidis az budou.
Ovšem na toto RB-cko sem se ted koukal na nemohl sem ho spustit z oci.Jednoduchy a krasny.Funkcni…kola shimano a sada 105 to by me naprosto vyhovovalo
Zkus poslat dotaz na jedno z RB center, mohli by ti rict vic.
Tohle bych si za 25 klidně koupil.
využil bych toto vlákno o silničkách do kopců. V rámci /především hospodkých/diskuzí bajkerstva kolem mě se řeší opakovaně zda na silničku nižší cenové relace trojtác nebo ne. Už se to tu řešilo několikrát, nicméně bych se optal nejlépe osobně zkušených- je pravdou, že 3placky řazení vyžaduje častější a větší seštolovávání? O tom se hodně diskutuje, já nikdy 3tác neměl, kluci taky ne. Sám nevím, jestli jen kompakt + např. 28 zubů nebo 3×1 vpředu u někoho, kdo je těžší/těžkej, jezdí jen tak, často ve velkejch kopcích s nicmoc výkonností. Já bych 3 viděl jako výhodu, někdo to až fanaticky odsuzuje, tak jsme se i pohádali a ti dva kluci potenciální silničáři neví, co teďka a já bych taky nevěděl a celkem by mě to zajímalo. Hmotnost kola + pár gramů není asi moc významnou veličinou, hlavní protiargument 3×1 : to častý štolování + otázka, jestli budou za pár let vůbec k sehnání náhradní komponenty…
Trojplacku jsem s velkou chutí hodil po psovi a nahradil „to“ kompaktem. Opravdu mne nebavilo neustále štelování. Buď to nechodilo na největší anebo na nejmenší anebo vůbec…
Osobně mám kazetu 26z, vydřel jsem se ní na Lysou i na Prašivou. Dalo se to, ale s ohledem na polofukční kolena mám do hor (jedu za dva týdny do Alp, Grossglockner) nachystanou 28z kazetu.
No, já vim, že už si to tu psal, otázka je, jestli si jen neměl smůlu na kus, jestli je to obecná vlastnost trojpřevodníků…
Vím minim o jednom dalším… A i servisák, co mi to montil, mne varoval…
O.K., díky, cenná informace…
Mám na silničce něco mezi 15 a 20 tisíci, řazení štelováno asi třikrát. Je pravda, že poslední rok neřeším šest poloh trojtácu a užívám jen tři, stejně jako na trojtácu na biku.
přiznám se, že to moc nechápu, ten poslední rok…
Pro každý převodník bych měla mít dvě mezipolohy. Plácnu příklad – na velkým tácu při poloze „1“ při zařazení šestýho pastorku drhne řetěz o vodítko smyku, tak zařadím polohu „2“, stále na velkým tácu, a je to OK.
Poslední rok mám ale převody seřízený tak, že ke každému převodníku je jen jedna poloha, jako na biku. Že by mně to extra chybělo se nedá říci, stejně si většinu času vystačím s prostředním tácem, 42 zubů. Kdybch závodila, bude mně to určitě vadit. Ale seřídit to jde, navíc kdybych závodila, budu možná pokukovat po kompaktech – možná.
Aha, díky! No, to už vypadá fakt složitě a na seřizování náročně..
Jak se to vezme. Můžeš seřizovat dvojtác na čtyři polohy nebo trojtác na tři polohy, co bude jednodušší? :-)
myslel jsem 3tác na 6 poloh :-)
A co bys říkal na to, že Campa má na 2tácy pět poloh na smyku?
Sakra, nepovídej??
Na starým rámu jsem to měl seštelované na dvě polohy na každou placku, na novém rámu se mi to povedlo tak, že mám dvě polohy na malou a jen jednu na velkou a funguje to naprosto luxusně.
Trojtalíř nepovažuju za naprostou hovadinu, ale kompakt v kombinaci s kazetou 27z nebo 28z mi přijde jako lepší řešení.
Ty máš Veloce se systémem Xenonu bez G pružinek. Tam nemá řazení pro přesmyk mikroindexaci. Vyšší řady v té době (Chorus a Record) tu mikroindexaci měly. U staršího Centauru jsem napočítal právě těch 5 mezipoloh a to v obou směrech.
Tak tak ..
já ji vozím pořád
S trojplackou 2 roky, docela nanic, pořád se to muselo štelovat. Nyní více jak rok klasika dvojtác a přesmyk se ani nehne. Je fakt, že obojí je sora, je možné že u vyšších sad už se to tak nekazí. Osobně nevidím důvod pro trojtác, 34×28 musí utáhnout každej.
S tim každej opatrně. Já měl Veloce šaltr s dlouhym ramínkem, takže kazetu 13-29 a úplně vše jsem neutáhl, je fakt, že už to byla kombinace JÁ + celkem extrémy..
takže spíše SKORO ÚPLNĚ KAŽDEJ :-)
Kompakt v kombinaci s 28 pastorkem musí stačit na silničku v čechách kdekoli. Pokud jezdec potřebuje lehčí převody, tak může jít buď pěšky nebo se musí trochu vytrénovat a k tomu bikové převody vhodné nejsou. Na kole by se prostě trochu trpět mělo, jen tak se člověk posune dál :-)
Z Karlovy Studánky na Červenohorský přes Vidle jezdím na com. vzadu 25/11, a vzadu horní dva nepoužívám. je to sice makačka, ale po rovině a z kopce umí každej trouba.
Akorát v tom druhým kopci od Studáky dolů mě dole vyděsí vždy ty kostky přes silnici.
pujdu pěšky .-)
k tomu štelování. na 2*10 využiješ všechny převody na 3*? ale krajní polohy seřídit, aby neškrtaly je hodně na bednu /nebo spíš polohu smyku/. nejmenší pastorky na malé pile zase nenapne hazka.
trojpilu bych volil jen v případě, že chceš používat těžší převod než 50/11 a zároveň chceš v kopcích točit vysoký kadence. Na první musíš ale mít výkonnost a druhá je otázka stylu. Proto vozím 3 pilu já. Kdybych neměl výkonnost na 52/11 nebo 53/11 tak na ní kašlu a vozil bych 50/34 na 11–27 na tom se dá jet skoro cokoli.
ve srovnání 30/25 a 34/27 je jen o málo těžší převod pro kompakt. Větší kazetu než 25 na 3 pilu nebo 27 na kompakt nemá smysl vozit pokud nejezdíš kopce přes 10% průměru na více km
Mam meridu road ride na tiagre s trojtacem. Najeto prozatim malo (cca 1000km), ale na trojtac jsem nemusel sahnout…
No a jsem spokojeny, protoze kdyz me boli kolena a nemuzu slapat silou, pekne si jedu svihem…Na to moje jezdeni do prace a kolem komina jsem nadseny. A ze to neni in je mi nejak jedno…
Panove, co rikate na tenhle bazar:
http://www.cyklobazar.cz/…dynamic-502/
velikost by mi sedla, nove ted prijde na necelych 25tisic.
kukni na moji silničku vyšlo mně to asi na 30 a myslím že 5tka už se našetřit dá
To je podle mých představ,ovšem bez nové ultegry ta se mi hnusí,chtěl bych tu klasickou
tak sadu mužeš dat jakoukoli..klasický bude ještě levnější ale tahle je super a ma bowdeny po omotavkou což se mi na ní libi nejvíce