cau borci, zvazuju ze k biku pridim na leto i silnicku v cene max 20t na bezne pizlani a obcas do prace, realny odhad najetych km na ni by bylo ± 3t. Momentalne se mi nejvic libi favorit xenon a uvazuji jeho koupi. Mimo eshopy jsem prosel i ruzne bazary, ale ani jedno kolo nesplnovalo alespon castecne mou predstavu v uvedene cene, proto bych rad na 80% nove kolo; nehlede na to, ze mam rad vuni novych veci ;) Vzhledem k tomu, ze jsem zatim cistokrevny biker (pouze HT) preferujici delsi posed s minimalnim odpruzenim, hledam kolo ktere by vyhovovalo tomuto „posedovemu“ pozadavku. V geometriich a typech posedu se u silnicnich ramu vubec nevyznam, proto uvitam kazdou radu tykajici se geometrii. Vsiml jsem si, ze se silnicky vyrabi v klasickem mtb, inverznim nebo „vodorovnem“ slopingu? Jake jsou vyhody-nevyhody zminenych geometrii? Diky za kazdou odpoved.
faforit xenon kolafavorit.cz/dat/xenon.html
Rám: aluminium 7020 Vidlice: Hi-Ten Brzdy: Tektro Kliky: Al 170/52–42 Řazení: Campagnollo XENON Přesmyk: Campagnollo XENON Měnič: Campagnollo XENON Kazeta: Miche 10/12–21 Náboj: Miche Řetěz: Yaban LG10 Osa: zapouzdřená Ráfek: aluminium dvojitý+GBS Plášť: 622×25 Představec: Al, road Řidítka: Al, road Sedlovka: Al, road