• Brainsick

    Zdravím,

    odchází mi pomalu starý hliníkový Šírer a tak se poohlížím po nové silničce. Chtěl bych něco sportovního, hlavně aby to nebylo horší jak ten Šírer. Komponenty minimálně 105, Campu mám rád, ale už ji radši nechci. Limit je max. 50000 Kč. Pokud by někdo věděl o nějakém starším ročníku, zaprášeném někde na prodejně, tak budu rád za informaci.

    Otázka na konec: Vydrží karbon metrák váhy a hrubé zacházení? :)

    Specialized Tarmac SL4 Elite 105 2014 http://www.specialized.com/…l4-elite-105 za 46000 Kč

    Když měřím 186 cm, bude velikost 56 OK? Jinou už bohužel nemají.

    Canyon Ultimate CF SL 7.0 (105)

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Cannondale Super Six Evo 105 2014

    http://www.bikegallery.cz/…o-105-c-2014

    Zase 56. :) Bude?

    Wilier GranTurismo 2015

    http://www.wilier.cz/…smo/d-71263/ Ultegra nebo Force? O tom SRAMU nemám vůbec představu. 48000 Kč

    Lapierre Xelius EFI CP 100

    http://www.mojekolo.cz/…-100-cp-2015

    Focus Izalco Pro 3.0 2013

    http://www.bikegallery.cz/…pro-3–0–2013

    Trek Emonda S5

    http://www.trek-bikes.cz/…da-s-5/p-606

    Fondriest TF4 105

    http://www.bikegallery.cz/…tf4–105–2015

    0 0
    • Breakpain  

      Tarmac v 56 Ti bude asi malý, ale chce to vyzkoušet, mně se nato skládalo blbě se 187 a volil bych 58.

      0 0
      • jonti  

        me s 187 cm prave 56 od Specialized sedi vic nez 58, chce to vyzkouset.

        0 0
      • Brainsick  

        Tarmaca asi budu mít možnost jako jediného vyzkoušet.

        0 0
    • sharkeeCZ  

      mám toho Tarmaca 2014 Sport, tedy jen jiná kola a brzdy, jsem spokojen, ale asi bych vzal Canyona už jen kvůli nové 11s 105 sadě

      0 0
    • lalajda  

      No nevím, ale silnice za 50t. už by měla mít alespoň Ultegru, ne?

      0 0
      • mr.antik  

        dyť 50 stojí slušnej rám s vidlí…

        0 0
      • Brainsick  

        Taky jsem tak původně uvažoval, ale chci hlavně dobrý rám.

        0 0
        • lalajda  

          Jsem pořád přesvědčen, že za 50t by mělo být kolo jak s dobrým rámem tak i Ultegrou a Giant níže toho je i důkazem… pokud tedy nevybíráš z modelů 2015.

          0 0
          • McBlacky  

            Giant je letos haluz cenově. Vůbec to nechápu, ty kola jsou špičkový, škoda, že jsem jejich ceníky neměl když jsem objednával kolo, Emonda je sice hezčí, ale cenově masakr proti Giantu.

            Je to největší výrobce kol na světě, takže u svojí značky si to dokáže pohlídat.

            0 0
            • jonti  

              Uplne staci aby dovozce pocital s jinym kurzem CZJ/USD, nebo ho mel nejak zajisteny. Letos to delalo hodne.

              0 0
    • McBlacky  

      já bych zařadil GIANT: http://www.giant-bicycles.com/…19407/77805/

      a volil mezi ním a Canyonem. Moc lepší volbu kolem 50tkč než ten Giant si myslím nenajdeš

      0 0
    • Řepík  

      Pokud už na 105, tak bych bral model co má novou 11 speed 105.

      A co znamená to Tvé „hrubé zacházení“? :-)

      0 0
      • Brainsick  

        Ježdění za každého počasí, sem tam nějaký skok přes díru. Přejíždění lesních cest, polňaček. Je fakt, že jsem to dělal u kola za dvacku, u kola za pade si to už trochu rozmyslím.

        0 0
        • jonti  

          Budou trpet kola a plaste, o ram bych se nebal, pokud nepojedes uplne na tvrdo.

          0 0
        • tromboonen  

          No a nebylo by lepsi na to hrube zachazeni koukat se po kategorii Endurance? Jede to stejne, tuhe je to stejne (pokud dobre vyberes), sedi se na tom lip, je to pohodlnejsi, plus vlezou se tam sirsi plaste, blatniky na zimu..

          Giant neco ma, i kdyz specificke sedlovky, Trek Domane, Spesl Roubaix, Canondale Synapse od 2014 je prej hodne dobra, i ten Canyon… tohle aero bude tvrde jaxvina a s metrakem Ti o sekundy asi nejde..

          0 0
          • Brainsick  

            Na pohodlí mi moc nezáleží, ten Šírer rozhodně nebyl pohodlný a vyhovovalo mi to. O vteřiny mi přímo nejde, ale o sportovní jizdu ano, fyzicky jsem na tom dobře. Závodit bych klidně mohl. V nejlepších dobách, kdy jsem kolo opravdu žral, jsem najezdil i 15000. Pomalu bych se chtěl vrátit zase alespoň na 10000. Ten metrák není problém shodit, váhu moc neřeším.

            0 0
            • tromboonen  

              No vsak na dobre enduranci se taky jede sportovne, neni to nic pro babky na nakupy, jak se tady obcas doctu – rozhodnuti je na Tobe, zkus se na tom projet a uvidis

              0 0
        • ememem1  

          ja to robim na spesl roubiax za tri litre s ust plastami uplne bezne, pri troche opatrnosti sa neni coho bat.

          0 0
    • šimlos  

      Canyon.Mezi ostatními koly za tu cenu nejlepší volba.

      0 0
      • Brainsick  

        Canyon byl můj favorit, už delší dobu po něm šilhám, podívám se na něj na For Bikes.

        0 0
    • Tina  

      Dema má teraz veľmi pekné silničky. Corsa 9.0 (Ultegra alebo Force) alebo Corsa 7.0 (105ka alebo Rival). Budú vystavovať aj na 4bikes.

      0 0
      • Amoondre  

        Za ty prachy koupis lepsi kola, viz. napr. uz hodnekrat zminovany Canyon/Giant

        0 0
        • Tina  

          Canyon vzhľadom na priamy predaj by mal byť byť cenovo najvýhodnejší, ale napr. model na Ultegre má drahší ako Dema Corsa 9.0.

          Ten Giant TCR IMHO zas tak výhodný nie je keď si porovnáš komponenty. Giant má kazetu 105ku, reťaz KMC, kokpit noname Giant s priblblým 1 1/4" krkom vidlice na ktorý prakticky nezoženieš normálny predstavec, plášte Giant. Aero sedlovka čo nepruží. Hlavne tie kolesá Giant s drátmi Sapim Race by si ťažko predával aj za 3.000,– Kč. Na 50tis silničku sú fakt úbohé. To sú IMHO kola na silničku za 15tis (rovnaké kola montujú na Giant Defy 1 za 30tis). Dema Corsa 9.0 má v tej cene už DT Swiss zapletené kola, kokpit FSA, plášte Maxxis 120TPI a aj kazetu Ultegra.

          0 0
          • blaf  

            ta Dema (2300eur) je drazsi nez Canyon (2200eur), ale je fakt, ze Canyon uz asi neni tak vyhodny jako byval, v tehle dobe jsou dost zajimave Rose silnice, primy prodej, moznost menit osazeni, zajimave ceny

            0 0
            • Tina  

              A prečo porovnávaš ceny v Eur? Dema Corsa 9.0 je oficiálne v ČR za 59.999,– Kč a Canyon CF 9.0 je za 60.509,– Kč.

              0 0
              • jecnak  

                Plus litr nebo kolik to bylo za poslani – za krabici.

                0 0
                • Tina  

                  Pošta: Canyon … 891,56Kč + 464,94Kč = 1.356,50 Kč

                  Pošta: Dema … zdarma

                  0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Zas ti pribali momentovy klic.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Tak ted ho mela i Jitka u Boona – i kdyz jen presetovy. Ja tim chtel hlavne naznacit, ze cena uvadena u nich na webu proste neni konecna. O bankovnich poplatcich ani nemluve.

                    0 0
                    • sharkeeCZ  

                      Bankovni poplatek za prevod v ramci ceska? To uz snad maji vsichni zadarmo, ne?

                      0 0
              • blaf  

                otevrel jsem ten tvuj link, tam cena v eurech, tak jsem porovnaval v eurech, nic vic v tom nehledej

                0 0
                • Tina  

                  To je divné. Ja keď si otvorím ten link tak tam mám cenu v Kč.

                  0 0
                  • jonti  

                    To je podla nastavenia v browsery a toho, co si minule nastavila.

                    0 0
                  • blaf  

                    mam v browseru anglictinu, to bude proto…

                    0 0
              • ememem1  

                hm, cinska katalogovka neznemho povodu a kvality oplacana lepsimi komponenetami(ty­picke pre tieto „znacky“) kontra seriozny brand…

                0 0
          • Rubi  

            zas kolo za 50K a koupit si demu? nerikam ze je spatna, ale proste i znacka jezdi

            0 0
            • McBlacky  

              Vidim zo podobne, dema neni znacka a pokud jdeme ciste po cene tak polygon nebo mozna i lf budou levnejsi

              0 0
            • Tina  

              Tak proti takémuto argumentu nemám čo dodať. Iba, že doteraz o značke nepadlo ani slovo. V tom prípade Bianchi, Spešl, Trek a pod. A za logo na trubke si priplatiť 10 – 20% z ceny.

              0 0
              • sharkeeCZ  

                ono to není jen o tom logu, že ano

                0 0
                • jeffino  

                  a o čem teda? když pominu, že ty rámy peče skoro stejnej číňan, kolo který je dělaný v evropě s trošku slušnější supervizí bude stát min 100t navíc ty jako laik nemáš relevantní možnost si dané rámy porovnat a vyhodnotit.

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Ale mas, nez za to das 30–50k (za ram) tak si proctes zahranicni fora a testy a tam se dozvis veci… problem je, ze ty mensi znacky az neznacky tolik lidi nema ani netestuje, takze tech informaci je mene, plus je jich obecne mene, takze neni mozne koupit napriklad samostatny ram za dobre penize (plus co jsou dobre penize za no-name ram)…

                    Jako muze se stat, ze se neco povede, ale u ramu od znacky bez vetsiho vlastniho vyvoje by to byla spis nahoda, ze to pece Cinan je jedna vec, ono kolikrat Cinan ma lepsi pracovni moralku nez znechucenej Evropan, ale ze si nekdo pohraje s designem a lay-upem je o necem jinym.. samozrejme kazdemu co jeho, nekomu vyhovuje vlastni cesta, proc ne, ale rikat furt dokola ze osvedcene ramy vetsich znacek jsou sracka s nalepkou, ktera je stejna jako no-name katalogovka s nalepkou uz je trochu ohrane..

                    0 0
                  • mr.antik  

                    rozumim tomu kulový, víc než laik, silničku skoro nejezdim, sílu mám mizernou, rámy sedlám malé (takže bez extra nároků na tuhost nebo odolnost), ale rozdíl mezi různými karbonovými rámy poznám i já – opravdu to není jen o materiálu vlákna

                    0 0
                    • tromboonen  

                      Material je nic, ty vlakna jsou tak malinky, ze u tech dnesnich ramu a jejich vah to nejde jen naplacat tam nejlepsi karbon, ale musi se to zkonstuovat tak aby to fungovalo a ty jednotlive vrstvy tam strkat velmi promyslene, coz holt bez vyvoje a narocnejsi vyroby nejde.. kdyz se podivas do top ramu a vidis tu stenu pod 1mm a vis neco o kompozitech, tak nemuzes tvrdit, ze to dokaze (se stejnejma vlastnostma) vyrobit kdekdo v garazi…

                      0 0
              • ememem1  

                tak to tiez ale aspon viem co kupujem na rozdiel od niecoho co ma neznamy povod a zlozenie.

                0 0
              • Madtomas  

                To se ti ale pri prodeji vrati.

                0 0
            • Mikikuba  

              Přesně.

              0 0
    • Datel Stepní  

      Ten Wilier Granturismo je moc hezké kolo.

      Ale např. sedlovka je alu. To mi přijde na kole za 50 nesmysl.

      U Wilieru se možná vyplatí stavět. Nabízí rám za asi 27 000. To je dobrá cena. Obvykle vyjde individuální stavba dráž, v tomto případě možná ani ne.

      0 0
      • jaja01  

        je to tak, poridil jsem gtr na campe (myslim, ze to k sobe tak nejak patri), ale sedlovka a predstavec jsou alu .. premyslim, zda to ma smysl menit za carbon, deka nehonim, pohodlnost asi jina nebude, kdyz je ram a vidle carbon, ne?

        0 0
        • Datel Stepní  

          U představce je to jedno, ale sedlovku bych asi vyzkoušel karbonovou. Jen můj názor.

          Ano, Campa se hodí více, ale já už jsem „Shimanista“ Campagnolo nesnesu, ale to je můj problém, budu mít Itala se Shimanem. Snad mě nikde neukřižujou :-)

          0 0
    • Divebull  

      No, pokud by si chtěl Scotta Foil co je v mém profilu, akorát s jinýma kolama, řízením, sedlem a brzdama tak napiš. Je to jinak celé na nové 11 Duře. Rok 2013. Navíc do Boleslavi by si to neměl daleko…

      0 0
    • Brainsick  

      Díky všem, ale budu navyšovat rozpočet a mám chuť na něco speciálního, možná budu pomalu skládat. Šírer snad ještě nějakou dobu vydrží.

      0 0
    • siafu  

      momentálně mám objednaný Lapierre Xelius 100 – ale tady, takže k němu očekávám Zondy a pedály, Giant TCR je na tom tento rok cenově dost dobře, ale moc se mi nelíbí letošní design, který je ještě horší než loni a v aero sedlovce taky nějakou přidanou hodnotu zrovna nevidím, spíš naopak

      ještě byl ve výběru třeba Wilier GTR, Canyon, Giant TCR, pak Fondriest TF4, ale tomu by slušela o něco nižší cenovka… ze začátku i starší BMC Roadracer, padly i úvahy o tom, zda nepořídit Orbeu či Bianchi Intenso, ale 60 tisíc už mi přišlo fakt dost, takže nakonec bude Xelius, kde vzhledem k ceně rámové sady ani nemělo smysl řešit nějakou stavbu :D

      0 0
      • Rorejs74  

        No tak ale bacha na modni policii, ta kombinace Shimano sada + Campagnolo kola je pro nektery naprosto nepripustna ;-)))

        BTW: Sam mam ty Zondy na zimakovi ( Shimano 105 ) i na letnakovi ( Shimano Ultegra ) a nedam na ne dopustit … super drzaky i pod mejma vic jak 90-ti kilama.

        0 0
        • jonti  

          Proc myslis ze vznikla znacka Fulcrum? Je to 100% Campagnolo, ale nebije to tak do oci.

          0 0
          • Rorejs74  

            Jj, ja vim, ale treba s tim G3 vypletem zadniho kola nic nemaji. To ma jenom original Campagnolo.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Jirka1986  

      Dobrý poměr cena/výkon má i tento Focus:

      http://www.forride.cz/index.php…

      0 0
      • Lada,s  

        Ale Jirko…není to reklama?

        http://www.forride.cz/index.php…

        0 0
        • Jirka1986  

          Především si myslím, že jsem tady dal odkaz na kolo „k tématu“ s výrazně lepším poměrem cena/výkon(váha) než jsou tady kola v odkazech výše. Samozřejmě pokud to chce někdo považovat za reklamu, tak může, stejně jako jakýkoliv další odkaz na stránky jakéhokoliv e-shopu :-).

          0 0
    • Brainsick  

      Tak to bude Fondriest, nechám si ho postavit, vzhledově se mi líbil asi nejvíc, má skvělé recenze a mám Kolokrám hned přes kopec, příští týden si tam zajedu. Ještě se rozhoduji mezi TF4 a TF3 1.2.

      0 0
    • dancing dog  

      ty jo, jsou to fakt dardy, na to že to je ze 105. nic teda proti 105…

      0 0
      • Tina  

        A za koľko by si si teda takú silničku na 105ke predstavoval?

        0 0
        • Dumbíček  

          Samozřejmě jsou to takové ty klasické „hospodské řeči“ co nikam nevedou. Ale faktem je, že silnička v ceně menšího ojetého auta je zlodějna. :-)

          0 0
        • lalajda  

          okolo 30ti

          0 0
          • McBlacky  

            na carbonu asi těžko, když jen sada samotná za dobrou cenu je za 9500 bez náboju :)

            0 0
            • dancing dog  

              To je sice fakt, ale mozna byses divil, za kolik je kupuji masovi vyrobci..

              0 0
              • karliner  

                za kolik?

                0 0
              • McBlacky  

                i tohle je cena z velkoobchodu (sice jen CZ ale i tak).

                0 0
                • dancing dog  
                  • 15 až 25%, u opravdu velkých odběrů prý i víc. info z oblastiněmeckýho velkovýrobce
                  0 0
                  • McBlacky  

                    a ted si to srovnej s tou cenou co píšu já.

                    Kolokrám má sadu 105 za 10590 bez kazety. 105 kazeta na 11s stojí 1090kč. To máme 11680kč nejlevnější eshop ceny ±, v cizině je shimano v maloobchodu dražší.

                    Já psal 9500kč (s kazetou) to je sleva 19%

                    moc líp si myslím, že ji nekoupíš, ale třeba se pletu, kdo ví.

                    Pointa je taková, že pokud ti zbyde 20t kč na zbytek kola a chceš carbon, tak to bude osazený zbytek komponenty force, kola axia v nejlepším případě a rám a vidle budou z nejnižích řad

                    0 0
                    • dancing dog  

                      Mineno minus 20% ve srovnani s velkoobchodem, predpokladam, ze velci vyrobci maji smlouvy po vlastni ose.. Ale rozhodne nerozporuju to, co pises, ja mam na silnicce tiagru 9s a od te doby ceny sad nesleduju, zda se mi, ze podrazily :-) mas pravdu a ja se, trebaze v dobre vire, mylil .. Aspon vim, ze nemam touzit po karbonovy silnicce na od 105 vejs..krom toho by to byl vysmech,kdybych si to poridil ;-)

                      0 0
                      • sharkeeCZ  

                        mám podobné informace

                        Někteří výrobci tak nakoupili vice sad než sestavili kol a pak je dávali na trh přes velokoobchody a eshopy a tím „kazili“ ceny trhu s komponenty. Dnes už se to údajně hlídá. Ale potvrdit to nemohu.

                        0 0
                      • jonti  

                        Dolar za 17,50 vs 26 je obrovsky rozdil, neni divu, ze je vsechno v CZK tak drahe.

                        0 0
                        • sharkeeCZ  

                          EUR spadlo za 12 mesicu z 1,36 na 1,06 vuci USD, neni to jen o CR

                          0 0
                          • dancing dog  

                            jsem před necelym rokem musel prodat 3ooo dollarů, posledních z práce v zahraničí. prodělal jsem skoro dvacku, ale bylo to urgentní a nutný a kdo to mohl tušit :-) se stávaj horší věci…

                            0 0
            • lalajda  

              Modely 2015 asi ne, každý výrobce chce vydělat. Ale modely 2014 určitě..

              0 0
          • sharkeeCZ  

            rok jetou silnicku na karbonu na 105 asi ano, novou, ani nahodou

            0 0
        • Amoondre  

          Novy karbon dualy/hazka 105, kazeta/presmykac Tiagra za 34k

          0 0
    • Trainman  

      Pro představu – za nějakých 45 tisíc (po upgradu) jsem si poskládal tuhle Meridu Sculturu Comp 904 (2013). Oproti sérii navíc kola Fulcrum Racing 3 (Hnoj), kliky Ultegra 6750 50/34 (shozené z nového kola – prostě jsem je chtěl – podle mého jedny z nejhezčích silniční klik za poslední desetiletí :)), letos jsem ještě doplnil i brzdy Ultegra 6700. Stávající hmotnost nějakých 7,75 – 7,8 kg. Sám měřím 186 a tahle Merida (L-55cm) mi padla geometrií naprosto přesně (vyšší hlava a kratší rám). Posílám i ilustraci, omlouvám se ale za mobilfoto, lepší snímek stávajícího provedení ještě nemám :)

      0 0
    • Brainsick  

      Co říkáte na tohle? A nepřijde vám ta cena nějak podezřelá? Jinak se prodává ta F2 2013 za 89000 Kč.

      http://www.sobotkasport.cz/…F2,1049.html

      0 0
      • tromboonen  

        Ja to nesleduju, ale co myslis, ze by moh byt za problem, ram nebo sada fake? To asi tezko… zavolej prodejci, poptej se ho na podrobnosti kdyz Ti to pripada divne, ale IMHO neni duvod, 53k za takove kolo je rozumna cena

        0 0
      • Zdenda CUBE  

        Za uvedenou cenu je to kolo super nákup. Jde o to, jestli ti bude velikostně, pokud jsem to dobře pochopil, tak za tu cenu je jen velikost 56! Jinak pouze ta kola ofiko stojí přes 40K, je tam sice starší 10sp Sram red, ale ta sada je naprosto v pohodě. Pokud stojíš o velmi kvalitní kolo a bude ti hlavně sedět velikost, tak bych neváhal ani minutu…

        0 0
        • Zdenda CUBE  

          Ještě oprava, až dodatečně jsem si všiml, že ta kola nemají celokarbonové ráfky, tak výše uvedená cena kol je pochopitelně jiná.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.