• jiriga

    zdravim, ani tak nezadam o radu , ale spis nazor ohledne ramu. Vzdy jsem tak nejak spise tihnul ke kvalitnejsimu ramu a trochu ubrat na vybaveni, neb to se da casem dohonit. Koukam na silnicky kolem 25–27tis a tak nejak mi vychazeji ty ze zahranici jako lepsi koupe, obzvlaste ty co jdou na primo od vyrobce (nekdy vyrobce v uvozovkach). Toto jsou kola, ktera jsem si tak nejak rikal z eby byla naprosto dostacujici pro moje jezdeni, jeste asi Trek Emonde.

    Kazdopadne Rosa/Canyon/Fu­ji/Cannon .Spis by me mozna zajjimalo, jestli tam jsolu nejake markantni rozdiky mezi ramy, pac jinak to je spise na zvoleni te spravne geometrie a ziskani lepsi sady za podobne penize,nez co mohu ziskat doma…nebo se mylim?

    http://www.wiggle.com/…6-road-bike/

    https://www.canyon.com/…-al-6-0.html

    https://www.rosebikes.com/…r/aid:855982

    https://www.kolasvorada.cz/…agra-2016-56

    0 0
    • tromboonen  

      Zadej do google to konkretni kolo a k tomu review (pripadne nemecky) a mas recenze, z tech vychazej. Rozdily tam budou, ale vzhledem k tomu, ze jsou to vsechno hliny, predpokladam, nechce se mi vsechny rozklikavat, tak spise ve vaze a v chovani/zataceni, jinak to bude podobne a bude rozhodovat geometrie a pak dejme tomu vybava.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Johnnyxjr  

      dneska třicetník za hlínu už bych nedal do 30 sezeneš slušně osazenej karbon tady

      http://www.planetx.co.uk/…kes/maratona

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • IndyCZ  

      Záleží, jaké máš priority, resp. co od toho kola očekáváš. Ten Canyon jsem nějaký čas jezdil a je to solidní kolo, v testech dopadal velmi dobře. Koupil jsem ho teda ve výprodeji za 22. Označovat ta kola za plečky, která se nehodí ani na zimáka, je nesmyslně radikální. Na běžné nezávodní ježdění to stačí.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MD1972  

      nechci zakládat nové vlákno. když to s tímto má společné téma..

      lehký a kvalitní rám..

      AL – váha – cena? (nové / bazar)

      CARBON – váha – cena? (nové / bazar)

      díky za případné reakce a odkazy…

      0 0
      • jiriga  

        S ohledem na výše řečené…60/30 a 80/40…cokoliv levnějšího jsou vyhozené peníze:-)) ještě , že aspoň ten život je rozmanitější:-))

        0 0
    • jiriga  

      tak jeste k tem silnickam..ted se mi naskytla moznost granfonda na 105 nebo teammachine na tiagre. oboje karbon. rozdil mezi nimi cca 5 tisic, tak nevim jetsli jit od GF nebo se spokojit s horsi sadou a trochu sportovnejsim ramem u TM. Ale budget je napjaty. nemate nekdo zuskenosti, zda-li je kokmfrt jizdy o tolik horsi u TM?

      0 0
      • lunochod  

        Na rozbombardovaných silnicích je to s tm docela boj :-)

        0 0
        • jiriga  

          fakt? jinak ta SL03 je na 105. Jsem se byl prjet na GF a to mi prislo ok, kamoska jela na SL03 a nejak extra si nestezovala, ale hodnoceni nebo valstni porovnani nemam. Vy uz jste trochu rozmazleny mi prijde:-) zatim jezdim na Fortove silnicce stare 20 let se 105, byt iocel, ma jeste klasicke galusky, pac nic jineho tam nejde:-) si rikam,ze horsi to snad byt nemuze…

          0 0
          • Orbicek  

            Měl jsem Teammachine slr03 a přišla mi hodne pohodlna-jezdil 25mm plaste a úplně v pohodě. Zároveň se ale nějak přehnané nekroutila, a to mám skoro 90kg.

            0 0
            • jiriga  

              Díky, ten TM nebudu moc mít možnost teď vyzkoušet, zároveň i předpokládám, že posed trošku víc do pohodlná se dá uzpůsobit, pokud je ta potřeba

              0 0
              • Orbicek  

                No pak jenom záleží co od toho čekáš, teď jsem se bavil s jedním borcem, který pořídil karbon kolo, protože prý líp žehlí asfalt a stěžoval si, že to není pravda, protože když vybral 30 cm díru, tak ho to trklo:)

                Ale TM a GF je spíš rozdíl v geometrii a potom co se ti víc líbí plus teda myslím, že GF má vnitřní vedení lanek. Ale za mě TM fakt doporučuju, navíc mám slabost pro to jak ten rám vypadá:)

                0 0
                • jiriga  

                  Tak jsem to včera vyzkoušel, nějakých 65km. Ještě to tedy opravdu velmi slušně.hezkdy drží směr , slušný přenos síly, když do toho člověk šlápne. Kupodivu jsme si ani nijak neupravovala posed,jen jsme si posunul sedlo nahoru.bal jsem se příliš nataženého posedu s větším dropem bez jsem zvyklý, ale kupodivu to bylo celkem v pohodě a ani zada či za krkem mě nebolelo.na konci už jsem cítil trošku bedra, ale nic dramatického :-) navíc i sedlo mi celkem sedělo.cekkove kolo velmi slušné komfortní, žádné odskakování či nervozita (alespoň jak jako laik mohu posoudit, silniček moc ježdění nemám) .105 funguje velmi dobře, žádný velký problém jsem neměl.trosku mi to přišlo těžší/linejsi do kopce, ale to jen můj pocit.nicmenen přes ty všechny výhody a parádní zkušenost jsem zjistil, že ten můj současný fort road Na 105, není úplně špatně kolo.105 není možná tak bryskni , ale rozhodně nefunguje špatně.kolu chybí lehkost a lepší přenos síly do rámu, nicméně po zamýšlené úpravě do sportovní, mi pořád doprava dost. Nevím jestli těch 30/40tis do karbonu mi stojí za to.letsi určitě ne, půlka sezóny stejne za mnou.mozna příští na cestu kolem Sella Rondy.nicmene to si i vyzkouším Teammachine.

                  0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.