Rozhoduju se mezi nize uvedenymi koly, kdo je jezdite, zkuste mi poradit, z minulych dredu na toto tema sem moc nezchytril.
Rozhoduju se mezi nize uvedenymi koly, kdo je jezdite, zkuste mi poradit, z minulych dredu na toto tema sem moc nezchytril.
Anketa: Ktera?
Nechapu proc zakladas dalsi thread, kdyz v minulem jsi dostal soupis vyhod a nevyhod jednotlivych kol. Rozhodnout se musis sam, to za tebe nikdo neudela.
a jak moc si zestihloval spalky aby sedly na 420?
(06.08.2007 22:40:46) 88.100.249.xxx 1×> Silniční kola
tak ještě jednou mavic je držak s jednoduchou servisovatelnosti co víc potřebuješ vědět (a jede)
ups:) chtel sem se podivat jak to vypada…a ono je to anketa :(
Myslíš jako silniční kola, která dobudou svět asfaltu?
tyhle ksyria jsou strašně těžký, po rovince budou dobrý, ale kdo by se s tim tahal do kopce… takže AC jednoznačně, pokud teda nemáš 90 kg.
to by mě zajmalo co vozíš ty když sou pro tebe ksyrka těžký ?
řikal tyhle ksyria- tím pádem elite…a SL, ES asi budou o „trošku“ lehčí ;-)
ou promin my chybka :o)
v pohodě, já jen že sem to pořádně přečetl ;-)
tyhle ksyria by meli mit 1690, to je stejne jako moje odchazejici cosmosy, takze zadne vahove ulehceni, snad jen ze budou tuzsi. no a tuhosti se trochu bojim u ac, s plnou polni zasednu to kolo tak 80 kg.
Hmotnost je u silničních kol určitě důležitá, ale není to určitě jedinej faktor. Navíc spíš záleží na hmotnosti samotnejch ráfků, niplů a drátů, než na celkový hmotnosti. Takže pokud to má hodně odtučněný náboje, tak to kolo bude celkově lehčí, ale né na tom nejsprávnějším místě. Navíc to může být na úkor životnosti (jen čistá spekulace v tomto případě, s AM nemám zkušenost). Pítrs je s nima spokojenej. Pokud nejsi závodník co jezdí pravidelně kopce, tak by to nebylo to hlavní podle čeho bych se rozhodoval.