Ahoj chci si koupit druhé kolo silniční (mám bike) a limit mám 20 tisíc a chtěl bych se zeptat tady vás na fóru na nějaký slušný kolo v poměru cena/výkon a nějaký kvalitní komponenty, díky moc.
Ahoj chci si koupit druhé kolo silniční (mám bike) a limit mám 20 tisíc a chtěl bych se zeptat tady vás na fóru na nějaký slušný kolo v poměru cena/výkon a nějaký kvalitní komponenty, díky moc.
Bazar, nový?
Kupovat budu až nějak v listopadu takže nevím ale asi novy.
Lehce nad 20 koupíš novou Tiagru, za 25 a víc uz 105, naopak pod 20 je to často Sora a Claris a tomu bych se vyhnul.
Za minimum abys byl spokojen povazuj tu Tiagru.
No rok jsem jezdil na sora. Kolo jsem koupil jako jeté. A co se týče sory tak naprosto bez problémů..
To je jenom místní zaujatost že tyhle nízký modelový řady nic nevydrží. Pokud ten člověk nemá potřebu jezdit na top komponentech, tak funkčně skoro nepozná rozdíl. Ale tady na BF prostě módní policie neuznává nic nižšího než 105
Taky zvažuji silničku, mužu ji mít za 12500,– byla by celá na Soře a náboje Tiagra. Myslíte že dobrý kup,je uplně nová.
Soru neznám, Tiagra je funkčně OK, jen trochu pomalejší a hlasitější, 105 zlatý střed, Ultegra jemná. Vydrží všechny desítky tisíc km bezproblémového provozu.
Neřekl bych ze je to módní policie – konstrukce pák je u Claris a Sora jiná a nefunguje to proste tak hezky – Tiagra a vejš je to něco jineho. Pak taky mas vzadu 8/9 kolečko – Tiagra je 10 a od 105 je 11.
Takový kompromis bude nová Sora 2017 – přebrala konstrukci z vyšších rad zachovala 9 stupňové řazeni.
Jestli dá 20 za kolo byla by škoda ho mit na stare Sore, koukal bych rozhodne po Tiagre.
O silničce do 20000Kč taky uvažuju. Aspoň nemusím zakládat novou diskuzi.
Z původních 29 tisíc? Tak tomu nevěřím…
Tak jako na první pohled to ujde. Na druhý pohled ve srovnání s tím Tribanem 540:
Když si to sečtu, tak ten Ghost nabízí za víc peněz míň muziky.
Tyjo z 51000 :DDD
Tomu říkám sleva roku :D
Jinak za tech 20 jo proč ne, jen by prodejce měl mít soudnost a vymýšlet si imaginární ceny v nějaké rozumné výši ;)
dekuju moc :)
a co tohle?
O kus horší kola a o kus dražší než ten Triban… a taky IMHO hůř vypadá..
Proč v tolika popiscích u různých kol uvádějí vždy Tiagra kazetu 11–28, když podle dokumentace Shimana taková kazeta neexistuje?
Vyrábí 11–25, 12–28 a 12–30.
hele dneska jsem videl u nas v cykloservisu CTM na 105 5800 a bylo za 22,5t…
Na první pohled vypadá velice dobře (až na záplety, ale ty má v této ceně špatná každé kolo), ale nejsem si jistý výstupní kontrolou CTM. Přeci jen ten rám pochází z taiwanské konfekce.
Mě by třeba zajímalo, jak je řešeno vnitřní vedení lanek a zda nevydává nějaké pazvuky (například při upuštění kola z malé výšky na zem).
Co je špatného na Taiwanu? Taky tam mám upečený rám a není na něm nic špatného ;)
Z principu nic. Naprostá většina rámů pochází z Taiwanu, ale v případě CTM (a nejen jich) to píšu: Výstupní kontrola. CTM přišlo do fabriky, dostalo katalog rámů s cenami a řeklo, že chce tenhle rám s těmito barvičkami a potiskem CTM. Evidentně tlačí cenu maximálně dolů a někde se to projevit musí. Většinou právě v detailech jako jsou sváry, vedení lanek, závity apod. Proto mě zajímá, jak je u tohoto, evidentně low-end rámu, řešeno například to vedení lanek.
Vedení lanek řešíš naprosto zbytečně. Mám ve Scultuře taženou jak zadní brzdu, tak přehazovačku, v jednom kuse bovdenu, takže to zákonitě na nerovnostech rachotí, ale zato nepotřebuje údržbu a dobře se mění – a to je to, o co mi jde, přičemž samotný rám je v ceně uvedeného kola, taktéž upečeno na TW.
Předpokládám, že první majitel CTM nebude muset po celou dobu vlastnictví stroje lanka měnit, takže to s radostí přenechá na dalšího majitele, tím pádem ho nějaké vedení lanek vůbec nemusí zajímat. Jestli budou trochu rachotit na nerovnostech je úplně jedno, hlavně, když to bude dobře řadit a přiměřeně brzdit, což se pozná hned.
Chtěl jsem ti něco napsat, ale když jsem se nad tvým příspěvkem podruhé zamyslel, tak jsem si uvědomil, že ti vlastně musím dát za pravdu:
Vlastnictví kola, v jehož rámu rachotí bowdeny, skutečně nebude mít dlouhého trvání. =D
S těma lankama to nemyslíš vazne ne? Lanka mam taky vnitřkem – bovdeny a lanka (teflonove řazení) jsou Shimano s díly Jagwire a kolo je doma chvilku – diky zdravotním problémům jezdi neco přes tyden a ted na to prcám sem tu jeste mesic tak to dojedu, ale po návratu měním komplet za sady od Jagwire Road Elite – utesnene – neb to nechodí az tak hladce jak bych si jako rozmlsanej hobík představoval ;) a bovdeny s lankama mi nikdy nedali víc jak rok – to se mění naopak často pokud chces aby to chodilo jak po másle.
Pokud najedeš za rok >15 tis. km nebo jezdíš i přes zimu, tak ano. Neladím, jezdím.
Dej tomu čas, nech to trochu rozchodit, zvyknout si na sebe, nebo aspoň já jsem to tak měl s tiagrou 4600.
Ultegra 6800 – chodí ale cítím že by mohlo bejt líp.
Ted to nechám na září a kdyz nic v listopadu po návratu z DE tam jde novej komplet bovdeny a lanka.
http://www.kupkolo.cz/…2016_z98200/ Je to na soře, obyč. kola. Vypadá pěkně.
Chci se zeptat je to dobrý kup za ty peníze rám je 56 já mám 186cm mám to blízko bydliště: http://www.skisportdrapela.cz/…4404-pouzite
Triban za 19900 z Deatlonu je lépe vybavený, ale v Brně stejně velikost rámu na 186cm nemají.
Velikost ramu si spocitej, navodu tu mas desitky, neni to jen podle vysky..
Ten Author, no nevim, je to historickej kousek, ram moc krasy nepobral a bude tvrdej jako prase, hluboke oblouky, myslim velke prevodniky (53/39, vetsina lidi dnes radsi kompakty).. ja osobne bych si radsi pockal, na cyklobazaru bejvaj za cca 14–15 temer nova soucasna kola (hlina se 105 5700) …
A ze nemaj v D velikost (pokud je spravna, viz ten vypocet) by nemel byt problem, urcite zvladnou objednat, mistni uzivatel Davegeo tusim tam pracuje, viz vlakno zkusenosti se silnickami Triban..
Podobný problém jsem tu nedávno řešil. Koukni se na Felt F85 http://www.axit.cz/…85-2015.html . Na Axitu mají slevu 10% po vložení slevového kupónu (viz dole banner – kola 2015 a 2016). Je na Tiagře a po té slevě je za necelých 19 tisíc. Je i v černé barvě, ale ne všechny velikosti. Nakonec jsem zvýšil rozpočet a do tohoto modelu nešel, ale kdybych měl do 20 tisíc, byl to pro mě ideální kup. To ale neznamená, že to bude i pro Tebe, ale můžeš na to mrknout.
diky moc za tip :)
Porad nejak nevidim pridanou hodnotu oprotu tribanu, tykadla, Tiagra, kola horsi, vaha podobna.. za me bazar nebo Triban, ale zalezi na vkusu kazdeho soudruha, to jo..
Říkal, že nechce Decathlon. Bazar nebo tak, to musí už vědět on :).
Přesně, záleží na vkusu každého soudruha. U mě platí, že své kolo musím mít rád, musí se mi na něm dobře jezdit. Já to mám do všech větších měst dost z ruky (bydlím na venkově) a kdybych vybíral kola z bazaru, tak bych se ujezdil. Ono zase moc často vhodné kolo zrovna pro mě tam nebylo, abych si pro něj mohl zajet blíž než 100 km. Ale to záleží i na velikostech, místě bydliště apod.
No ja jen ze se tu navrhujou alternativy k Tribanu, ktere jsou drazsi a o dost horsi.. U Tribanu je jediny minus ta vaha (ramu), ale s tou se da zit a ani ty alternativy na tom nebyly lip, krome toho ze je tezsi ma triban 105tku (i kdyz uz ne kliky a celisti ze sady), Aksia a podle me i velmi dobre vypada… u vetsich znacek to za podobnou cenu vzdycky bude kompromis…
Ja si pred par lety na bazaru silnicku koupil na dalku, zkouknul jsem fota, zavolal majiteli, pokecali jsme, bylo jase ze tomu rozumi a o kolo se stara… poslal PPL a vse bylo v poradku… taky to jde, specialne u silnicek.
Ahoj…nedavno jsem koupil za 5500 kc bazarovyho Treka 2300 na Ultegre…lepsi hlinik plus carbon vidle..perfektni stav…pouze oderky na ramu…no a co…jen jsem vymenil plaste a omotavku…kolo vazi 9.4kg…jako doplnek k MTB nááádhera…kamarad servisman mi rekl ze kdybych to za ty prachy nevzal ze bych byl blbej…fakt me to bavi na tom kole
Ahoj…nedavno jsem koupil za 5500 kc bazarovyho Treka 2300 na Ultegre…lepsi hlinik plus carbon vidle..perfektni stav…pouze oderky na ramu…no a co…jen jsem vymenil plaste a omotavku…kolo vazi 9.4kg…jako doplnek k MTB nááádhera…kamarad servisman mi rekl ze kdybych to za ty prachy nevzal ze bych byl blbej…fakt me to bavi na tom kole
To bych bral všema deseti.
Stav pred vymenou omotavky a pneu
Kde je ta karbon vidle?
Na obrazku:)
…ma hlinikovy krk a spodek a ty nohy jsou karbon
Tak sorry, na tom prvním obrázku to tak nevypadalo, mě to kapku zmátlo. :)
Krásný kolo, doufám, že já budu mít taky takový štěstí na výhodný kup.
Za ty prachy asi dobry, i kdyz uz je to slusnej veteran. Ty paky asi ultegra nebudou.
Jo, jo, nekdy se na bazaru objevi zajimave kousky. My jsme takto s brachou letos v cervnu koupili otcovi Focus Culebro SL 2.0 rok 2013 za 12.000,– Kc na kompletni Ultegre 6700 :-) Chlapik (lekar) na kolo nemel cas a ma mu to pry lezet ve sklepe? :-)))
Kolo bez jedineho skrabance – jako nove…
Asi pred 14 dny kamos na my doporuceni koupil Authora Aura33…sice zakladni model,ale rok 2014 a najeto do 500km za 7000kc
Tak to byl dobrej ulovek, ja obcas zahlid nejakeho nizsiho Focuse na 5700 za 12–14k a povazoval to taky za velmi slusnej kauf, ale tohle je jeste o level vejs… jo bazar je na silnice fajn, kdyz si clovek pocka, vi presne co chce vcetne velikosti a reaguje rychle..
Nechci to tady nějak hrotit, ale koukni na stránky canyon. Asi bys musel malinko přihodit. Ale za slušný peníze hodně muziky..
Hele na canyonu ujizdim a slintam nad tema kolama :) nejlevnejsi je tam za 25 v tiagře a ten jsem mel vyhlidnuty ale chci dat max 20 a ted kamarad mi ted nabizel cube a komponenty 105/ultegra uz taky neni nejmladsi ale me to asi bude stacit ale jeste nejsem rozhodnuty :)
Novej je novej ;)
hele Burdysáku, já nad tim canyonem slintal taky, a nakonec je doma :) A jak říká MI.KU: Novej je novej :)
Taky jsem trochu uvažoval nad Canyonem, ale nemožnost si ho vyzkoušet mi to odradila. Koukni se do sekce, kde prodávají starší kousky a výprodej, tam občas měli zajímavá kola za nižší ceny. A celkem často to tam obměňují se mi zdá.
V okolí Vyškova jsem ochoten půjčit Canyon Endurance Al 6.0 2016, vel. L.
Hm… To mám dost daleko, škoda :(
jestli se někdo chce svízt, jsem z Prahy, můžu pujčit. AL 5, velikost L.
To už je blíž ;) Možná bychom se někdy časem mohli domluvit – někde na půl cesty na jih – ty mi půjčíš Canyon, já ti půjčím Cannondale ;)
Jezdím na AL 6 (to stejné kolo, akorát na 105) a nemůžu si ho vynachválit. :) Poměr cena/výkon asi naprosto bezkonkurenční.
Jezdit bude – lepší než kupovat něco starého co má sice vyšší sadu ale starou co funguje stejně nebo hůř a technologicky zastaralej rám. Tady máš vše nové a víš od začátku co s kolem je a td.
Je to uplne v poho, trochu lehci nez Triban, sada nova tiagra cca stejna uroven jako starsi 105, tady je navic cela sada, kola asi malinko horsi, Aksia jsou prece jen dobry zaklad, ale to se u seriovek neresi… akorat jestli se v Canyonu už nenaucili delat se SAPem tak si pockas.. Ve finale dost podobny kolo jako Triban, jen lepsi znacka a jinej vzhled, jestli Ti to stoji za 4k (plus neco na dopravu) a cekani je na Tobe..
Co je to SAP?
Takova strasne draha pi.ovina, informacni system, se kterym si vetsinou chce hrat nejaky reditel nebo manager a vsichni ostatni v podniku s tim maji jenom problemy a nemuzou normalne pracovat…
Canyon mam dojem rikal, ze to silene zpozdeni v dodavkach bylo zpusobeno prechodem na SAP, vubec se nedivim, rozlozi to jakkoli dobre fungujici firmu..
Možná když se s tím umí, je to užitečný nástroj. Ale díky za vysvětlení.
Nejde o umeni, ale o to, ze ta firma to programuje na miru, je to vetsinou pozadavek nejake materske spolecnosti a kdekoli jsem se s tim setkal u klientu tak to byla naprosta katastrofa, kazdy zakladni ukon se musel delat nejakym obchazenim a improvizaci, doposud spolehlivi klienti najednou v rozkladu… je to mor..
V tom případě je zvláštní, že si to firmy nechají implementovat po takových zkušenostech ostatních…
Jak rikam, bejva to vetsinou pozadavek materske firmy ze zahranici atd.. kde se to objevi tam je bordel.. a ceny za implementaci a prizpusobeni toho systemu jsou i na IT sektor silene..
Ten Triban má naprosto odpornej rám – už jen pro to bych vzal radeji Canyon ;)
Ale věc vkusu ;)
Já mám zvrácenej vkus. :D
Me se naopak libi skoro vic nez Canyon, a má na sobě flanderskýho lva… jen kdyby byl o kousek lehcí..
Tak rozbruskou by z něho ty 2–3kg šli sundat. ;) Ale nechápu, že je tak těžkej – přeci si to nechaj někde vařit a dnes už nikdo tak těžké rámy nedělá.....
Ten vyšší model je ale celkem hezkej.
Už jim vše funguje, teď jsem kupoval kolo skladem a za týden jsem ho měl doma.
Myslíte, že by se vyplatilo si nechat postavit silniční kolo za 20 000 od nějakého stavitele???
By ti to musel naházet na nějakej hodně lacinej rám – a nenapadá mne na jakej aby to kolo potom fungovalo stejně.
Kup si normálně hotové kolo – ten Canyon pokud si ho můžeš dovolit a uz nad tím moc nešpekuluj. ;)
Ahoj, nechci zakládat nové vlákno.
Rozhodl jsem se, že si na trénink k enduro fullu pořídím silničku, nemusí být nová.
Cena ± 20000,–
Výška 181cm, Pardubice, nájezd, nevím, dle času. Je to cca 8 let, co jsem pořádně seděl na „žíle“.
Prozatím mě zaujal FOCUS CAYO AL 105 MODEL 2016, https://www.cyklobazar.cz/…5-model-2016.
nedávno jsem se pár km projel Author aura 55 v M, takže dle podobné geometrie si myslím, že vel. M pro mě bude ideál.
Velice rád si nechám poradit, případně doporučit cokoliv jiného.
Díky předem
Ten Focus neni spatny, je to predpokladam novy… podobna kola lehce (vetsinou velmi lehce, proste si to nekdo koupil a zjistil, ze na tom moc nenajede, takze prakticky nove) se na Cbazaru objevujou za cca 15k, ale musi to clovek projizdet a bejt pohotovej..
Tohle je asi slusne pokud nechces cekat.. varianta Triban z Decathlonu na 105 za 19k, mozna bude o kousek tezsi.
Velikost zalezi na tom, jaky mas pomer mezi delkou nohou, trupu a rukou, spocitej se na competitivecyclist.com a bude to jasne.. ja mam M/54 pri 183 cm, ale to jen kvuli nepomerne kratke horni pulce tela, tabulkam vyrobcu ani pocitum po kratkem vyzkouseni never, moh by ses spalit..
Ano, měl by být nový. Koukám i po bazar kouscích, ale nic moc mě zatím nezaujalo nějak extra, nebo to nebyla moje velikost.
TRIBAN se mi zdá být docela těžký, samozřejmě je to katalog váha, ale pokud se nepletu, tak je na 10s 105 a Focus na 11s 105. I když by mě těch 10s asi stačilo.
Změřit se musím, to je pravda.
Jo, Triban ma pomerne tezky (asi nezeslabovany) ram, takze je to spise takovej delnik, ale nektera levnejsi AL kola jsou na tom jeste hur.. mezi 10sp a 11sp je rozdil hlavne v ergonomiii, 11 je povedenejsi, taky o malinko lepe chodi, ale 10sp rozhodne neurazi a bez toho pastorku navic se da zit, pri rozhodovani marginalni zalezitost, ale samo ze ten Focus je o kus lepsi nez Triban.. kola bude mit asi o malinko horsi, ale s tim se tak nejak pocita u seriovek.
ok, díky, budu to brát v potaz. Ozvu se, až se konečně pořádně změřím. Případně sem hodím na konzultaci, třeba nějaké další tipy.
Jo, u přikryla jsem byl, jsou to nová kola, má toho na krámě dost a dost. Ceny solidní, jednání taky.
Díky za info, to se hodí. Napíšu mu pro doplňující informace, ono ani na stránkách výrobce, toho moc není. Případně si počkám na nějaký pěkný bazar kousek.