Ahoj, máte někdo prosím zkušenosti s pláštěma Vittoria Rubino Pro.
Jde mi o jízdní vlastnosti za sucha i mokra, opotřebení a jak jsou tyto pláště náchylné na defekty. Za každou informaci díky.
Ahoj, máte někdo prosím zkušenosti s pláštěma Vittoria Rubino Pro.
Jde mi o jízdní vlastnosti za sucha i mokra, opotřebení a jak jsou tyto pláště náchylné na defekty. Za každou informaci díky.
já je jezdím, ale nemám s čím srovnávat, jsou to moje první silniční pláště…
po cca 3000 km jsem prohodil zadní za přední a jezdím dál.. defekt díky bohu zatím žádný. ťuk ťuk :)
z mojich kol (viz profil) jsou sundat jednou montpákou a nasadit rukou (tušim :)
váha 211 a 210 g
No ta váha je docela slušná.
super a hlavně klasika,jinak vydrží nemožné jedny jsem sjel šel jsem do nich znovu.
Na Rubino Pro rozjíždím teď druhou sezónu a nějak nevím, jak to rozseknout… jízdní vlastnosti jako takové v pohodě, neměl jsem žádný problém – tam, kde starý plášť (Cheng Shin Tyre ;) ) prokluzoval v záběru, Rubino drží. Odolnost proti defektům v pohodě; foukám na 10 psů; montáž i demontáž pohodlná (na Ventech a Fulcrumech).
Co mě ale děsí jsou šrámy, které na obou pláštích mám a začaly se objevovat hned po prvních projížďkách – zkrátka mi připadá, že se plášť strašně snadno nařízne/prořízne, na obou kolech mám spoustu ran, které vypadají nebezpečně. Na tohle jsem u (dříve ježděných) Michelinů zvyklý nebyl.
Zatím drží, ale příští pláště asi Rubina nebudou.
Sakra, to mě děsí co tady píšeš:-((
Ještě jsem se chtěl zeptat, kolik jsi na pláštích najel km, než jsi je vyhodil?
Já je mam teď na novým kole a jsou fakt hodně lehký, drží stopu a navíc vypadaji skvěle, vřele doporučuji, zatím žádný defekt
Mám je najeto něco přes 3500km,cca po 500km střídám přední za zadní,sjíždějí se trochu naplochu,jinak defektů tak asi 3 za tu dobu co je mám,za sucha drží super i v náklonu,za mokra se mi zdali Zafira Pro lepší,když je nafoukám na 8,5atm tak jedou slušně.Předtím jsem měl Zafira ty byly pohodlnější a lépe seděli v zatáčkách,zase byly pomalejší.Jinak si myslím že je to dobrý plášť.
jen pro upřesnění váhy
:-)
na kolo sem je nakonec nedal – prechod na galusky
njn,kazdy pes jina ves.. :)
Buď v klidu, to bude dělat ta gumička :-D
Já váhu nějak moc neřeším, nejsem gramař a ± 30g mi je fuk. Šlo mi hlavně o jízdní vlastnosti a množství defektů. Už je mám objednané, stad něco vydrží a hlavně bez defektů..díky za info kluci;)
Primo Rubina jsem nejezdil, ale Vittorky jsem prestal jezdit proto, ze mi dva kevlarovy plaste -model si uz nepamatuju, ale byly zeleny :-) shodne praskly na boku drive nez jsem je stacil ojet. Vloni jsem kamaradovy servisoval kolo, kde mel Rubina a mel taky pekne spuchrely a popraskany boky, tak nevim jestli to neni u tehle znacky obecna vlastnost. Ja uz kupuju jenom Micheliny nebo Continentaly a jsem spokojenej.
vcera sem je nasadil s tim ze je dneska poprve projedu, ale v chcanci ne-e snad zitra, libi se mi ze dovoli dost vysoky tlak, tak uvidime jak se budou chovat… :-)
Tak dej pak prosím vědět, jak se na nich jezdí :-))
tak sem je dneska projel, uf no na mokru,suchu,v zatackach, na rovince a i do kopce :-)
docela to jede, zadny problemy – tlak 9.atm, na kolech Mavic Ksirium SL, ted jen co to vydzi, ale na to po jakych mistama cestama sme dneska jeli tak zadny defekt a ani zadny znamky sekancu ci jinych vad na plasti ! :-)
Tak to jsem rád, zítra ráno je objednám :-))
Tak sem přihodím čerstvé zkušenosti. Protože celý víkend chcalo a já měl v sobotu i v neděli závody (silnice a kritérium), tak nezbývalo nic jiného než nasadit Vittorie. Bohužel mám jenom jeden, tak šel dopředu. Vzadu mi zůstal závodní Schwalbe Ultremo. Musím říct, že Vittorky opravdu podržely. Dovolil jsem si na nich klopit víc než jindy za mokru. Zadek mi sice trochu ustřeloval, ale předek držel jak přibitý. Jak se sjíždí, to po dvou dnech říct nedokážu… :)
kdo mi helfne?mam plaste Rubina a zadni dosluhuje,takze vymena a nevim jestli dat stejnej nebo treba Zafira.nejde mi samosebou o rychlost,vahu.jen ted uz budou sracky,tak neco co jakztak drzi na mokru a tak.nerad bych se nekde na silnici v provozu valel:(
obecne: cim levnejsi plast, tim tvrdsi smes a horsi prilnavost, ale za to vetsi vydrz…
ale záleží taky dost na technice… a na tom co si dovolíš..
nastesti jsem posera,do niceho vostrejsiho se nepoustim:-)fuj kdyz si vzpomenu jak jecnak s pebem jeli v zime 50desatkou z kopce namrzlymi serpentynami do Sazavy,ja jel tak 25 a sverac stazenej na max:-)))vzal jsem zaffiro pro.zadny zazrak necekam,ale to rubino vzadu trochu plavalo to je fakt,snad to bude lepsi.dikes
Ted jsem ho dojel na platno na zadnim, po cca 6000km (na festce ale s brzdama, skoro nesmykuju, a na nekolika mistech najednou), co si vybavuju tak jsem za tu dobu jednou pichnul o strep a jednou cvaknul na dire. Jedou paradne, mi prijde ze skoro lip nez Pro3race co jsem ted za nej dal dopredu. Jen bych rek ze za mokra docela snadno vzadu plaval. Ale zas nenajedu tolik abych mel moc srovnani s necim jinym.
Takze za me vydrz super, pichani super, za sucha super, za mokra s vyhradama.
Mam kolesa fulcrum quattro 2013, maju vonkajsu sirku 20,5 v vnutornu vraj 15. Teraz tam mam Michelin lithion II 23mm, trosku vycnievaju z rafika. Aku mam vybrat najvhodnejsiu sirku novych plastov aby bolo vsetko OK? Nasiel som teraz velmi dobru cenu na Vittoria rubino pro Speed ale iba v 23 sirke. Neviem ci zobrat to alebo predsa len volit sirku 25.