Mám zájem o pláště se slušnou váhou, výdrží a cenou. Vyplatí se radši připlatit? Najezdím cca 5000km na silnici. Zatím jsem jezdil Panaracer Stradius 20–622, chci teď 23
Mám zájem o pláště se slušnou váhou, výdrží a cenou. Vyplatí se radši připlatit? Najezdím cca 5000km na silnici. Zatím jsem jezdil Panaracer Stradius 20–622, chci teď 23
Anketa: Jakej plášť by jste vybrali?
já si na silnici vybral tyhle → www.kupkolo.cz/…on_1911.html
Já používám micheli Pro2Race na kupkolu jsou za zajímavou cenu.
jj souhlas ty sou fakt dobry ;-)
jojo, mam ty same z kupkola, parada.
Taky je vozim a max spokojenost :O)
Na jednici jezdím Panaracer Stradius Exreme 23–622, vejde se do nich 150 psů a nemají chybu. Na plečce jezdím Continental GP 3000 23–622. Jsou taky rychlé, spolehlivé, na mokru se chovají vkusně a vydrží neskutečné km, někam k 10 000 km, ale to jsem je sjel prakticky bez defektů až na podšívku, což se mi u jiných silničních plášťů nikdy nepovedlo.
Mám Rubina jsem max spokojený,mají najeto 5000km a skoro to nepoznáš,po 1500km akorát přehodím přední se zadním ať se sjíždějí stejně.
Rubina jsem nechal na tréninkový kola, Micheliny ProRace2 jsem za pár tisíc slušného zacházení sjel na hadr a celou dobu věčně nějaký defekty, tak na novou sezónu jsem teď díky super ohlasům pořídil Schwalbe Stelvia. Údajně jsou to super pláště, funí se na 10 atmošek, jiná směs na předním a zadním a někde jsem je na netu viděl v akci dokonce asi za třináct stovek obě (bohužel až po nákupu v kameňáku za standardní cenu). Tak uvidíme…
taky jezdím stelvio evolution, loni 5000km bez defektu, vůbec se mi nesjíždí a dobře drží, jsem moc spokojenej
Stelvia pack jsem jezdil dvoje, jedny cca 12–15kkm a druhý se rozpadly tak po 7kkm(nesjetý ale popraskaná a oddrolená guma), jsou dost vysoký (nevlezou se všude), dobře tlumí, ale jsou někdy nevypočitatelný. Lehl jsem s nima v 70–80km/hod (říkal jsem si má blbost a blbost to byla, když závodíte s autem, PS byl jsem rychlejší), ten samej měsíc kamarád na cestě, kterou projížděl po xx té a pak další. Nyní pořád dojíždím jednu přední… Mezitím jsem vyzkoušel TuFa a na letošek zatím nevím, asi dojezdím Tufa a pak se uvidí
Panaracer Stradius Extreme 23–622 nebo Schwalbe Stelvio, obojí jsou super.Jo a těch 5000km by měly zvládnout.
Vysokou životnost Panaracerů můžu potvrdit. Nevím, přesně jaký model jsem měl, ale vydržel na zadním přes 8 tis. Pak jsem ho raději (když už byl totálně ohoblovanej) preventivně sundal.
Conti GP4000. Super plaste – vydrzi stejne dlouho jako GP3000. Ted si budu kupovat GP4000 S – uvidime, o kolik lepsi budou…
Přidám se. Continentaly, když budeš hledat nelepší podle hmotnosti, TPI!!! a ceny, jedině Conti 4000
no na silničkách Vás tady asi moc nejezdí podle toho když dám do vyhledávače věci na silničku tak toho v porovnání s horakem moc není
Schwalbe Ultremo
Ultrema sou dobrej kompromis mezi vahou a zivotnosti.
Muzes se o nich prosim trochu rozepsat? Dost o nich uvazuju.
Nova konstrukce trech smesi gumy+vectranova tkanina proti pruraz.Vaha 195g.Koukni na net.
To vsechno vim a proto me tak lakaji, ale zajimaji me spis zkusenosti z provozu – jak se sjizdi, odolnost proti proriznuti, defektum, prilnavost v zatackach, jak se chovaji na vode atd.
Dobře drží v zatačkach,takže si človek na nich muže dost dovolit a i kdyz se naperou i na 10atmosfér tak dost pohltí rázy.
no, ono zatím moc zkušenosti s výdrží nebudou, je to novej model, ale zkoušeli jsme to propíchnout jehlou (ten vectran) a nešlo to :) Do Stelvia jsem píchnul jak nic.
Model sice 07,ale par lidi uz na tom litalo loni vod prazdnin.
Prave by me treba zajimalo jestli se na nich najede vic nez 3000km, nebo jsou to takovy ty slupicky jen na zavody.
najel jsem na nich kolem 1200km, jsou to hrozný šlupičky, lepil jsem každou druhou vyjížďku, párkrát jsem prorazil a hodněkrát proříznul. Stačí špičatější kamínek. Je teda fakt že moc neřešim povrch cest a bylo to hodně po deštích apod, takže kamínků a bordelu na okraji silnic bylo požehnaně. No už jsem je dal pryč. Ani po těch cca 1200km nejevily známky opotřebení a držej opravdu výborně i na mokru. A jsou lehoučký takže akcelerace super. Navíc ten font ti půjde krásně k American kolům ;-)
akorát jsem se měl podívat na datum :-)
I tak dik za zkusenost. Mozna je zkusim, ale Michelin Pro2Race jsou jen tezko prekonatelne.
budu muset na jaře vyzkoušet, už jsem z těch defektů letos hotovej, zase mi utíkají obě kola, zatím pomalu, tak dofukuju :-)
Nechapu, za rok a pul jezdeni mam dva defekty – jeden potom co jsem vlitnul v noci do prikopu a cvaknul a druhy taky v noci kdy jsem o neco pichnul kdo vi. A to jsem jezdil na AMclassikach normalne i v terenu (Lemplim).
tak buďto mám smůlu nebo jsem prase ;-)
Kup si pořádné pláště :-)
Tak nevim, jestli to je jeste aktualni, ale moje zkusenosti:
K American Classic vypadaji fakt super, o tom zadna :) Odvaluji pekne, jsou lehky, zadny problem s prilnavosti, zda si mi, ze i dost tlumi. Ovsem po asi 2 tis km se mi zacala uplne drolit guma z vnejsku obou plastu, vepredu i vzadu, cimz vzrustala moje nervozita. A ta se potvrdila ted v Krkonosich – bez jakekoli vnejsi priciny, po asfaltu jako sklo bez kaminku a jakehokoli strepu, se mi ve sjezdu roztrhnul zadni plast. Dira asi tak 4cm, primo na behounu, uplne rozervany vlakna. Mel jsem velkou kliku, ze to bylo tesne za zatackou a zrovna ve kratickem mezistoupani, takze jsem jel rovne a dost pomalu, behem sekundy jsem byl na rafku.
Jinak nikdy zadny defekt a to nejsem zadny outlocitny technik. Celkove byla velka spokojenost, ale ta vydrz me dost zklamala…
taky se me libi, ale cena 1800kc me odrazuje:)
myslíte že je stačí koupit základ s kevlarovou patkou s nižším TPI(Vittoria Rubino, continental ultra sport) nebo se vyplatí připlatit, je poznat ten rozdíl, když například váha o tolik jiná není?
jezdil sem Michelin PRO2Race a pohoda, ted sem koupil za super cenu PRO2light, tak sem zvedavej :)
Kolik je SUPER cena?
já jsem je viděl nejlíp race za 790kč a light za 1078kč
Tady je mají www.netbike.cz/select_det.php?…
ja je mam za 650/ks (jak pro2race tak pro2light :)
a od koho?
hm?
od cechyho:)
jj :)) Ted jezdime Ultrema vid Jirko? :)
máte někdo zkušenosti v porovnání vlastností plášť základ s kevlar patkou(např continental ultra sport cca240g) oproti lepšímu nad 600kč např kontík grand prix 3000. Vyplatí se připlatit. z horskýho kola- tam si odpovím sám, tam se mi osvědčilo nekupovat ty nejlevnější pod 200, ale u těch dražších už rozdíl není tak velkej např kenda karma drát kontra RR Racing Ralph
vyplatí se?Nikdo nemá srovnání
Po mnoha letech laborování jsem zakotvil u těch Panaracerů a z těch levných u Conti GP 3000. Ale už jsou 4000, tak až to sjedu, prubnu je.
co pláště Kenda, maj podle označení super váhu 160g a cenu ale asi vykoupenou životností a odolností proti defektům
stejně tak asi continental ultra 2000, při 25 váží 210g
Z jinýho soudku na jaký tlaky se daj jaký modely foukat Rubino pro kevlar až 145PSI to je myslím hodně dobré
většinou jezdím cca 100PSI ale někdy mě to chytne a chci perfektní odvalování a tak možnost přifouknout se hodí
Ještě taky záleží na tom kolik „psů“ snese ráfek.
Jinak teď jsem zkusil nasadit Maxxise Xenith Hors – pěkně drží v zatáčkách i za mokra (max tlak je 130 PSI), jinak na záložních kolech mám Detonatory (taky Maxxis), mají asi 3000 km a pořád dobré, zatím jen jeden defekt a to ještě zevnitř, kdy mi duši řízla páska v ráfku.
Já jezdím Vittoria Rubino Pro Kevlar, sehnal jsem je obě za cenu jednoho Michelinu Pro2Race z kupkola :). Dají se naprdět až na 9 atm, jedou pěkně a na mokru jsou též v pohodě.
no a kolik jsi na nich najel? Jak jsou na tom s výdrží a pohodlím
to máš ale drátovou patku ne?
Na Rubinách mám najeto přes 5tkm a jsou v pohodě,jenom jeden defekt a to když jse to pujčil kámošovi který ma 110kg tak mi je cvaknul/moje váha 70kg/Když je nafoukám na 9atm tak pohodlí žádné,ale odvalování je super.Prostě to jede.
Nee, kevlar a 23ky…nice price od kamarada.....předtím jsem jezdil contiky GP 3000 a vittorky se sjíždí míň a podle mně jsou lepší na mokru…za loňský rok mají 3,5 kkm a ojetý jsou minimálně.....no pohodlí,záleží na kolech, výpletu tlaku nahuštění…vzadu vozim 9 atm, vpředu 8 a oproti bajku se moc o pohodlí mluvit nedá :))
Jsem si udělal malej Přehled cen u mých favoritů, vše kevlar patka, váha 210–240g(nevím jak je na tom comp): Continental Grand Prix 3000 660 Continental Ultra sport – kevlar 420 Continental Ultra 2000 520 Vittoria Rubino Pro Kevlar skládací 539 Ritchey slick comp 366 Ritchey slick pro 556
Daj se ještě někde sehnat třeba pro race v šíři 21 ? Nebo podobný lepší pláště. Mě se ty balony nelíbí…
Pokud nezávodíš, tak ten výběr moc řešíš. Myslím, že žádný z tvých favoritů není špatná volba. Já považuju pláště za spotřební věc, až se ojedou, tak je vyhodím.
i když nezávodím chci si vybrat dobře, od toho tu tenhle server i je ne? Už mám vcelku rozhodnuto včera jsem byl u známého a ten má na Grand prix3000 najeto 16 000km(ale moc nebrzdí a je lehkej)
Jistě, dobře chceme vybrat všichni. S Continetaly (tuším že jsem měl Ultrasporty) mám celkem dobrou zkušenost. 16000km je neskutečná životnost, nemáš tam nulu navíc?:-) Jestli nezávodíš a jezdíš spíš po horších silnicích (což je asi celá ČR):), tak bych kvůli pohodlí klidně koupil 25mm. Teď mám Maxiss Xenith 25mm v kevlaru. Přínos pro pohodlí mi přijde znatelný.
Jestli je lehkej a jezdí po hezkých silnicích, tak bych tomu i věřil. Já se u nás na těch rozbitých cestách dostal k 10 000 km a hlavně prakticky bez defektů. Jsou to bezkonkurenčně nejlevnější pláště, co jsem kdy jezdil.
můj přední Supersport Ultra 23mm má přes 17 tisíc a ještě je OK, právě vybírám nový dozadu a jak to čtu vypadá to zase na Continental
Gommitalia Calipso nebo Blitz. ty vozim nekolik let a nemuzu rict slovo proti. ale nutno dodat, ze sem zatim jine silnicni plaste nejezdil:)
teď jsem koupil s jetejma kolama Ritchey Slick Comp tak jsem na něj zvědavej
koupil jsem kontíka 4000 a vypadá to dobře, zatím jsem ho dal jen na zadek a asi půjde i dopředu
Loňskou sezonu jsem jezdil Continentály 3000 (18000 km) a naprostá spokojenost, letos jsem přešel na 4000s a jsou ještě lepší ve valivém odporu a boční pevností (drží užší profil), mohu vřele doporučit.
mam ted taky GP4000. Zatim bez problemu, akorat mne prekvapil zcela jiny zvuk predniho kola oproti Vittoriim a Michelinu ;-)
jak jinej?popiš to trošku víc
no tezko popisovat :-) mel sem ted dlouho na predku Vittorii a nebyla slyset … nebo sem na ni byl zvyklej pak sem prehodil na predek GP4000 a ten slyset je :-) nebo sem na to nejak citvivej, nevim … po par desitkach km si clovek zvykne, ale ze zacatku sem vnimal rozdil :-) Nicemu to nevadi, je mne to prekvapilo, bo sem jinak nikdy silnicni plaste dle zvuku nerozpoznal. Rozsil je asi v tom, ze GP ma na plasti takovyho 'hada'm kdezto Vittoria byla prakticky bez vzorku.
Ber to jak chcesš, ale já nedám dopustit na české výrobky Moravské firmy TUFO. Pčínaje plášťovkama S 22, 33, S33Proa nebo S33 Special. A konče Plášťovkama na Bike XC1.
když jsem před několika lety začínal na silničce tak byly jedině galusky a musím říct,že Tufa byly skvělé.Defekt nehrozil.Jinak teď co jezdím na pláštích tak jedině Vittorie
Zafiry 19 jsem taky kdysi vozil a nemůžu si stěžovat, jen plášťovky se o poznání líp odvalujou a jsou podstatně lehčí (to jen pro gramaře). Na Tufa jsem přešel až po tom co jsem cestou z Pradědu do Ostravy 6× pichl a z Opavy jel na na pichlé přední gumě. Byl hic jak c..p a lepit se nedalo, dalo, ale nedržely záplaty.
ty teréní by mohli stát míň pak by se o nich dalo uvažovat
Tak jsem si prinesl Pro3race. Uz je nekdo jezdite?
Jj, jezdím. Jsem spokojený, zatím žádný defekt, dobře drží, dobře jedou. Ale nemám moc srovnání, jsou to teprve mé druhé silniční pláště.
Měl jsem ho na předním kole (4000Km) teď ho mám vzadu 700km, trvanlivost zatím nemůžu hodnotit jinak viz moje recenze.
Jak hodnotíš PR3 s odstupem času?
Pro race 2 byly trvanlivější u pro 3 race se mi podařilo proříznout bok o kámen a dost degraduje pryž.
Na kole sem mel HUTCHINSON Equinox necely rok(cca 2100km) a rozpadaji se me. V zivote nikdy vice. Ted zkusim podle ohlasu Pro2Race. Horsi to snad uz nemuze byt :)
Zdravíme Ječňáka!