• meiilax

    Ahojte,

    část vyjížďky musím jet vždy po silnici a až pak vlítnu do terénu, někdy ale potřebuji jet jen silnici a potřeboval bych proto poradit ohledně plášťů. Hledám nějaký kompromis mezi silnicí a XC, tj. aby se pláště dobře odvalovaly na silnici a zároveň se příliš rychle nesjížděly a zároveň aby byly dostatečné do terénu jako jsou štěrkové a kamenité cesty, lesní cesty s kořeny – samozřejmě v lehčích terénech bez bahna.

    Díky moc za rady a tipy.

    mp

    0 0
    • Tas Chen  

      Michelin XC Dry 2,mám je a přesně tobě by vyhovovaly,jsem snima nadmíru spokojený!:)

      0 0
    • satch  

      Kenda Karma. Po silnici to taky jede slušně a vydrží dlouho..

      0 0
    • mrozu  

      Viděl bych to na Nanoraptory.

      0 0
    • rj72  

      V principu jsou dvě možnosti. Buď zvolit bohatší vzorek s tvrdou směsí, který umožní vyšší tlak vhodný pro silnici i v terénu (lepší ochranu proti proražení díky bohatšímu vzorku a lepší absorpci nerovností a dá se jezdit i nižší hmotnost-odolnost, protože běhoun tolik v terénu netrpí) t.j. něco jako Fast Trak, případně Ikon 3C nebo něco jemu podobného, jenže vyšší užší špalíky jsou zprvu trochu nepříjemné (dají se případně prostřihnout), tak Fast Trak může být dobrá volba.

      Druhá možnost jsou pláště s méně bohatým vzorkem pak, ale v terénu spíše nižší tlak – do této skupiny patří většinou zde doporučovaná RaR Evo ss ,RK rs(nebo defense), Karma …

      Podle mě klíčové pro rozhodnutí je zda budeš mít nějaké náročné stoupání po asfaltu do kopce, na které je lepší mít vyšší tlak.

      0 0
      • meiilax  

        Jezdím vyšší tlaky, jak kvůli silnici aby to odsejpalo, tak i že jsem těžší. V současnosti mám RR/RR a po nájezdu do terénu většinou tlak musím upustit, aby to žehlilo. Teď už je mám sjeté, po silnici se teď odvalují parádně, ale v terénu už nedrží. Zajdu dneska do Spešlu a zkusím teda Fast Traky. Díky moc za tipy.

        0 0
        • rj72  

          Počítej s tím, že Fast Trak bude mít tvrdší směs a v terénu a na mokru méně podrží než nižší tlak u RR. Ale jinak je to asi volba jak neupouštět…

          0 0
          • meiilax  

            Dal jsem si dneska na nich asi 55 km, tak 40% silnice 60% lehčí terén a vypadá to ok, akorát na začátku se mi zdálo, že se hrozně na asfalt lepily, pak se to trochu zlepšilo..no jako mý sjetý RR se zatím neodvalují :-) Ale jinak v terénu docela držely, fakt rozhodně lépe než na vyšším tlaku RR, ale nejel jsem nic náročnějšího, jen šotolina, kameny apod.. Budu to ještě testovat až se dostanu někam do lesa.

            0 0
            • rj72  

              …tyhle pocity po lehkém rr evo ve 2,1 z asfaltu znám taky.Když se člověku nezdálo jak to jede po asfaltu trochu ho přifoukl, v terénu to pak, ale někdy vydávalo zvuky jako odrážející se pouťový balónek a člověk si říkal vydrží nebo nevydrží… V současnosti jezdím poupravený(trošku proštípaný) Ikon jen v obyčejné verzi. Jakmile trošku fouká a nebo je moc teplo, než se člověk rozjede jako by to jelo na asfaltu hůře než rr.(směs bude,ale měkkčí) Na druhou stranu jak najedu na polní nebo zpevněnou cestu svezu se lépe. Ostatní vychází podobně i díky proštípání špalíků. Hlavní rozdíl je v tom, že si můžu nafoukat kolik chci od 2–4bar (zda pohodlí nebo rychlost) a nemusím to řešit. RR jsem si nafoukal na svezení po silnici, pak jsem to vzal zkratkou po zpevněný a byla v něm díra.(i když to byla spíše moje chyba) V současnosti bych nasadil rr jen na předek v lehké verzi evo spíše kvůli váze- na mokré kameny se dostanu jen výjimečně…Co jsi jezdil předtím za verzi a šíři a na jakou přesně jsi přešel?

              (nejlepší by byl asi plášť co má pokrytý běhoun asi jako renegade – s malinko vyššími špalíky a s menšíma mezerama sloužícími jako ochrana a vylepšení gripu hlavně hlavně pak při nižší výši a přesto špalíky z rr a to by se pak na něm dalo jezdit pěkně všude a při jakýmkoliv tlaku)

              0 0
              • meiilax  

                Předek RR Cube Edition 2010 26× 2.25 drát, zadek RR EVO 2011 26×2.25 skládací patka, předek někdy střídal s NN Cube Edition 2010, šíři ale teď nevím.. Na tomto kole jsem nic jiného neměl, pouze na jarní a podzimní plískanice, kdy jezdím jen silnici, tam hodím 26 palc galusky Schwalbe..

                0 0
          • Necris  

            Pokud je RR Racing Ralph, pak jsem tyhle dva pláště vezl těsně za sebou a mám přímé srovnání.

            Fast Trak S-Works LK 2.0 – 530g

            RaR SnakeSkin Evo 2012 – o 100 g více.

            SnakeSkin jsem nijak nepocítil, ale s RaR jsem měl víc defektů mimo bočnice a několikrát jsem ten měkoučký vzorek doslova utrhl. Rovněž vydržel méně kilometrů.

            FT má minimální tlak 35 PSI a skutečně to tak odpovídá. Vozím ho na 40. I na nich je ale dost přilnavý. Při jízdě tolik nehučí a boční náklon Fast Traku je O MÍLE lepší než Ralph, nebo nedej bože přežvýkavec Ron. Dost mě zrychlil v zatáčkách. Víc klouže při brzdění, což přičítám hlavně té tvrdší směsi, která se tolik nežvýká. Rychlost neporovnatelná.

            Popravdě v tomhle srovnání mě RaR docela zklamal. Protože FT není zrovna plášť bez vzorku po stylu Furious Freda, Bontrager 29–0 a podobných šíleností. Přesto jede skvěle.

            0 0
    • bleach  

      švalbe maraton?

      0 0
    • nox159  

      raceking

      0 0
    • fousac  

      crossmark

      0 0
    • Memphis22  

      RR/RR, RR/NN, Python

      0 0
      • JMT  

        Ale on chce aby se to rychle nesjelo :-) jinak bych doporučil určitě taky tohle (mimo to NN, to už je spíš dh pneu :-)

        0 0
        • nox159  

          jeste ze tam mas toho smajlika u toho DH pneu jinak bych si myslel ze jsi blazen ;-)

          0 0
          • JMT  

            Plast na xc musi jet, nechapu proc neco tak traktoroidniho tahat na xc. Bohuzel se neda pouzit poradne ani na dh pac se hned rozrezou boky. Ale jinak jááá su blááázen co za neobuje nic hrubšího než raceralphy :-P

            0 0
        • Memphis22  

          RR se vzadu sjede rychle, to jo, ale NN na předku vydrží dlouho… Je to holt daň za skvělý lehký a rychlý gumy. A RR mi vydržej i celou sezonu a zas taková investice to taky neni.

          0 0
    • delfyn  

      Aspeny se budou taky slušně odvalovat, zkusil jsem je jen kousek na kole a na silnici hodně dobrý dojem, ale co v terénu nevím.

      0 0
    • Hynas  

      WTB dopředu onanoraptor, dozadu vulpine.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.