JEZDÍM RR 29–2.25, uvažuji,že bych přezul na zadek 2,1. Myslíte,že to má smysl? Jezdím půl na půl terén asfalt.
JEZDÍM RR 29–2.25, uvažuji,že bych přezul na zadek 2,1. Myslíte,že to má smysl? Jezdím půl na půl terén asfalt.
jestli jezdíš pul na pul tak tam dej do predu i do zadu continental race king 2.0 , na silnici jedou pekne a v terenu drzi bezchybne.
RK 2,0 a drží bezchybně? I 29" RK 2,2 drží blbě a oproti RaR o třídu hůře (tedy kromě asfaltu, na asfaltu drží RK dobře a lépe než RaR).
Lépe ale pojedou, to jo. I 29" RK 2,2 jsou o trochu rychlejší než 29" RaR 2,25.
To mas uplne jedno, na takove to domaci jezdeni :-) … pokud tedy nemas Rampage od Panaraceru.
Jezím 29/1,8" dost asfaltu, v terénu je to maso, ale jede to.
Konkrétně? V tomto rozměru s nějakým vzorkem, co by byl použitelný na krose znám jen Schwalbe Smart Sam a i to je jen 622–42. Osobní zkušenost nemám, mají ho na Koloshopu a přemýšlím o něm místo oblíbeného Wormdrive, ten je vyloženě na asfaltku a šotolinu.
Ahoj, jestli budeš přezouvat na 2.1 tak mám na prodej 29×2.1 WTB Nano jetý cca. 300km (přechod na bezduše), kdyžtak napiš na mail pokud bys měl zájem jirka.mac@gmail.com
riesim ten isty problem, mal som tam swalbe rapid rob 29×2.25 ale terz mi jeden borec poradil Vredestein Black Panther 29×2.0, co myslite?
T.č. jezdím smart samy vpředu 2,25,vzadu 2,1 a je to OK.
Jezdil jsem 2,1 rr vzadu na 29 HT a jsem toho názoru, že to můžou být dobré pláště na fulla. Na HT-éčku není úplně snadné zkombinovat univerzální tlak na silnici(kopcovitou) a do terénu. Pokud jezdíš ‚nízký‘ tlak, tak se ti to může vyplatit, jinak ne.
Vepředu jezdím Specialized Fast Trak 2.00 s tlakem 2 Bar, vzadu pak Schwalbe Rapid Rob 2.25 s 2,4 Bar. Jezdím to na HT 29, takže vzadu je to taková jistota abych necvakal. Sice je znát, že na asfaltu to jede míň, ale v terenu paráta, SFT vodí uplně parádně kolo.
ahoj .. mam taky Fast Tracky o sirce 2.0
prijde mi ze po jizerkach kde jsou cesty upraveny skoro jak po silnici by bylo vhodnejsi Renegady ,protoze ty FT jsou dost hruby .. udelam chybu kdyz zkusim aspon dopredu ty Renegady ? plus kterou variantu vybrat 1.95 nebo 2.3 .. je v tom nejak zasadni rozdil ? omlouvam se ,ale jezdim druhej rok a nemam zadny srovnani .. nebo vzit rovnou i na zadek ty Renegady ? dik moc
FT a hrubý :D :D to je dobrý, to se ti fakt povedlo :D když renegejda, tak bych ho volil dozadu v tej užší variantě
No prislo mi ze je :-) vysoky spalky proti tem reneg .. tak jsem myslel ze na ty rovny cesty popr silnice budou vhodnejsi a aspon clovek vyzkousi .. zas nadruhou stranu aby mu to neprokluzovalo do kopce kdyz vjede do nejakyho lehciho kameni .. v bahne a mokru nejezdim ..
Fast Trak není hrubý plášť, určitě pro to co píšeš, že chceš jezdit uplně v poho. Renegade je fakt hodně rychlý…mám je aktuálně na kole (bezduš)…1,95 šířka a jsou dost široký až bych řekl, že stejně jako Fast 2,0…ale na suchý, tvrdý povrch, letí krásně, ale pozor do mokra nejsou,ale zase, pokud máš bezduš, můžeš podfouknout a dá se, jen nechat to odvalovat:-). Dal jsem na nich dlouhou Šelu (přední tlak 1,8 SW verze a zadní Control tlak 2,0). Složil jsem se jen 2× což jde:-) vždy jsem se nechal unést závodem:-)
Pokud chceš opravdu jen asfalt a sucho určitě 1,95 Renegade super, ale Fast Trak určitě zvládne lépe i mokřejší podklad. Spíš zvaž bezduše, pláště jedou lépe a tlakem si to doladíš.
Na hodně mokro mám přední Ground Control 2,1 a Fast Trak 2,0.
Diky za info .. jj bezduse mam ..
Netuším jak se ti podařilo vyhrabat 3 roky starej příspěvek.
Každej se časem něják vyvíjí a teď jezdím s 2,4 X-Kingem vpředu a 2,2 RaceKingem vzadu. Na XC HT kole. Na rychlosti to neubere nic (když jo, tak nula nula prd) ale ta jistota v terenu je mnohem lepší než se kodrcat na 2,0 pláštích s víc jak 2 bary. Ale je fakt že tomu dávám mnohem víc než tehdy.
Dovolil bych si k tématu i svou otázečku. Jde mi o to jaké a co nejužší přezutí byste mi doporučili na kolo 29, kolo je určené z 99 procent na silnici, ale při váze jezdce 110 kg. Na galusky si vyloženě nevěřím, tak stále řeším jaké přezutí tam dát.