V posledni dobe si lamu hlavu nad smyslem pro mit kolo co nejlehci…dnes me dorazila jedna fotka kde se vazi i paska a rada bikeru povazuje asi vahu pasky za dulezitou…Chapu rozdil vahy v radech kil,pul kil nekolik stovek gramu…Byt¡ si myslim ze nez odlehcovat bike ma smysl odlehcit jezdce… Za 1.smysl odlehceni kola ma pro me je tehdy pokud biker sam uz nemuze na sobe nic menit,vylepsit… Za 2…smysl lehkeho dle me je vykoupeno casto vysokou cenou coz si myslim ze vubec nestoji za to(samozrejme to nemusi bejt pravidlo).. Za3…vaha nekdy jde na ukor funkcnosti,vydrze… Za4…pokud me tady nekdo bude tvrdit ze mu uspora nekolika gramu pomuze vyhrat zavod tak je to blbost…chapu to mozna nekde na draze ,kde se rozhoduje v setinach…ale u xc??..to uz vic rozhodne jak sem se vyspal pred zavodem nez jestli mam bike o pul kila lehci… Za5…jestli na lehcim kole vyjedu rychlejs kopec(a stoji me to min sil) tak pak snad na tezsim kole ho zas rychlejs sjedu ne(stoji me min sil)…zakony fyziky… Nevim jak u vas ale tady to honeni za magiskou hranici Enrica,Jane me nejak nejde do hlavy…prece jde o to na tom kole jezdit…jestli mam kolo 12 kilo nebo 10 tak snad porad musim slapat nebo ne?