Špatná zkušenost se servisem mojekolo.cz

56 nepřečtených
  • flegma

    Vzhledem k tomu, že jsem chtěl své a synovo kolo dovybavit nějakými doplňky (rohy, počítač, světla, blatníky) udělal jsem objednávku na mojekolo.cz. Při montáži na své kolo jsem chtěl seřídit brzdy a přehazovačky na klukově kole, protože to nebylo moc dobré. Jelikož jsem technický antitalent, chtěl jsem využít služeb odborníků. Na mém kole montáž proběhla celkem v pohodě, akorát byla fušersky namontována zadní blikačka a páčky brzd nejsou v rovině. Ale na synově kole jsem bohužel až dneska (t.j po 2 dnech), že brzdy nebyly vůbec seřízené. Na páčce byl vymezovací šroubek už na posledním závitu, no nikdo na to nešáh. Přehazovačka funguje, ale nikdo to kolo nezkusil, protože jsem zjistil, že je špatný řetěz, což „odborníkům“ zcela uniklo. Předtím jsem s kolama jezdil do Opavy do prodejny Sundance, kde bylo vždy všechno perfektní. Je vidět, že se v mojekolo.cz soustředí jen na prodej, ale se službama jsou velice špatní. Byla to má první návštěva této prodejny a asi poslední. Máte někdo taky takové špatné zkušenosti nebo jenom odflinkli mě, když viděli takového laika.

    0 0
    • rb  

      Byl jsem tam s kamošem vybírat kolo a přístup prodavačů mi nepřišel extra fajny.V porovnani s teamsportem v Hav. bych řekl až bidny…Jak servis nevim…

      0 0
    • onik  

      reklamovat servis?zkontrolovat při převzeti než jen brblat?už druhy topic ve 2 dnech se stižnosti na nějakou prodejnu

      0 0
    • Majkrosoft  

      nechci se tu nějak sálodlouze rozepisovat ale precizní tam opravdu moc nejsou

      0 0
    • in4mator  

      Měl jsem tam kolo sice jenom na garančce, ale spokojenost. Závady (jestli se to tak dá nazvat – ohnutá patka, lupání..) byly odstraněny, všechno seřízeno. Ochota při kupování kola a ohledně garančky velice dobrá. Při zájmu o zapůjčení testovacího kola a vyzkoušení jiných modelů kol, které nebyly skladem v OV, mnohem horší. Řekl bych, že se přece jenom soustředí spíš na co největší obrat, když jsem tam kolo kupoval, kupovali kolo zároveň se mnou další tři lidé. Ale celkově hodnotím obchod spíš nadprůměrně.

      0 0
    • TeryPV  

      moje zkušenost:

      Dne 24.4.2012 jsem se na výše uvedenou prodejnu dostavil, vyzkoušet a

      následně zakoupit kolo GHOST AMR plus 5900 model 2010.

      V daný den, kolem poledne, jsem do prodejny volal a zjišťoval,

      zda daný den bude kolo k dispozici. Vzhledem k tomu, že jsem cestoval

      až z Prostějova, byla tohle pro mě zásadní informace. Bylo mi

      oznámeno, že kolo bude k dispozici mezi 16:00 a 16:30. Tudíž jsem se

      vydal na cestu. Jaké bylo mé překvapení, když jsem po půl páté dorazil

      a bylo mi oznámeno, že kolo není připraveno, že doprava se opozdila.

      Dobrá, chápu, stát se může. Bylo mi oznámeno, že kolo bude připraveno

      až kolem 17:45, což vzhledem k otvírací době a mým zpátečním

      spojům, bylo již trošku pozdě. Nicméně na upozornění této skutečnosti

      mi bylo sděleno, že mi jej tedy připraví přednostně. Dorazil jsem tedy

      na prodejnu v domluvený čas, chvíli po páté, a ještě asi 20 minut

      čekal, než kolo bude. Říkal jsem si, že jej asi pánové připravují s

      největší péčí. Jaké bylo mé překvapení, když mi předali kolo k

      vyzkoušení, a ani se mne nezeptali kolik vážím, aby mohli nastavit

      vidlici a odpružení??? Bez toho se kolo přece chová jinak a zákazník

      nemůže poznat, zda je kolo pro něj. Když jsem poprosil o dofoukání,

      tak otázka na moji váhu opět nepřišla a prostě to nafoukali „jen tak“.

      Asi na popáté se podařilo natlakovat vše tak, aby to bylo cca na moji

      váhu. Tohle se mi nejeví jako profesionální přístup, navíc když stačí

      otevřít pouze manuál. Další problém nastal ve chvíli, kdy jsem chtěl

      kolo zakoupit. Bylo mi oznámeno, že na prodejně není možné platit

      kartou. Na stránkách, je informace (

      http://www.mojekolo.cz/…usoby-platby ), že kartou možné platit

      je, navíc ve 21 století nemožnost platit kartou???. V případě platby kartou mi bylo sděleno, že bych zaplatil poplatek

      tuším 3% (cca 1200,–), což pro mě bylo nepřijatelné. Nakonec se platba

      provedla částečně hotovostí částečně kartou, dle návrhu jednoho

      zaměstnance. Bohužel tohle mě stálo 2 hodiny zpoždění. Další problémy

      nastali až po návratu domů a následné projížďce následující den.

      Stavitelný představec od firmy BBB za cca 670,–, který mi doporučil

      „zkušený“ technik, kterého jsem se tázal zda je představec opravdu penvý,

      byl špatně dotažen a řídítka mi málem zůstala při jízdě v ruce. I po

      dotažení není pevnost tohoto představce dobrá. Nejsem si jist zda je

      bezpečný. Bohužel musím podotknout, že u tohoto představce jsou to jen

      vyhozené peníze. Rád bych podotknul, že veškeré jednání se mnou

      probíhalo naprosto neprofesionálně, arogantně, ignorantsky. V ŽÁDNÉM

      obchodě s jakým-koli zbožím jsem takové jednání nezažil!!! Jediné co

      vidím jako pozitivum je, že daný zaměstnanec se mnou zůstal až do

      konečného vyřešení nad rámec pracovní doby na prodejně. Dále bych

      chtěl ale podotknout, že při dotahování představce, jsem zkoušel

      dotažení ostatních šroubů na hlavovém složení, a zjistil, že nic

      nebylo řádně dotaženo. Po následné kontrole kola jsem zjistil že i

      výplet je dosti měkký, středové složení povolené, nedotažené brzdy??!!! a několik dalších nesrovnalostí. Dokonce byl na několika místech lak poškozen nářádím, asi šroubovákem. Prostě kolo

      naprosto nepřipravené a ve stavu, v jakém by ho žádný obchod nevydal!

      Já bohužel téhož dne byl rád, že jsem si kolo odvezl a na tyto

      skutečnosti přišel až s chladnou hlavou den následující. Z mého

      pohledu není možné, aby se obchod takto choval k zákazníkovi, který si

      přijde koupit kolo za bezmála 40 000,– . Dále na můj e-mail ve kterém jsem vedení popsal moji zkušenost mi dnes po více jak měsíci nepřišla žádná reakce, takže se nejspíše nejednalo o selhání jedince…:-/ Nedoporučuji nikomu kupovat žádné dražší kolo…opravdu ne!!! Jen ještě dodám, že jsem si pro kolo přijel sám, obchod nemusel platit poštovné, ještě jsem si vytrpěl nervy a ani hlíř slevu jsem nedostal…to mi přijde také hodně nefér.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • daymaker  

        jj, když si v restauraci objednám steak a nenásleduje otázka jak ho chci připravit, tak ihned odcházím… :-) možná si měl udělat totéž… :-)

        0 0
        • TeryPV  

          jjj to je souhlas:-) No o no, jenže to kolo bylo přesně to co jsem hledal a i za rozumnej peníz a i velikost seděla…tak jsem si ho nechtěl nechat ujít:-) Ale fakt katastrofa…Takovej cyklo nejhorší FastFoot…:-/

          0 0
          • Lsdenski  

            Dostal jsem od firmy mojekolo nabídku na pracovní pozici mechanik kol, ale s díky jsem odmítl. Vzpomínám si i na nabídku od firmy Hervis. Ta byla opravdovou výzvou :-) Prý na sestavení kola má mechanik 15 minut :-)) Odvětil jsem že za 15 minut bezpečně kolo rozbalím z krabice tak aby se nepoškrábalo a upnu do stojanu.

            0 0
            • TeryPV  

              jjj…taky bych to tak viděl:) Jsou to normánlí hovada!!! Kdekoli jinde jsem kupoval kolo, tak minimálně hodinu až dvě kolo dávali dohromady…škoda, že jsi tam nešel dělat…aspoň někdo normální by tam byl:-)

              0 0
              • Lsdenski  

                To co má dobře fungovat potřebuje zkrátka čas, preciznost a důkladnou kontrolu. To jsou taky důvody proč málo který výrobek dobře a dlouho funguje. Chce to čas a to se většině majitelům firem nechce do zákazníka investovat, bohužel. Už se to stalo vlastně pravidlem.

                0 0
                • šimlos  

                  Dneska ale nemá nic dlouho fungovat! Kdo by kupoval nové a nové věci? Kde by byl růst? Tak to ale bohužel funguje nejen u kol…

                  0 0
                  • TeryPV  

                    Já myslím, že kolega to myslel trošku jinak:-) A to tak, že pokud mám někomu předat věc, kterou já jako prodejce připravuji, tak je samozřejmost předat tak aby bylo vše v naprostém pořádku…A s tím plně souhlasím!!! Nekupuju přece polotovar. Jinak souhlas, že třeba elektronika a jiné věci jsou dělané tak aby vydrželi sotva záruční dobu…ale to je z jiného soudku:)

                    0 0
          • scret  

            fastfoot? jako rychla noha nebo co?:))

            0 0
        • Lukster  

          asi tak…

          Ale možná se tak chovají, protože nemají nouzi o zakázky – já tam jednou volal, že bych potřeboval vyplést přední kolo (dodal bych svůj ráfek a náboj) a oni mi řekli, že mají plno další měsíc a půl…

          0 0
      • swinx  

        Prodejen mojekolo je více, která konkretne to byla? Teda pokud to neni tajne ;o)

        0 0
        • jIrI___  

          Podle přístupu bych to tipoval na Porubu :))

          0 0
        • TeryPV  

          A máme tu vyhlášení výherce soutěže…pravdu má…Swinx :) Bylo to centrum…a moc do smíchu mi nebylo :( a ještě jsem zjistil, že servisní centrum co má být v Olomouci, není jejich servisní centrum, protože jim Mojekolo neplatí…Takže mi lhali jak na prodejně tak lžou na webu…fakt nechápu co si o sobě myslí…:-/

          0 0
          • sodek  

            No co, prachy nesmrdí …

            0 0
          • Frostty  

            Jestli něco takového uvádí na webu a opak je pravdou, tak nezbývá nic jiného než je prásknout, šmejdy.

            0 0
            • TeryPV  

              No po tom co jsem je na to upozornil, tak mi baba od nich psal, že mi to domluvila na pondělí …:-O To nechápu…to jako je třeba první kontaktovat je a oni pak mi to domluví na den na kterém se oni domluví se servisem…a co můj čas…fakt nechápu…:-/ A ještě to číslo co mají na stránkách nefunguje…Normálně mám strach do toho servisu zavolat…mi řeknou že o ničem neví…:D

              0 0
              • Frostty  

                Tak hodně štěstí :D. Když se nezadaří, můžeš hodit kolo do vypuštené přehrady :D:D.

                0 0
                • TeryPV  

                  Dík:) no to ne…jako dal bych si to dohromady sám, ale mám důvod? Mám přece nárok na garančku zdarma a taky na to abych prvotně zboží dostal v pořádku:) Na přehradu se pudu akorát projet, ale kolo tam nenechám:)

                  0 0
                  • Frostty  

                    To už si musíš spočítat ty, jestli se ti oplatí jezdit na garančku „zdarma“ kamsi do prdelákova ;o).

                    0 0
                    • TeryPV  

                      nakonec jsem je dotlačil k tomu, aby mi to domluvili v Olomouci…ale až po tom co jsem si to dávno domluvil se servisem sám…na ně i servis nadává, že kdysi měli s nimi smlouvu, ale že jim nikdy nedali ani korunu:/ No už nikdy víc!!!

                      0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
          • micinka  

            Joo v centru jsem nedavno byl, potreboval jsem 4hran osu, borec vzal normlani metr nameril 113mm a poslal me do Poruby. Tam pani vzala supleru, namerila 110mm a poslala me do BikeKramu :) Jeste ze jsem z Poruby…

            0 0
      • Necris  

        Měli by brát v potaz, že si lidi imbus doma sami neutáhnou. Ale jinak jako trochu zdatní bikeři bysme se neměli bát, vzít do ruky multiklíč a projet si celé kolo. 2 minuty práce, maximální jistota. Tím nebráním přístup prodejce. Však jsou sami proti sobě, budeš tam příště nakupovat ? Myslím že ne ;)

        Všude se dějou chyby a občas se fakt něco může podělat, opozdit … ale pak jsou místa, kam když člověk přijde, tak už na první pohled ví, s jakým obchodem a lidmi má tu čest.

        Přístup typu: „Co sem vůbec lezete, člověče ?“ je docela problém. Nejčastěji v obchodech, kde majitel nestojí sám v prodejně, ale je tam pouze zaměstnanec, který má ± volnou ruku.

        0 0
        • TeryPV  

          Tak to víš, že si to doma vše spravím sám:), ale proč…přece pokud kupuju kolo za 40k tak předpokládám, že udělají vše proto abych byl spokojený…Prostě naprosto neprofesionální přístup:-/ Jinak to není přístup jen prodejce…byl jsme na TestFestu v Olšanech a mluvil se Šindlerem…zeptal jsem se ho proč mi neodpověděl na mail..to mi neřekl…a když jsem mu popsal co se stalo znovu tak řekl…stalo se…fakt hovado!!! Takže to není selhání jednotlivce ale celého systému…Ale t je fuk…radši jezdit než se rozčilovat:) Jinak jsem to napsal hlavně proto, aby jste si všichni ostatní dávali pozor a kupovali s největší obezřetností :-)

          0 0
          • Lsdenski  

            Co konkrétně bylo na kole poškrábané?

            0 0
            • TeryPV  

              zadní stavba u placek, horní rámová trubka, vedle upevnění na lanka (že by někdo nasazoval šroubovákem??) atd… A co že Tě to tak zajímá:-)

              0 0
              • Lsdenski  

                Jen mne překvapuje že prodají poškrábaný rám úplně s klidem a neupozorní na to zákazníka. To je přesně co jsem psal. Hodně výrobců používá pro balení krabice kovové svorky a pokud je kolo nešetrně vybaleno může dojít k poškrábání. Mohlo k tomu dojít taky špatným uskladněním v prodejně.

                0 0
                • TeryPV  

                  to není poškrábání jako poškrábání…ale díra do laku až na rám…to je to horší…nicméně já si toho všiml až doma:-( ale co už, na to jak to jezdí to nemá vliv, a když o tom člověk neví, tak to není vidět..:) ale nemění to nic na tom, že jsou to hovada…:( Přidám otázku, dají se ty „díry“ něčím zacelit…??

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Zkus korekční tužku co se používá na škrábance na karoseriích aut. Jestli to díru zacelí netuším, ale aspoň to zabrání oxidaci.

                    0 0
                  • hs74  

                    zakitovat tmelem na karoserie

                    0 0
    • Mark-H14  

      Párkrát jsem do „mojekolo“ v Porubě zavítal, když jsem šel kolem. Připadalo mi vždy, že tam ti frajeři snad chatujou na netu. Pokaždé sedí u PC a čumí na monitor.

      0 0
      • Lsdenski  

        7 let jsem stavěl a prodával kola v různých firmách. K majitelům a jejich názorům k stavbě a servisu kol se raději vyjadřovat nebudu. Vždy preferovali jen profit a kvantitu před kvalitou.

        0 0
        • TeryPV  

          to já mám své dva oblíbené servisy kam chodím, a naštěstí jsou tam opravdu poctiví, a váží si zákazníka!!! Proto jsem byl z MOJEKOLO nesmírně znechucen a zklamán, že prodávají vše jako chleba..prostě hnus…:-(

          0 0
      • Necris  

        A čtou si B-F, jako v každé prodejně. Já si takhle připravuju půdu v prodejnách, do kterých chodím, i když mě to tam sere a chodit tam musím, protože do Prahy je daleko. ;) Aniž bych cokoliv přímo řekl :D

        0 0
      • swinx  

        Ale to se zase musím zastat! A nejen mojekolo, ale všech cyklo shopů, které jsou na tom podobně. Oni totiž prodavači na place nemají na starost jen kamennou prodejnu, ale taky část e-shopu, a to už nemluvím o příjmu zboží a dalším papírování – dělala jsem to 14 dní a měla jsem dost. Takže se neboj, oni na kraviny nemají přes sezónu čas ;o)

        0 0
        • TeryPV  

          Nesouhlasím…Jedna z prodejen kam se velice rád vracím, protože tam mají supr služby a platí zde „Náš zákazník, náš pán“ Je taky malý kamenný obchůdek a ještě mají e-shop a lepší vážení si zákazníků neznám!!!

          0 0
          • swinx  

            Já neříkám, že to nejde, ale že to záleží na majiteli a ne na prodavači. Když je málo lidí na hodně práce, někde se to musí projevit – buď naštveš lidi na obchodě nebo lidi co objednávají z eshopu.

            Často je to přes sezónu tak, že aby člověk všechno stihnul, musel by zůstat ještě dlouho po prac. době a na to se Ti každý zadarmo vykvákne – a já se nedivím.

            0 0
            • Barberry.pha  

              Ale sama uznas, ze toto me jako zakaznika nemusi vubec zajimat.

              Sam prucuji s lidma a ti me zivi, a nezajima je jak jsem se dneska vyspal a dalsi veci, zajima je konecna prace, a je jelikoz chvi aby se vraceli, tak se musim vzdy snazit aby to bylo 100%

              nejake drobne nedostaky jdou vzdy pochopit, ale ne se na to vymlouvat donekonecna.

              Bohuzel v dnesni dobe internetu, kdy jakakoliv negativni zkusenost, muze byt prezentovana na ruznych forech, a odrazovat dalsi potencialni kupce, je jeste dulezitejsi se o lidi starat.

              To vzdycky jenom u nas se hledaji vymluvy, proc se to stalo, misto aby se priznala chyba.

              Nebudu zachazet do detailu kdy se i zakaznici chovaji jako hovada a pak si jeste dokazou stezovat, a pak kdyz po takovych prijde nekdo slusny, tak treba odskace.

              0 0
              • swinx  

                To jsi mě špatně pochopil. Samozřejmě, že prodavače nesmí ovlivnit jakou má náladu, jak se vyspal nebo jestli je po pařbě, o tom žádná.

                Psala jsem o tom, že když je málo lidí na hodně práce, někde se to musí projevit – ať se snažíš sebevíc a děláš pro to maximum. Tohle není výmluva, ale fakt. A platí to všude, nejen v maloobchodu.

                Takže až někdy vejdeš do obchodu, kde prodavači hledí na komp, nemusí to nutně znamenat, že chatujou nebo hrajou hry ;o) (viz příspěvek Mark-H14 =o))

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.