• scret

    Zdar, nez me ukamenujete :) potrebuju poresit servis tatovi na S. Turbo Levo.

    Konkretne nema nekdo nejakej sikovnej link na vymenu radiciho bovdenu? Nejaky servisacky figle, aby to byl co nejmensi vopruz?

    Bovden je samozrejme vcelku a samozrejme prochazi celym ramem.

    Diky

    0 1
    • Kouba_2005  

      Na Levo SL mam uvnitr ramu trubku od hlavy az za stred, motor ven nemusi, proste to tam nasoukas jedna basen. Jen do zadni kyvky je to trosku obtizny to nasmerovat, ale ty nemas full, ne? Menil jsem ted komplet zadni brzdu a pohodicka. Mam model 2020.

      0 0
    • Vrci  

      Seříznul bych z konce starého a nového bovdenu bužírku a spojil je smršťovačkou.

      0 0
    • novas752  

      Jaké přesně Levo?

      0 0
      • scret  

        Turbo Levo – full – rocnik 2022?

        0 0
        • novas752  

          A hliník nebo karbon?

          0 0
          • scret  

            jo, pardon, hlina…

            0 0
            • novas752  

              Tam by to mělo být jednoduchý. Od začátku do konce je bowden ve vodící trubce z takového tuhého plastu. Takže vytáhneš starej a strčíš tam novej.

              Pokud by to nešlo vytáhnout snadno, může to být přivřené plastovym krytem z levé strany ramena okolo tlumiče = tlumič ven, povolit kryt.

              0 0
              • scret  

                Aha, tak pokud je to v trubicce, pak je to ok a mela by to byt pohoda…

                Diky za radu.. *1

                0 0
                • Tomcat  

                  a když to nejde, pomůže tohle https://www.koloshop.cz/…-vedeni.html?… nebo třeba alternativa od Parktools

                  0 0
                • Kouba_2005  

                  To neni trubicka, je to vylozene trubka tak 7–8mm. Jde to fakt dobre.

                  0 0
                  • scret  

                    No, zas tak tlusta fakt neni :) je to akorat na radici bovden… Tak jsem se uz do toho pustil…

                    Kazdopadne neskutecna onanie, na kazdou cipovinu jinej imbus nebo torx, tlumak ven atd. atd.

                    No, asi jsem od LV zvyklej, ze nad tim nekdo premejsli…

                    0 0
                    • novas752  

                      No je to furt lepší než u těch starších.

                      0 0
                      • scret  

                        Blby je, ze jak je to ecko, tak je to tezky jako krava a na prd na manipulaci…:/

                        0 0
                    • Kouba_2005  

                      Treba u Treka jsem delal to samy a tam je veskera kabelaz, hadice a bowden pod drzackama pod baterkou, takze tam oholit komplet az na ram a vsechno na torxy s tim prostrednim cudlikem. Spesl daleko lepsi.

                      0 0
                      • novas752  

                        Z Treku a spousta dalších Boshů si s trochou štěstí vyzkoušíš i vyndavání motoru no. :-) Proti tomu bylo i Gen1 Levo docela pohoda, to stačilo odkrytovat.

                        0 0
    • Leba  

      Mám Levo 1.generace (display z boku). Při zapnutí se mi na 1 sekundu rozsvítí dvě z deseti kontrolek červeně, pak už jsou stále všechny zelené. Žádné závady nepozoruju. Nevíte o co jde?

      0 0
      • va-bo  

        Asi to chvilku hleda baterku nebo motor. Kdyz to najde, je vse ok.

        0 0
        • Leba  

          Ok, já jen že to před tím nedělalo. Díky

          0 0
          • va-bo  

            Mne to obcas taky probliklo. Nechal jsem nahrat aktualizaci SW a uz to nedela. Ale nemusi to byt tim.

            0 0
    • Leba  

      Na mém Levu 1.gen. mám problém při podřazení na menší přípomoc motoru (z 2 na 1, resp. z trailu na eco). Po přeřazení mne motor evidentně brzdí, i po řazení na lehčí převody. Na forech se o tom dost píše a výsledná rada je vždy stejná: je to jen v tvé hlavě, nohám ubereš přípomoc a zdá se ti, že tě něco brzdí. Nezdálo se mi to, atak jsem vyzkoušel stejné kolo od kolegy a žádné brzdění se nekoná. Nevíte co by to mohlo být? Dělá to pouze z 2 na 1. Díky

      0 0
      • va-bo  

        Zaznamenal jsem to stejne, ale v mem pripade je to skutecne jen v me hlave. Jde ti pres alikaci zvysit pripomoc pro eco? Pak to zas muzes dat zpatky. Jestli bude pocit pretrvavat.

        0 0
        • Leba  

          Při zkoušce na druhém úplně stejném i stejně nastaveném kole to nedělá. Obě kola byla nastavená na eko 30%, trail 50%.

          0 0
      • novas752  

        Tak to má asi kámoš jinak nastavený. Si to v Mission Control trochu přidej. V továrnim nastavení je mezi 1 a 2 dost velký skok.

        1 0
    • zderem  

      Mám prosbu s dotazem. V aplikaci mission control jdou na displayi TCU přizpůsobit zobrazované hodnoty. Například zařazený převod axs, nebo stav baterie přehazovačky apod. Musí se nějak spárovat AXS s kolem? Tyto hodnoty se mi momentálně nezobrazují. Jedná se o Turbo Levo SL pro gen. 2. Děkuji za případné info.

      0 0
    • Leba  

      Na mojí nové baterii Specialized turbo LEvo 1.gen po zapnutí svítí první dvě kontrolky červeně, po chvíli zezelenají. Mám ji reklamovat? Vím, že to dělají starší baterie, ale fugl nová (nerepasovaná)??? Dě­kuji

      0 0
      • va-bo  

        Chtělo by to připojit na diagnostiku.

        0 0
      • va-bo  

        Resetovat display jsi asi zkoušel?

        0 0
        • Leba  

          Jaký displej?

          0 0
          • va-bo  

            Display kola – tovární reset podle návodu. Asi to nepomůže, jen pokus.

            0 0
            • Leba  

              Displej myslíš tlačítko zapínání na boku rámu?

              0 0
              • va-bo  

                Aha, omlouvám se. 1. generace ho nemá. Tak nic. Jedině diagnostika to snad odhalí. Nebo aktualizace sw.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  V nějakým normálním jazyce by to nebylo? :-D

                  0 0
                  • va-bo  

                    Jo jo sorry :-)

                    1 0
                    • Kouba_2005  

                      tvl, to ani nevím, že tam je tlačítko „režim“ :-D po dvou letech dobrá informace, i když kromě resetu TCU asi k ničemu :-)

                      edit : Co domácí diagnostika? Dá se to nějak? Nemyslím Mission Control, ale tu přes drát do TCU.

                      1 0
    • Leba  

      No ale má se nová baterie takhle chovat? Když jste si koupili nové LEvo 1.gen, svítili vám některé kontrolky po zapnutí chvíli červeně? Mě myslím ne, ale je to 6 let a nejsem si jistý.

      0 0
      • va-bo  

        Asi ne, mám 2.generaci, tak nevím. Tam nikdy 2 červené nejsou, jen červená a modrá. Asi bych zkusil tu diagnostiku v servisu.

        0 0
        • novas752  

          1. generace je úplně jiná než ty další. To si tak jako zkoušeli jak by to asi mohlo být udělaný. Řidící jednotka je v baterce, celej ten systém je výrazně jednodušší – diagnostika z toho moc mouder stejně nevytáhne.

          0 0
          • va-bo  

            Zkusit servis, nic jiného nevymyslime. Ale asi to v první chvili nenajde baterku. Jestli to po chvíli zhasne a svítí to zeleně, tak ji to asi pak najde.

            0 0
            • va-bo  

              Ještě mě napadlo, jestli je to správný typ baterky, ale předpokládám, že jo.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.