• Pavlos097

    Ahoj,

    Chtěl bych se zeptat koupil jsem si asi před dvěma měsíci toto kolo

    http://www.bikeprodejna.cz/…il-2012.html

    včera jsem chtěl dohustit pneu a koukám na zvláštní uzoučký šroubovací ventilek. Předtím jsem měl opravdu staré kolo a tam byl klasický tak mě to trochu zaskočilo. Mohl bych poprosit o radu potřebuji nějakou speciální pumpičku nebo redukci?

    Děkuji za odpovědi.

    0 0
    • campijozo  

      A to od tý doby si nedofukoval? :o)

      0 0
      • Pavlos097  

        Vesměs jsem na tom kole jezdil prvních 14 dní po koupi a pak jsem byl měsíc na dovolené. Takže nedofukoval! Teď jsem se vrátil a kola ufouklá a mám tento problém. Každopádně děkuji za pro mě velmi užitečnou odpověď!

        0 0
    • lidumil  

      Asi galuskový, ne? Normální dílenská pumpa umí oba, ale jsou redukce.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Totok a můžeš tofoukat jako auto :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Petr.T.M  

      Tady: http://www.bike-forum.cz/…-ventil.html je vlákno kde se o tom taky píše, jak na to. Loni jsem měl stejný problém, znám. :-) Nezapomeň před nafukováním vyšroubovat (né úplně) ten malý tentononc navrchu ventilku, pak nasadit pumpičku. Skoro všechny prodávané pumpy jsou jak psal depresy jak na autoventilek, tak na galuskový, jen rozebrat koncovku, vyndat gumičku, otočit ten malý pazmek co je vevnitř tak aby ten výstupek co je na něm na jedné straně byl směrem dovnitř, nasadit gumičku užším otvorem směrem ven, smontovat, nasadit, fučet. Po dofoukání nezapomenout ten malý tentononc na ventilku zase zašroubovat.

      0 0
    • tux  

      Proč to furt měněj? Copak na autovenitlku je něco špatnýho?

      0 0
      • Rychlej turista  

        Galuskový ventilek tu byl už před mnoha a mnoha desetiletími. To až poslední dobou se začaly na kola dávat i autoventilky.

        0 0
      • fousac  

        autoventilek je proste divnej..

        0 0
      • jIrI___  

        Klasika, galuskáš je ve všem horší než autoventilek (nemám teď na mysli bezdušáky :) ), ale pere ho tam snad každý výrobce :D

        0 0
        • antt  

          spíš naopak né? Ruční pumpičkou přes autoventilek nafoukáš s větším vypětím sil a ještě málo, protože se ti tlak z duše neustále vrací do pumpy (zobáček v pumpě po nasazení tlačí na zobáček ve ventilku a vypouští ho), zatímco u galuskového zobáček neustále pod tlakem z kola těsní a otevírá ho až přetlak z pumpy, takže jsi schopný nafoukat na mnohem větší tlak. Autoventilek je ve všem horší! :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • nooski  

          Je to přesně naopak – autoventilek je ve všem horší, než galuskový.

          0 0
          • jIrI___  

            Když myslíš, nebudu ti to vyvracet.

            0 0
            • nooski  

              Já to vím :-)

              0 0
              • lidumil  

                vozil jsem oba a ani s jedním nebyl problém.

                0 0
                • nooski  

                  Já s autoventilkem problém měl – nevešel se do ráfku a taky se většinou dělá příliš krátký pro vyšší ráfky.

                  0 0
                  • campijozo  

                    Stím, že se nevešel do ráfku jsem nikdy neslyšel. Ale stou délkou musím souhlasit. Já jsem měl vysoké ráfky a tam jsem těžko sháněl dlouhý ventilek.. Jinak auto ventilky mám radši.

                    0 0
                    • Vašur  

                      Pokud má ráfek díru na galuskový ventilek, tak se tam skutečně autoventilek nevejde. Musí se protáhnout 8mm vrtákem. A obráceně, do otvorů pro autoventilek se dostanou plastové vložky, aby se duše s galuskovým netlačila skrz.

                      0 0
                    • tux  

                      Kolo s galuskovým ventilkem nenafoukneš u benzínky xD

                      0 0
                      • kubad  

                        nafouknes, staci redukce

                        0 0
                        • JSt  

                          jak u ktere. nekde musis mit pul sta jako zalohu na hadicu, nekde maji foukani jizdnich kol vylozene zakazany a kompresory, kery nejsou pro kamiony nenafuci silnicku na pouzitelnej tlak. krom tej silnicky, musis tyto trable resit i s autoventil­kem. :-D

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.