Ahoj mam problem s vyse uvedenyma brzdama. Na brzdach sem menil desticky daval sem Galfer FD513.Vymenil sem kapalinu, odvzdusnil ale nemuzu to seridit aby desky nepridrhavali o kotouc (kotouce jsou rovny). Nejak rada, nebo co delam blbe?
Ahoj mam problem s vyse uvedenyma brzdama. Na brzdach sem menil desticky daval sem Galfer FD513.Vymenil sem kapalinu, odvzdusnil ale nemuzu to seridit aby desky nepridrhavali o kotouc (kotouce jsou rovny). Nejak rada, nebo co delam blbe?
Vezmi to ven a párkrát s tim natvrdo zabrzdi.
Ok zkusim a kdyz to nepujde tak vezmu starou dobrou „smirgl“ metodu
Musí se to zajet, jak píše Novas, neškodí občas vyčistit vnitřek třmenu.
A roztiahol si piestiky?
Jj roztahoval sem je, pred vymenou kapaliny sem mezi ne daval ten spalik.
Je potreba ocistit dukladne pistky, aby uplne vyjely ven. Pak je jeste otazka, jestli nemas prilis siroke kotouce.
Kotouce mam Max1 Evo, ty by mely mit klasicky rozmer.Zkusim jeste vycistit pistky, to je asi posledni vec.
Kotouc ok, tak to fakt poradne vycistit. Co jsem letos cistil, tak Levely byly jeste ok, ale silnicni trmeny od Sramu byl fakt porod…
Staci je vysunout a vycistit, nebo musim rozdelat celej trmen?
Stačí jen trochu vysunout, nečistoty jsou jen na kraji.
Vysunout pistky bez desek a ocistit. Bacha, at ti nevyjedou uplne ven. Pak pistky zatlacit uplne zpatky. Cele to nejspis budes muset parkrat zopakovat, nez pistky uplne zajedou.
Ještě to mažu DOT greasem, ale to asi není nezbytné.
Zeptám se blbě – a přenastavil jsi polohu třmenů? Nebo jsi na šrouby třmenů ani nesáhl?
Prenastsvoval jsem to, ale nejde to vystredit tak, aby to nebrousilo.Zkusim jeste ty pistky ocistit a uvidime
Obě strany by měly chodit přibližně stejně.
Tak nakonec se to tak nejak podarilo.Pistky sem odrbal a uz to jen slabe cinka, coz si myslim ze zmizi behem par brzdeni.