• endy009

    Zdravím.

    Už jsem z toho plonkovej. Mám na kole brzdy Sram Level Ultimate, celou loňskou sezónu šlapaly jak měly.

    Po čase jsem vyměnil plastové pístky za titanové, kvůli teplotám a problémům s chodem pák.

    Letošek stojí za to. Jsem v servise víc, než na kole...... Z novými pístky najeto 2–3 tisíce.

    Páka jde pár mm zmáčknout, jde těžce. Brzdí, ale kotouč je občas hodně zachraty.

    Pro změnu někdy na druhém kotouči (packa, brzdění v cajku) jakoby cinkne, drhne a i brzdí, přitom o destičky to není,aspoň ne vizuálně. Cinka to při zatáčení ve stojanu i při jízdě, drhne/brzdí i při rovný jízdě i na stojanu..........xx

    Už nevím co s tím, servisy narvany k prasknutí a tam, kde mě vzali to nevyřešili.

    Nějaký postup jak pro deb…na co se zaměřit a čím by to mohlo být????

    Shimano brzdy mi nedoporucujte, beru to jako poslední možnost. Nejsem proti nim, ale sejri mě, že to dobu jde a pak z ničeho nic ne. A hlavně nechci vyhodit brzdy za xx tisíc

    0 0
    • Tydlii  

      Tak když jsi tam dal neoriginalni pistky tak ti těžko někdo poradi, protože nikdo neví jestli jsou příčinou problému nebo ne – obecně platný rady jaksi nemusí platit. To samy servis – bude se s tím babrat , přitom nemá jistotou, ze za to nemohou tvoje neoriginalni pistky.

      0 0
    • Tydlii  

      Tak když jsi tam dal neoriginalni pistky tak ti těžko někdo poradi, protože nikdo neví jestli jsou příčinou problému nebo ne – obecně platný rady jaksi nemusí platit. To samy servis – bude se s tím babrat , přitom nemá jistotou, ze za to nemohou tvoje neoriginalni pistky.

      0 0
    • Daniel39TM  

      Dělá mi to úplně to stejné. já tedy pístky nevyměnil za titanové, ale vyndal jsem je a namazal gumičky znova odvzdušnil atd. a páka jde strašně špatně mačkat a nevrací se mi. Čelisti jsou pořád zakouslé do kotoučů a netočí se mi kolo. Po opravě mi to fungovalo asi 100km a zase stejná písnička. Nevím zda jdou prasátka vyndat a vyčistit

      0 0
      • PENE  

        Problem nejsou gumicky, ale tvar a material pistku, ktery se roztahne a pak spatne chodi v pace. Pistky je treba obrousit aby meli mensi prumer nebo vymenit za pistky v2 (to jsem udelal ja a zatim ani v nejvetsich vedrech paka netuhne). Brzdy jdou kompletne rozebrat, navod je na strankach sramu.

        0 0
        • Daniel39TM  

          Super, diky za radu, takže myslíš že ty silonové nebo silikonové vnitřky jsou v háji a je potřeba je přizpůsobit. dole v brzdovém třmenu to nebube?

          0 0
          • PENE  

            Pokud ti jde paka ztuha, tak to ve trmenu asi nebude. Kdyz vytahnes pistky z paky, tak hned uvidis ze jsou poskrabane od steny paky. Delal jsem kompletni repasi paky (kvuli pistkum, ty jsem vymenil) a trmenu (na zadni brzde mi prolinala kapalina okolo pistku), ale ty brzdy stejne nechodi jako nove, jsou to teda jen guide r, ale u level ultimate to bude asi podobne. Trmen bych taky radeji rozebral a vycistil, neni na tom nic sloziteho par sroubku a par gumicek. Pri rozebirani trmenu je potreba co nejvic vytlacit pistky, aby se daly snadneji vytahnout.

            0 0
            • Daniel39TM  

              Dobře, tak díky. Mám ještě Sram Guide RSC a ty chodí úplně perfektně. Ještě se zeptám jestli budu potřebovat takovou tu sadu na vyndání těch prasátek ve třmenu nebo to jde vyndat bez toho?

              0 0
              • PENE  

                Ze tremenu jsem pistky vyndal tak, ze jsem kolem nich dal prouzek smirkoveho „papiru“ na latkovem zakladu (latkou na pistky), chytil sikovkama a opatrne tocivym pohybem sem/tam je vytahl. Zkousel jsem to s kusem latky i bez, ale z pistku to trochu materialu odlomilo (to bylo jedno, menil jsem i pistky), se smirkem to bylo v pohode.

                0 0
                • Daniel39TM  

                  Ok díky

                  0 0
                • Vilém  

                  Tlakovym vzduchem jsi to nezkousel? To co popisujes je vcelku prasarna.

                  0 0
                  • Daniel39TM  

                    Nezkoušel, možná by pomohla silnější pružina, ale tu nevím kde sehnat.

                    0 0
                    • Vilém  

                      To nebyla reakce na tebe, ale na tahani pistku klestema pres smirek.

                      Neres zadny pruzinky, problem je tam kde popisuji ostatni.

                      0 0
                  • PENE  

                    Zkousel, ale nemel jsem dost vhodny naradi, aby to fungovalo, menil jsem vse ve trmenu, tak mi to bylo jedno, potreboval jsem jen stare pistky dostat ven. Kdybych chtel pistky nechat nebo to delal na cizim kole, asi bych to udelal jinak. Ale ten smirek fungoval, samozrejme brusnou stranou ven, jak jsem psal, a latkovej, papirovej by asi nefungoval. Pistky jsem vytlacil co nejvic to slo, takze jsem je ani moc netahal.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Tak takto to je jeste pochopitelny, pokud jsi vse nasledne menil.

                      0 0
            • mrozu  

              Jj, rozhodne problem pistku, kupovat nove je ekonomicky nesmysl, to by meli davat zadarmo. Staci opatrne smirglem obrousit drhnouci plochy, idealne bez sundavani tesneni, pac to je strasnej porod. V jedny brzde mam novy pistek a v druhe stary obrouseny a uz cca 2 roky jdou obe bez problemu.

              0 0
    • deh  

      Ahoj. Jake davate do techto brzd desticky?

      Nasel jsem origo sram bud s kovovou zakladnou nebo hlinikovou. Tam jde jen o vahu ne?

      Mate i jine vyzkousene co nejsou tak drahe ?

      0 0
      • novas752  

        Hlinik take lepe vede teplo.

        0 0
        • adam320  

          Take ho rad udrzuje:)

          0 0
          • 01carbon  

            jak ho udrzuje? slo by ten jev nejak popsat?

            0 0
            • Tydlii  

              Tepelná kapacita materiálu /delta/Q

              :)

              Na jednotku objemu daný materiál pojme určité množství energie (v joulech)

              Ale fyziku už jsem 2 roky neměl , tak mě kdyžtak opravte :)

              Zjednošeně – voda má velkou tepelnou kapacitu – trvá déle ji ohřát než např kov ale stejně tak i déle ochladit. Prostředí kterým ohříváš/chladíš musí předat/přijmout více tepelné energie

              0 0
              • deh  

                Tak dik za rady s destickama borci :-D

                0 0
                • 01carbon  

                  noo ted jsem si precetl zadani a jeste bych doplnil dotaz hlinik neni kov?

                  musel bych se podivat ale ty kovove – mysleno asi zelezna deska jsou myslim sintry a hlinikove organiky

                  0 0
              • 01carbon  

                tak udrzuju nebo predavam?

                0 0
              • novas752  

                No, jenže ta je uváděná na kilogram (měrná). :) Je sice zhruba dvojnásobná oproti oceli, jenže hliník má zhruba poloviční hustotu, takže se to hezky pokrátí a tepelná kapacita destičky vyjde tak nějak na stejno.

                0 0
      • PENE  

        Mam sram guide a pouzivam desticky sram sintrovane na ocelove zakladne, puvodne jsem mel organicke na oceli, pak jsem zkusil organicke na hliniku a taky koolstop organicke na oceli. Sram organicke moc nebrzdi a rychle vadnou, koolstop organicke brzdily lepe, ale vydavaly otravny brousici zvuk a delaly ryhy do kotouce (asi moc tvrde a castecky ve smesi), sram sintrovane brzdi lepe jak ty predchozi, nebrousi kotouc jako koolstop a mene vadnou, tak jsem u nich zustal. Vydrzi dlouho, tak mi nevadi ani ta cena.

        1 0
      • mrozu  

        Vyzkousel jsem snad vsechny druhy a nejak jsem nepozoroval jakekoliv rozdily v ucinnosti (vsechno brzdi stejne mizerne), takze vozim cinske semi metaliky s hlinikovou zakladnou za 40 korun.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.