Jezdí někdo tuto sadu a případná zkušenost.Upgrade kit Sram XX1 Eagle AXS, 1×12s, přehazovačka, řazení, nabíječka
Jezdí někdo tuto sadu a případná zkušenost.Upgrade kit Sram XX1 Eagle AXS, 1×12s, přehazovačka, řazení, nabíječka
Zeptej se uživatele Kubánec
to je zase dotaz
funguje to ,
Jaké výhody má elektrické řazení vůči mechanickému ? Váha , odolnost vůči marastu, spolehlivost … ?
chodí to líp, a si bez kabelů
jinak samé nevýhody :(
Já ty elektrice nějak pořád nepřišel na chuť. A to ani po testování Ultegra Di2. Ale byla to ta první el. Ultegra. Pořád nevidím ty supr trupr výhody. Přece je fuk, jestli to řadí o 0,1s rychleji ne? Ve výkonu ti to nijak nepomůže. Nebo jsem mimo? Navíc mě sralo to bzučení při řazení :D
tu sem dlouho vozil a spokojenost, žadné pádla, jen lehce ťukneš na tlačítko, a je to tam
za mě to až tak o rychlosti není, ale o preciznosti jak lehce to tam padne
mám na ruzných kolech mechaniku i elektriku, a je to fakt návykové a příjemné
Za mě rychlost a v případě žiletky nehlídám nastavení přesmykače.
Je tam zlepšení rychlosti přeřazení znatelné? Stejně musíš čekat až to náběhy na kazetě zaberou. Možná jo, nemám s tím vůbec žádnou zkušenost.
To už je čistě subjektivně na každém, pro mě to je ve spojení s naprostou přesností ideální.
No, ono to umí i rychleji donutit řetěz k náběhu, některý přehazovačky/přesmykače se při řazení posunou trochu dál aby řetěz začal měnit převod co nejrychleji, a pak zase malinko couvnou. Přesmykače si automaticky trimují s tim jak řadíš v zadu na kazetě…
Asi fakt dobrý na silnici, nejsou tam kabely a „chytrý“ přesmykač. Na biku asi ty výhody malinko vadnou, tam většinou přesmykač není a rychlost řazení není až tak důležitá. Tam jde spíš o odolnost a blbuvzdornost. Zas je tam ovládání sedlovky, tam bych viděl výhodu bezdrátu. Ale zase je asi potřeba se starat o baterky.
Na biku silně roste možnost poškození drahé přehazovačky no. I když ten Sram má funkci že se při nárazu na přehazovačku jakoby povolí, v některých směrech to může být o dost nárazuvzdornější, než mechanický Eagly (který jak víme nic moc).
Když je to komplet se sedlovkou, v případě vybití se dají baterie přehodit, případně koupit jedna náhradní a vozit jí ssebou, u toho Reverba taky velmi snadná instalace, žádné ****** s délkou hadičky, odvzdušňování atd.
Ale samozřejmě tady má mechanika navrch, nabíjet si kolo je takové, no…
Mě baterka vydrží na bajku v pohodě 25 hodin. Když mám kliku a manželka mě pustí na kolo v týdnu i o víkendu tak to mám minimálně na 14 dní… Baterku do Reverba jsem nabíjel tak 3–4× za sezónu.
Od jara mám upgrade kit a už se k mechanice vracet nechci, je to luxus bez kabelů. Jednou nastavíš a chodí to pořád stejně přesně.
Zkus a nebudes chtit jinak. Serizovat lze kazdy pastorek a to pres mobil. Nejlepsi inovace poslednich let!
Zdravím zeptám se tady nedaří se mi zjistit proč mi sem tam axs naskočí na 42z přez zuby a v záběru zaskočí
Mám už několikátou patku teď nový upevňovací šroub ani stará měrka vzdálenosti ani nová nahoru dolu starší řetěz pořád stejné