Ahoj,
mám tyto brzdy: http://brzdy.heureka.cz/…975/galerie/ a chci vyměnit jen třmeny za tyto: http://www.kupkolo.cz/…erna_z90630/.
Budu muset koupit nové hadice, nebo se dá někde sehnat jen ta koncovka?
Ahoj,
mám tyto brzdy: http://brzdy.heureka.cz/…975/galerie/ a chci vyměnit jen třmeny za tyto: http://www.kupkolo.cz/…erna_z90630/.
Budu muset koupit nové hadice, nebo se dá někde sehnat jen ta koncovka?
Nove hadice, mne se koncovku samostatne sehnat nepovedlo. Nebo rovnou lepsi koupit nove brzdy vcetne pak, nove XT maji lepsi zprevodovani a lip brzdi.
Proc chces menit trmeny?
Přidírají se pístky,ale s pákama jsem vcelku spokojenej, tak jsem přemýšlel, že to nějak zkombinuju…
Tak to ano, rikal jsem si, jestli nahodou necekas zvyseni vykonu atd.
Výkon byl v poho,pokud vše fungovalo, teď se pístky každou chvíli seknou. I to seřizování je složitější, není tam PM, takže jsem při výměně kotoučů ještě musel doobjednávat vymezovací podložky.
Zkousel si ty brzdy rozebral, vycistit komplet zevnitr, a pripadne vymenit tesneni? Na to jak jsou stare, si to uz zaslouzi.
Čistil jsem je už v loni 2 krát kompletně, ale přidírají se pořád, odjedu 50 km a můžu začít znova. Proto se toho chci zbavit, popravdě už mě to ani nebaví tohle pořád řešit, takže sháním alternativu, a asi to dopadne na nový brzdy. Nechal jsem se tenkrát blbec ukecat za „dobrej peníz“ a tady to mám zpátky ;).
Tak leda tam vrznout neco co ma vstup pro hadici s prevlecnou matkou, ne na banjo. Pak by to vyslo na min penez, akorat by to bylo neco z nizsich sad.
Nakombinoval jsem takhle páky, které jsem sehnal za pár stovek se třmeny 665 z kupkola, taky v akci za pár stovek. Brzdí to slušně, ale na novější XT to prostě nemá. Časem budou nové desky, tak uvidíme.
Tak kazdopadne lepsi nez nove verze brzd to nebude, ty nove paky delaji svoje, nemyslim si vsak, ze by to melo byt nejak horsi, co se vykonu tyce, nez s puvodnima XTR trmenama.
Prodej komplet brzdy a kup nový XTéčka.
to je blbost, staci uriznout puvodni koncovku u trmenu a dat tam cokoli s banjem, napr tohle: http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?… (typ 2)
A pasuje to na original shimano hadici?
Co jsem daval na jedno kolo alligator hadice a k tomu banja, tak ta Alligator mela jiny prumer, tzn, se shimano hadici by to asi neslo.
Co tohle ? http://www.bikeprodejna.cz/…shimano.html
Pridal bych k tomu to, ze ta nova hadice je, mam pocit, trochu jina. Jakoze jiny material – olivka tam sla hure nez do stareho typu.
Třmeny 2× 830,– + kit 300–400,– vč. pošty = 2000,–
Staré XTR prodá za 1500–2000,– , doplatí 1500,– a má komplet nové brzdy se zárukou…
za 2,7k jdou koupit komplet slx.
Já měl na mysli nová XTéčka…
Tak ten free stroker nikdo stejně nepoužívá, takže 7kil dolu za šedou barvu krytek.Dle gusta…
Ja se hlasim, ze jsem jej pouzil. Mam tim vykompenzovanmy drobny rozdil mezi chodem predni a zadni brzdy.
Na tohle mi stačí nastavení vzdálenosti páky od řídítek. Vždy mám nastaveno tak, že zabírají pocitově ± stejně a na nějaký rozdíl typu 1–2mm vzdálenosti od řídítek nezmáčknuté brzdy s..e pes.
Tohle jsem používal raději i u brzd, kde jsem nastavení mrtvého chodu páky měl. Nerad prodlužuju zbytečně chod, to raději nepatrně jinou vzdálenost nezmáčknutých pák se zachováním nejkratšího mrtvého chodu jaký je u dané brzdy možný.
U dobře odvzdušněných SLX mi ale stejně přijde, že ten rozdíl je naprosto minimální. Musel bych to přesně změřit jestli tam vůbec nějaký je.
Ale samozřejmě pokud to někdo využije, tak proč ne. Já tomu ale stejně budu pořád říkat kurvítko :-)
Taky bych se bez toho obesel, ale kdyz uz to tam bylo:) Nastavil jsem vzdalenost paky podle zvyku a chod doladil kurvitkem.
A co takhle koupit starší třeba DEORE třmeny, vyrabovat z nich těsnění a dát ho do XTRek?S XTčkem to šlo, proč by ne s XTR?
Pokud by jsi se chtěl těch brzd zbavit komplet, za nějakej rozumnej peníz, tak bych je třeba vzal. A eventuelně bych vzal i samotný třmeny, kdyby ti pak zbyly.
Poslal jsem ti mail.