• pegas

    Pres zimu poskladam novej bike, jen ted vaham zda nekde ubrat nebo nekde pridat,kde to ma smysl a kde ne: Ram: zatim prekvapko,nevim zda me vyjde ( v zaloze byl rb crx a duratec) Vidla: parametry 32 nohy( kotouce), vzduch ( klidne soloair),… se zdvihem bohuzel zatim nevim 80/100. V soucasnosti jezdim pilot 03 na 80 mm. Moc netusim jak velkej rozdil by byl prechod na 100mm,respektive jak to ovlivni geometrii. Lock out by se hodil,bila barva taky:-). Doplnky:ritchey Preh,sm.:sram 7/9 Razeni: sram9 Brzdy: Oro k 18( podle ceny vidle je mozne jit na avid 3) Kliky: XT 08(opet dle ceny vidle sem schopen snest deore 08),kazdopadne chci integ.osu. Kola: Naboje author,cerit nebo novatec (zde bych rad vedel nejake info o servisovatelnosti zejmena orechu,predek problem nebude..spis me zajima zadek)..novatec za ty penize asi super,zde na foru celkem kladne ohlasy,cerity muzu mit za 2300 oba,author si chvali Blade a i zde padlo celkem par solidnich ohlasu. Draty dt 2mm, rafky mach 1…mozna pudu vejs na rafcich. Kazeta xt/lx,sedlo dle ******,pedaly 520, zbytek je spotrebak… Brzdy a kliky uspusobuju dle ceny vidle kde dle prvnich pruzkumu se hejbu od 5000 do 10 000. Pokudd slevim z k18 tak juicy 3 taky nejsou spatny (s prechodu z V bude vse brzdit lepe:-)), kliky 08 designove moc libi ale i deore 08 snesou me jezdeni:-)

    Rad bych i uvital rady na co si dat pri stavbe biku majzla,nejake postrehy rady a napady.Dik

    Anketa: Naboje?

    3x
    19%
    8x
    50%
    1x
    6%
    4x
    25%
    0 0
    • mastihuba  

      nerad to řikám ale solo air nebrat. Já s ním mám problémy. Dle servisu problém s těsněním(?) mezi komorama. Nerad to řikám, ale vem Rebu 100mm. Na drahý náby se vykašli a vem Author. Zkoušel jsem Ringle Flea a byla to drahá zkouška. Dráty stačí 1,8.Já bral za 3kk celý kola u Hanáka. Kazeta XT, když levnější tak deore u LX nevidim ten efekt. U kočaře jsem viděl pěkný CUBE rámy.

      0 0
    • Hejdik  

      Já se vyjádřím pouze k výběru zdvihu. Neudělej stejnou blbost jako já a jdi do 100-vky. Tím nechci říkat,že 80 je něco špatného,ale 100 je univerzálnější. Geometrii to nijak zvlášť neovlivní,sklidníš si kolo a budeš mile překvapen rozdílem ve schopnosti pohlcovat nerovnosti mezi 80 a 100.Takovou mám alespoň zkušenost já.

      0 0
    • grafik  

      fandim novatecu bike-forum.cz/forum/fot­ky/kola_a_kom­ponenty.html?de­tail=2270 vidle 80, rafky mavic, kliky na masinu jedine xt, prehaz + razeni sram 7

      0 0
    • mara53  

      zdvihu 100 mm se neboj, já jsem taky chvilku váhal a není vůbec důvod (já nakonec vzal 120mm a je to OK – sice mám 93 kg, ale právě kvůli té váze je na mě 120 akorát, něco pobere SAG) takže souhlasím s Hejdikem; hlasoval jsem pro náboje Author, pokud nechceš stavět EXOTICKÝ bajk z neobvyklých značek (musel bys přehodnotit rozpočet – Tune apod.), sám Authory jezdím – mám kotouče a v pohodě už cca.3500km, pokud se prům.ložiska pos…, prostě je vyndáš ven a nalisuješ nová.. a na co si dát při stavbě pozor – je to ho víc: třeba na kontrolu vnitřních průměrů hlav.trubky před nalisováním kroužků hlavového složení – občas tam zateče tolik barvy, že je to prostě na škodu – už jsem takhle viděl prasknout rám, takže měřit a radši dvakrát,a šmirglovat; nebo kontrola dosedacích ploch pro třmeny kotoučovek – ale to už je spíš na ofrézování „zkušenou“ rukou někde v cyklokrámku, na to bych si taky netroufnul a hlavně ta frézka dost stojí,takže ji ani nepořizuj – se nevyplatí… pokud teda nestavíš kola pro známý pořád dokola :) sleduj tady historii a třebas se ptej průběžně – aktuálně tady skoro – online staví bajka racebike.. takže můžeš sledovat, konzultovat.. Dílu zdar a nezapoměň se pochlubit výsledkem ..

      0 0
      • pegas  

        no uvidim jak prijde ram z vyroby respektive od obchodnika(kdyztak zkusim, zda mi ram na stavbu nepripravil on)…120 je na ht na me uz moc…max chci 100mm…a bejak chci poskladat ekonomicky a blizko k svym potrebam, proto znacky jako Tune me miji:-))

        0 0
    • JMT  

      Ty kola bych dal zapleteny crossridy

      0 0
      • delfyn  

        u kol bych dal náby author, dráty 1,8 sapim, dt, ráfky mach jsou tuším těžší kup Nějaké Mavic nebo www.bagbike.cz/?… váha kolem 400g je reálná i v ceně kolem 500kč

        0 0
        • delfyn  

          www.netbike.cz/select.php?… z jejich stránek si uděláš lehko jasno o váhách zapletených kol

          0 0
        • Lišák  

          Tyto ráfky jsem nedávno zaplítal. Reálná váha je 450g. Váženo na digiváze s přesností 2g. Ale za tu cenu-slušná váha. Uvidíme, jak to bude s výdrží.

          0 0
    • cardamm  

      Zrovna vcera sem se bavil o srossridech s jednim manikem odsud. varoval me prednimi. maj pry meky vyplet a pri vetsim zaberu se krouti a drhne kolo o zadni stavbu. je to torzní tuhost (torze= krut). neni naskodu dat o tisicovku vic a koupit si crosslend a mit to pripravene i pro bezdusaky. crossland sou i tuzsi…ale i malinko tezsi… asi o 0.001g.. ale to je jen kvuli jine stavbe rafku. Mo a jinak kolo si ted prez zimu stavim taky. a potrebuju poradit s presmykem a prehazem. nevim mezi sram x.9 a xt2008. kliky budou nejspise LX2008, doplnky ritchey, ram nejspise xp 930 (960), kazeta LX a retez hg-73 , spd 520, a brzdy xt2008 hydrauliky. razeni rapidfire…na dualy si asi nezvyknu a sou pry dost kazive..pokud zrovna nemate sponzory ze shimana nebo zasobu xtr, ktere natom nejsou tak bidne jako xt a lx. vydla sock shox dart 3…pokud mate navrhy tak je sem hazejte:D necham si rad poradit

      0 0
      • batafak  

        Čéče to je docela dobrej, jestli mu ani neprolezou zadní stavbou. Já je mám půl roku a rozhodně takovej problém nemám. Když projedu bahnem, tak je to slyšet, že se maličko kroutěj a občas si škrtnou ráfkem o brzdu, ale rozhodně to nemá takovej vakl, to by byl slušnej hardcore :-D

        0 0
      • jecnak  

        Neni na skodu vzit centrklic a dotahnout po zajeti kol draty – ostatne jako u kazdych jinych kol.

        0 0
        • Hnoj  

          Obávám se, že tvoje poučka není zcela na místě, jedny tyhle kola máme jako erární a i po dotažení drátů škratly v mém duratecu, RM elementu i v Scott scale… Vždy při záběru ze sedla. A je snad zbytečné se ptát, zda byl RU řádně utažen.

          0 0
          • jecnak  

            Jako ze se u kol po zajeti nemaj dotahnout draty a precentrovat?

            0 0
            • Hnoj  

              Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil, kola je pochopitelně potřeba přecentrovat.

              Ale crossride se i po dotažení celého výpletu kroutí jak žížala.

              0 0
              • jecnak  

                Ja myslim, ze se nekrouti o nic vic, nez treba 517ky, 1.8 draty a neajyk naby. Osobne mam z obou kol velmi podobny pocit.

                Jen si jeste poznamka do Duratecu – prave ze duratec nema diky velke profilaci trubek zadni stavby nijak zazracnou tuhost teto casti ramu, coz prave napomaha problemum se skrtani spalku apod. Predek ramu je zas supr tuhej. Je to neco za neco (pohodli), ram to rozhodne neni spany, naopak.

                0 0
                • Hnoj  

                  Proto jsem uvedl, že jsme je zkoušeli nejen na DC :-)

                  0 0
        • MlokCZ  

          Měl jsem je jak dotahované a docentrované po zajetí, tak po pár dalších měsících znovu kvůli rozcentrování po pádu a povolené dráty opravdu nemám. Ale stejně mi přijdou o hodně měkčí než druhá kola na druhém biku (Onyx + comp. 2/1,8 + 4.2d ráfky) a i než předchozí několikery kola, co jsem jezdil (vše předchozí klasika na 32 drátech na XT nebo LX nábách a k tomu různé ráfky a dráty). Crossridy jsou prostě jediný kola, která mi přišla jako málo tuhá, u ostatních co jsem jezdil mi tohle nikdy nepřišlo. U těch starších kol, co jsem jezdil to ale není už objektivní srovnání, ty jsem jezdil hodně po silnici a jen v lehkém terénu, takže na projevení menší tuhosti dojít vůbec nemuselo a třeba jsem to jen neregistroval. Pro ty současné DT ten velký rozdíl ale platí jednoznačně.

          0 0
          • jecnak  

            Tezko rict, nejlepsi by bylo objektivni srovnani nejakym merenim. Netvrdim, jsou ty kola tuhy, ale rozhodne je nepovazuju za takovou katastrofu jak jsou tu obcas popisovane, spis se mi zda ze ve vetsine pripau muzou byt lidi nastvany max tak na sebe, protoze kaslou na jakoukoli udrzbu.

            0 0
          • pegas  

            nevite nahodou jaky sou novy crossridy 08?…pokud jsem usuzoval z obrazku novych 08 na V,tak meli akorat jinou nabu a zlabek v rafku…

            0 0
      • Schrama  

        Crossride nikdy víc! Mavic z Rumunska!!Honit parádu se v tomto případě nevyplatí. Známýmu vylítlo pár drátků z ráfku a konec!! Na vyhození. Mně vyschl olej v „ořechu“ na dovolené. Namotal se mně řetěz skoro do zadního kola. Štěstí, že jsem měl v Novým Městě na Moravě servis Mavic a originál olej mně ochotně dodali. Jsou sice lehký, ale mlátí to o špalky při každé nerovnosti, mám „Včka“. Borec ze servisu Mavic mě varoval, že na kotoučovky už vůbec!!! Ty dráty to neudrží, není to na to stavěný!! Jsou jak blato a „na jedno použití“. Drát stojí cca 60Kč!! Když bych šel do nových kol, tak dám klasiku 36 max.32 děr a mám pokoj. Je to účelný a vycentruješ to sám, když přijde na věc. Mavic crossride bych dal na horáka tak s pneu 1.2 na silnici a střídat celý kola..Čau

        0 0
        • jecnak  

          Rozhodne, neda se na tom jezdit. Nejlepsi kola jsou – viz. obrazek.

          0 0
        • MlokCZ  

          Sice si také myslim, že Crossridy nejsou tuhý kola, ale jezdit se na nich dá úplně normálně. To že si nenamazal ořech včas za to ty kola nemůžou (hlavně pokud jsi to nechal dojít tak daleko, že jsi z toho měl furtšlap, ten ořech dává zvýšenou hlasitostí nutnost namazání najevo hodně dlouho dopředu), prostě je třeba mazat ten ořech o něco častěji (ale na druhou stranu je to zase práce na pár minut). S kotoučema jsem na nich neměl žádný problém a byl jsem překvapen, jak slušně dopadly při mém loňském pádu. Čekal jsem při tom, co se stalo, že budou na maděru a ono stačilo přecentrovat a vše ok (ráfek to neodnesl vůbec).

          0 0
          • Schrama  

            Já říkám, že bych je už nekoupil, to je vše. Mám rád funkční a praktický věci, a to mně v tomto případě nepřipadá! Jezdit se na tom dá, souhlas......., ale jak jsem napsal, po silnici su víc v klidu:-)

            0 0
            • mastihuba  

              vono si stačí položit otázku kolik jsem na kterejch kolech najezdil a s jakým výsledkem. Krom Crosraidů si v mojem okolí na kola nikdo nestěžovat, takže pro mne je cokoliv lepší volba.

              0 0
        • Medunka  

          mam je dve sezony, skoro 7 tisic parkrat se centrovala parkrat se cistil/mazal orech – spis jako prevence – byl cisty letos se dotahovaly draty – viz Jecnakuv thread jezdim obcas jak prase a vubec jim to nevadi

          0 0
        • kubad  

          černý drát stojí cca 35 Kč k ořechu doporučuju si přečíst návod a podle toho postupovat. Tuhost je sice lehce podprůměrná, ale žádná katastrofa.

          0 0
      • Bafoon  

        koukni do mýho profilu, já volil X.9 a nemůžu si stěžovat chodí jak břitva

        jo a na řazení nemíchej sram a shimano…:o)))

        0 0
        • pegas  

          to me je jasny:-)

          0 0
          • Bafoon  

            já byl tenkrát moc málo inteligentní bych pochopil co znamená 2:1 :o))

            A vidle suntour epicon by se ti nelíbila?

            0 0
            • pegas  

              funkcne ano,desognove take..ale treba k soucasnemu kolu..na novej ram bude designova jak pest na oko(ram barevna kombinace s bilou).. k tomu cerna vidle nebude to prave oraechove..

              0 0
              • Bafoon  

                pech…co jinej rám?… :o)

                0 0
                • pegas  

                  no to prave vse stoji jen na ramu:-))..ale jak sem psalk vyse,nevim zda nakonec vyjde…takze mozna prijde na radu RB nebo si necham soucasnej…

                  0 0
      • Lišák  

        Bych klidně dal řazení komplet X-7 a za ušetřený peníz přitlačil na vidlici. To že ti bude low-endová vidla chodit podstatně hůř, než její vyšší kolegině je dost pravděpodobné. Navíc nohy s průměrem 28mm nebudou moc korespondovat s vysokou torzní tuhostí. Naopak rozdíl v řazení u X-9 a X-7 moc podstatný nebude.

        0 0
        • pegas  

          jasan…tak to taky mam v planu..dozadu urco 7..vepredu mozna 9,tam je cenovy rozdil cca 200…mozna razeni bude 9,tam se to celkem pozna…jinak zbytek de do ramu, vidle a kol…ted je ale pro me otazka hlavne vidle a naboje(tady ale mozna at uz vyberu ze tri kandidatu cokoli tak chybu neudelam)..takze defakto hlavne vidle…coz ale je zasadni problem vybrat neco dle mych pozadavku…

          0 0
    • Hnoj  

      Jsem pro zapletení kol z nábojů author, ráfků alex XD Light a drátů Sapim Laser nebo podobných.

      0 0
    • pegas  

      anketa se zatim vyviji presne jak sem myslel:-(

      0 0
    • honza.biker  

      Vidlici bych bral asi tuhle www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… , taky chci pres zimu stavet novy bike a asi ji budu kupovat.. jeste uvidim za kolik bude novy sid race..

      0 0
      • pegas  

        vidle pekna ale cerna tam nesedi,,,to uz mozna radsi tu rebu,kterou sezenu za cca ±8,9000…

        0 0
        • marapara  

          Ber Rebu. Jednoduchý, vyzkoušený a dobře fungující systém. Navíc vidla je levnější a lehčí. Reba Race je na kupkolu za 9000. Náby bych vzal Novatec. Nebude nějak moc dražší, než Autor. Sám mám Novateca, stál mě 1090 kč, od května vzadu, najeto cca 3500–4000 km a bez problému. Navíc na Novateca jdou sehnat náhradní díly … viděl jsem set ořech, osku a tusím i ložiska za 500.

          0 0
          • pegas  

            hura…konecne nazor,kterej sem potreboval slyset:-)…co vybrat,proc to vybrat,zkusenos­t,cena:-))..jinak ta vidle je porad pro me celkem neznama..kdyz nahodou nebude moznost rebu sehnat(chci ji kupovat po vanocich),tak druha alternativa v cenovem stropu 10 000 neni…

            0 0
            • marapara  

              Myslím že bude. Na kupkolu nebo kolokrámu mají verzi disk i vbrake snad rok za 9000. Navíc někdy v září nebo v srpnu byla na koloshopu akce Reba Race za 7800 tuším. Ale za týden nebo 14 dní byla fuč.

              0 0
              • pegas  

                no jasny..ale ja to myslim tak ze jako kdyz nesezenu rebu, tak jina altrenativa bohuzel neni…v mem cenovem stropu..

                0 0
                • Lišák  

                  www.ivelo.cz/…tky/vidlice/?…

                  Na rozdíl od letošních modelů bude mít hliníkový sloupek, tak bude lehčí. Moje letošní má 2040g ve 140mm verzi. Nevím, jestli jsou nižší verze lehčí, ale možná jo. Upravená bude chodit hodně dobře.

                  0 0
                  • pegas  

                    jeste cekam na sportlife zda tam nebude neco ke koukani a treba objevim nejakou slusnou vidlu..jinak s tim epiconem souhlas…koupim ji ji asi pro pritulku…u me nevim jak se bude hodit k designu ramu…

                    0 0
                  • marapara  

                    Upravený Epicon bude chodit dobře to jo, ale kamarád co ji měl, než mu šlohli bika, tak měl docela sjeté vnitřní nohy … ten černý elox prostě nedržel. I když třeba nový model bude už ok … i když o tom docela pochybuju :)

                    0 0
                    • pegas  

                      jo to sem taky slysel ze to slejza…mozn asem nekdo hodi fotku jak to pak vypada…

                      0 0
                      • marapara  

                        Tady jsem stahl fotku jeho biku. Mrkni na spodek vnitřních noh. Je to tam trochu vidět. Nutno dodat, že v reálu to vypadalo o dost hůř.

                        0 0
                    • Lišák  

                      To černý není elox, protože ocel nelze eloxovat. Na přání můžeš mít při úpravě Epicona i vyleštěné vnitřní nohy-viz můj profil.

                      0 0
          • JSt  

            system reby jednoduchy. ehm :-))

            0 0
            • marapara  

              Sice úplně tak jednoduchá jako systém pružina olej není, ale jinak nějak moc složitá taky ne :). 2 vzduchové komory a pístky v levé noze, olejový útlum a MC v pravé noze, gufera, stíráky, spacery, trocha oleje na mazání … zas tak složité to není.

              0 0
              • JSt  

                to jo, ale drtiva vetsina vidlic je jednodussich ;-).

                0 0
      • Hnoj  

        Tak tuhle vidlici fakt nebrat… Funkce je sice dobrá, ale jsou detaily, které člověka zcela odradí, třeba přichycení lanka LockOutu je vyvedeno vyloženě italsky :-/

        0 0
    • Mamut  

      Myslim, ze v historii sa najde pat threadov o ubohej zivotnosti Novatecov. Z vlastnej skusenosti o nich neviem nic, ale zato viem hodne o Authoroch, vratane toho, ze som ich mal rozobrate, takze viem, ze su velmi dobre utesnene. Ja by som bral Authory. Vidlu mam Recon soloair a nemam s tesnostou vzduchu vyraznejsi problem.

      0 0
    • rock  

      Nepíšeš jaký Novatec. Na tom mém www.tandem-bike.cz/…tec-fh-818sb odešlo ložisko do roka a do dne. Nový sice stály stovku obě (ZKL), ale stejně se mi to nelíbí a už jim (alespoň v táhle cenové kategorii) nevěřím. Já aktuálně řeším nový kola (na jaro, když peněženka dá) a na netbike se dají pořídit vypletený kola s DT Swiss Cerit hluboko pod 5 litrů a měly by se vlézt do dvou kil …

      0 0
      • pegas  

        no ses prvni co cerit doporucuje tady:-))…oba cerity muzu mit za 2300 coz je pro me lakave,levnejsi nez authory…

        0 0
        • rock  

          Nepřesně jsem se vyjádřil; nemohu doporučit něco, co neznám, ale jsem rozhodnutý do nich jít. Pokud chci No Shimano a vlézt se se sadou kol do 5000 Kč (což je můj limit), a 2 kg (což je moje přání), tak mohu vybírat víceméně jen z Authoru, Novatecu a Ceritu. Author má špatnou nálepku (jo, když za něco dám svoje peníze, tak se dívám i na nálepku – ať si o tom myslí kdo chce co chce). Výš uvedený Novatec jsem vyzkoušel, TEN nedoporučuji … zbývají Cerity. Údajně mají hodně společného s dražšími Onyxy a v historii na ně nikdo nijak nenadává … já to risknu … Teoreticky bych Ti mohl doporučovat Rebu (2 sezóny) mebo SRAM X-9 (jedna sezóna), ale nebudu, přestože jsem s obojím hodně spokojený – chybí mi srovnání s konkurenty … řešíme i stejnou dvojici brzd – taky se rozhoduji mezi Juicy 3 a Oro K 18 a taky zvolím to, na co mi zbyde :-) …

          0 0
          • marapara  

            Toho Novateca co mám, diskového, půl roku jetého a zatím no problem. Ještě jsem na něj nešáhl. Vypadá docela věrohodně.

            Jinak Cerity jsem jezdil také. Dlouho jsem s nima neměl problém. Asi po roku a půl, možná i dvou letech mi ruplo tělo zadního náboje u dírky na špici. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem objednal tělo Onyxe za 600 tuším. Pajšl – ložiska, oska, ořech byl totiž úplně stejný jako Cerit, Onyx je více ofrézovaný a o nějké gramy lehčí. Jinak je to Cerit, možná ještě lépe zatěsněný. Takto jsem jezdil další asi rok a půl bez problémů. Pak jsem rok a půl zpátky jel maraton v dešti a voda se dostala do ložisek zadní náby a odešli mi 3 ze 4 ložisek. 2 ložiska jsou tuším standart, ale další 2 byly na objednávku SKF a stály přes 500. Takže díly do náby se celkem prodražily. No a přes půl rokem mi umřel ořech na Cerit/Onyxu. Uvažoval jsem o novém ořechu. Ten by také šel sehnat, ale cena osky a ořechu je 1300 pro Cerit. Takže jsem odstavit nábu a šel do Novateca. Ten má sice jen 2 prům. lořiska, ale zatím drží. Pokud máš možnost ale koupi 2 ceritů za 2300, tak byl je asi vzal. To je dobrá cena. Ony totiž diskové Novatecy stojí 690 přední 1090 zadní. Takže nejsou zas tak o moc levnější, než Cerity a zadní Cerit má 4 ložiska. Otázka je váha.

            0 0
            • rock  

              Pokud se mi povedlo dohledat, tak Cerity mají 602g (bez RU), Novatecy 727g (nevyčetl jsem, jestli s nebo bez RU). Oboje na 6děrový disk

              0 0
            • marapara  

              .. omluva za i/y – odešly tam mělo být :)

              0 0
          • pegas  

            jsem v presne stejne situaci jako ty..s kolama mam stejny limit.Co se tyce naboju tak novatec je za tu cenu ale asi porad bezkonkurencni,za cenu nahradniho dilu ceritu mas skoro novy naboj novatecu..cerit uz jsem zjistil ze na nahradni dily opravdu neni to prave orechove,uz jsem to slysel z vice zdroju..co se tyce authoru,tak at ho nemam rad jako znacku kol a dilu,tak na naboje si tu moc lidi opravdu nestezuje…Jako vidlici jsem puvodne planoval upravenyho epicona,pripadne recona…reba byla na vrchni cenove hranici( bohuzel je to zatim jedina vidle ktera splnuje moje pozadavky-vzduch,32 nohy,loc­k,bila barva,cena max 9,10000. Vzadu staci s-ram7-nahoda je blbec abych rozbil nekde o sutr x-9,razeni sram9…no a brzdy nevim nevim…3ky nebo k18..k18 je libustka,designoce i funkcne,ale zas nekde musim usetrit…

            0 0
            • marapara  

              Právě u těch náb … náhradní díly na DT jsou v ceně nového Novateca :). Já jsem na něj moc špatného také neslyšel.

              0 0
    • pegas  

      mam malej zaludnej dotaz na rafky a jejich hmotnost…vaha kol jako rotacni soucasti mam bejt co nejlehci,ale potrebuju vedet jak je na tom vaha na ukor betelnosti kol..mam vabrany rafky od cca 450 az po 550 g, coz je rozdil celkem velkej ale je pro normal cloveka poznatelny??..a dotaz na mistni experty- maji tezsi kola nejaka pozitiva?(odol­nost,setrvacnos­t,tuhost??)

      0 0
    • pegas  

      ozivuju vlakno a to z duvodu ze se me zacina blizit termin dodani ramu( tuk tuk, musim zaklepat:-)) mam dva dotazky: pri urcite geometrii ramu potrebuju zjistit vhodnou delku predstavce (abych ho mohl objednat)… druha otazka: ohledne brzd…vyhody nevyhody brzdove kap. respektive min. oleje…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.