• atak10

    Ahoj, přemýšlím o novém kole od Cubu. Do teď jsem jezdil 100mm celopero s teleskopem, víceméně okolí Olomouce a místní traily, takže vždy 10km přejezd asfalt tam a zpátky. Některé víkendy pak do hor, rychleby, celodenní výlety, Kopřivnou jsem sjel ale vyklepanej… 

    0 0
    • atak10  

      Říkám si, jestli enduro 150mm, 29 a 66° není jen takové to přání abych zapadnul, jestli neztratí fun efekt na Flow a méně prudkých trailech, jestli se na něm dá i vyletovat. Rozum velí stotricitku trail bike, otázka je, bude to stačit nebo stejně za chvíli začnu pokukovat dal? Bavím se pořád o jednom kole pro všechno.

      Budu rád za každé postřehy a názory. Děkuji :-)

      0 0
        Výběr z produktů
        BULLS WILD EDGE TRAIL 29 kolo, šedé/modré Skladem 1 kus

        Výprodej -19% BULLS WILD EDGE TRAIL 29 kolo, šedé/modré

        98 099 Kč -19% MOC 121 999 Kč

        Lapierre Zesty AM 4.9 29 kolo, bílé Skladem 1 kus

        -20% Lapierre Zesty AM 4.9 29 kolo, bílé

        57 599 Kč -20% MOC 71 999 Kč

        GT Sensor 29 Carbon Elite kolo, šedé Skladem 1 kus

        savings GT Sensor 29 Carbon Elite kolo, šedé

        73 899 Kč savings MOC 106 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská / Celoodpružená)
      • theedge  

        Ahoj. Já jsem měnil právě ze Stereo 120 na Stereo 150.

        Záleží samozřejmě co chceš do budoucna jezdit – jestli s tím budeš jezdi jen kolem baráku nebo za ježděím chceš někam cestovat. Přece kolo nebudeš dimenzovat na to že tam máš kolem baráku 10km asfaltový přejezd…

        Mě hodně baví traily jako Rychleby, Trutnov, výlety do hor ( Petzen, Saalbach, Davos ), Finale Ligure, občas bikepark. Ale jezdím i hodně lesní turistiku po turistických značkáchi mimo ně.

        Já jsem kolo dimenzoval na to co chci primárně jezdit a je jasný že na asfaltu to není ideální stroj. Ale vůbec s přesuny po asfaltu nemám problém a to tam vozím DHR / DHF.

        Stereo 150 je za mne super univerzál do terénu – zvládne normální lesní turistiku, traily jako Rychleby a TT, tak i ježdení v horách. Pěkně tomu rámu nakládá i Rémy Metallier ve Whistleru, takže to snese fakt hodně …

        https://www.youtube.com/watch?…

        To kolo se bodně bude chovat podle toho jak si ho naladíš – tlaky v tlumičích, typ gum a tlak jaký v nich budeš vozit. jde naladit od normálního trailbike až po festovní enduro.

        Pokud se trochu rozjezdíš tak tu 120tku budeš dostávat hodně na hranu. Ale fakt záleží co chceš jezdit …

        0 0
        • atak10  

          Diiiky moc! Přesně tohle jsem potřeboval číst. Máš asi pravdu, srdce mi stejně říká ať zkusím tu stopadesatku. Do teď jsem měl xccko a jezdil jsem na něm trilogy a podobný hovadiny, takže techniku mám. Teď bych ji jen chtěl posunovat dal, což mi stávající kolo nedovoluje. Respektive je na hraně a zbytečně trpí.

          0 0
          • theedge  

            Fakt ho můžu doporučit – mám ho v galerii. Na mé verzi SL jde tlumič i vidle zamknout a když to na delší asfaltový přejezd zamknu, tak to frčí i po asfaltu výborně. Jinak většinu věcí jezdím s tlumičem nastaveným na střední ( mid ) polohu – s tímto jezdím i hladké flow traily.

            Tím zamykáním tlumiče a volbou jeho tlaku to kolo jde fakt hodně přizpůsobit – třeba na rychlé Superflow trošku přifukuju a na rozbitější a pomalejší Trutnov někdy lehce upustím.

            Další zásadní věc jsou gumy – na kole jsou ráfky s vnitřní šířkou 30mm což si myslím je dneska do terénu ideální šířka. Musíš ale počítat s tím že tam budeš muset vozit gumy 2.3 až 2.5.

            Nějaká 2.25 XC slupka už na tom nebude sedět ideálně.

            Když tam dáš takový Rekony tak z toho bude rychlej trailbike, když tam dáš DHR/DHF, tak je z toho poctivý enduro kladivo.

            Kolo má super váhu a v mé velikosti M ta udávaná váha bez pedálů opravdu sedí – 13.3 kg váženo. To je na 29 enduro velmi slušná hodnota.

            Mě příjde že na XC jízdě to jede jen o malinko hůř než Stereo 120, zato v terénu to je jinde.

            0 0
        • atak10  

          Takže když se prostě smířím, že tam mám lepivý miniony, který ale v terénu podržej, tak se dá s kolem řádit víceméně kdekoliv bez omezení. Bál bych se třeba položené vidlice, i když u konkurence bývá i víc…

          0 0
          • theedge  

            Hele té hlavy 66° se vůbec neboj. za chvíli zjistíš že v terénu to je největší výhoda a na výletě to vůbec nevadí. 66° je dneska hodnota kterou začínají mít trailbike a echt endura začínají mít 64.5, 65 …

            myslím si že to kolo tě omezovat určitě nebude – podívej se co na to rámu jezdí Rémy Metallier a Greg Callaghan na tom 2 roky jezdi EWS …

            0 0
            • atak10  

              No právě, dnes už to mají běžně 120 kola. Takze 66 je docela konzervativní vlastně. A už jsem koukal, dávají tomu čočku:-D

              0 0
              • theedge  

                Tak jak Rémy na tom nikdy v životě jezdit nebudu, takže si nemyslím že by mne to kolo nějak omezovalo.

                I v recenzích než jsem to kupoval psali že to je výborný univerzál a to mohu za moje letošní ježdění potvrdit. Jsou určitě i vetší kladiva ( jako třeba populární YT Capra ), ale vzhledem k tomu že to chci jako jediné kolo na všechno je toto fakt dobré kolo.

                0 0
              • theedge  

                Ještě jedna věc – už bych fakt nekupoval 2 placku. Takže buď vzít SL verzi, nebo počkat na konec roku a 2020 modely – tam už žádné kolo 2× něco mít nebude vč. Race verze.

                0 0
    • Mereck  

      Už dva roky jezdím celopérko 120/120 (nyní 130/120) Při nákupu mě varovali, že mě to jen rozjezdí a za rok budu chtít enduro. Nicméně ani po dvou letech ten pocit nemám. Baví mě se na něm učit jezdit a úplně mi stačí na všechno, co jezdit chci. Třeba Tanvaldský Špičák mě baví dolů a vyšlápnu ho i nahoru. O TT ani nemluvě. Baví mě i jen tak se blemcat po lesních stezkách… Cokoli.

      Popravdě, kdyby mi teď někdo dal peníze na další kolo, nejspíš bych šel zase do něčeho se zdvihem 130/120.

      To není nic proti enduru. Chápu, že spousta lidí užije klidně 170 mm zdvihu. Jen odpovídám na tvůj dotaz tím, že trail biky jsou prostě fajn. Jestli máš pocit, že enduro chceš hlavně abys zapadl, vykašlal bych se na něj.

      0 0
      • Mereck  

        Edit: teď vidím, že píšeš o technice. Jestli máš pocit, že bys tu 120 už jen trápil na hranici přežití, pak beru zpět svůj minulý příspěvek.

        0 0
        • atak10  

          Theedge: právě na 2020 už mají jen 12 a já 12 vozil do teď a neměnil bych. Takže to je super.

          Mereck: říkal jsem si to samé, do teď jsem vše dával na 100 takže 130 by bylo akorát víc do zábavy. Ale asi zkusím enduro a uvidím. Třeba to bude už tak moc, že to vlastně ani nebude zábava a po čase se vrátím. Každopádně láká mě to a to je asi hlavní.

          Ještě když to vezmu z druhé stránky, nebylo nic co bych nesjel ani na pevnaku, takže v technice problém není, chci zkusit posouvat hranice do rychla a možná i do vzduchu.

          0 0
          • theedge  

            Tak kdyz jsi tvrdej tak sjedes vsechno na vsem … je to jen otazka toho jak si to na tom uzijes a taky pohodli a mensi unavy pri delsim jezdeni. Kdyz pojedes na vic dni do hor tak se pohodli hodi.

            To ma kazdej jinak a tak si kazdej musi koupit jiny kolo :-)

            Nebudu se s nikym dohadovat jestli do Trutnova staci 120 nebo nestaci … to je kazdyho vec.

            Ja to chci pohodlny ( i diky problemum s rameny z jinyho sportu ) a tak chci vyssi zdvihy.

            Za mne je to hodne o vidlici a o tom co mi jde do ramen. 130 vidle znamena ze ji budes vyuzivat tak na 100 az 120 coz je na mne malo. U 160 chodim bezne do 140mm a ten narust komfortu je tam citit.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.