• strtom

    Našel zajímavý odkaz http://www.integratedtrackers.com/GPSTrack/

    Tenhle zakryty bazmek mi pošle SMS kde se nachází ukradeny bíke.

    Co si o tom myslíte bude to fungovat nebo je to na nic,na kolo za 100 tisíc bych to koupil.

    0 0
    • TeryPV  

      Zajímavé to je, ale když o tom zloděj bude vědět, jednoduše to zničí a máš kolo fuč i s touhle drahou fičurou :)

      0 0
      • strtom  

        zlodej o tom vedet nebude, protoze to neni videt a je se s tim nikde chlubit nebudu to je jasne.

        cena je 2500,– takze to neni takova darda v pomeru k cene kola.

        jde mi hlavne o funkcnost jestli to muze mit nejake mouchy.

        0 0
        • TeryPV  

          No ono je to spíš o tom, že kolo za 100k asi těžko bude krást nějaký obyčejný zloděj, už proto, že by ho rychle našli a pro něj je to kolo neprodejné v podstatě, takže taková kola bude krást profík a ten už si s tím v pohodě poradí :)

          0 0
          • K2  

            Ještě je otázkou, jak dlouho tomu vydrží baterky…

            0 0
          • Seky  

            Podle tvojí logiky by pak nemělo smyl to kolo ani zamykat zámkem, nebo uskladňovat v uzamčené místnosti. Když profík si s čímkoliv hravě poradí, tak proč to kolo za 100k nenechat rovnou na ulici opřený o zábradlí.

            Částečně s tebou souhlasím. Když si tě někdo vyhlídne tak ti to kolo ukradne a nic s tím nenaděláš. Ale proč to těm hajzlům usnadňovat? Jednak se jedná o zkryté zabezpečení kterého si nemusí ani profík hned všimnout a za druhé je taky možnost, že ti kolo ukradne náhodný amatér (extra při skladováni kola ve sklepě paneláku). Pak se cokoliv co může kolo najít zatraceně hodí.

            0 0
            • TeryPV  

              Jak píšeš, proč to těm hajzlům usnadňovat…tak přece nikde nenechám kolo tak aby mi ho mohl někdo sebrat, to je přece nejlevnější řešení :)

              0 0
              • Atilla  

                A jak to uděláš?

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • TeryPV  

                  Nebudu nechávat kolo bez dohledu :) řešení popsané v článku není evidentně vhodné pro dlouhodobé používání ve sklepě, v bytě atd, ale pouze pro chvíle kde chci nechat kolo zamčené třeba před hospodou a tam ho přece nechávat nemusím že jo :) Ale pokud chce jít někdo „štěstí“ naproti :)

                  0 0
                  • Atilla  

                    A jak to uděláš? I když ho máš doma tak zámek je pro zloděje otázkou okamžiku, takže můžeš mít kolo v bytě dojdeš si na oběd a bude v řiti.

                    0 0
                    • TeryPV  

                      Říkám, že tuhle situaci to udělátko neřeší, protože v baráku nemáš signál GPS, tím pádem pokud necháš udělátko zapnuté, tak ho máš za chvíli bez šťávy. Jak jsem psal, k tomuto je to nevhodné. No to to k čemu je to vhodné jsem taky napsal a k tomu, že bych kolo nikde jen tak bez dozoru nenechal :)

                      0 0
                      • Atilla  

                        Ty: tak přece nikde nenechám kolo tak aby mi ho mohl někdo sebrat, to je přece nejlevnější řešení :)

                        A já se ptám: jak to uděláš?

                        0 0
                        • TeryPV  

                          Tak jak píšu, nenechám ho bez dohledu, čemu na tom nerozumíš :D

                          0 0
                          • Vilém  

                            Doma dohlizi kdo?

                            0 0
                          • Atilla  

                            A to s kolem spíš? To nejdeš nikam do hospody(kolo necháš doma), atd

                            0 0
                            • TeryPV  

                              Už ve dvou příspěvcích jsem psal, že situaci v bytě, sklepě kolárce to neřeší a o té se vůbec nebavím. To by si normální člověk s logickým uvažováním mohl buď vyčíst z příspěvku, nebo domyslet…sakra…hlav­ně že je to tu samý chytrák :D

                              Takže pro méně chápavé znovu. Doma, k v kolárně, garáži, sklepě (víc mě nenapadá) tuhle situaci dané zařízení neřeší z výše popsaných důvodů. Tím pádem, můj příspěvek o hlídání kola se vztahuje na situace kde je toto zařízení k něčemu a ve většině těchto situací není důvod pouštět kolo z očí… Jinak už nevím jak to napsat, asi nakreslím schéma..:D

                              0 0
                              • strtom  

                                Ja si právě myslím, že řeší. V manuálu píšou, že to zapneš a 3 měsíce to jede. Pokud to sepne alarm tak začne hledat GPS a posílat SMS a to samozřejmě pak už půjde dolů ta baterie a můsíš jít rychle to kolo hledat potom to posílá co 6 hodin výpis kde to je a kde se to pohybovalo.

                                0 0
                                • TeryPV  

                                  Tak to potom ano, ale i tak nevím jak je alarm citlivý a asi to někde, kde se s kolem občas manipuluje nebude úplně OK.

                                  0 0
                              • Atilla  

                                Ale já se tě neptám ty chytráku jestli řešíš tohle zařízení, ale jak řešíš ohlídání kola! To z příspěvku pochopí každý!

                                0 0
                              • K2  

                                Sklep a pod (s GSM pokrytím) bych řešil asi následovně:

                                • oko do zdi nebo podlahy (viz motoobchody, ne obyč železo)
                                • masivní motořetěz
                                • GSM Alarm (nemusí mít GPS)

                                Tahle sestava mi neumožní vyhledávání, ale zabezpečí to, že když se s kolem něco bude dít, tak o tom budeš vědět.

                                Běžný feťák si specialní nářadí na masivní řetězy asi nebere, půjde o dům dál (profík sebere všechno)

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Přesně můj názor a i tak to mám pojištěné a stejně mě jímá strach:)

                                  0 0
                                • Dejv94  

                                  Podle mě ideální zabezpečení: překonat dveře, mříž, další dveře a pak zloděj zjistí, že kolo je přiděláno do panelu za pomocí ocelového oka (udajně udrží cca 80 tun v trhu, přilepeno profi lepidlem na železo aby nešlo odšroubovat, takže jediná možnost je odbrousit) a brutálního motozámku (podkova z 3,5cm kulatiny).

                                  0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
              • Seky  

                Heh :-D … Tak tuhle pohádku bych si někdy rád poslechnul.

                0 0
    • MirosPikos  

      Jednodušší, levnější a hlavně bezpečnější je nenechávat kolo z dohledu. Tímhle se nějaký pátek řídím a nikdy mi kolo neukradli :)

      0 0
      • TeryPV  

        +1 :) Tak a teď dostaneš čočku jak nemáš být otrokem svého kola :)

        0 0
    • Seky  

      Vypadá to zajímavě, o něčem podobným jsem už dlouho přemýšlel. Ja budu mít čas, tak se na to podívám podrobněji.

      0 0
    • scret  

      urcite dobry napad!

      Jen ta cena:(

      0 0
    • Jamin  

      Zajímavý, ale tak drahý kolo zase nemám.

      Já bych spíš ocenil tohle na každym náměstí :

      http://video.idnes.cz/…

      0 0
      • maajkee  

        Jo jo, jsem rád, že tady vzniklo zase něco kloudnýho. Manželka jezdí párkrát týdne vlakem do Prahy, takže kolo nechává na nádru (plečky) a už jí dvě ukradli. Tohle je fajn.

        Co vím, tak by tady měly vyrůst ještě dva tyhle parkovací domy pro kola.

        0 0
      • saintjv  

        No já nevím mě to přijde jako super nápad. Dám 2500 na to abych ochranil vec za 60000+. Jasny ze na kolo 25000 se to zda jako vyhazovani penez ale myslim ze napad je skvely.

        Vetsina biku co tu za neco stoji, je minimalne za 50–60 a nehledime na praci a citovy vztah k te veci. Za me tohle rozhodne zjistim kde se to da u nas zjistit…

        PS: Dokud budou kupci, krast nikoho nezastavi nic…

        0 0
        • BFG  

          Já bych to klidně dal i na kolo do 10k. Už jen pro ten pocit, že toho mamrda, co mi to kolo ukradl, někdo možná chytne.

          Ale o funkčnosti mám jisté pochybnosti.

          0 0
      • karliner  

        Je to fajn, ale kdybych na to měl spoléhat, tak by mi asi jeblo…

        Už vidím, jak přijíždím s nějakou rezervou před nádraží a přede mnou fronta 3 lidí z toho dvou blondýnek. Z toho mi vychází, že bych stěží stihl další vlak :-). Druhé riziko vidím v tom, že mluví o investici 7 mega a platbě 5Kč/den, z toho jasně plyne, že to musí město dotovat prostřednictvím nějakého eurofondu. V Praze nám to ale stejně nehrozí, páč v centru je s takovou vyfikundací vyštěkají památkáři a mimo centrum o to nebude nikdo stát.

        0 0
        • HKou  

          Muze to bejt pod zemi, stejne jako auta.

          0 0
          • Ruprt2  

            Za dvojnásobek?

            Jenom aby se to zaplatilo to musí obsloužit 1 400 000 kol

            0 0
            • RADY  

              Říkal že je cena ZATÍM 5 kč na den. Jde o to, aby si to lidi vyzkoušeli, pak zaplatí klidně 10 – 15 kč.

              0 0
              • karliner  

                To nemůžeš vědět. To si podle mne myslíš, že bys byl ochoten to zaplatit při občasném použití. Pokud bys to měl platit denně při dojíždění do práce, myslím, že pro spoustu lidí by to už byla bariéra.

                0 0
                • maajkee  

                  Kdyby to stálo 10 korun denně, tak to jsou 2 stovky za měsíc. Když bych jezdil na kole za 15, 20 tisíc, tak se mi to hooodně vyplatí.

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
        • maajkee  

          5Kč/den je zaváděcí cena, to bylo řečeno, je jasný, že to je směšná částka za kterou si koupíš dva rohlíky :)

          Jde o to tam nalákat lidi, aby si to ošahali, zvykli si, umím si pak představit klidně 10, 15, 20,– Kč za den bez problému.

          Část určitě dotuje město, protože je to samozřejmě i v jeho zájmu.

          0 0
          • karliner  

            Když to bude dražší, lidi se na to vyserou.

            Ale nevím, proč by to mělo být v zájmu města. Myslím, že v zájmu města by mělo být habakuk jiných věcí, než předražené garáže pro kola.

            0 0
            • Jamin  

              Třeba je předražená jenom ta první stavba. Plány už má, know how taky, takže ostatní by mohlo být levnější. Ale zase úplatky magistrátu to vytáhnou zpět nahoru :-/

              0 0
            • maajkee  

              Protože město je pro lidi. Město máý být rád když funguje cyklodoprava, když je v centru co nejméně aut.

              A jak psal Jamin, byl to první „prototyp“, další stavby by měly být výrazně levnější.

              A věř, že je tady spousta lidí pro který za bezpečný uložení kola nebude 10, 15 korun rozhodně moc.

              Navíc se lidi nebudou bát jezdit i na dražších kolech, takže jich bude jezdit třeba víc.

              Navíc HK bylo vždycky město vstřícne a předurčené k cyklodopravě, takže je zcela logický, že něco takovýho tady vzniklo.

              Navíc u nádraží docházelo k nejvíc krádežím a každý den jezdí na nádraží stovky cyklistů.

              0 0
              • karliner  

                Město je pro lidi. Potíž je v tom, že skoro každej chce něco jinýho. Někdo chce parkoviště pro kola – OK, jinej ale chce parkoviště pro auta, další opravený chodníky, jinej fungující nemocnici, lidi s dětma chtějí školku, všichni chtějí, aby se nemuseli bát po setmění na ulici atd. V tom světle je masívnější městská investice do podobné záležitosti trochu zbytná. Nemluvě o tom, že mi chybí informace o tom, jak je celá věc pojištěná proti případné krádeži a kdo je za ni odpovědný. Když už by tam měli lidi strkat i dražší kola.

                0 0
                • maajkee  

                  Naštěstí naše město jako jedna z mála funguje tak, že se dělá relativně pro všechny. Stavěj se školky, parkovací domy, nemocnice skoro jako jediná si na sebe vydělá a nemusí jíé nikdo platit dluhy, stejně tak jako mhd.

                  Stezek pro kola se tady staví hodně a po tmě se tady nikdo chodit nebojí.

                  Jsem zkrátka rád, že žiju právě v tomle městě a žádný jiný město v čr by mi nic víc nepřineslo.

                  0 0
              • Ruprt2  

                Ty víš, kolik bude stát další stavba?

                0 0
                • maajkee  

                  Bylo to v místním městským plátku, že samozřejmě náklady na první stavbu jsou samozřejmě o dsot vyšší, dost stálo taky koupit projekt a hodně dloouho tady byli i poradci z asie.

                  Při zakázce třeba na další 3, 4 další věže by se náklady prý snížily až na polovinu.

                  0 0
                  • Ruprt2  

                    Takže bude stačit uskladnit 700tisíc až asi milion kol?

                    0 0
                    • maajkee  

                      Cena nebude 5Kč na den, to je zaváděcí cena. Hlupáku.

                      Životnost tý věže by měla být minimálně 20 let.

                      0 0
                      • Ruprt2  

                        A je to perpetum mobile blbečku :-))

                        0 0
                        • RADY  

                          Nevím co proti tomu máš. Dotují se tady i větší kraviny… Tohle aspoň něco přinese. Ať se dělá co se dělá, vždycky se najde někdo, kdo jen remcá a kritizuje že??? Navrhni lepší nápad, spočítat 7 000 000 / 5 umí spočítat kdejakej pablb…

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            Já pablp jsem a o to přece jde.

                            je tam 116 míst, kdyby tam každý den zaparkovalo 116 kol, tak to za dvacet let vydělá 4M. když to bude stát 10 kč, tak se to zaplatí a to za předpokladu, že do toho nevrazíš ani korunu, nebude to mít žádného správce a energii to bude brát z pozitivní nálady v ovzduší HK.

                            Jednoduchými kupeckými počty si každý spočítá, že jde o prodělečný projekt. Pokud takové financuje město a má k tomu důvod, tak nic proti tomu. Asi bezpečnější než Bezpečnostní stojany, které máme ve Zlíně, jenom několik miliónů prodělečnější.

                            Ale že to někdo financuje ze svého, jen z dobroty srdce, je totálně k smíchu. Pokud se to dá znovu postavit levněji a lidi do toho budou ochotní dávat tolik peněz, aby si to vydělalo, tak je to super a já tleskám. To ovšem není tento případ.

                            Pokud je cílem, spolknout nějakou dotaci tak je to děs, ale zase jiná písnička. A já tleskám tomu, kdo to zavedl, jak s tím chytře vyjebal. Pokud se to má dotovat z městského rozpočtu, tak si to taky umím představit, může to být vhodné např. ze strategických důvodů (např. u koupaliště, knihovny, nebo tam kde je málo místa apod. )

                            Ve světě jsou podobné projekty i pro auta. Např. ve Francii v Nice apod. kde na poměrně malém místě schovají hodně aut.

                            Ale to, že to sem nějaký Hradečák dovezl z Asie a platí to z vlastních úspor je komedie.

                            0 0
                            • RADY  

                              Neřekl jsem že jsi pablb… Taková napodobenina karuselovýho parkoviště je i v Brně, ale moc to tam neznám, takže neumím říct přesně kde.

                              Je jasný, že za tím bude nějakej záměr. Bere to jako reklamu, jako takovej vzorovej dům. Určitě o to bude zájem, ať už v nadzemní, nebo podzemní podobě. Dotovat parkoviště pro kola je určitě lepší, než dotovat hudební kapely, jak už z EU zaznělo na konci ledna…

                              Je přeci prima jet místo přeplněným MHDčkem na nádraží na kole a nebát se pak celej den v práci, jestli tam to kolo ještě je.

                              0 0
                              • karliner  

                                Přiznám se, že mne trochu fascinuje to hradecké specifikum – na kole dojedou na nádraží do centra a pak jedou vlakem do práce? Kam? Nebo kdo nechává ty stovky kol denně před nádražím?

                                0 0
                                • Ruprt2  

                                  Do Prahy a do Pardubic, to je jasné ne?

                                  0 0
                                  • maajkee  

                                    Přesně tak, po dlouhé době inteligentní příspěvek.

                                    Spousta lidí z HK dělá v Pardubicích a spousta lidí z Pardubic tady. Spouta lidí z HK jakožto i z jiných měst jezdí taky pracovat do Prahy, i když dojezdová vzádlenost už je vyšší.

                                    Spousta lidí dojíždí do práce autobusem, vlakem (obě nádraží na jednom fleku) a v hk si nechávají plečky, na kterých pak dojedou do práce po HK.

                                    U nádraží je taky spousta obchodů, na nádraží dělá spoustu lidí, u nádraží je sídlo ČEZu a spousta lidí tam dojíždí na kole. Proto je u nádraží tolik kol.

                                    0 0
                                    • Ruprt2  

                                      Hele cítil bych se o trochu líp, kdyby jsi každý můj příspěvek nehodnotil ze svého, jistě širokého, rozhledu.

                                      Já si teď vždycky koušu nehty, a tiše čekám, jestli jsem napsal něco inteligetně nebo hloupě. Jsem kvůli tomu neustále ve stresu.

                                      Ale jestli to bez toho nejde, tak co takhle mi ty příspěvky známkovat? To by byl přínos i pro tebe, ztratil by jsi méně času vypisováním svých slovních hodnocení.

                                      0 0
                            • scret  

                              „…a energii to bude brát z pozitivní nálady v ovzduší HK…“ ty woe, tak to me dostalo:DD

                              ja bych to ale nevidel jako vylozene byznys, ale jak tu psal uz nekdo nade mnou, mesto by takovyhle projekty melo podporovat, kor kdyz jde o zlepseni podminek pro ziti ve meste…

                              Ale dokud se budou podporovat ty cmoudici zelezny kramy a kazda socka bude muset do prace 2km dojizdet krapem do „kolbenky“, tak to bude horsi a horsi…

                              0 0
                              • maajkee  

                                Přesně tak. Přeci město dělá spoustu věcí pro lidi aniž by to přineslo zisk. Zvedá to jako spousta jiných věci určitý kredit města a městu jde o to, aby se v něm lidem ýilo dobře a nestěhovali se jinam.

                                0 0
                                • scret  

                                  no, nevim jak u vas, u nas se toho dela spousta pro lidi jen na oko, ve zkutecnosti jde jen a jen o prachy, ktery se daj vycucat z verejnyho sektoru, korupce vsude, hnus… Kazda zakazka predrazena minimalne o 100–300% atd.

                                  Takze tu mame krasnej park uprostred mesta, coz je super, ale na druhou stranu jedna obyc.lavicka stala cca 50tis. a jeden „chrlic“ vody z piskovce cca 500tis.!

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Je to všude. U nás zas nová autobusová zastávka (kovová konstrukce, skleněné panely, přiasfaltován „zajížděcí“ kousek pro autobus) – 2 mil Kč. A to se ještě město chlubilo, jak se jim povedlo oproti původnímu rozpočtu ušetřit půl mega…

                                    0 0
                                    • scret  

                                      jj, vsude, jen u nas nejak vic:) dokonce jsem tim uz znamy v CR… viz. kauza ROPu…

                                      0 0
                                  • maajkee  

                                    Hele tady se dějou právě občas neuvěřitelný věci :)

                                    Například cyklostezka HK – Jaroměř – Kuks, cca 25km.

                                    Rozpočet byl 110 mega.

                                    Výsledná a konečná cena nakonec 50mega. Psali o tom i v novinách, že to je opravdová rarita v naší český kotlině :)

                                    0 0
        • Jamin  

          Jo, s tou cenou mi to taky nějak nehraje – návratnost investice asi v nedohlednu.

          0 0
      • mr.antik  

        slušna obluda, za ty prachy by se vyplatil nonstop hlídaný stojan s kamerovým systémem.

        0 0
        • maajkee  

          Blbost, to by znamenalo 24 hodin nonstop platit hlídače. To máš náklady dejmetomu 2500,– Kč na mzdu za den, včetně pojištění areálu, to máš 3000,– Kč za den, to máš mega za rok a to nepočítám náklady na opolecní areálu, stojany, kameru.

          0 0
          • mr.antik  

            Hlídač by stejně byl na podpoře :-) Ale ani ten tam být nemusí, stačí nějaké klece pod zámkem plus ty kamery.

            Můžeš to být třeba součást parkovacího domu.

            Prostě tohle mi přijde technicky komplikovaný, zdlouhavý a navíc hnusný, pochybná životnost a náklady na údržbu.

            0 0
            • TeryPV  

              Je první, je to prototyp, jakmile se to vychytá, může to fungovat skvěle. Já myslím, že až čas ukáže.

              0 0
            • maajkee  

              Nezáviď :)

              0 0
      • jIrI___  

        Beztak zase další nesmyslně utopené prachy z EU.

        0 0
        • Ruprt2  

          Nejsou nesmyslně utopené.

          takové investice nás mají přiblížit na úroveň vyspělejších států.

          0 0
          • jIrI___  

            A tak zas když EU sype, proč nevyužít. V areálu VŠB se teď z dotací pro změnu staví „Mateřská škola při VŠB-TU“ :D

            0 0
            • Ruprt2  

              ušetříš za kondomy ;-)

              Ve Zlíně má UTB taky „firemní školku“

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • nitraq  

              ČVUT v Praze má taky školku ;)

              0 0
        • maajkee  

          Ne.

          Zatím do toho investoval sám majitel.

          0 0
          • karliner  

            Zajímalo by mne, proč to tak vehementně obhajuješ…

            Že nějakej tvůj kámoš přišel na to, jak to oblafnout :-)))

            0 0
            • jIrI___  

              Téměř bezedná studna matroše na prodej :D

              0 0
            • maajkee  

              Protože jsem hrdý na to, že to vzniklo právě v našem městě. A vidím to já a mnoho mnoho dalších jako výbornou věc pro cyklisty. Toť vše.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • karliner  

                No, přál bych si, aby to fungovalo.

                Aby maník, až město stáhne o dotace na pilotní projekt, se na to nevykašlal.

                Aby to za týden nebylo posprejované do výšky 4 metrů.

                Aby se z toho neztratilo každé cennější kolo.

                Atd..

                0 0
                • McBlacky  

                  Ty jsi k tomu hrozně negativní.

                  Chápu, že prosadit to plošně za státní asi nepůjde. Na to je tam málo prostoru pro tunelování, ale nemůžeš popřít, že to je pro určitou ne malou skupinu lidí přínosný.

                  Teda pokud se na cyklisty koukáš jako Jákl, marná snaha, tě přesvědčit.

                  0 0
                  • karliner  

                    Vůbec ne. Dívám se střízlivýma očima. A snažím se o odpovědi na otázky které mne napadají. I když vím, že na BF by byl populárnější přístup „hurá, máme parkoviště na kola, kdo to zaplatí mi je fuk, protože se toho stejně rozkrade jinde víc..“.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Takhle můžeš rýt úplně do všeho co se kdy postavilo/udělalo. A 7 míčů(z kapsy soukromňíka) je pohoda oproti koupališti pro 50lidí za 200 milionů co udělali u nás z kapes daňových poplatníků.

                      0 0
                      • karliner  

                        Ano, je klidně možné, že maník má hotovou studii proveditelnosti, udělal si průzkumy veřejnosti, ze kterých dokáže určit finanční rentabilitu atd. To ale v tom článku chybí, proto si myslím, že se na to můžu zeptat, ne? Nebo kolikrát mám zopakovat, že bych si přál, aby to fungovalo?

                        0 0
                        • McBlacky  

                          kdyby to v tom článku bylo, tak většině čtenářů to bude stejně nesrozumitelný.

                          Navíc pokud využije na postavení dotaci, tak mu bude stačit vykrýt zbývající stavební náklad a spočítat si návratnost z daleko menší částky.

                          Provoz by se mohl zaplatit i z pětikačky.

                          Já vidím největší problém v tom, že to někdo úmyslně zničí při pokusu o vykradení. Ať už úspěšném nebo ne. Další otázkou je, kdo a za jakých podmínek to pojistí.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            takže tam stejně bude muset být kamera a hlídat to policajti a jsme na začátku :-)

                            0 0
                            • McBlacky  

                              jsou státy kde by to šlo i bez toho, ale bohužel již ubývá :(

                              ČR to není ani omylem a nikdy nebylo :(

                              0 0
    • K2  

      Kdyby někdo do tohoto bazmeku:

      http://sport.hyperinzerce.cz/…redni-cechy/

      Zamontoval GPS, tak by to bylo geniální

      Výše uvedená krabička obsahujje bezdrátový pager, který vás informuje o tom, že se něco s bikem děje. Vyhledat ho však umí pouze do 300 m.

      Pak by přišla na řadu lokalizace přes GPS (Nevím, jestli GPS bude fungovat v uzavřené dodávce a následně v garáži)

      Obě řešení jsou proti příležitostným lapkům, profizloději kol tohle budou mít už dávno nastudované a podezřelou bižuterii z kola odstraní…

      0 0
    • oddie  

      Otázka je výdrž baterie, jak dlouho vydrží na jedno dobití a jak často je třeba nabíjet, pak taky citlivost GPS – piditrackery jsou v městě dost nepřesné, a jakmile s tím někdo zmizí do baráku, je konec. Nápad sice hezký, ale všespasitelné to není…

      Mám doma tracker, co je o něco větší, pohotovostní výdrž na baterku tak tři dny, pokud se mu dá trvalé zasílání dat o průběhu trasy, tak tak tři hodinky max. Ten by šel strčit třeba do podsedlové brašničky, cena asi poloviční.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Vilém  

      Osobne mi neni moc jasny umisteni anten, kdyz je to ve vodivem krku vidlice, vicko bude asi plastovy.

      0 0
      • Tomcat  

        Tak plastové víčko to fakt spasí…

        0 0
        • strtom  

          Takze jestli tomu rozumim, pokud nemam kabonovou vidli a predstavec tak to reseni v tom krku bude mit problemy se signálem a tim to bude i vice zrat baterku?

          0 0
          • Tomcat  

            Prodej většiny těchhle elektronických hlídačů je založeno na kupujících, který postrádá obecné znalosti techniky a fyziky z střední školy. Ta věc bude víc nefungovat než fungovat. Déšť, inverze, mlha , hustá zástavba, uvnitř budovy, stínění kovovým předmětem atd… Sílu GSM signálu a příjem GPS signálu ovlivňují jak stínění metalickým materiálem tak i nemetalické materiály ikdyž míň.

            digitální signál má jednu podstatnou nevýhodu , odraz ho znehodnocuje mnohem víc než analog. Baterku to bude žrát furt stejně, protože regulace výkonu u GSM tam nebude a GPS je jen přijímač.

            Jinak viděli jste to video z Londýna kde úspěšně sledovali tu ukradenou plečku? Jak velký to zařízení bylo a kde bylo přidělaný?

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.