Jak moc špatnej nápad je střídat dvoje kola, jedny s kazetou 11–32 a druhý 11–34? 10sp., Tiagra 4700. Bude to fungovat v pohodě nebo spíš jen jakž takž? A pobere to hazka nebo budu šmrdlat dorazy? A co na to Jan Tleskač?:))
Jak moc špatnej nápad je střídat dvoje kola, jedny s kazetou 11–32 a druhý 11–34? 10sp., Tiagra 4700. Bude to fungovat v pohodě nebo spíš jen jakž takž? A pobere to hazka nebo budu šmrdlat dorazy? A co na to Jan Tleskač?:))
spíš otázka na náboje, jestli jedna kazeta nebude posunutá na jednu stranu, pak by si musel štelovat…
A bude retez dost dlouhy?
proč by neměl? tak snad nastaví na těch 34z
ty 2z rozdílu to v klidu pobere, ale smysl mě uniká ty 2 zuby nic moc neřeší
Žádná hluboká úvaha za tím není. Teď mám 11–34 tu bych si nechal na lesní a polní cesty, druhou kazetu na občasný silniční použití bych vzal nejspíš nějakou zánovní bazarovku a tam je 34 jednorožcem. 11–32 se občas vyskytne za pěknou cenu, tak proto.
střídám na CX dvoje kola, na jedněch je kazeta 11–32 na druhéch 11–36 podle toho jestli les nebo silnice a funguje to naprosto bez problémů.
Pobere to, spis bych se bal ruznych naboju a nepresneho razeni a taky ruzne sirokych rafku a nutnosti nastavovat brzdy.
Tak v profilu ma jediny kolo na rafkove brzdy a predpokladam, ze se tady na Joko nepta…:-)
Profil je těžce neaktuální:) Authora už pár jezdí táta, naopak chybí Trek Fuel a Kona Jake a právě na Konu půjdou ty druhý kola.
Nepřesnost řazení může být problém, to ale zjistím až ve chvíli, kdy osadím konkrétní kazetou a upnu do rámu. Ráfky neřešit, kotoučový brzdy, což teoreticky může bejt dost problém, když to je na rychloupínák.
Zkoušel jsem něco podobného a největší opruz bylo štelování třmenů po každé výměně kol. Úplně jsem od toho upustil a nechal si jedny kola. Dokážu si představit, že to měnění kol by mohlo fungovat u pevné osy, ideálně se stejnými náboji a kotouči.
QR, různé náboje a kotouče a funguje einwandfrei