tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)
tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)
:) přesně tak
Hmm ignorace Vček pokračuje..nechápu.. :(
já ano
U XC vidlic? Kolik „XC“ „závodníků“ vozí kotouče? 1/3 ?
možná víc
No nevim.. každopádně je SR jediná firma, která Včka u xc vidlí začala ignorovat a, alespoň pro mě, je to škoda.
Ja teda nevim,proc tak usuzujes,kamos kdyz kupoval epicona,tak dostal na vyber,zda chce s pivoty na V brzdy a v katalogu je vidle Raidon ma taky..Ale je fakt,ze epicon tam ma „disc only design“..Ale ten katalog take nemluvi uplnou pravdu mi prijde..Nicmene jak se zminuji dole v dnesni dobe kotoucovek,kde vaha/vykon jou bezva a narozdil od vecek neomezeno blatem atd je precejen v kotoucich budoucnost..Teda vidim to tak ja,nechci zase nejakej flame mezi Veckari a kotouckari..:)
Konkrétně mi jde o model Axon a ten prostě disc only jak poleno.
čéčé, já nechci nic říkat, ale osobně sem viděl několik axonů s pivotama na véčka. Původně sem třeba loni dovezli jen na disky. Jenže pak na tom začli jezdit Apačáci, takže na jejich přání se vyrobily právě i ty na véčka. A letos budou určitě zase
řek bych že dneska má už kotoučovky každej závodník profík
každej kdo chce výkon a má na to. Furt je to investice. Včka už fakt jen ignoranti a ti kdo na to prostě nemaj:)
čoveče, nejsem ani v jedné kategorii a mám V. můžeš mi to prosím nějak objasnit? :)
Finanční stránku víš sám nejlépe, takže nechceš výkon a skvělé dávkování.
neříkám, že hydry nejsou účinnější. ale na XC ježdění mi bohatě stačí kvalitní V (Avid SD7). na V si opravím vše sám a to i v terénu. na bajku prostě preferuju spíš jednouduchý věci, kde je menší šance, že se něco vy…re.
navíc by mě vadilo to věčný cinkání kotoučů.
predsudky… mechanickej kotouc ala BB7 neni pro uzivatele o nic slozitejsi nez V, vystelovani je dokonce jednodussi…kotouce mi necinkaj :-)
Nechci vůbec rozjíždět debatu hydry x včka, to sem nepatří, ale je to u hyder stejné jako u nášlapů, fullů a dalších věcí, kteřé před xx lety nebyly a kdy platí téměř pro každého, že dokud to neokusí tvrdí, že mu HT, klasické pedály, včka a další stačí. Pokud bys tohle tvrdil např. po ročním ježdění kvalitních hyder nebo mechanických Avidů, tak to by bylo něco jiného, pak bych to bral. Cinkání je většinou přímo uměrné vzorku pláště. Na RR/RR mi brzdy necinkaj vůbec (ale na tom kole, co to mám téměř nejezdím, raději cinkám na Albert/SS, což je ale pouze na asfaltu a jen při určité rychlosti, což je fuk, protože po asfaltu téměř nejezdím).
no vidíš, na fullu jsem jezdil 3 sezony a dal jsem ho pryč.můj současný bajk mi na maratony apod. plně vyhovuje.
hydry jsem si několikrát vyzkoušel, fce je super, o tom vůbec nediskutuju. jen mi prostě V na můj styl jízdy stačí a jsou prostě na údržbu jednodušší.
znám spoustu lidí, kteří to berou stejně a (Gorgov se bude divit), nejsou to ignoranti a na kvalitní hydry by s přehledem měli.
P.S. Wroume – např. na Drásalovi jsem jich slyšel cinkat hodně :))
to cinkani zalezi na mnoho faktorech jako je – velikost a typ kotouce, typ brzd, kvalita serizeni, vzorek plaste a povrch po kterym jedes. HFX 9 s 205 kotoucem a Maxxis minion DH 2,35 si cinkly pouze na asfaltu pri zatoceni, pritelce HFX9 s 160 kotoucema a nejakejma hrubejma 2,3 plastema necinknou jak je rok dlouhej, Sole byly taky potichu a avidy sou taky potichu…a i kdyby cinkaly, me to je jedno, hlavne ze to brzdi. Ja sem s V nikdy nebyl nejak extra spokojenej…vlastne jo, chvilku – po te co sem na ne presel z cantiku a i kdyz sem pak mel XT V s paralelogramem a kvalitni spalky, tak ten vykon byl nic moc, asi mam holt vyssi naroky a pod slovem brzdit si predstavim neco jinyho nez ty.
jinak vzhledem k poctu km, co najedu za rok, by mi stacila skladacka bez brzd, ale ja mam proste rad funkcni veci.
Mě HFX9 spolehlivě cinkají při rychlosti 33–34km/h. Kdybych potřeboval, tak si podle toho můžu seřídit tachometr :-). Jinak ve Velu někomu radily, že prý může pomoci přihnutí pružinky a tím zvětšení přítlaku desky k prasátku, ale nezkoušel jsem to.
To nepomůže, protože tohle cinkání způsobené vibrací od plášťů dělají kotouče samotné aniž by na to měly destičky nějaký vliv. Dělalo by to i bez destiček.
Ono to ale cinká s různými vzorky, ale jak píšu, tak mi to v podstatě nevadí, protože chvíli na asfaltu to přežiju a v 33 v lese to zas mám jiný starosti :-)
Taky mi to cinkalo kolem 30km/h. Přehodil jsem kotouče přední za zadní a je ticho. Nevím proč, ale pomohlo to.
Kotouče nejsou zcela totožné, stačí nepatrná tolerance z výroby a může se chovat každý jinak. Přehození by ale v mém případěě opravdu nebyl dobrý nápad :-)
mě by zase to cinkání dohnalo k šílenství. poslouchat to 7 hodin v kuse…
je fakt, že to z kopce nijak výrazně nehrotím, takže tak.
a o čem tenhle thread vlastně byl? V vs. kotouče..?:)
me by to asi taky vadilo, ale je ticho.
Sice stále offtopic, ale cinkání není 7 hodin v kuse nikdy ani v případech, kdy to cinká. Vždy to dělá jen při nějakém konkrétním malém rozsahu rychlostí, mě teď zrovna při cca 25,5–26,5, což nejedeš pořád. Ale hlavně to dělá pouze na asfaltu po kterém nejezdím. Jediná možnost, jak by to tedy mohlo cinkat pořád je jet neustále po asfaltu přesnou rychlostí 26. Z toho by mě ale jeblo tak po 20 minutách i kdyby ty brzdy ani necinknuly :-)
nevim, asi z toho ještě nemáš rozum:) ALe vážně, spoustě lidem stačí na ježdění do práce škodovka a spoustě lidem ne. Tak to prostě je. Stejně jako kotouče sou už dneska po všech stránkách lepší brzdy, existujou i auta, který jsou po všech stránkách lepší:) Tak třeba si jen zpátečník.
Všetky bajky, ktoré máš v profile majú V-čka. Što slučílos?
bejvávalo. Ale musim říct že sem nikdy disky nezavrhoval, jen nebyly prachy:)
jsem rád, že jsi mi to vysvětlil a poučil mě. musím se polepšit a přestat se chovat jako zpátečnický ignorant.
pro začátek jsem se chtěl inspirovat na tvých kolech, ale jsou na nichAvidy véčka – z toho fakt nemám rozum… a přitom jsou to stroje dle tvého gusta, jak píšeš.
P.S. ještě k těm škodovkám – jejich produkce nekončí u modelu 3 hrnkové Fobie 1.2 HTP (Hovno To Pojede). ale třeba ti jednou někdo svěří do ruky pořádnou káru.:)
škoda, že Škoda vylučuje pořádný auta :-P
Já bych naopak řekl, že je to jasný. Aspoň nikdo nemuze tvrdit, ze sem na veckach nejel:) Ty škodovky sem nepochopil:)
Kategorie „gramař-pózér“ :P
Suntour zacal delat lehky XC vidle?
napsals to moc dlouhý, doporučil bych vynechat: „lehky XC“ …
soupani gumy o rafek je prezita ptakovina :)
No vono když je ten ráfek keramickej, to je pak pošoupáníčko… :)
porad soupes kus gumy o rafek, nehlede na to ze keramickej rafek neni nejlevnejsi a taky ma svy mouchy – na rozdil od kotoucovek nebrzdi za vsech okolnosti stejne.
kdepak, soupat gumu je prezitek :)
To je otázka preferencí. Mně Včka vyhovujou.
mas recht, i kdyz to nechapu :-)
No mam je na XC biku a tam mi svou fcí stačej. Až zas postavim fulla, rozmýšlet se nebudu…
…zase vecka? :-D
přeju mu hodně štěstí při hledání rámu s možností montáže véček:) né že by nebyly ale,…
Náhodou je to celkom sranda. Ja mám V-čka a užijem si s nimi kopec zábavy. ;)
Souhlasím s tím, že je to překonaný systém, ale když vezmeš na druhou stranu jeho výrobní cenu, jednoduchost a blbuvzdornost, účinnost (za sucha) tak si troufám říct, že se s ním budeš potkávat ještě hodně dlouho… PS: preferuju kotouče
zase kdyz vezmu prodejni cenu lepsich kousku (pripadne prictu cenu osoupanejch rafku…), tak je temer srovnatelna hydrama, jednoduchost je relativni a blbuvzdornost sporna, znam lidi co jsou schopni odjet s rozepnutejma V po tom co vyndali kolo z auta a slozili ho. ne nepodstatnej je taky fakt, ze kvalitnich vidlic na V ubyva… takze na nejakejchg sragorach za par tisic je sice nejakej cas este uvidime, ale myslim ze trend je jasnej…
viděli jste tu mechanickou brzdu?:) hehe
Sem zvědav co bude stát ten Epicon TAD.
Zklamali mě, nemají v nabídce 29". Tedy pokud to nebylo na konci, tam jsem nedošel, nějak se mi ten katalog kousal.
jak muze nekdo dat na dvoukorunu rychloupinak:/
dlouho to tak dělala špagheta..
No a abych neco napsal k puvodnimu prizpevku:
docela se mi libi ten Durolux. Pevna osa mi zatim u Slunecniho turisty chybela, takze uvidime. Pokud by byla za rozumnou cenu, tak to milan jisti. :o) Jsem ted na vazkach, bo uz bych potreboval neco na Manika :-/
Já myslel,že jdeš spát 02.09.2007 v 22:58:40 :-)
To jsem pral dobrou noc roudovi ;o)
:-)
Ten durolux mě taky zajímá, jak tak furt nějak řeším tu budoucí vidlu… jenom aby to ale nemělo zdvih měnitelnej ze 140 na 180 a mezi tím nic, potřebuju zrovna 160 :-). A koukám, že v tom katalogu ke stažení píšou cosi o dostupné verzi, která bude mít zdvih 120 – 160… Měl už tu vidlu někdo v rukách?
Tak jak to vypada ted? Uz nekdo zkousel? Zajimam se o Durolux a financne dostupnejsi Duro FR20…
Popripade nevite, kdy se kousky 2008 oficialne objevi u nas? Diky
Pro svého nového, z 2.ruky kupovaného RB Monstera sem si předobjednal epicona TAD o8 u Milana Slance, psal mi, že bude k dispozici nejspíše konec února-začátek března