• pajasimi

    tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)

    0 0
    • easyrider  

      Hmm ignorace Vček pokračuje..nechá­pu.. :(

      0 0
      • pajasimi  

        já ano

        0 0
        • easyrider  

          U XC vidlic? Kolik „XC“ „závodníků“ vozí kotouče? 1/3 ?

          0 0
          • pajasimi  

            možná víc

            0 0
            • easyrider  

              No nevim.. každopádně je SR jediná firma, která Včka u xc vidlí začala ignorovat a, alespoň pro mě, je to škoda.

              0 0
              • baboon  

                Ja teda nevim,proc tak usuzujes,kamos kdyz kupoval epicona,tak dostal na vyber,zda chce s pivoty na V brzdy a v katalogu je vidle Raidon ma taky..Ale je fakt,ze epicon tam ma „disc only design“..Ale ten katalog take nemluvi uplnou pravdu mi prijde..Nicmene jak se zminuji dole v dnesni dobe kotoucovek,kde vaha/vykon jou bezva a narozdil od vecek neomezeno blatem atd je precejen v kotoucich budoucnost..Teda vidim to tak ja,nechci zase nejakej flame mezi Veckari a kotouckari..:)

                0 0
                • easyrider  

                  Konkrétně mi jde o model Axon a ten prostě disc only jak poleno.

                  0 0
                  • antuch  

                    čéčé, já nechci nic říkat, ale osobně sem viděl několik axonů s pivotama na véčka. Původně sem třeba loni dovezli jen na disky. Jenže pak na tom začli jezdit Apačáci, takže na jejich přání se vyrobily právě i ty na véčka. A letos budou určitě zase

                    0 0
          • MTBMO  

            řek bych že dneska má už kotoučovky každej závodník profík

            0 0
          • Gorgov  

            každej kdo chce výkon a má na to. Furt je to investice. Včka už fakt jen ignoranti a ti kdo na to prostě nemaj:)

            0 0
            • kolda  

              čoveče, nejsem ani v jedné kategorii a mám V. můžeš mi to prosím nějak objasnit? :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Finanční stránku víš sám nejlépe, takže nechceš výkon a skvělé dávkování.

                0 0
                • kolda  

                  neříkám, že hydry nejsou účinnější. ale na XC ježdění mi bohatě stačí kvalitní V (Avid SD7). na V si opravím vše sám a to i v terénu. na bajku prostě preferuju spíš jednouduchý věci, kde je menší šance, že se něco vy…re.

                  navíc by mě vadilo to věčný cinkání kotoučů.

                  0 0
                  • wroum  

                    predsudky… mechanickej kotouc ala BB7 neni pro uzivatele o nic slozitejsi nez V, vystelovani je dokonce jednodussi…kotouce mi necinkaj :-)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Nechci vůbec rozjíždět debatu hydry x včka, to sem nepatří, ale je to u hyder stejné jako u nášlapů, fullů a dalších věcí, kteřé před xx lety nebyly a kdy platí téměř pro každého, že dokud to neokusí tvrdí, že mu HT, klasické pedály, včka a další stačí. Pokud bys tohle tvrdil např. po ročním ježdění kvalitních hyder nebo mechanických Avidů, tak to by bylo něco jiného, pak bych to bral. Cinkání je většinou přímo uměrné vzorku pláště. Na RR/RR mi brzdy necinkaj vůbec (ale na tom kole, co to mám téměř nejezdím, raději cinkám na Albert/SS, což je ale pouze na asfaltu a jen při určité rychlosti, což je fuk, protože po asfaltu téměř nejezdím).

                    0 0
                    • kolda  

                      no vidíš, na fullu jsem jezdil 3 sezony a dal jsem ho pryč.můj současný bajk mi na maratony apod. plně vyhovuje.

                      hydry jsem si několikrát vyzkoušel, fce je super, o tom vůbec nediskutuju. jen mi prostě V na můj styl jízdy stačí a jsou prostě na údržbu jednodušší.

                      znám spoustu lidí, kteří to berou stejně a (Gorgov se bude divit), nejsou to ignoranti a na kvalitní hydry by s přehledem měli.

                      P.S. Wroume – např. na Drásalovi jsem jich slyšel cinkat hodně :))

                      0 0
                      • wroum  

                        to cinkani zalezi na mnoho faktorech jako je – velikost a typ kotouce, typ brzd, kvalita serizeni, vzorek plaste a povrch po kterym jedes. HFX 9 s 205 kotoucem a Maxxis minion DH 2,35 si cinkly pouze na asfaltu pri zatoceni, pritelce HFX9 s 160 kotoucema a nejakejma hrubejma 2,3 plastema necinknou jak je rok dlouhej, Sole byly taky potichu a avidy sou taky potichu…a i kdyby cinkaly, me to je jedno, hlavne ze to brzdi. Ja sem s V nikdy nebyl nejak extra spokojenej…vlastne jo, chvilku – po te co sem na ne presel z cantiku a i kdyz sem pak mel XT V s paralelogramem a kvalitni spalky, tak ten vykon byl nic moc, asi mam holt vyssi naroky a pod slovem brzdit si predstavim neco jinyho nez ty.

                        jinak vzhledem k poctu km, co najedu za rok, by mi stacila skladacka bez brzd, ale ja mam proste rad funkcni veci.

                        0 0
                        • Pijer  

                          Mě HFX9 spolehlivě cinkají při rychlosti 33–34km/h. Kdybych potřeboval, tak si podle toho můžu seřídit tachometr :-). Jinak ve Velu někomu radily, že prý může pomoci přihnutí pružinky a tím zvětšení přítlaku desky k prasátku, ale nezkoušel jsem to.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            To nepomůže, protože tohle cinkání způsobené vibrací od plášťů dělají kotouče samotné aniž by na to měly destičky nějaký vliv. Dělalo by to i bez destiček.

                            0 0
                            • Pijer  

                              Ono to ale cinká s různými vzorky, ale jak píšu, tak mi to v podstatě nevadí, protože chvíli na asfaltu to přežiju a v 33 v lese to zas mám jiný starosti :-)

                              0 0
                            • Ladap  

                              Taky mi to cinkalo kolem 30km/h. Přehodil jsem kotouče přední za zadní a je ticho. Nevím proč, ale pomohlo to.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Kotouče nejsou zcela totožné, stačí nepatrná tolerance z výroby a může se chovat každý jinak. Přehození by ale v mém případěě opravdu nebyl dobrý nápad :-)

                                0 0
                        • kolda  

                          mě by zase to cinkání dohnalo k šílenství. poslouchat to 7 hodin v kuse…

                          je fakt, že to z kopce nijak výrazně nehrotím, takže tak.

                          a o čem tenhle thread vlastně byl? V vs. kotouče..?:)

                          0 0
                          • wroum  

                            me by to asi taky vadilo, ale je ticho.

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Sice stále offtopic, ale cinkání není 7 hodin v kuse nikdy ani v případech, kdy to cinká. Vždy to dělá jen při nějakém konkrétním malém rozsahu rychlostí, mě teď zrovna při cca 25,5–26,5, což nejedeš pořád. Ale hlavně to dělá pouze na asfaltu po kterém nejezdím. Jediná možnost, jak by to tedy mohlo cinkat pořád je jet neustále po asfaltu přesnou rychlostí 26. Z toho by mě ale jeblo tak po 20 minutách i kdyby ty brzdy ani necinknuly :-)

                            0 0
              • Gorgov  

                nevim, asi z toho ještě nemáš rozum:) ALe vážně, spoustě lidem stačí na ježdění do práce škodovka a spoustě lidem ne. Tak to prostě je. Stejně jako kotouče sou už dneska po všech stránkách lepší brzdy, existujou i auta, který jsou po všech stránkách lepší:) Tak třeba si jen zpátečník.

                0 0
                • Krys  

                  Všetky bajky, ktoré máš v profile majú V-čka. Što slučílos?

                  0 0
                  • Gorgov  

                    bejvávalo. Ale musim říct že sem nikdy disky nezavrhoval, jen nebyly prachy:)

                    0 0
                • kolda  

                  jsem rád, že jsi mi to vysvětlil a poučil mě. musím se polepšit a přestat se chovat jako zpátečnický ignorant.

                  pro začátek jsem se chtěl inspirovat na tvých kolech, ale jsou na nichAvidy véčka – z toho fakt nemám rozum… a přitom jsou to stroje dle tvého gusta, jak píšeš.

                  P.S. ještě k těm škodovkám – jejich produkce nekončí u modelu 3 hrnkové Fobie 1.2 HTP (Hovno To Pojede). ale třeba ti jednou někdo svěří do ruky pořádnou káru.:)

                  0 0
                  • Hnoj  

                    škoda, že Škoda vylučuje pořádný auta :-P

                    0 0
                  • Gorgov  

                    Já bych naopak řekl, že je to jasný. Aspoň nikdo nemuze tvrdit, ze sem na veckach nejel:) Ty škodovky sem nepochopil:)

                    0 0
              • Radek Broz  

                Kategorie „gramař-pózér“ :P

                0 0
      • jecnak  

        Suntour zacal delat lehky XC vidle?

        0 0
        • cabbage  

          napsals to moc dlouhý, doporučil bych vynechat: „lehky XC“ …

          0 0
      • wroum  

        soupani gumy o rafek je prezita ptakovina :)

        0 0
        • easyrider  

          No vono když je ten ráfek keramickej, to je pak pošoupáníčko… :)

          0 0
          • wroum  

            porad soupes kus gumy o rafek, nehlede na to ze keramickej rafek neni nejlevnejsi a taky ma svy mouchy – na rozdil od kotoucovek nebrzdi za vsech okolnosti stejne.

            kdepak, soupat gumu je prezitek :)

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Krys  

          Náhodou je to celkom sranda. Ja mám V-čka a užijem si s nimi kopec zábavy. ;)

          0 0
        • K2  

          Souhlasím s tím, že je to překonaný systém, ale když vezmeš na druhou stranu jeho výrobní cenu, jednoduchost a blbuvzdornost, účinnost (za sucha) tak si troufám říct, že se s ním budeš potkávat ještě hodně dlouho… PS: preferuju kotouče

          0 0
          • wroum  

            zase kdyz vezmu prodejni cenu lepsich kousku (pripadne prictu cenu osoupanejch rafku…), tak je temer srovnatelna hydrama, jednoduchost je relativni a blbuvzdornost sporna, znam lidi co jsou schopni odjet s rozepnutejma V po tom co vyndali kolo z auta a slozili ho. ne nepodstatnej je taky fakt, ze kvalitnich vidlic na V ubyva… takze na nejakejchg sragorach za par tisic je sice nejakej cas este uvidime, ale myslim ze trend je jasnej…

            0 0
    • pajasimi  

      viděli jste tu mechanickou brzdu?:) hehe

      0 0
    • vlk  

      Sem zvědav co bude stát ten Epicon TAD.

      0 0
    • miťo  

      Zklamali mě, nemají v nabídce 29". Tedy pokud to nebylo na konci, tam jsem nedošel, nějak se mi ten katalog kousal.

      0 0
    • Pavlos  

      jak muze nekdo dat na dvoukorunu rychloupinak:/

      0 0
    • goofy  

      No a abych neco napsal k puvodnimu prizpevku:

      docela se mi libi ten Durolux. Pevna osa mi zatim u Slunecniho turisty chybela, takze uvidime. Pokud by byla za rozumnou cenu, tak to milan jisti. :o) Jsem ted na vazkach, bo uz bych potreboval neco na Manika :-/

      0 0
      • Pijer  

        Já myslel,že jdeš spát 02.09.2007 v 22:5­8:40 :-)

        0 0
      • madcat  

        Ten durolux mě taky zajímá, jak tak furt nějak řeším tu budoucí vidlu… jenom aby to ale nemělo zdvih měnitelnej ze 140 na 180 a mezi tím nic, potřebuju zrovna 160 :-). A koukám, že v tom katalogu ke stažení píšou cosi o dostupné verzi, která bude mít zdvih 120 – 160… Měl už tu vidlu někdo v rukách?

        0 0
    • Kubiczech  

      Tak jak to vypada ted? Uz nekdo zkousel? Zajimam se o Durolux a financne dostupnejsi Duro FR20…

      0 0
      • Kubiczech  

        Popripade nevite, kdy se kousky 2008 oficialne objevi u nas? Diky

        0 0
        • dancing dog  

          Pro svého nového, z 2.ruky kupovaného RB Monstera sem si předobjednal epicona TAD o8 u Milana Slance, psal mi, že bude k dispozici nejspíše konec února-začátek března

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.