Ahoj,
Mam vidlici Suntour RUX 150mm,jednokacka. Jedna se o model ±2010,uplne nova.
Dotaz – rad bych ji snizil. Chtel bych 100–120. Dokazal by mi nekdo pomoct,poradit? Idealne Praha a okoli. Predem diky ;)
Ahoj,
Mam vidlici Suntour RUX 150mm,jednokacka. Jedna se o model ±2010,uplne nova.
Dotaz – rad bych ji snizil. Chtel bych 100–120. Dokazal by mi nekdo pomoct,poradit? Idealne Praha a okoli. Predem diky ;)
tuning test, ten dokáže zázraky a upraví vidlici chování jak ze zvířecí říše:-)
kecáš
schválně jestli ti někdo napoví jak se té speciální funkci říká v odborných kruzích?
bych to přirovnal k tvrzení že nejrychlejší jsou a nejmenší valivý odpor mají podhuštěné bezduše, tedy jízda po skoro prázdných, které zároveň jsou i nejpohodlnější
a nezapomeň na Tu bolíto:D co jede nejlíp
a pevná karbonová vidla nejlépe tlumí
Houpací kůň?
A nekdo k veci?
nemám mu zavolat za tebe? http://www.tuning-test.cz/
Me to prve prislo jako vtip,promin. Dekuji,uz jsem mu naosal ;)
no nevim, ja jsem mu jednou volal, a rekl me ze pouzite vidle nedela, ze me proda pouze funglovku.
dělá si prdel
přesně tak
Byl bych trochu přesnější, když už se takhle vyjadřuju o někom.
Prvně bych se podíval na stránky a zjistil bych, že od počátku nabízím značku Suntour jako edici tuning-test, kterou lze získat pouze nákupem této vidlice, tedy nové a již upravené, má to tu výhodu, že je záruka, jak na materiál, tak na úpravu. Rozlišit případně, co je záležitostí materiálu a co je vlivem úpravy je velice obtížné.
Každý má právo koupit od kohokoliv a ten od koho koupil ručí vždy za původní materiál. Přebírat zodovědnost nelze. Takže kdo má vidlici Suntour od jiného prodejce uzavřel s ním nákupem smlouvu a je srozuměn, že bude i využívat služeb, který tento prodejce nabízí.
Toto jsou důvody, neporozumění a mnohdy pomluv, které se takto snadno yvtvoří a proč se následně na mě někteří zlobí a napíšou o mě takovéto polopravdy, Každému, kdo se na mě obrátí s podobným dotazem na úpravy jinde kupovaných Suntourů poskytuji toto vysvětlení, které je i přímo na stránkách. Takže tady ještě jednou.
Není to proto, že nedělám použité vidlice ale proto, že speciálně značku Suntour nabízím výhradně takto a podmínky jsou stále stejné.
prý neplatí pro každého se povídá v kuloárech:-)
A není toto čistě Milanova věc? Pakliže inzeruje, že to nenabízí ( a nepletu-li se na tak webu jasně píše, že to nedělá) , tak to (minimálně) ofiko nedělá. To, jestli má nějaký okruh zákazníků, pro které udělá něco navíc je jen mezi ním a jimi.
lhát se nemá:-)
Ale to není lhaní. To, že to umí ( a nebo si myslí, že to umí) a nenabízí to věřejně každému, přeci není lhaní. Jestli se s někým individuálně na něčem takovém domluví je čistě věc zainteresovaných smluvních stran.
nekrm trola
moc dobřevše ví a jen rýpe a vyžívá se v tom
Já vím, že se vždycky začne tetelit jakmile se na fórku objeví téma se „Suntour“ v názvu a nemůže se dočkat až tam vpálí to své, pro něj erektivně milované sousloví.
Ale já Vás nijak neshazuju. Jen jsem na Vás dostal tip a pak napsal, že to co potřebuji neděláte.
Takže na sebe to co píšete nevztahuji.
Také do mailu jsem Vám napsal, že děkuji za férové jednání a info.
Mimochodem, záruky dává jakýkoli servis na jakoukoli službu. Pokud nechcete dělat vidlice jiné než ty, zakoupené od Vás, je to Vaše věc.
Tochu popopravím vnímání, nikde tady nevidím poznámku o tom, jak slušně jsem jednal a vysvětloval, vidím zde jenom konstatování, jak jsem odbyl zájemce. Neviděl jsem zde ani to poděkování které nyní zmiňujete, jak jste byl s mým vyjádřením spokojen.Já zde nevidím prostě v první poznámce žádná nyní zmiňovaná fakta a výsledkem je zcela jiný výsledek. Je to prostě docela jiné vyjádření. Navíc jsem zde nyní ještě nově poučován, že každý servis dává záruku, za jakoukoliv službu.
Zde upřesním. Jakýkoliv servis dává záruku na svojí práci a materiál, který vymění. Nerozumím, proč bych tohle snad nedával? Když je ale taková vidlice nová a v záruce, ručí za ní výhradně prodejce a tento prodejce ručí za kvalitu prodaného materiálu. Jedině tento prodejce má povinnost držet Vám záruku dle platných předpisů a to mimojiné za podmínek předepsané údržby a servisu. Pokud vstoupí do vidlice někdo jiný, ať už je to majitel, nebo jiný servis, než má předepsaný, je velice pravděpodobné, že původní prodejce Vám záruku neuzná a záruka za původní materiál nijak nepřechází na servis. Rozlišení zodpovědnosti je zde prakticky velmi diskutabilní a jediné, co vyjde, je, že se původní prodejce vždy může bezpečně zříci odpovědnosti.
Začínají být již zřejmé rozdíly mezi skutečností a vlastním neférovým podáním?
Jezdit vidlici v původním nevyhovujícím stavu a po dvou letech ne moc dobrého provozu požadovat tuning nedává smysl a přináší navíc problémy s opotřebením. To jsou důvody, proč nové a upravené vidlice jsou nejvhodnější nabídkou jak v rámci záruk, tak v provozu, který je od počátku v optimálním stavu.
mínus 1
Myslím, že to rozebíráte úplně zbytečně, nijak jsem Vás nehanil – ano a konstatoval, že děláte jen „své“ nové vidlice.
Stejně tak, ale ani Vy nezmiňujete, co jsem Vám řekl v telefonu – a to, že vidlice je úplně nová, koupil jsem ji z BP Lumen, jako skladovku, která u nich ležela (protože s nimi obchodujeme). Na zboží mám i fakturu, takže jak je to s novými vidlicemi…?
Mě jako zákazníka nepotřebujete, takto to vidím já – chcete prodávat své nové vidlice.
Je to Vaše cesta, a já Vám fandím.
přečti si manuál, najdeš tam jak na to
tak tuning-test, nepomůže, prodává jen upravené svoje, vidilice.
Nějaký jiný tip?
už sis přečetl ten manuál?
možná už bys věděl jak na to
nemá rád lidi no :-)
Tak jaem opet na zacatku…
Co treba dovozce?
oslovil jsem je, čekám… snad pošlou aspoň návod ;)