• Vojjan

    Dobrý večer,

    mám možnost koupě nového Superior XP 909 2014 za 23 000,–Kč.

    http://www.bike-life.cz/…/d2109/v4617

    Alternativou je Stevens Monarch Trial 2014 za necelých 27 000,–Kč.

    http://www.bike-life.cz/…/d1963/v4026

    Myslíte, že za tyto ceny se jedná o obstojné koupě?

    Jsem v podstatě laik a zajímá mne proto každý názor, či připomínka.

    Díky,

    V.

    0 0
    • Erknold  

      Čekám na den, kdy sem někdo dá karbonového fulla s brzdami 395. Té váze Superiora také moc nevěřím. Dost toho má horšího a přitom je o více jak půl kila lehčí?!

      Třeba mi tu někdo řekne, co je za náboje ONE Race Ultralight. Osobně je neznám.

      Zítra se to tu rozjede, ale dnes jdu spát. Tuto už je zajímavá kategorie kol, to se neboj.

      0 0
      • pedro89  

        Váha je pravdivá. Má to lehký rám, zeslabované dráty, lehké pláště. Náboje pro ně dělá Bitex, jsou na prům. ložiskách.

        0 0
        • Erknold  

          Hmm, pecka a teď babo raď :) Vyplatí se si připlatit za lepší vidli a brzdy a nebo mít lepší kola a 4000 v kapse. Trošku se to zamotává :) To by člověk šel i do toho Superiora. Ještě, že to není moje volba :)

          0 0
          • Vojjan  

            Díky za názory, nakonec jsem přece jen šel do toho Superiora. Jak kvůli tomu, co popisuje pedro, tak především díky ceně, neboť původně jsem nechtěl jít do kola přes 17 000,–Kč. Naštěstí jsem objevil toto fórum a celkem dost zajímavých podnětů:)

            0 0
          • Vojjan  

            Jinak, ta vidlice u Superiora je opravdu tak špatná, jak se říká?

            0 0
    • Vojjan  

      No a pak mi ještě do oka padl tento typ:

      http://www.sterba-kola.cz/…9r-comp-2013

      0 0
      • Erknold  

        Ještě je v podobné ceně tuta 29 CTM:

        http://www.ctm.sk/…b/slash-3–0/

        třeba by na ní někde dali slevu k 25k ;) Osazení prakticky jako Stevens, jen to má Rebu místo Epiconu.

        A stejně jako vždy, zkus napsat i stavitelům jako Scalar, Maajkee, Hnoj. Třeba budou mít čas. Tam by možná bylo osazení podobné plus kola na průmyslech, což z mého pohledu prostého uživatele, je výhoda v prakticky nulové údržbě. Konus se dá ladit a vylazen má možná lepší vlastnosti, průmyslové ložisko je zase blbovzdorné a podle mě točí také krásně:)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.