• SotekT

    Ahoj,

    brachovi u přehazky praskla (pravděpodobně) hliníková mufna, do které jde řetězová a zadní vzpěra, které jsou karbonové. Kolo je stará silniční Merida.

    Nevíte, kdo v Liberci by to byl schopný svařit?

    0 0
    • TJK  

      doporucuju vyhodit, pri svarovani se imho rozlepi ten karbonovej spoj nejspis. a pokud ne tak se rozhodne dost prehreje a spali… tady je cas na novej ram

      11 0
    • hriva  

      No určitě to před vyhozením zkus, nesmíš to vařit v kuse, ale vždy po jednom heftu pořádnĕ ochladit. Liberec neporadím..

      0 3
    • MichalOld  

      Velmi dobře umí svařit hliník v Rami servisu. Dokonce to tam vyučují.

      0 0
    • Tomcat  

      Doporučuju kouknout se po novém rámu. Viz tisíc a jedno vlákno o prasklým rámu. Oprava stojí při zbytkové ceně jetého rámu moc a stejne to praskne vedle. Tohle je ještě hůř tim lepeným spojem dural ↔ Kč kompozit .

      1 0
    • robb  

      Převařit je k ničemu. To se musí vybrousit a pak zavařit. Ale když to nedostaneš ven z toho rámu, tak ti to asi zničí ten karbon. Je to hrozně blízko toho spoje.

      0 0
      • Markony  

        Zavřít a prodat rám ježdění jen v Neděli a dívkou jo a byl celou dobu minimálně požívaný…

        Jasně že vyhodit .

        0 0
    • Georrge  

      Je mrtvý, Dejve.

      1 0
    • Radez  

      Zkus nějaký autoservis.

      Mě to uvařili v autoservisu pěkně bytelně.

      Od vaření najetý zatím nižší stovky km. (ne nechci vstupovat s nikým do fightu a debatovat o tom jestli to praskne nebo nepraskne znovu)

      0 0
      • TJK  

        az na to ze:

        ty mas hlinik a navic svarovanej, a mas jen hlinik… takze zadnej jinej matros a navic vhodne volenej na svarovani

        on muze mit hlinikovy odlitek, napr ADC12 coz je super matros ale hodne blbej na svarovani, na metodu, na predehrev, na cistotu atd… navic je u toho vlepena karbonova stavba spodni a nahore je nytovana… ano musel by to odvrezovat a udelat V drazku, tak jako tak spali ten karbon nebo spali to lepidlo ktery je pouzity na lepeni… a navic nevi ani jestli je hlinikova patka vlepena do zadni stavby (lepsi varianta na svareni) nebo je karbon vlepenej do t patky (ta uplne nejhorsi varianta na svareni)… po tom co mu to nekdo svari (pravdepodobne asi jen TIGem protoze MIGem to pijde dost blbe) tak stejne bude asi resit ten karbon…

        nerad hazim veci do srotu kdyz jdou zachranit, nechaval jsem varit par probrousenejch a prasklejxh zadnich staveb a drzej… ale tady je imho vsechno spatne

        snad jedinou sanci na zachrabi vidim to spis cely obalit karbonem a cely to preplatovat… tak jako tak dost draha oprava

        0 0
        • Radez  

          Nijak to nerozporuju, jen odpovídám na ten hliník, kterej sem si nechal vařit já.

          0 0
          • TJK  

            jasne o tom. zadne ale pro tenhle pripad je to uplne k nicemu… to je jako srovnat jabka a brambory (i hrusky by byly moc blizko :-D)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.