Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Giant Reign 3. Vím že je to kolo do každého terénu. Daní je malá dynamika. Poradíte pokud to vůbec jde jak kolo vyladit aby bylo svižnější, zda má cenu začít ho nějak předělávat, nebo to nemá smysl.
Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám Giant Reign 3. Vím že je to kolo do každého terénu. Daní je malá dynamika. Poradíte pokud to vůbec jde jak kolo vyladit aby bylo svižnější, zda má cenu začít ho nějak předělávat, nebo to nemá smysl.
Asi bych se vykašlal na to,snažit se z fulla udělat svižné kolo. Leda přitvrdit nastavení tlumičů,rychlejší pláště,ale tím se jaksi ztrácí celej smysl tohoto kola. Radši to nech tak jak je.
prave ze reign je hodne svizne kolo zalezi v jekem setupu ho jezdis:)
co myslíš tím setupem? Osazení, výkonostní kategorii…?
osazeni, napsal ze ma reigna 3 ale co ja vim jaky rocnik co tam ma navesene:)
Jsou v zásadě 3 úrovně: 1.levná: koupíš lehoučké pláště a duše (RR, Max. Flyweight, Conti. SpeedKing Supersonic – doporučuji) Nevýhodou budou horší prostupnost terénem a častější defekty. 2.dražší: přidáš lehká kola (zapleteš si co je libo tenkými dráty a budeš mít menší boční tuhost nebo koupíš sety s horší opravitelností) 3. astronomická Budeš měnit postupně kokpit a další díly za lehčí (řidítka, představec, sedlo, sedlovka, kliky, možná vidle..) a dostaneš se stejně maximálně na váhu běžného FS pro XC s jednočepem jako jsou Dur. Sendic, RB Speedser a další, protože máš těžký bytelný rám s Virtuálem Já takhle odlehčoval RB Fun Ful až jsem vše přestrojil na HT Cube Reaction Race a uvažuju na ful navěšet starší díly a udělat z něj pohodové vyjížďkové kolo. Takže doporučuju nechat jak je, laborovat s plášti, občas si udělat radost novým lehčím komponentem, anebo prodat a koupit něco jiného.