Doporučtě nějaký obyčejný tachometr se základními funkcemi.
Aktuálně jsem měl VDO, ale bezdrát se mi moc neosvědčil, často neměřil dobře nebo vůbec. Nevím, jestli se za ty poslední roky něco nezměnilo. Cena cca 1.000 Kč.
Doporučtě nějaký obyčejný tachometr se základními funkcemi.
Aktuálně jsem měl VDO, ale bezdrát se mi moc neosvědčil, často neměřil dobře nebo vůbec. Nevím, jestli se za ty poslední roky něco nezměnilo. Cena cca 1.000 Kč.
Ted jsou v nabidce predevsim tachometry pro 650B, takze to nebude tak jednoduche.
tak to je samozrjeme jedna vec a druha je ta, ze by mozno stacilo pri tom co ma vymenit baterky a nastavit spravnu vzdialenost magentu od cidla.
Slyšel jsem, že IT geekové je prý nějak umí předělat na devětadvacítky. Ale asi to pak nebude tak přesný.
hackeři z Anonymous si na tom vylámali zuby. ono je to natvrdo zadrátované ve firmwaru a předělat to nejde
alincebův strejda je známý hacker tak ten by snad pomohl
Přece je úplně jedno o jaké kolo se jedná, když se správně zadá obvod kola, tachometr to spočítá. Je jedno jestli to je 20,24,29 nebo 38.
To šlo u těch starých, dnes to mají dané třeba jen na 650b. Tam už nastavíš jen plášť. Proto je třeba při koupi se ptát prodavače , zda to jde i na starší jako 26, 29 a nebo jen 27,5.
jo, tak nějak to funguje. v zimě jsem se podílel na testování firmwarů pro tachometry uváděné v druhé půlce letošního roku…
ono je to důsledek směrnice EU číslo 680546054/2014 AS, která požaduje jednodušší tachometry. souvisí to i s přetáčením tachometrů u aut a s požadavkem na neměnnost údajů – aby uživatel nemohl manipulovat s údajem na tachometru u kola a snižovat najeté kilometry, tak výrobci musí mít k dispozici tabulku plášťů a uživatel si jenom vybere svůj typ pláště a už nic neřeší…
tazateli nezbude nic jiného než si koupit nějaký bazarový kousek, co ještě neměl tato omezení.
jen pro upřesnění: „snižování najetých kilometrů“ se týkal aut. Důvod zavedení tohoto nařízení pro kola je ten, aby lidi nemohli najeté kilometry zvyšovat a pak se lživě chvástat v restauračních zařízeních.
nejen to, ale i prodeje kol v bazarech, aby se nemohlo říkat „jeté 100 km dívkou po cyklostezce“
Takže v příští generaci bude sensor pro detekci prostředí, ve kterém je kolo používáno. A v generaci následující bude ještě detektor pohlaví a věku (ještě není určeno, zda duševního nebo fyzického).
samozřejmě, jak jinak chceš zamezit podvodům s prodeji kol
spíš si myslím, že tuta směrnice směřuje k tomu, že bude jedno jak je plášť širokej, na vejšku bude mít stejně. To že to nebude stejně zcela přesné je EU jedno. V Bruselu na kolech nejezdí.
Navíc to udělá zase obrat zboží. Něco jako u aut, že EU leží u žaludku, že si tu jezdíme s deset a více let starýmiauty a nekupujeme nové.
Tak to dopadne u levných kompjůtrů. Dražší mají databázi plášťů.
u dražších bude nutnost mít možnost připojení k internetu kvůli stahování aktuální databáze certifikovaných plášťů
aktuálnost databáze bude namátkově kontrolovat Policie ČR, městské policie a agenti Auto*Matu
Nechci se přít, ale mám tento:
http://www.kola-online.cz/…italni/d9846
a tam to jde, dokonce na dvě kola. Jinak to nemá smysl, musela by tam celá databáze plášťů, přece plášť 1,8 má jiný obvod než 2,4 na stejném ráfku.
to je ještě starý model, který nesplňuje požadavky EU…
můžeš s ním jezdit jenom do konce letošního roku, pak už musíš mít nový certifikovaný…
Nebylo 1.4 včera? -:)
bylo, ale tohle bohužel není sranda… tohle je smutná realita
Je tam databáze plášťů a každý nový plášť uvedený na trh v EU musí být na toto certifikován.
Se základními funkcemi mám nějakou Sigmu asi za tři stovky, proč za něco takového chceš dávat litr?
Pánové děkuji :-)
Celkem jste mi dnes zlepšili náladu :-)