Thule ProRide 591/598 vs. e-bike

10 nepřečtených
  • HWSpeedy

    Zdravim, jakou mate kdo zkusenost z vozenim horskeho e-biku se stredovym motorem Bosch na strese za pouziti nosice Thule ProRide 591/598? Hodlam koupit horsky e-bike zene a jelikoz nemam na aute jinou moznost nez na strese, tak toto by mohla byt celkem stopka pokud by to neslo.

    0 0
    • Jary24  

      Záeží kde má to kolo baterku. ProRide má uchycení za spodmní rámovou trubku, pokud je na ní tedy baterka tak smůla.

      0 0
    • kemo  

      A co využít nosič kol za přední vidlici? Musí se tedy sundat přední kolo, ale kromě jiného to bude i stabilnější.

      V případě Thule je to OutRide 561 ale dělají to i jiné značky v různém provedení.

      0 0
    • scota  

      Prozradíte mi jaký je rozdíl 591 a 598 u normální­ho MTB?

      0 0
      • bruco  

        598 ma celuste usposobene na uchytenie ramovych trubiek aj s inym ako kruhovym prierezom a zatvaraju sa s urcitym momentom, aby nedoslo k poskodeniu kompozitnych alebo tenkostennych trubiek. Tiez by mal byt odolnejsi na vytiahnutie bicykla z haku ako 591. Remienky na uchytenie kolies idu diagonalne cez rafik, nie kolmo ako na 591.

        0 0
      • kemo  

        Minimálně je jinak řešené upínání kol k nosiči (pásky jsou našikmo) a je trochu jiný systém uchycení rámu k nosiči – spodní část čelisti je zatočená nahoru.

        S 598 se dělá lépe a tipuju že už nebude náchylná na nedávno propírané video se snadným ukradením kola z 591.

        Koukni na fotky

        https://storage.omnipuls.cz/…0299d915.jpg

        https://storage.omnipuls.cz/…478eb0b0.jpg

        0 0
      • scota  

        kromě toho, že u novější 598 lze dokoupit redukce na fatbike

        0 0
      • figur  

        598 má robustnější upínací hlavu s daleko šetrnějším upnutím (guma má větší plochu a má takovou plástvovou strukturu, která nepoškodí rám + možno dokoupit adaptér na karbonrám). Upínací mechanismus má momentovou řehtačku. Upínací pásky jsou šikmo, což brání kmitání předního kola při vyšší rychlosti a utahují se páčkou (snažší utažení). Plastové zátky ližiny mají pojistku proti uvolnění).Za mě těch pár stovek navíc rozhodně stojí, zvlášť když některé 591 mně při jízdě vrzaly (prošlo mně jich rukama 6ks).

        0 0
    • Kuba78  

      mel sem ctyri 591ky nez mi tri ukradli. objednal sem si tri nove, ale kdyz sem prisel do kramu a videl vedle sebe a vyzkousel 598 a 591, nakonec sem koupil nove 598. ty novejsi jak uz tu pisou vyse – krome te robustnejsi a lepsi upinaci hlavy me presvedcily hlavne ty upinaci pasky na kolo ze jsou nasikmo – je to pohodlnejsi na instalaci (nasikmo takze se to nezarazi o strechu + ma v sobe utahovaci racnu) a prijde mi ze i predni kolo to vic drzi.

      neber to ovsem tak, ze 591 je spatna – ani nahodou, je to dobry drzak a pokud se ti vejde spodni trubka do hlavice tak to urcite bez problemu elektrokolo udrzi. ale ta 591 mi prisla o neco lepsi tak, ze priplatek mezi nimi mi za to stal.

      vozim na strese 4 kola (2 dospela – HT a full, dve detska – 20 a 16) a nemam pocit, ze by se to nejak hybalo nebo ze bych musel nejak velmi opatrne jezdit at to nesleti.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.