Máte někdo zkušenosti? Je to znatelné při jízdě oproti oceli? A pokud máte, máte s ní v kombinaci i vidlicové ložisko? Díky lidi
Máte někdo zkušenosti? Je to znatelné při jízdě oproti oceli? A pokud máte, máte s ní v kombinaci i vidlicové ložisko? Díky lidi
Zkušenost nemám, ale vim jistě, že to ve srovnání s ocelí poznat neni.
Tak titan snad má lepší pevnost v tahu a tlaku a i lepší pružící vlastnosti než ocel tak jak může praskat? Spíš špatně vyrobená série ne?
Osobně bych tipnul, že je náročnejší na výrobu v daný ideální specifikaci. Tady máš prasklý titanový péro z tlumiče http://www.bike-forum.cz/…6-dalsi-srot
Jasný ale kolik je takových případů… Spočítáš na jedné ruce.. a ti-springs ti reklamaci snad udělá
A kolik znáš příkladů prasklejch ocelovejch pružin? Taky počítej, že jich jezdí podstatně víc než titanovejch.
Nedá se říci, že by titan měl lepší pevnost, než ocel. Ocelí je hromada slitin a u pružinových ocelí bude pevnost vyšší. U měrné pevnosti vztažené na hmotnost materiálu to už bude jinak a titan na tom bude lépe.
Únavové charakteristiky má Ti lepší, ale vyžaduje správné zpracování.
Takže praskání bude špatnou sérií.
Lepší pružící vlastnosti? V čem? Ti slitiny sice mají větší vnitřní útlum, než oceli, ale to je nepoznatelné při jízdě.
Díky, zatím nejsrozumitelnější příspěvek
A jaký rozdíl, kromě hmotnosti, bys od titanové pružiny očekával?
Ze driv praskne.
Což by u solidního titanu nemělo hrozit :)
Mozna to resi to lozisko,ale pamatuju kdyz toto na nektery vidle davali seriove,tak jak lidi nadavali na praskani.
Praskal posledni zavit u konce pruziny, menili to v ramci zaruky, lozisko jsem zkousel, nejakej extra vliv to nemelo