• Dzordano_Bruno1

    Pánové, jaké máte zkušenosti s titanovými rámy? Vyplatí se investice např.  25 000,– do takového kousku. Neřešme jezdce, kilometry ročně atd. Prostě poměr výkon/cena:) pohodlí..

    Například mě zaujaly i netitanové rámy. RB, atd.. Ale pokud porovnám RB za 10 000 a Van Nicholase za 25 000, tak je to neskutečný rozdíl v detailech, prostě ve všem. RB mi přijde od pohledu na VN prostě odfláknutý paskvil.

    Jinak, jaké znáte značky, výrobce titanových rámu? zatím jsem našel a prohlíd jen malou hrst:

    Van Nicholas

    Kent Eriksen

    Lynskey

    Titus

    Litespeed

     

    Víc jsem jich bohužel nenašel. Což je i škoda, rád bych si zvětšil okruh..

     
    0 0
    • michal xtr  

      ještě koukni na Marin , taky mají titanovej rám.

      0 0
    • přejetá_veverka  

      ten Van Nicholas – Tuareg to je mňamka 8-P~

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Je nádhernej, ale mně ještě víc zaujal Zion. Dát si na něj Véčka, tak je to špička bike:)

        799 EU – s dnešním kurzem 21 000 je to opravdu nádherná cena. Pokud se podívám třeba na cenu Duratecu 16 000, tak není co řešit:)

         
        0 0
        • patman  

          pokud budes chtit ten ram chtit koupit primo od VN , prover si jestli ta cena obsahuje DPH , podle me ne

          0 0
          • juice  

            All goods delivered within the European Community are subject to 19% VAT which will Van Nicholas will apply. No further duties or taxes will have to be paid. Goods sent outside the European Community are not subject to VAT. They may however be subject to local taxes and customs duties, payable by the buyer.

             

            viz goods delivered within the European Community are subject to 19% VAT which will Van Nicholas will apply. No further duties or taxes will have to be paid. Goods sent outside the European Community are not subject to VAT. They may however be subject to local taxes and customs duties, payable by the buyer.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Sinty  

      Třeba Paduano dělá nádherné rámy, spojení carbonu a titanu vypadá perfektně a má to i svůj účel.

      0 0
      • Indian  

        a co ten karbon? Titanovej rám je titanovej rám karbon tam nemá co dělat

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Indian  

      Titanovej rám za 25tkč??? to mě připadne jak Nounejm Wisky z Pennymarketu

      0 0
      • patman  

        cena nemusi byt primoumerna kvalite, pokud v cine v jedne fabrice delaji tech ramu radove nekolikrat vice nez treba v dilne male firmy ve statetech nebo evrope tak se jim podri snizit i nakupni cenu vstupu, vzhledem k tomu, ze odebiraji mnohem vice materialu. priplatek za znacku bude u cinskeho ramu  daleko mensi nez u znacek ze statu. zustava otazka vlastniho kontrukcniho provedeni a ceny za know how, ktere by melo ovlivnit vysledne vlastnosti vyrobku. tady vsak odpoved neni vubec jednoznacna a musleli by se provest objektivni a subjektivni mereni vlastnosti, aby se zjistilo jestli platis odpovidajici penize. kvalituvyroby cinskych ramu z titanu bych nerozporoval – pri vetsich seriich se dokaze vychytat vic veci ve vyrobe a pro zachovani businessu si cinane nemohou dovolit produkovat zmetky, zvlaste kdyz se to prodava i pod jinou nez jejich znackou.  Tech fabrik tam zase tolik nebude, coz podle neplati o karbonu, protoze ten pece kde-kdo a konstrukci know-how se bude do vyslednych vlastnosti produktu promitat podle me vice nez u titanu

        0 0
        • brouk  

          Souhlasím s tebou, a co se mě týká, tak jsem nadmíru spokojen: jak s kvalitou, vlastnostma, tak s tím že nemusím mít na kole nějaké nápisy nebo barvu, která za rok vyjde z mody.

          0 0
          • JSt  

            kor, kdyz to jsou opaleny van nicholasy resp. airborny ;-)

            hajlajt

            0 0
            • patman  

              ja bych to videl spis naopak, airborne a van nicholas je pouze nalepka na tomto ramu ;-)

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • karliner  

          nerad bych tu s tebou rozpoutal nějaký flame war, ale věta pro zachovani businessu si cinane nemohou dovolit produkovat zmetky mě fakt rozesmála :-)))

          0 0
        • drtyc  

          v cine bude tech lidi na kole jezdit do prace vic nez autem, takze o konstrukcni zkusenosti bych se nebal.

          0 0
          • wartburg  

            To se sesli dva rozumbradove.

            0 0
            • drtyc  

              no pokud tam ty konstruktery po prvnim blbe udelanym ramu nestrili pro vlastizradu, tak chybama se clovek uci, ale cinani se uci jeste rychleji… kopirovanim…

              0 0
    • Nimrod  

      black sheep

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Nimrod  

        když jeff, tak i triton… dělají na zakázku trialové rámy

        0 0
      • patman  

        neco z ruska

        sibex

        rapid

        neco z taiwanu

        hasa

        neco z ameriky

        titanium sports – vyrobce trubek a ramu pro radu americkych znacek

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • patman  

          jeste bych doplnil prevazne evropa (znacky)

          enigma

          burls

          pipedream

          charge

          on one

          corratec

          0 0
          • juice  

            doplnil bch

            nevi

            hilset

             

            z usa carver

             
            0 0
            • Dzordano_Bruno1  

              Sešlo se mi opravdu slušná řádka výrobců!!! Možná to bude přes 30určitě.

              Jenže hodně si to prohlížím a žádný není tak krásný jako VN, popř. je krásný, ale cena je někde totálně jinde.

              Nejlepší rámy má Kent Eriksem s Van Nichlosanem, popř. Litespeed. Ostatní výrobci jsou opravdu divnou záležitostí a jejich stránky ve mě nevzbudily moc přijemný pocity, že to je zrovna rám, co musím mít…

              0 0
              • patman  

                vzdyt to nedavame dohromady jen kvuli tobe :-)

                0 0
              • patman  

                největší pecka je imho tenhle, ale to je spíše do retra :-(

                0 0
                • Snowball  

                  no len neviem ci je zrovna ta zadna stavba triple triangle od GT prinos pri titanovom rame, lebo zadna stavba je vdaka tomu sice extra tvrda, ale to na HT asi nie je uplne to co najviac tuzis mat ked na tom mas obsediet cely den povedzme… lepsie ked ten titan „ma priestor“ pracovat. Inac ram samozrejme uzasny. Este sa da kupit novy, ci to je stare foto z 1.polovice 90s?

                  0 0
                  • patman  

                    no ten uz nekoupis , jedina z druhe ruky , ebayi se obcas objevi v cenack 800–1000USD , jinak k te stavbe, krome biku v profilu mam jeste GT AVALANCHE a zcela subjektivne musim rict, ze jsem nejel na pohodlnejsim kole z hliny

                    0 0
                    • Snowball  

                      fiha, musim popozerat co to mas v tom profile, to som si ani nevsimol :o) Avalanche by mal byt skor brutal tvrdy ram, nie?

                      Mas titanovy ram, takze si priamy ucastnik :o) Rad by som sa spytal: je pravda, ze titanove ramy su pohodlne, ale take skor maksie?

                      0 0
                      • patman  

                        pokud jde o to jestli se vyplati investovat do titanu jenom kvuli pohodli tak to urcite ne, protoze za stejne penize se da urcite sehnat pohodlnejsi ram, tim myslim full, nebo peclive vybrany pevny ram z karbonu ( nebo mixu materialu). co se tyka mekosti tak tam to nedokazu posoudit, jestli je ten ram mekej tak mi to vubec nevadi. titan je o tom, ze si chces postavit zajimavy kolo, ktere vybocuje z rady. pokud tam budes hledat extremni pohodli tak to nema smysl. jinak ja v posledni dobe podleham pohodli ramu slingshot , ale to do tohoto dredu nepatri :-)

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                    • Vilém  

                      Tak se svez nekdy na Mrazkovi, zmenis nazor:)

                      0 0
              • juice  

                krása je příliš subjektivní a každý bude mít jiný názor. pro mě krásný např. moots… :-) v každém případě vn jsou hezké kola (rámy) a mezi zde presentovanými výrobci rámů (kol) budou mít asi neljepší poměr cena/užitná hodnota.

                sám uvažuji o koupi zionu rohloff. jen ten excentr se mi moc nezamlouvá, raději bych tam viděl posuvné patky. ale asi mě přesvědčí cena, byť někteří us výrobci jsou relativně levnější (při přepočtu kurzu). ale když k tomu připočítáš 19% dph, clo 8% (zjištěno u kamaráda celníka), dražší dopravu, tak ten vn je v podstatě nejlevnější. navíc si ho můžeš objednat přes bicy a jakékoliv problémy řešíš přes prodejce.

                0 0
            • patman  

              doplneni

              whyte

              habanero

              ritchey

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • karliner  

            je neuvěřitelné, kolika různými způsoby se dá svařit 8 ruských trubek a za jaké ceny jsou někteří lidé vzniklý výrobek koupit :-)))

            0 0
            • karliner  

              oops…

              ochotní koupit…

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Nimrod  

      také se tu ještě nezmínilo voodoo

      0 0
    • Snowball  

      tusim www.dekerf.com nikto zatial nespomenul…

      Mimochodom, na ich stranke najdete drobnu zmienku o tom, ci je tuhsi mensi ram (ako sa zvycajne veri a je to mytus) alebo vacsi ram:

      „Smaller frames are lighter, Bigger frames are stronger“

      0 0
      • Snowball  

        a este aj ibis ma na stranke titanovy ram, ale robil to pre nich niekto externe, a su uz asi rozchytane

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • DaSnail  

        to nieje mýtus, ale fyzika 8o)

        0 0
      • kubad  

        citace z rozhovoru s R.Štěrbou

        V dnešní době se u silničních kol stále více setkáváme s velkými slopingy, v čem hlavně spočívá jejich výhoda? Zmenšení rámového trojúhelníku je obrovské přidání na pevnosti. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že když jsme dělali dva rámy ze stejného materiálu, tak o centimetr vyšší rám byl při rovnání znatelně měkčí.

        tak ti nevím no ale ty nám to určitě vysvětlíš

         
        0 0
        • Snowball  

          ano vysvetlim: je to omyl. Aj keby to bola pravda, v ziadnom pripade o centimeter vacsi ram nebude „znatelne mekci“. A preco je to omyl som uz vysvetloval, neviem ci nie 2×, tak si to laskavo najdi.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kubad  

            Dík za odpověd která vše jasné vysvětluje :-)

            0 0
            • Snowball  

              a vyhlaseni v tom clanku ktorych platnost je relativna je viac, aj ked p. Sterbu si maximalne vazim…

              0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      osobně mám největší strach z nějakého cla, daní atd. takže koupím rám za dvacku a než se ke mně dostane, tak nachytá další peníze a vyjde mi na 30 a to opravdu nechci..

      Máte s tím někdo větši zkušenosti?:)

      0 0
    • dedasurovec  

      cube

      0 0
    • MITY  

      bianchi + scapin

      0 0
    • radek910  

      Radon

      0 0
    • cicmunda  

      ještě KISH ,PASSONI,NEVI,RE­WEL,KOCMO

      0 0
    • Veeteck  

      Kdyz na to tak koukam, tak nejhezci titanovej ram byl stejne HC 1.4 od Morati…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • brble  

      hele chlapi a co takle zas něco o titanových rámech…? nějaké praktické zkušenosti  a porovnání s hlínou,karbo­nem,ocelí? tuhost,chování v terénu,výdrž­..atd.? sem materialista a vlastnosti matrošů celkem jednoduše vyčteš, ale nejsem strojař tak jak je to se správným posklá­dáním trubek, a hlavně  – co na to praxe? tak se pochlubte majitelé skvostů…a předchozí majitelé atd:-)

      0 0
      • Snowball  

        ja len doplnujuca otazka: materialista si filozofickym presvedcenim? :o)

        Necakaj ze sa dozvies nieco extra, lebo takmer nikto nema skusenost so spickovym aj karbonovym aj ocelovym aj hlinikovym aj titanovym ramom, a tym padom tazko to niekto dokaze porovnat. A dalsie uskalie: karbonove ramy su velmi rozne co do vlastnosti, lebo tento material ma jedinecnu tu vlastnost ze dokaze byt chameleom, ram moze byt aj tvrdy aj makky, aj pohodlny aj kostitras. A najvacsi problem: keby si tu aj mal jazdca ktory to vsetko jazdil, na to treba extra talent vediet rozoznat a popisat vlastnosti ramu, a este o to viac, ze ten je sucastou bicykla a teda nezanedbatelny vplyv na vlastnosti kola ma ostatne osadenie.

        Davno, pred vyse 15 rokmi jeden clovek povedal, ze je jedno z coho ram je, spickovy ram (vtedy sa jednalo o cestu) bude vazit cca 1 kilo. Zvysok su nuansy, ktore sa vzdy nejak daju doladit na obraz jazdcov :o)

        Problem titanu je, ze dnes sa z karbonu da urobit ram s rovnakymi vlastnostami lacnejsie. Naklady pri karbone totiz sli za poslednych 20 rokov vyrazne dole, pri titane su stale tie iste. Cize ak chces spickove kolo s nejakymi vlastnostami ktore hladas, najdes taky karbonovy ram za nizsiu cenu.

        Ak ti ide mat nieco exkluzivne a na cene nezalezi, potom titan ano a na vyber mas kopu moznosti ako vidis.

        Velmi pekne je to vidiet vo Vele par cisel nazad, je tam test titanoveho marina a spickoveho karbonoveho torpada (co som si teda myslel ze su tesco bicykle za 120 euro :o))) Stoji to za precitanie.

        No nechcel som rusit… ;)

        0 0
        • nakata  

          Prosim o vysvetlenie toho chameleona.. Ako moze byt jeden karbonvy ram zaroven pohodlny aj kostitras, resp tvrdy a zaroven makky..

          0 0
          • kubad  

            to sou klasické kecy vyčtené z časopisu světového formátu Velo – to bych vůbec neřešil :-)

            takovéhle informace o ničem a k ničemu

            0 0
          • Snowball  

            omg ved nie ten isty ram…

            0 0
            • nakata  

              Tak v tom pripade poprosim o vysvetlenie, preco by tento vyrok nemal platit aj pre hlinik, ocel alebo titan..

              0 0
              • Snowball  

                tak popros

                0 0
                • nakata  

                  Mas aj nejaky argument, alebo len klasicky blabolis?

                  0 0
                  • přišlapávač  

                    druhá možnost je správná

                    0 0
                  • Snowball  

                    ked mas dojem ze mam vo zvyku blabolit, preco sa pytas mna? A ked nieco chces, tak hadam je primerane o to slusne poziadat. Prosto chod sa liecit k niekomu inemu :D

                    0 0
                    • nakata  

                      Slusne som ta poprosil o vysvetlenie. No problem je len v tom, ze ty kecas a vsadzas na to, ze priemerne skuseny clovek ti uveri.. Ja si myslim, ze kecas blbosti, ale mozno sa mylim, preto som od teba chcel vysvetlenie. Ale tvoja reakcia iba dokazuje, ze si obycajny chudak..

                      0 0
                      • Snowball  

                        skor bude problem tam ze netusis co znamena „slusne“

                        0 0
                        • nakata  

                          „Tak v tom pripade poprosim o vysvetlenie, preco by tento vyrok nemal platit aj pre hlinik, ocel alebo titan..“

                          Mily Snowball, ktora cast horeuvedenej vety sa ti zda byt malo slusna? Ale skus radsej odpovedat na otazku, preco by to nemalo platit pre hlinik, ocel alebo titan.

                          0 0
                          • Snowball  

                            zdvorilost nie je len jedna veta, ktorou zakryjes ten zvysok fekalii co z teba vysiel…

                            0 0
                            • nakata  

                              A pritom by stacilo povedat „mas pravdu, zmylil som sa..“.. Je to tak jednoduche..

                              0 0
                              • Snowball  

                                no lenze ja som sa nezmylil, vies?

                                0 0
                                • nakata  

                                  bla blaa blaaaa, mas aj nejaky argument?

                                  0 0
                                  • Snowball  

                                    no hlavne ten, ze ja som nikde netvrdil, ze z ostatnych materialov sa tiez neda urobit ram aky chces :D Nabuduce citaj poriadne.

                                    Keby si nebol chumaj aj sa s tebou pobavim preco to je tak ako to je a preco si to zle pochopil… lenze ty chumaj si, tak sa s tebou nebudem zaoberat. Umri blby.

                                    0 0
                                    • nakata  

                                      Citujem ta: „karbonove ramy su velmi rozne co do vlastnosti, lebo tento material ma jedinecnu tu vlastnost ze dokaze byt chameleom, ram moze byt aj tvrdy aj makky, aj pohodlny aj kostitras.“

                                      Prosim nastuduj si vyznam slova „jedinecny“.. Trochu si series do huby, nie?

                                      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • karliner  

        tak třeba sem něco napíše některý z redaktorů Vela, kteří jsou ti nejlepší v česku, co se týče posuzování jednotlivých kol (psal kdysi šéfredator v úvodníku…) a jejich sestoupení mezi bikerský lid jim dovolí alespoň jednou napsat o testovaných kolech pravdu a ne to, co si přejí inzerenti, případně jejich kamarádi prodejci, kteří jim kola na testování půjčují a kteří po kritice jejich produktů nejenže neposlali rukavici, ale ani by příště kolo nepůjčili…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Krys  

      Mládenci, to je pre vás fakt také dôležité, aby mal stihac rovnaký názor na titan ako vy? Serte už na to.

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Když se pořádně podívám na rámy z titanu tak opravdu musím říct, že jsou stejný jako z hlíny. MOžná bych si přád rám, který bude mít trubky jako páratka a bude to špičková kvalita. Myslím, že titan přesně tohle umožňuje, ale je výrobci to dělají přesně naopak. Hrozně mi vadí široké trubky a buřtí vzhled. Rocky Moutain se svým ocelákem mě zaujal neskutečným způsobem. Cena stejná, ale jen ten nástřik mi vadí. Člověk nikdy nenajde to, co chce:(

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • t29  

        Je mi celkem jedno, jaký má názor, pokud s ním nezasírá diskusi. Tohle už je druhé vlákno o titanu, co se kvůli němu zvrhlo.

        0 0
    • Tinker  

      pro insipraci:

      http://bike-forum.cz/…il-4578.html

       
      0 0
    • přejetá_veverka  

      nehádejte se 8) … ať si každej koupí rám z matroše kterej je podle něho nejlepší no a je to 8-D … máme tu snad 40 výrobců titanovejch rámů – pár jich bude určitě špičkovejch, to samé karbon, hlíny je jak nasráno a oceláků bude aspoň tolik co Ti výrobců = všeho je dostatek, je z čeho vybírat, nakupovat a jezdit jezdit… né se hádat 8-P

      0 0
      • kubad  

        Přes den se hádá, odpoledne se jezdí a večer se v hadkách pokračuje :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Pilot  

      muzu doplnit schmolke, ibis (maji retro ti ram)…vyplati se investice – co to je za otazku, chces do toho dat prachy jako do obrazu a cekat ze za 10 let to prodas za 200%?? nebo chces pohodli?? pokud a a b je spravne, tak nepatrej dal. pokud chces mit neco jinyho, tak jdi dal…trochu trapne jsou ale ramy, ktere se tvari jako velke imidzovky a vari se nekde v asii. jsou kecy ze ti je na cely zivot, minuly rok me praskla ti sedlovka a letos ti vidlice, oboji morati… 

      0 0
      • Snowball  

        fiha… co si robil ze to prasklo, ci pri standardnej jazde z nicoho nic? A ako sa jazdilo s tou sedlovkou, to by ma zaujimalo? Bola pruzna a pohodlna, ci len lahka?

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • VanVren  

      Titan? No nevim, ale já z něj mám na kole pouze všechny šrouby, rám, hlavu, sedlovku, pera u sedla, řidítka, rohy, podsedlovou objímku a upínáky a jsem celkem spokojenej :-))

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Nimrod  

        máš fotku? rád bych se pokochal :-)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Cavendish  

      Zdravím, je tu někdo, kdo vozí titan od Tritona? Jen tak jsem koukl na cenu a moc mě to nepotěšilo. Silniční rám od 2400USD a CX od 2500USD. K tomu 100USD doprava a 5% clo a 21% DPH. Takže ve finále cca 3200USD. To jest 72 tisíc. Stojí ty rámy za to?

      0 0
    • Krma  

      Aktuální seznam výrobců titanových rámů. https://www.roadbikerider.com/…-brand-list/

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • teffe  

      Titanový rám na silničku

      https://www.n1shop.cz/…54-p1017209/?…

      0 0
      • roud  

        Hezké když jsem před lety psal do kony ohledně ceny a dostupnosti ani mi neodepsali :/

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.