• Raduna

    Kamarádi přemýšlím o novém kole místo svého Stumpjumper co myslíte že bude lepší na každodenní ježdění (30 –80km) a sem tam se jet podívat na traily? Když vidím co nějaký blázni jezdí na těch 120mm zdvihu není už zbytečný mít zdvih 140mm co má právě Fuel Ex na každodenní ježdění ?

    0 0
    • filous  

      TF8

      0 0
    • esmo  

      Určitě Top Fuel. Pokud ho ale seženeš, ty prostě letos nejsou…

      0 0
    • gemini  

      Fuel Ex už bylo kladivo v předchozí 130mm generaci ( měl jsem ho ), takže na to co popisuješ, bude Top Fuel ideální…

      0 0
    • kycis  

      A jakyho jsi mel stumpa,normalniho nebo ST? Otazka je co myslis pod obcas zajet na traily. Jestli sem tam behem vyletu odbocit na trail, mebo treba jednou do mesice na vikend na Trutnov a tam to hoblovat nahoru dolu :)

      0 0
    • Raduna  

      Hele měl jsem klasiku Stumpa zdvih 150. A teď mám dalšího brouka v hlavě Trek Top Fuel vs YT Izzo?

      0 0
      • esmo  

        To co bude skladem :D … jinak je to už víceméně na stejno. Izzo by měl mít lepší výbavu za dané peníze.

        0 0
      • Nutribird  

        Trek má krásné barvy, ale celkem jednoduše šli poškodit. Musel jsem ho dát olepit. Další bolest byly ložiska. Nevím jak teď, ale 2020 jsem měl ve Slashi úplné bláto. Po 500 km na šotolině odešly, v přední nábě. Z důvodu úrazu jsem nemohl do lesa. Neuměl jsem rozdělat ani jeden čep, když jsem chtěl udělat kontrolu ložisek zadní stavby. Dokonce mi nešlo rozdělat ani to kde mělo jít měnit geometrii. Něco podobného jsem u Giant trance nezažil.

        0 0
        • novas752  

          Ložiska tam nic moc nemaj, ale proč by čepy nešly rozdělat nějak nechápu. Jako na drtivé většině ostatních kol jsou hliníkové a závity zalepené modrym loctitem = chce to kvalitní inbus, na abp ideálně klešťový klíč, na montáž zpět pak momenťák.

          0 0
          • Nutribird  

            Povolit to šlo, ale dostat ven čep ani boha. U Gianta naprosto jednoduchá věc. Když to nešlo ani na místě kde to má být běžné, vzdal jsem to. Pojezdil dvě sezóny a kolo prodal, bylo jako nové bez vůlí, takže černé svědomí jsem mít nemusel.

            0 0
            • jonti  

              Mel jsem Top Fuela o dve generace zpet a s lozisky nebyl zadny problem. Podle mne staci vyzkouset ze bez tlumice chodi hladce, neni nutne povolovat srouby ani rozebirat zadni stavbu. Mozna tak jednou za dve sezony, kdy se uz da cekat horsi stav lozisek.

              Za me je lepsi mit to vsechno zalepene loctitem nez riskovat povoleni a nasledne poskozeni pri jizde.

              0 0
              • Nutribird  

                Mám dobrou zkušenost s tím, že ložiska kontroluju, pročistím a máznu. Opatrně vyloupnu prachovku a promažu kde je tuk není voda. Momentové klíče mám, ale tady se ty čepy nehly.

                0 0
    • Jenda  

      Zneužiju vlákno, nemáte někdo tip na co si dát pozor při výměně brzdy na karbonovém fuel EX gen5? Není mi jasný jak se inteligentně protáhnout od zadní stavby do rámu, místa tam moc není.

      0 0
      • novas752  

        Na naprosto blbé provlečení stahovačkou uprostřed spodní rámový.

        0 0
        • Jenda  

          Už jsem na to znova koukal a nedošlo mi že je tam ta díra na bagetu díky který se k tomu dá jakž takž dostat, takže to zas takový porno snad nebude :-)

          0 0
    • kubaxxx  

      Ahoj, můžu se zeptat jak jsi se nakonec rozhodnul? Řeším teď podobné dilema – Fuel Ex 7 nebo Top Fuel 5. Aktuálně jezdím na Giant Trance 2 LTD se zdvihama 140mm, na traily super, ale na výlety 40km a víc je to fakt bolest. Potřebuju něco víc univerzálního – traily jezdím modrá/červená, klopenky a občas nějakej skok, žádný bláznoviny. Díky

      0 0
    • kubaxxx  

      Jiný obutí jsem nezkoušel. A nějaký jiný typ na rize downcountry bike se zdvihama 130–140mm?

      0 0
      • novas752  

        Tak to vyzkoušej. ;-) Za ty ±2000 to docela stojí. Většinu toho jak kolo jede nebo nejde mají na svědomí pláště. Trance neni žádný extra kladivo na kterym by 40+ nešlo jezdit – je to jedno z těch „jezdivějších“ trailových kol.

        Např. něco jako Maxxis Forekaster + Rekon.

        Navíc jestli aspoň trochu oceníš kvality virtuálu na Giantu v terénu, tak bys z Trekáckýho jednočepu asi nebyl moc nadšenej.

        2 0
        • DePaX  

          Nevím, jak maestro, ale u virtuálu při dupání dokonce trochu tuhne zad. s. ne?

          0 0
          • ceo  

            Jo, ale kvůli tomu pak člověk nemusí zamykat, když chce někam dojet a ne se jen houpat

            0 0
      • libisenuj  

        Jezdím hliníkový Trance 1 29 r.2021, mám to zřejmě na podobný využití jako ty. Občas trail (nic těžkého a neskáču) a jinak výlety 30–90km. Přesně pro tyto účely jsem nahodil Předek Maxxis Rekon 29×2,4 a zadek…trapas…Rekon Race 29×2,4, který mám vyzkoušený z Carbon HT. Jede celkem solidně, je pohodlný, defekty na cca 7tisíc km byly 3, vždy běhoun, vždy bezduše.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.