Zdravim, mam novu vidlu 302, a po 40km mi vzdy pri pruzeni zacne vo vidlici nieco cukat. Som pocul ze u tory sa to stava no nieviem ci je to pravda.
Zdravim, mam novu vidlu 302, a po 40km mi vzdy pri pruzeni zacne vo vidlici nieco cukat. Som pocul ze u tory sa to stava no nieviem ci je to pravda.
az po 40 km? a na dalsom vyjazde je ticho? a po 40 km zase? mozno jazdis tych prvych 40 km po rovnej asfaltke, kde sa ani nepohne a potom v terene ked zacne vidla pracovat, tak ti klepe pruzina o vnutornu nohu… :D inak, ak je to ta pruzina, tak je to uplne normalne.
Zle som to napisal to bolo mojich prvych 40km na nej mam ju od vcera
ak je to pruzinovka, tak to bude zrejme to buchanie pruziny. ten zvuk vychadza z lavej nohy? a v pripade, ze je to vzduchovka, tak ti moze klepat soloair piestik. to je tiez v pohode.
je to pruzinova, no zda sa mi skor ze to vychadza z pravej nohy
z pravej nohy sa moze ozyvat olej ked preteka cez ventil tlmica… take akoby fucanie pri navrate vidlice zo stlacenia. a aj to je normalne. ine zvuky mi nenapadaju…
ono to je skor ako fucanie, tukanie dvoch kovov o seba
tak to uz fakt neviem… v pravej nohe prakticky nema co tukat… jedine ta pruzina v lavej. skus to este lokalizovat, ale myslim, ze to bude ta pruzina.
Pokud je to pružinová verze, tak může bouchat pružina o stěnu vidlice, ale ta je v levé noze. V pravé je MC a to by snad bouchat o stěnu nemělo.
kdyz z ni nepadaji soucastky a vraci se tak je to dobry :)
Mam taky Toru a nic neklepe :) To ti asi moc nepomůže co? :D Tak jen abys věděl
Ja mam Toru 318 taky pružinu a jediny zvuk co to kdy vydavalo bylo klepani pružiny o vnitřní stěnu kluzáků. Když to rozebereš tak na pružině najdeš nasazenou bryžovou krytku která brání cinkání. Po čase použivání ta krytka sjede o trochu níže a v tu chvili to začne klepat. Je třeba ji povytáhnout zpatky zhruba do středu přižiny. Jinak se toho dá zbavit pomocí elektrikářské smršťovací bužírky kterou na to nasadíš místo te origiš gumy ktera je podle mě zbytečně krátká. Ja sem tam dal tu bužírku skoro na celou délku pružiny a od te doby mam s cinkanim doufam navěky pokoj
este jednu otazocku: Ta vidla ma zatial najazdenych 100km a pruzi tak na 60% zvihu pri maximalnom pruzeni. Myslite si ze pruzina casom povoli?
Co mysliš tim že pruží při maximálním pružení – nechápu co je maximální pružení). Jinak jestli máš pocit že chodí na jak řikaš 60% i když vlítneš do nějaké hodně velké nerovnosti tak bych to teda viděl na špatnou variantu pružiny. Mrkni jakou tam máš (poznáš to podle barvy kterou je natřené její horní část) a porovnej to s tabulkou výrobce na www.sram.com pružiny sou tam dělené podle váhy bikera… Standard je červená myslim na 70 kg ale nevim jistě. Radši mrkni na ten webík…
ked som doma skusal maximalnou svojou vahou do nej ist, tak dala iba 6cm
No ja bych si maximální chod vidlice ověřil v provozu. Někde to pořádně rozjeď a ber to přes ty největši diry. Takhle nasimuluješ extrémní situaci které během normálního ježdění třeba vubec nemusí dojít, ale aspoň budeš mít jistotu že ta pružina ja fakt moc tuhá a měla by se vyměnit (to samozřejmě v případě, že se vidle ani v takovym extrému nepřiblíží maximálnímu zdvihu. Kdybys nahodou nevěděl jak zkontrolovat délku chodu vidle za jízdy tak teda pomocí kroužku nasazeného na kluzák jedné nohy – třeba plastový stahovací pásek …)
aky mas zdvih tej vidlice? kolko vazis? je dost mozne, ze v tam mas tvrdu pruzinu. skus pripadne uplne povolit predpatie pruziny na vrchu lavej nohy (ak to nahodou mas dotiahnute…) inak predpokladam vymenu pruziny.
Ona existuje pruzinova Tora bez U-turnu a s predpetim? 2 Spyder: No tak tohle bych rek ze je normalni pouzivani Tory 2 LoL: Normalne co jezdim tak se dostavam na 80% zdvihu, pokud skacu tak sem tam i doraz. Pri nejmensim zdvihu (80 mm) ji na miste dostanu na doraz, ale v terenu nevim pac sem takhle jeste nejel
ano existuje oem tora s predpetim bez uturn. 80mm a 100mm…