• jIrI___

    Nadešel nejvyšší čas na morální obměnu biku, tak pátrám, co je k dispozici. Jelikož jde o průzkum trhu, jsou požadavky nenáročné: full, zdvihy 120–140 mm, dostupnost ve velikosti L či XL, nezáleží jestli to bude 26" nebo 29", stejně tak nezáleží na značce (takže akceptuju i Polygon a podobná zvěrstva), cena 30–35 tis Kč. Bazaru se nebráním, naopak ho vzhledem k cenové hranici přivítám.

    Tak a hrňte sem odkazy na neodolatelné nabídky :). Přeci jen tu jsou lidi, kteří mají e-shopy víc obhlídlé než já.

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lišák  

      Canyon? Tenhle je sice nad limit, takže pokud by nevadila horší výbava (včetně tlumiče, což je asi největší problém), tak vzít o model nižší.

      0 0
      • AleZ80  

        Ten FOX Float RL by neměl být zas tak tragický. Vzhledem k tomu, že má lock, bych předpokládal, že nebude mít ještě nevypínatelný propedal.

        0 0
      • bleach  

        ja mam float RL a jsem spkojen :)

        je pravda, ze jinej tlumic jsem v zivote nejel :-D

        0 0
    • rexa  

      Za tyhle peníze, možná něco navíc, by mohlo být nové RBéčko, IQ6.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Poustmen  

      říkáš, že na ničem skoro nezáleží:

      http://www.kursport.cz/…ce-3–0–2012/ – to kolo se mi líbí, a to je tak vše :)

      http://www.kursport.cz/…l-ex-6–2011/ fuel ex je ti asi dobře známý

      http://www.kursport.cz/…-120–3–2012/

      případně rám http://www.kursport.cz/…ramova-sada/

      V kolech se nevyznám, ale s nákupem v obchodu jsem byl spokojený, především s panem Myšíkem (majitel nebo tak něco) se lze velmi dobře dohodnout a něco pěkného vymyslet

      0 0
      • jIrI___  

        Kdyby ten rám Trancíku byl v L, tak je to jasná volba. Ale díky za tip, ten e-shop nevypadá vůbec marně.

        0 0
        • Poustmen  

          pardon, jsem se ukouk, zeptej se ho, jak to je s tim Remedy 9, třeba by ještě nějakej z mošničky vytáhl, jako to udělal pro mě – pořád tam jeden mají v sekci osobní kola, je to tedy 19,5, já mám 21,5

          0 0
          • jIrI___  

            O tom Remedym bych hodně uvažoval, ale ten už je moooc nad cenou.

            0 0
            • Poustmen  

              třeba by měl jako v mem případě rám (20–25), komponenty bys dal z Ex, a za zbytek koupil vidlu? :) jen takový nápad..

              mam asi moc fantasie.. padim spat

              0 0
        • maajkee  

          No akorát tam spoustu toho nemaj, už jsem měl tu čest.

          0 0
      • maajkee  

        No rám v eSku bude pro Jirku určitě parádní :)

        0 0
        • felix.org  

          Ať vezme to RB, tam problém s velikostí nebude :-D

          0 0
          • jIrI___  

            Tam je pro změnu problém s tlumiči :D

            0 0
            • felix.org  

              A jo vlastně :-D

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • rexa  

              Problém, že tlumiče nejsou skladem nebo myslíš tu progresivitu rámu s tlumičem a někde na BF diskutované špatné využívání zdvihu?

              0 0
              • gargamel  

                nejsou skladem

                0 0
              • jIrI___  

                Především nejsou skladem. A progresi já taky nerad :)

                0 0
                • rexa  

                  Kvůli té progresi by mě to taky odrazovalo. Na druhou stranu – jak se vyvíjí moje jezdecké zájmy, tak čím dál tím více mám sklony si kde co skočit. Když jedu do třeba práce tak to kolikrát stočím do místního bajkparčíku, seskáču si kopec a jedu dál. Jenže když mám tlumič nastavenej tak aby mi normálně chodil při běžném provozu (řekněm AM charakter) tak po těch skocích chodím k dorazu. No ale tohle je prostě věc volby. Je mi jasné, že to nemůže chodit optimálně zároveň pro oba styly jízdy. Takžed budu muset vžycky přifouknout :)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tak já mám jiný jízdní styl, jsem kochací cykloturista, o pohodlí jde v první řadě :). Skoky nevyhledávám. Už i to EXko je moc progresivní a nevyužívám plný zdvih.

                    0 0
                    • rexa  

                      Tak to jo, to IQčko pro tebe teda nebude to pravé.

                      0 0
                • Lister  

                  A progresi já taky nerad

                  Tak proč na tom furt jezdíš?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Co mi zbývá, když není keš? Lepší jak jezdit na favoritce a je to jeden z důvodů proč to chci vyměnit :)

                    0 0
                    • Lister  

                      No já jen, že v tomhle si už pohoršit nemůžeš, takže cokoliv bude posun dopředu.

                      Ale jinak celkově to proti tvému vymazlenému EX bude IMHO vše o něco horší. Rám bude možná lepší, ale celek zabijí zbylé komponenty.

                      0 0
        • Poustmen  

          pardon, ale treba si vsimne nekdo jiny

          0 0
    • Pumsc  

      sice to není do 140mm ale mě se líbí:)

      http://www.cyklobazar.cz/…nyon-torque/

      0 0
      • jIrI___  

        Ten už je moc EN = pro mě nevyužitelný :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • jIrI___  

      Jak se jmenovala ta německá značka, která měla strašně strakaté rámy a tuším dvouslovný název? :D Vždycky se tu vyskytla při probírání nějakých AM/EN fullů.

      0 0
    • gargamel  

      Tohle viděls? http://www.cyklobazar.cz/…-trance-x2-/ asi velký, co.

      0 0
    • logoman  

      A co neco na machrovacku? ;) ram SC za 900 usd http://www.santacruzbicycles.com/…h-p-720.html?…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Pumsc  

        tyvoe,to maj fakt karbonový blury s rp23 za 28??,bože já bych skládal…:-D

        0 0
    • HELLBOY22  

      Došetriť a kúpiť toto

      http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

      0 0
    • goofy  

      Nevim jestli planujes spis 120, nebo radeji ke 140, ale Trance se da za 35 koupit

      0 0
    • jIrI___  

      Ještě mě napadla věc, že zkusím obvolat prodejny v okolí, jestli náhodou nebudou vyprodávat testovačky. Pomalu by už mohli :)

      0 0
      • Seky  

        To je dobrej nápad, ale na testovačky se vyser. Včera jsem objednával Trek Rumblefish (ten nejlevnější za ceníkovejch 57 kolíků) v 17,5 byl poslední na skladě Brettonu, tak jsem ukecal cenu na 42 :-) Takže neboj se zajdi do nějakýho kšeftu, a když budeš mít trochu umu na vyjednávání, tak je až neskutečný co se dá ukecat. Jo jen tak mimo, než jsem se rozhodnul, že ho koupim tak jsem měl na víkend půjčenou testovačku, kterou mi zprvu nabízely za stejnou cenu a když jsem si to prohlíd a před prodejcem jsem udělal divadýlko co mi to jako cpe, tak se až červenal studem (chudák ten co si tu testovačku za těch 42 koupil, to kolo je prakticky šrot zralej na kompletní generálku – hlavně tekoucí tlumič). Doufám, že si to nekoupil nikdo zdejší.

        0 0
        • jIrI___  

          Tohle já právě dělám nerad a ani to neumím. Beru to tak, že cenu si stanoví prodejce a pokud se mi nelíbí, tak prostě jdu o krám dál. Holt v dnešní době, kdy už všichni mají na krámě ceny oproti katalogovým o dost nižší.

          0 0
          • MirosPikos  

            I tak si prodejce nutně stanoví cenu vyšší a doufá, že se někdo chytí. Ale je velmi často ochoten o ceně smlouvat. Nikdy ti to neprodá, aby na tom tratil, kolikrát se mu to hodí třeba jen proto, že má větší otoč a může mít od dodavatele kola za lepší ceny (má domněnka – ale nějak tak by to mělo fungovat).

            0 0
            • Seky  

              Přesně tak to funguje, kolikrát jen kvůli tomu, aby si zachoval nějakou tu množstevní slevu, kouká aby ke konci období prodal a třeba i za nákupku, hlavně že to protočí přes krám. Ono přijít třeba o 5% na množstevním rabatu na celej příští rok jen kvůli tomu, že prodá o 2–3 kola za rok míň než měl je totoální blbost, takže pak je ten prodejce dost motivovanej ke slevě a ani není potřeba moc smlouvat. Pro něj je v tu chvíli nejdůležitější to, že má jistej prodej. Pak se daj usmlouvat ceny o kterejch se člověku může i na e-schopech jen zdát.

              0 0
          • maajkee  

            Špatnej, naprosto netržní přístup :)

            0 0
    • jIrI___  

      Ještě jsem narazil na výprodejové GT Force 2.0 . Za tu cenu myslím slušně osazené, je Revelation je pro mě neznámá. Slabina tam je v téhle kategorii klasická – záplety. A taky nad kratší geometrii bych musel hodně pouvažovat.

      Je reálné do, dejme tomu, 8 tis Kč zaplést něco se ZTR ráfkama a náboji s přední 20 mm osou (ideálně Hope, ale to myslím neklapne :D )

      0 0
      • PatrikL  

        S vyšším zdvihom je možnosť aj http://www.7art.cz/…mojo-1–2012/ :)

        0 0
      • scret  

        myslim, ze za ty prachy asi nic lepsiho nesezenes…

        Force jede docela dobre, ty novejsi uz taky nemaji problemy s vrzanim, RVL bych se nebal, je to slusna vidle…

        Klidne bych do toho sel… Ono rekneme si to na rovinu, 35 tycek neni zadna hitparada na novej bajk…

        0 0
      • maajkee  

        S Houpama to neklapne, s Novatecama jo, teď jedny dělám, dělám i jedny s houpama a to je tak desítka.

        Jinak balík jsem v pondělí odesílal, tak bys to tam mohl už mít.

        0 0
        • jIrI___  

          Před chvíli mi ségra volala, že balík zrovna došel. Ještě mi nezapomeň na mail napsat, co za něj.

          Jinak ještě k těm kolům. Jak se cenově liší ZTR ráfky a nějaké ty WTB, které jsou taky připravené pro bezdušáky? Vím, že ZTR (na moji váhu 82 kg bez „výstroje“ a použití v kamenitých Beskydech by asi byly optimální Archy) se dají pořídit kolem 1900 Kč/ks, ale o těch WTB nevím vůbec nic, jen jsem zahlédl, že se tu kdesi probíraly :D

          0 0
          • maajkee  

            WTB frequency i19 jsem měl, hmotnost opravdu cca 380g, dlouhodobjší poznatky nemám, protože jsem na něm najel asi 150km, pak jsem měl při sjíždění schodů defkt, ráfek jsem vzal asi o 3 schody a byl totálně našrot, holt je to lehký, tak je to bláto :) Ale každopádně to byla moje jezdecká chyba :)

            Jinak u nás jdou sehnat myslím jen u Hnoje kolem 15ti stovek.

            0 0
      • kubad  

        lehce nad 8 by se to dalo vymyslet i s hope

        0 0
        • maajkee  

          To neříkej prosimtě, já jsem tady byl pranýřovanej Hnojem i za to, že jsem napsal, že by to šlo lechce nad 9 :)

          Ale za 8 tisíc s Hope Pro II nábojema, ZTR ráfkama a nějakýma drátama alespoň Sapim Race, DT Comp to už bys musel mít sakra hodně dobrý ceny a to by mě dost sralo! :)

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • pavlik6022  

        jestli ti padne velikost, tak http://www.cyklobazar.cz/…99/gt-force/

        0 0
      • marapara  

        RVL se neboj, je to dobrá vidle.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo zkušenosti se Stumpem FSR Comp 29 ? Nejel jsem na něm a ani nenašel nějaké rozumné recenze (recenzi pana Hronzy na iVelo nelze brát za objektivní :D). Patří spíš k těm neobratným nebo obratnějším 29"?

      0 0
    • AleZ80  

      V B-D maj teď slevu na Stage 6.0 v bílé barvě.

      Škoda, že nejsi menší, „tohle“: http://www.kubicasport.eu/…-FS-SL-2011/ je dobrá nabídka.

      0 0
    • jIrI___  

      Lehké shrnutí kandidátů, které bych akceptoval:

      GT Force 2.0 2010 (nové) – http://www.mojekolo.cz/…gt-force-2.0

      GT Force (bazarové, tam bych musel zkusit ukecat nižší cenu a vzhledem k vedlejším vláknům mám strach z poruchovosti vidlice) – http://www.cyklobazar.cz/…99/gt-force/

      Giant Reign 2 2011 (jetý) – http://www.bikeandride.cz/…eign-2-test/

      Stump FSR 29 2010 (jetý) – http://www.specialized.com/…perfsrcomp29#…

      Scott Genius 60 2010 (jetý) – http://www.scottmtb.cz/…t-genius-60/

      Všechny se pohybují v ceně 30–35k. A teď babo raď. Komu dáváte hlas? :)

      0 0
      • Azmir  

        Spešl No.1 ;-)

        0 0
      • hs74  

        To musíš vědět ty, co od toho kola chceš.První dvě jsou klasické AM.Ty druhé dvě spíš vysokozdvihové XC.

        0 0
        • Pijer  

          FORCE s hlavovým úhlem 69°mi jako klasické AMko nepřijde takový úhel má kdejaké XCčko.

          0 0
      • pitos  

        To je lehký výběr.Reign

        0 0
        • nox159  

          a vlezou se tam i 27,5" kola :D

          0 0
        • jIrI___  

          Ten se mi spolu se Stumpem zamlouvá nejvíc. Ale design rámu je hrůza a běs :D

          0 0
          • Azmir  

            Kdybys vzal toho stumpa v 26 tak by volba byla jasná :)

            0 0
          • pitos  

            Design nevím,ten mě až tak nezajímá.

            Ja to beru ale z mého pohledu,reign se mi jeví jako neuniverzálnější kolo pro mé použití.Jestli by sedělo tobě samozřejmě netuším:)

            0 0
          • MirosPikos  

            Dyť neni ten Reign špatnej designově, asi máš jinej vkus :)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • krokus  

        U toho Geniusu bych měl obavu z nestandardního tlumiče.

        0 0
      • nox159  

        genius se mi vubec prubehem nelibil nesedel mi

        force se mi vzhledove libi ale nesedel jsem na nem

        stump – 29" nebrat!! i kdyz jarda No.1.

        takze zbyl reign :)

        0 0
        • krokus  

          Co přesně ti na průběhu Geniusu nesedělo? Genius jsem nikdy nezkoušel, ale mám Sparka a jel jsem na přefouklém Geniusu LT (zadní stavba byla zcela tupá, ale asi to bylo dáno tím špatným nastavením).

          0 0
          • nox159  

            takovy divny, prisel mi desne tupy to uz radeji brain ktery fakt nesnašim… ale jel jsem model 09 a nerikam ze jsem si s nastavenim extra nevyhral…

            0 0
          • krokus  

            Genius LT mi taky přišel tupý, ale myslel jsem, že to bylo způsobeno přefouknutím. Onehdy jsem v Praze na nábřeží pozoroval chlápka na Geniusu a zadní stavba se mu na asfaltu pěkně pohupovala – říkal jsem si, že to kolo musí být slušná žehlička. Ale třeba jen blbě šlapal:-)

            0 0
      • bleach  

        neptej se me proc, ale hlasuju pro force :-D

        0 0
      • logoman  

        Pokud je reign s teleskopkou tak ho, jinak zadny z nich …

        0 0
        • jIrI___  

          Reign je v továrním setupu = bez teleskopu. A teleskop bych ani nechtěl.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • logoman  

            Mne se zda u tohoto ramu jako nutnost, sedlovka jde jen pomerne malo zasunout a zavazi.

            0 0
      • scret  

        novej Force! Na vsechno ostatni bych se vy…l! Jinak bych byt tebou setril a pak koupil neco poradnyho a Treka dojezdil…

        0 0
      • AleZ80  

        To byly časy, když před rokem vyprodávali zbylé Reigny 2 2010 za 32.000 Kč :(

        0 0
    • honzour  

      V celopérech se moc nevyznám, ale minulej týden jsem u nás v shopu zahlídnul totok http://www.trek-bikes.cz/…-fuel-9–2011 jakožto test bike za tuším 36 000 Kč. Ale netuším, jestli je to pro tebe zajímavé. Ani nevím, jestli ho ještě mají.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • TeryPV  

      No pokud Ti nezáleží na značce tak můžeš zkusit třeba tohle :) nebo jiné celopéro od této značky:)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • jIrI___  

        To není vůbec špatný tip. Ale zdvih na zadku bych chtěl minimálně těch 120 mm. Nicméně mrknu, jestli Kelyš něco takového nemá v nabídce.

        0 0
        • maajkee  

          těch 5mm prosimtě :)

          0 0
          • jIrI___  

            Jde o princip! :)

            0 0
            • nox159  

              120 nebo 150 co tady vybiras je celkem velky rozptyl ne ?

              0 0
              • jIrI___  

                Snad jen to Force a možná Reign z nich nějak víc vyčnívají a jsou laděné víc do AM. Škatulkování podle výšky zdvihů nemá smysl :)

                0 0
                • nox159  

                  skatulkovat nechci ale co jsem zkousel tak rozdil mezi 120 a 150 je teda hoodne velky… ale asi to bude kus od kusu…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Na to moje jezdění. Ideál by byl letošní Jekyll v karbonu :D

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      V hliníku mě teda dvakrát nepřesvědčil. Stokrát radši Force.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Fakt? Já na něm teda nejel, ale „papírově“ se mi líbí ten koncept měnitelného zdvihu 90/150 mm.

                        0 0
                        • Kubiczech  

                          Přímo jsem srovnával hliníkového Jekylla s Forcem a i když jsou kola relativně blízká, tak Force mi přišel jako daleko větší univerzál. Na Jekylla bych z fleku švihnul 36kovou vidlici, zahodil trojpřevodník a nakládal mu v těžkém enduro módu. Snižování mi vůbec nesedlo, ačkoli to má být benefit, po snížení se z kola stalo něco, na čem jsem jezdit nechtěl.

                          V karbonu to bude díky osazení a ušetřeným gramům asi o něčem trochu jiném.

                          0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • Lister  

                    Máš pravdu. Nový rám se 140mm je proti původnímu se 120mm rychlejší pohodlnější a neporovnatelně tuž­ší.

                    0 0
    • Azmir  

      A co ten canyon co už tady padl? Za tu cenu je asi top vybaven co můžeš mít.

      0 0
    • gargamel  

      ještě mrkni na ivelo na bazaru je stump comp 2012, za 40papírů, třeba by povolil;)

      0 0
      • o.ndra3  

        Vlákno už je dost rozsáhlé, ale z důvodů změny jsem našel jen jen morální zastarání a nespokojenost se zadní stavbou. Což mi racionálně přijde málo. Druhý bod by mohlo jít vyřešit pořízením HV komory (v mém případě se chování změnilo výrazně k lepšímu) a první bod je problematický v situaci kdy nechceš zainvestovat více a vlastně ani nemáš představu, co chceš jinak. Doporučuju tedy zanalyzovat, co ti vadí a buďto řešit tuningem nebo šetřením, na něco jiného.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Frostty  

          Hmmmm, tohle je BF. Tady morální zastarání má uplně jiný význam, nebudu přece jezdit na kole, které mě už „nebaví“ :o).

          0 0
        • jIrI___  

          Fungování zadní stavby je u fullu celkem důležitá věc, nemyslíš? :)

          0 0
          • o.ndra3  

            Určitě, ale otázkou pak je, co ti u současného kola vadí. Tuhnutí pod brzdou? Pedalkick? Moc houpe, málo houpe? Moc chodí po dorazech, málo chodí po dorazech?… Když budeš mít jasno v tomto, tak bude řešení možná jednodušší a levnější než všechno povyměňovat a pak být zklamaný.

            0 0
          • bluma  

            Vzhledem k tomu, že jsem ho měl a čím jsem si prošel potom, ti poradím jednu věc: na 120mm fulla je to super rám, je rychlej, lehkej, pěkně jede a v terénu se neztratí. Pokud chceš něco co víc požere pod prdelí (o což ti počítám jde), tak bych se posunul minimálně na 140mm. Protože třeba Marin žehlil moc pěkně, ale zase byl lenivej a 120mm full co nejede je k zlosti. Když už to teda má být pohodlný a líný, tak ať to má aspoň větší zdvih.

            Další věc je geo, pokud ti vyhovuje EXo geometrií, tak mnoho značek bude mít při stejně dlouhé sedlové trubce (reálně 18,5") efekt. horní rámovku až o 5cm kratší a to je zatraceně dost.

            0 0
            • jIrI___  

              U geometrie počítám, že efektivní rámovka bude u zdvihu kolem 140 mm o nějaký ten milimetr kratší, ale pod 600 mm (nebo spíš pod 610 mm) se mi jít nechce. O palec delší sedlová trubka mi nevadí. Je fakt, že EXko je geometrií hodně specifické.

              0 0
          • deekay  

            Me teda EXko neprislo, ze by chodilo nejak extra blbe :)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • karlos2053  

      Tak jsem provedl podobnou obměnu, ale vůbec jsem neuvažoval o změně značky :)) Koukni do profilu. Rozdíl oproti 8 2008 je u 9 2012 drama­tickej. Nová devítka je podstatně rychlejší s geometrií víc do xc, ale na průchodu terénem to nijak není znát. Pokud jseš zvyklej na geometrii Trek tj. delší vzdálenost „trubka – trubka“ (pro 18,5 – 62cm), težko si budeš zvykat na něco jinýho. Po víc jak 2tkm v terénu bych neměnil.

      0 0
    • bluma  

      .

      0 0
    • bluma  

      Když už tě starý rám nebaví, na novej prachy nemáš, tak…

      0 0
      • nox159  

        musim rict ze to vypada paradne :)

        0 0
        • HELLBOY22  

          Podľa mňa by to bolo krajšie ešte v surovejšom stave ako to má napríklad Intense :)

          0 0
          • gargamel  

            máš pravdu, nebo jako raw od LV, tohle je moc vyleštěný a působí to na mě jakoby „lacině“

            0 0
      • hony007  

        A jak dlouho to takhle vydrží? Je to stříklý bezbarvým?

        0 0
      • Lister  

        Vypadá to krásně, ale asi to moc nevydrží.

        0 0
      • jIrI___  

        jojo, vypadá to fajně. Ale komu by se s tím chtělo drbat… A když to dáš soukromníkovi, tak vyleštění rámu tě vyjde pomalu na polovinu nového :D. Toto není cesta pro mě, taková hračička nejsem.

        0 0
      • Frostty  

        kua, když ti dobře zasvítí slunko tak musíš být nepříjemně oslněn :o))

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.