Trek 8500 vs. Trek Elite 9.7 (2010) - prosím rychle, spěchá!

240 nepřečtených
  • JakeF

    Potřebuji radu. Bez ohledu na cenu, vyplatí se mi spíš 8500 nebo Elite 9.7? Moc nevím, jestli radši nejlepší hliník, nebo nejnižší karbon. Jde mi o celkovou rychlost bajku, pohodlí neřeším, prostě raketu :-). Takže:

    1)jak jsou na tom v porovnání kola, co se týče tuhosti, životnosti materiálů, stálostí vlastností?

    2)jaký je rozdíl v kvalitě a tuhosti dodávaných zápletů? 9.7 tuším nemá bezdušové ráfky, dostal bych na to klasické pláště s bezdušovou sadou?

    3)brzdami (rozdíl mezi Elixiry 5 a nějakou verzí XT s Titanem?, XT asi o kus lepší kotouče)

    4)jaký je rozdíl ve váze? (velikost 18.5" nebo 19.5")

    1. co vidlice? Reba 9.7čky není určitě špatná vidle, ale Fox bych

    přecijen radši, na druhou stranu zase dražší servis…

    Co se týče ježdění, to asi při tomhle výběru nemá až tak cenu specifikovat, ale tak klasické maratony, Galaxy, KPŽ, občas i něco terénně náročnějšího.

    Prosím věcně a rychle, docela dost to spěchá…

    Anketa: Tak který?

    18x
    43%
    24x
    57%
    0 0
    • Kedarr  

      Počítej že karbon bude tužší a pohodlnější…akorát rozdíl bude v ceně…8500 je v akci za 48 tisíc..kaž­dopádně 8500 jsem jezdil…a je to taky super bike..ale na závody bych bral radši karbon..je pravda že to je nejnižší model karbon od Treku myslím, že to je TCT black karbon…váhu počítej tak o půl kila nižší než hliník..Reba je naprosto dostačující..jezdil jsem verzi SL.

      0 0
    • PatrikL  

      prečo tak rýchlo? Tak drahý bike a vyzerá to tak, že ešte dnes ho chceš rýchlo objednať, heh… Aby si si potom nebúchal hlavu o stenu keď zistíš že by sa dalo možno aj niečo lepšie v podobnej cene (vlastne aká to je cena?) :) Nebol aj ten author čo máš kúpený narýchlo? :)

      0 0
      • nox159  

        dostal nabidku tak ji nechce promarnit, treba se jedna o super cenu ale treba posledni kus, taky nikde napsal o tom ze je novy… treba mu nekdo toho kolo nabidl malo jete za pekne penize. jen teoretizuju ale tohle neni predmetem jeho diskuze ;-)

        ja sem karbon nejezdil ani nemam plnou hlavu pouček jak nekteří tady. Ale mi se vzhledove libi ta 8500 ale to nechce slyset :)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • JakeF  

      Kedarr: Cenu neřeš :-). Díky za názor, ta Reba mě právě trochu odrazuje. A co koukám, tak asi i ty kola budou u 9.7čky nižší řada…

      PatrikL: 8500ka je je jeden z mejch favoritů, co se týče sériovek už delší dobu. A ano, s výběrem spěchám, nicméně nečekám, že bych sehnal na některej z nich lepší cenu, ani co jsem sledoval výprodeje loňskejch modelů :-).

      0 0
      • Kedarr  

        to jo designově se mi líbí víc 8500…ale u tý 9,7ky máš lepší základ a časem máš prostor pro tuning..

        0 0
      • PatrikL  

        a nesledoval si aj iné značky? :) Predsa napr. http://www.lapierre.cz/…e/24416.html je tiež dosť dobrý, 2009 model by sa dal možno tiež nájsť…

        0 0
      • Kedarr  

        jo a ještě jeden detail všechny modely karbonových rámů Treku jsou vyrobeny v USA..:)8500 na Taiwanu..jenom psychologie,která nemění kvalitu..:))

        0 0
        • Bla9801  

          Nejsem si scela jistý, ale myslím, že nemáš pravdu. TCT carbon je z Tajwanu a OCLV je z USA. Vývoj rámů, testování atd. je u všech kol v USA.

          0 0
          • Kedarr  

            Někde jsem to četl..každopádně OCLV je určitě…mám ho totiž..:)to je ta řada Red..:)

            0 0
            • Kedarr  

              jo máte pravdu je to jenom OCLV..:) Made in USA

              0 0
              • Bla9801  

                Je to celkem jedno, důležitej je vývoj. Na Tajwanu moj super fabriky a dokážou udělat cokoliv.

                0 0
                • Kedarr  

                  jo určitě , však jsem psal že to jenom psychologie a ta nemění kvalitu..:)

                  0 0
                • Marccoo  

                  souhlas,možná lépe než v USA a za nižší cenu

                  0 0
        • bluma  

          jak píše nade mnou, tak v USA se dělá jen OCLV, ostatní je Taiwan, ale rozhodně bych se TCT nebál, kvalitativně to vyjde na stejno, jen OCLV je pohodlnější a lehčí

          0 0
    • Kubiczech  

      Sice ti to moc nepomůže, ale na ten karbonový se dívá vážně dobře. Ani nevěřím, že je to Trek. Po Sessionech další, co se vzhledově povedl.

      Osobně bych vzal karbon a měl dobrý základ. Všichni jsme tu tak trochu blázni, takže do obou by stejně šly další peníze. Reby bych se nebál, ona už Reba není B-F kultem jako kdysi? Vládne tu prašivý Fox? (:

      0 0
      • Bla9801  

        Moje volba je 8500 s XT a Foxem.

        0 0
      • Marccoo  

        No,zaplať pánbůh za foxe,ale pravda je jen jedna,je lepší než reba :)

        0 0
        • Kedarr  

          to je relativní že fox , je lepší než reba..fox je možná lehčí tak 10dkg..:)ale funčně..no..:)

          0 0
        • Kubiczech  

          Ale Magura je nej, přiznej to… (:

          0 0
          • Marccoo  

            Jak pro koho,mě sedí Magura:),třeba já radši rebu než foxu.Jsem trochu chrtina,takže max.100mm.

            0 0
    • Kebo  

      Obe moc pekny kola…bral bych carbon s rebou,dobrej zaklad,tuning stejne bude:-D

      0 0
    • JakeF  

      Takže říkáte radši ten carbon, jo? No, Rebu bych klidně ještě překous, ta má svoje výhody, hlavně co se týče údržby a náhradních dílů. Čeho se bojim jsou kola a brzdy. Elixiry 5 narozdíl od XTček ještě nejsou moc otestovaný a kotouče by si možná časem řekly o Hope Floating. Pokud ty Elixiry 5ky něco vydrží, tak na mojí váhu jako brzdy asi stačí. A co ty záplety? Nemá někdo porovnání anebo aspoň info, jak na tom ty kola jsou? Počítám průmysly, ale kvalitativně a váhově? Stačilo by přirovnání k nějakejm Mavicům nebo Fulcrumům. S nějakejma zápletama Hope Pro II + ZTR od Hnoje se to asi rovnat nemůže, ale dalších 10k na kola už si vážně nebudu moct dovolit, ani kdybych se pos*** :-). A nemá někdo váhy těch kol?

      0 0
      • Kedarr  

        ten hliník počítej tak 11,5 kg a ten karbon tak 11,2

        0 0
        • jIrI___  

          Tak to bych na váze teda ubral. Můj Pells z profilu měl 11,7 kg (21") a to měl komponenty mnohem horší a rám taky žádné pírko nebyl.

          0 0
          • Kedarr  

            opravdu to tak je..trek nejsou jedny z nejlehčích kol..:)

            0 0
        • JakeF  

          Cože?! To snad ne! To by bylo docela peklo… 11.2 na karbon s katalogovkou kolik? 60 tisíc? Za to by se dalo postavit v pohodě pod 10kg… To jsou ty Bontrager komponenty tak těžký?

          0 0
          • Pumsc  

            já bych vůbec stavěl:-)

            0 0
            • JakeF  

              Vybírám z těchhle dvou kol, na stavbu nemám finance. I když ta váha mě zaráží hodně…

              0 0
          • Kedarr  

            musíš brát, že u toho karbonu..tě stojí půlka ceny rám..tak nečekej že zbytek bude ňáká pecka..a u 8500 je rám za třetinu ceny karb. rámu..ale zbytek bude lepší..:)váhu v týhle cenový relaci..bych neřešil funkčnost bude výborná..váha nedělá jezdce silnějším…:)

            0 0
          • bluma  

            má pravdu, ta 6.7 má něco lehce přes 11 kilo na vlastní oči

            0 0
          • Zerocool  

            za 60 postavíš kolo kolem 10 kg:) já bych stavěl, i když by to asi nebyl trek, tak by to bylo kolo lehčí a podle tebe…

            0 0
            • funkatron  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              0 0
            • raceman  

              navic musi mit treka :-)

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • JakeF  

      No tak, to opravdu nikdo nemůže posoudit kvalitu těch doplňků, hlavně kol, Bontrager? Začíná mi připadat, že ta stavba není až tak špatnej nápad :(.

      0 0
      • funkatron  

        ked tak kup ram trek a postav na tom delo…ja som to tak urobil a vyslo ma to teda o dost menej ako seriovka a myslim, ze to mam na trochu inej urovni ako ta seriovka…

        0 0
      • Kedarr  

        kdybys vzal samotnej hliníkovej rám ..za cca 10 tis..tak se do šedesáti tisíc vejdeš do 10,5 kilo..to by se dalo..a s těma kolama bontrager nemám zkušenost všechno jsem stavěl na rámech Trek..

        0 0
      • bluma  

        Bontrager je kvalitativně a výdrží v pohodě, jen ta váha není nejnižší. A u těch kol je výdrb s nábojema, jsou tam obyč deorka. Prostě je to hotovy kolo a platiš ranec za nápis. Když budeš stavět na nějaky Axmanovi tak se váhou dostaneš za 60 000 určitě níž.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JakeF  

        Ty kola mě právě nejvíc odrazujou. Ten zbytek osazení už je docela ok. Možnost prodat Bontragery a koupit záplety od Hnoje by nebylo špatný, ale za kolik je můžu prodat? Za 4? To je málo…

        Za 60 tisíc, 10,5kg? Tak to už bych radši vzal tu 9.7 jak leží a běží.

        Že bych se na Axmanovi dostal níž vim, nicméně jak jsem psal nahoře, žádný jiný značky nemá cenu navrhovat.

        Ještě jsem přidal do úvah custom stavbu na 8500ce, uvidíme, jak bude vypadat tahle varianta, ty kola mě dost štvou a Foxka je asi zbytečná. O tolik lehčí, než Reba stejně neni a co si budem povídat, vidli chci spíš na tlumení, než žehlení. Jen ta R7ma mě popisama funkčnosti zrovna nepřesvědčuje. Zase aby to nějak rozumně fungovalo, chci…

        0 0
        • Kedarr  

          vem tu 9.7ku a pak časem koupíš lepší kola…rok ti určitě poslouží..:)

          0 0
          • JakeF  

            Tohle taky neni úplně od věci nápad :-). Jen prostě nevim. Na carbonovym rámu nějaká 1900g kola na mizernejch nábách, navíc bez možnosti bezdušáků… To je prostě bída. A nechce se mi jít do kola s tim, že vim, že mi na tom kola absolutně nevyhovujou a bez finančních možností je vyměnit…

            0 0
            • funkatron  

              tak potom ber 8500

              je to stale super bike a urcite tym nic nepokazis

              0 0
            • Kedarr  

              jo tak s tím ti neporadím..ale já už bych do hliníku nešel..poznáš to v lese na kořenech jak ti to nakope..a můžeš mít sebelepší karbonovou sedlovku moc to nepomáhá..:)

              0 0
              • Kedarr  

                ale samožrejmě je všechno otázka financí a proto tady nechci machrovat..8500 je určitě dobrá..:)

                0 0
              • JakeF  

                To víš, že bych ten karbon taky chtěl. Jenže to osazení je prostě bída. Jestli ty kola u 8500ky maj cca 1800g a ty u 9.7čky jsou horší, tak to už je prostě strašný. Zabít potenciál toho kola na rok s 2kg kolama? To mi přijde na hlavu. A celkově to osazení je těžší, než u 8500ky. A těžko by se mi vyplatilo to komplet obměňovat. Začínám vsázet na to, že Hnoj snad přijde s něčim zajímavym.

                0 0
                • Kedarr  

                  no tak se skus zeptat na lepší variantu..je pravda že kola taky dělají hodně…:)

                  0 0
        • kcvalin  

          Mam trek 8000 model 2008 a naby i rafky bontrager a jsou to hodne dobry kola. Dokonce i naky tubeless ready nebo co, ale to me osobne je jedno. Ted ale menim orech… jinak vsechno v poradku. Toto sice neni pozitivni zprava, ovsem to co to vydrzelo, byste asi malokdo uveril. 2009 a novejsi je bohuzel zadni naba u tech levnejsich kol trek, spesl a gary fisher – deore neco… bohuzel. A presne tenhle aspekt by me odrazoval od koupe kola s deore nabou.

          0 0
          • jIrI___  

            Vidím, že máš stejné Bontragery jako já. Z jakého důvodu měníš ořech? Trochu mě zaráží, že můj ořech při otáčení nejde vůbec slyšet a na těch kolech je najeto zhruba jen 500 km.

            0 0
            • kcvalin  

              Pri predposledni a posledni vyjizdce jsem proslap treba i 300° nez to zaclo zabirat. Jinak nehlucnej byl, ale to mi nevadi. Ja jsem na tom najezdil tak 5000km a v hodne hodne narocnych podminkach.

              0 0
        • mr.g  

          na 8500 bych se tech kol nebal jsou to myslim licencovany DT swiss.mam starsi model a musim priznat ze jsou fakt pevny (krom preventivniho vycisteni lozisek jsem na ne nesah ni centrovani a to maj za sebou tri sezony) vahu nevim jiste ale myslim ze je to lechce pres 1700g.jinak nevim nevim ja bych sel do 8500 (preci jen ji mam:) 9.7 jsem chvili projizdel na velo testu minulej rok a byla to hezky svezeni ale reba mi nesedla, ten ram podle me zadnej ht ram ti nevyhladi koreny teda ja na takovym zadnym nejel jo a ted si nevzpominam kde ale 8500 jsem na netu nekde tendle tyden videl za 42t myslim.

          0 0
      • Marccoo  

        Napiš Hnojovi!

        Minule udělal super AnthemaX za určo super cenu!

        0 0
        • JakeF  

          Už se stalo, čekám, jestli bude mít čas a udělá nějakou nabídku na osazení 8500ky…

          0 0
          • Marccoo  

            kašli na treka,je kopice značek!

            0 0
            • funkatron  

              no ale na com jazdi Contador?…hmmm??? :D:D

              0 0
              • Marccoo  

                Jasně,hned si běžím koupit Treka :)))

                Ještě že jezdí MTB,chtělo by to Spešla né?

                0 0
                • Kedarr  

                  Podívej se na Lance jak jezdí biky od Treku Top Fuel 9.9SSL je to na youtube..:)je pravda že je smluvně vázanej ale v Leadville loni vyhrál Maraton na 100mílí..:)

                  0 0
      • jIrI___  

        Onehda mi tu lidi tvrdili, že Bontragery jsou v podstatě DT Swiss s jinýma nálepkama. Co je na tom pravdy ovšem netuším :)

        0 0
        • Evilcleaner  

          u lepších kol od B tam jsou naby od DT swiss, ale zase nejvyšší řada má myslím naby vlastní konstrukce.

          0 0
    • jojina20  
      1. za 60tis. skládej
      2. jestli ti nevadí bazar tak např.

      Sworks

      0 0
      • JakeF  

        60 tisíc na to nemám, jiný značky nemaj cenu navrhovat.

        0 0
        • bluma  

          tak za kolik dostaneš toho karbec Treka když nemáš 60?

          0 0
          • JakeF  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
        • jojina20  

          Jestli máš možnost jen z těch dvou, tak ber karbon..Stejně do toho budeš časem rvát prachy a rám je základ.

          0 0
      • Kedarr  

        no to je dobrá nabídka, otázka jestli to nebylo brutálně ježděný na závodech…:)

        0 0
      • funkatron  

        ak by chcel full, tak ten spesl je super

        0 0
        • Kedarr  

          evidentně je rozhodnutej pro Trek..:)

          0 0
          • funkatron  

            ja keby som bol rozhodnuty pre trek a videl by som tuto ponuku a mal tolko penazi po kope, tak by som zvazil svoje rozhodnutie :D

            0 0
        • JakeF  

          Nepopírám. Jen na něj peníze nemám a nešel bych do takovýhodle kola přes bazar, počítám, že dostal na závodech pěkně zabrat :-).

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • tom8848  

      U mna hlinik, trvácnejsi material nepodliehajuci casu tak ako kompozit. Ale ak to xces ozaj len na zavody a strelu a pocitas s tym ze to po 2 rokoch das prec a neriesis cenu tak preco nie potom aj kompozit…

      0 0
      • DaSnail  

        to fakt?

        0 0
      • folty.hans  

        no to je dobrá *********. Proč by karbon. rám byl po dvou letech na vyhození nám objasníš ?

        0 0
      • Kedarr  

        to je zas ňákej blábol…

        0 0
      • drusus  

        No to je dobra blbost.. Y11, Y22, Y33 jazdia doteraz.. A to sa na nich Trek este len ucil, ako taky karbon spravne uvarit..

        0 0
      • boo-beek  

        … a pritom je to presne obracene…

        AL se unavuje zdaleka nejvic ze vsech materialu bezne pouzivanych k vyrobe ramu, dokonce ten kov pracuje, i kdyz se na ramu nejezdi (pravdepodobne by se 20 let starej, nejezdenej AL ram pomerne brzy rozpadl, kdyby se na nem zacalo jezdit → dost tezko se to overuje v praxi ;) ).

        Oproti tomu ocel se unavuje podstatne mene a kompozit podobne rychle (jeste o kus pomaleji) jako ocel, akorat s jinymy dopady – kov se zlomi / praskne, kompozit zmekne. Ale rozhodne se unavi podstatne pozdejc nez hlinik ;)

        0 0
    • Lowrider  

      Já když sem bráchovi kupoval kolo, tak mi v krámu vyměnili co jsem si řek a odečetli mi eshopový ceny těch dílů a dali mi tam ty díly, který jsem si objednal na netu. Za kola Bontrager mi dali myslím 6000.

      Jinak co jsem zkoušel bráchovo FOXku, tak REBA SL mi vyhovuje víc, ale možná by to stačilo nějak poštelovat, ale nevím nevím.

      Jinak já bych bral karbon. Ty kola Bontrager určitě špatný nebudou. Kdyžtak si je můžeš nechat jako zimní až je vyměníš za lehčí :-).

      0 0
      • JakeF  

        Díky za názor. Pro dnešek to nechám, zítra uvidim, jak to půjde pořešit a pak začnu řešit finální variantu…

        0 0
        • funkatron  

          no pockaj pockaj…teraz my vsetci nebudeme spat zo zvedavosti, co si si nakoniec vybral…:D

          0 0
          • JakeF  

            .Já sám ještě nevim ;-). Já potřebuju představu, jak to vůbec s kolem bude, ještě to zítra proberem, ale abys usnul, tak pokud mě nepřesvědčí, že ta 9.7ma bude i s těma kolama dost rychlá, tak to bude 8500 na osazení od Hnoje.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • kcvalin  

      Za me hlinik. Ale stejne jestli na tom budes jezdit, tak si za dva roky budes muset koupit novy uplne vsechno, takze je to jedno, protoze muzes zkusit to, i to.

      0 0
      • Lowrider  

        Za dva roky měnit všechno? Já za dva roky měnil jen kola (po roce) ale ne z důvodu, že by Cridy byly oddělaný, pak pláště, řetězy, kazety, bowdeny. Zbytek je jako novej a to fakt jezdím. A teď v dubnu už ho budu mít tři roky.

        0 0
    • PatrikL  

      za peknú cenu je aj http://www.canyon.com/…s/specs.html?… , síce je tam mix shimano a sram ale napríklad mne by to vyhovovalo – prešmyk to je jedno aký mám ale prehadzovačku radšej sram :) A nemusel by si riešiť rock shox vs. fox, jednoducho by to bola magura :D

      0 0
      • JakeF  

        Canyon je mimo hru. Ale uznávám, že tahle sestava je dost zajímavá. Na druhou stranu dostat to do ČR by vyšlo nejspíš ještě o kus ještě přes 50k.

        0 0
        • PatrikL  

          16,90 eur stojí krabica, 20 eur doprava, zadarmo dostaneš pumpu a ešte niečo čo ani neviem čo je :)

          "CANYON TORQUE WRENCH

          Für den richtigen Dreh: Drehmomentschlüssel für den korrekten Sitz aller Schraubverbindungen von 3 bis 12 Nm. Das optimale Drehmoment kann einfach und kontrolliert mit dem Torque Wrench angezogen werden. Für 4 und 5 mm Inbusschrauben.

          DEKRA-Zertifizierte Genauigkeit von +/- 4%"

          0 0
          • Hnoj  

            „CANYON TORQUE WRENCH“ = Momentový klíč, což je docela drahá hračka.

            0 0
      • funkatron  

        este si si nevsimol, ze tu nikoho nezaujimaju ine biky? :)

        0 0
    • Honza321  

      Co poladit nějaké Sintesi … cena není špatná a vyměnit kola třeba za Hope PRO2 + Notubes ráfky nebo lepší Fulcrum? Šaltr dát XTR a nebo přeměnit na Sram X.9/X.0 (páčky/gripshift).

      0 0
    • raceman  

      skoda ze rovnou z fleku zavrhujes jine znacky…

      porovnej si za jakou cenu bys postavil kolo na urvoni tech modelu s cenou jakou na ne dostanes a mas…

      0 0
      • JakeF  

        …a mám velmi podobně osazený kolo na Rebě :-).

        0 0
    • JakeF  

      Tak asi bude vyřešeno. Po dalších informacích o těch kolech nakonec půjdu do tý sériový 8500ky. Pořád to neni žádnej zázrak, ale alespoň si neříkaj o bezprostřední vyměnění. Jinak tu proběhla desinformace o váze, sériovka má 10.7kg, viděl jsem ho přímo na váze :-). Osazení od Hnoje mě ale pořád hlodá… Asi to nakonec vyhraje touha po Foxu a možná pak časem ty kola půjdou na výměnu…

      0 0
      • jojina20  

        Jestli nemusíš kupovat vyloženě toho Treka a hmed, tak být tebou, tak vychladnu. Do jara je času dost a ve finále se můžeš rozhodnou jinak. Dej tomu čas a nejanči…

        0 0
        • JakeF  

          Rozhodnout jinak se těžko můžu. Ta 9.7čka je ze hry a jiná možnost je jedině něco od Gary Fishera, ale 29er nechci, takže moc toho na rozhodování neni. A ano, potřebuju ho mít vybranej hodně brzy :-).

          0 0
          • raceman  

            si vázaný sponzory či co?

            0 0
            • JakeF  

              Přesně tak.

              0 0
              • raceman  

                tos mohl napsat hned na zacatek… ;-)

                tak za me hlinu a stavet…

                karbon si nech na dobu, kdy si ho budes moct dovolit a nedělat při tom takové kompromisy…

                0 0
                • JakeF  

                  Když jsem to včera psal, tak to ještě nebylo jistý. Šlo mi jen o to si to srovnat, abych věděl který. Teď už to je skoro jistý a to kolo musim vybrat co nejdřív.

                  No, já o tý stavbě uvažuju… Mám tu vedle sebe možnost osazení od Hnoje a sérii. Vychází to +/- stejně, co se týče sestavy, spíš stavba hůř. A stavět to jen kvůli originalitě právě neni úplně to nejrozumnější a čistá sada XT na sérii má docela šmrnc… Ale jak řikám, ještě nejsem úplně rozhodnutej, ale asi to nakonec vyhrajou peníze, takže série a kola půjdou až to půjde. Ono mít k 1400g kolům s lehoučkejma ráfkama ještě jedny spolehlivý mi přijde docela rozumný, protože jednou za čas by to asi ráfek odnes a navíc, moh bych mít na Bontragerech duše nebo klasický bezdušáky, na zápletech nějaký jenom dušový RoR s mlíkem, hlavně na závody.

                  0 0
                  • funkatron  

                    myslim, ze si sa rozhodol dobre…

                    aj seriova 8500 je super bike, takze aj tak ti moze vela ludi zavidiet

                    a stymi kolesami to budes mat tiez najlepsie…seriove na trening, lahke neskor dokupis na zavody :)

                    0 0
                  • raceman  

                    zalezi na tobe, nevim co ti hnoj nabidl, takze tezko rozhodnout… ja osobne bych stavel

                    jestli budes jezdit CP XC tak se druhy par kol dost hodi, na pulmaratony je to celkem sumak, znicis a koncis… ja mam treba druhy par kol na bika doma, a i v dobe aktivniho bikoveho zavodeni lezel doma ladem.. nebyly prachy zivit dva pary… kdyz jsem potreboval rezervy na dulezity zavod, pucil sem si kvalitni kola od kamose..

                    0 0
                    • JakeF  

                      Hnoj nabídnul hodně zajímavou kombinaci. Nicméně ta cena by ještě o pár tisíc přesáhla cenu, za kteorou bych měl mít sérii. Navíc když bych chtěl ještě zachovat sedlovku, představec a řidítka Bontrager, protože k tomu prostě sednou, i když o funkčním přínosu karbonu nejsem až tak přesvědčenej. Nicméně dostal bych se cca o 8 tisíc nad rozpočet a aby se to vyplatilo, tak už by nebylo kde škrtat. A teď, když si to tak vezmu, tak když dám pozdějš za ty lehký kola nějakejch 10 – 14 tisíc, tak budu mít solidní Bontragery a k tomu lehoučkatý záplety, tak se mi to pořád vyplácí. A ještě budu potřebovat nějaký solidní tretry, takže peněz nazbyt nebude. Ale je to škoda, ta stavba od Hnoje mě dost láká, jen si nemůžu dovolit zaplatit tolik peněz navíc. Dokoupit časem ty kola mi fakt přijde asi nejrozumnější varianta…

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Mohl bys sem hodit tu Hnojovu nabídku nebo je to tajné?

                        0 0
                        • JakeF  

                          Nevim, nakolik by s tim Hnoj souhlasil, vzhledem k tomu, že při komplet osazení nabízí logicky lepší ceny, tak aby s tim pak neměl nějaký diskuze, když by někdo chtěl některej z těch komponentů za tu lepší cenu…

                          Ale tak bez cen, zhruba:

                          RS Sid Race

                          Novatec, ZTR Olympic, CX Ray

                          Sram X9

                          Avid Ultimate

                          kliky Deore, aby se vyměnily s XT z Authora

                          • doplňky, pláště atd…

                          Teď na tom zhruba koukám a vyšlo by to (při zachování doplňků Bontrager) nejmíň 10 tisíc plus. Což si nemůžu v tuhle chvíli dovolit :(. Ono taky těžko překonávat cenu od týmu (kterou ještě taky přesně nevim, zatim se mi dostalo jen odhadu, ale tak když je za 48 v akci na prodejně, tak snad ten odhad lehce přes 40 nebude daleko od pravdy).

                          0 0
                        • Hnoj  

                          Esli cheš, můžu ti to poslat. Ale není to zcela veřejné…

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Tak pokud ti to nebude vadit, rád bych se na to jen ze zajímavosti mrknul. Díky

                            0 0
                          • Lowrider  

                            Richarde taky bych se mrknul, jestli neva :-). Díky.

                            0 0
          • Lowrider  

            EDIT: Už nic.

            0 0
            • JakeF  

              Protože tu někdo psal, že jí viděl na váze a váží přes 11kg. Sériová 8500ka váží 10.7kg. A nějaký vylepšování 9.7čky si dovolit nemůžu. A vzhledem k tomu, že se ukázalo, že 8500ka je lehčí a navíc ty kola nejsou až tak špatný, tak se s tim spokojim. Ta 8500ka stejně neni špatnej rám. Navíc nejsem v situaci, kdy bych si moh nějak vyskakovat s financema a kdybych nedejbože někde zrušil 9.7čku rám, tak jsem v háji, 8500ku budu naštvanej, ale pořád by to nebyl až takovej problém. Karbon by byl dobrej, co se týče perspektivy, takhle vidim spíš perspektivu lepší kola a na karbon si počkám, než budu mít dost peněz na nekompromisní osazení a údržbu. A i když bych tu Rebu taky přežil, ten Fox má pořád svoje kouzlo… Prostě když si sečtu všechny pro a proti, tak vyjde 8500ka, do budoucna s 2 párama kol.

              0 0
              • Lowrider  

                Heh :-). Sis ten dotaz přečet dřív, než jsem ho smazal, seš rychlej. Jojo, já to chápu. A to, že 8500 není špatnej rám, tak nějak tuším :-). Bude to fajn kolo.

                0 0
              • Kedarr  

                Kdybys bouchnul karb. rám…tak ti to Trek vymění..a přiznám se že při závodech..do stran neni ten hliník tak tuhej trochu ti to bude škrtat..u karbonu nic jezdím ted SSLko..a spokojenost..ale tak je to tvoje věc, jestli nevážíš tolik…jo kolik máš?

                0 0
                • JakeF  

                  Měřim 183 a vážim 64–65kg. No, nevim, jestli by mi ho vyměnili, kdybych ho třeba rozstřelil o strom… Trošku se toho karbonu bojim, i když vim, že něco určitě vydrží. Na druhou stranu ta 9.7čka má ten nejhorší karbon, co dělaj, ani neni nijak extrémně lehkej, takže asi i něco vydrží, ale zase říkali, že ten jejich nejlepší karbon je vážně super, ale že u tohodle ten rozdíl od toho hliníku neni až tak velkej…

                  0 0
                  • Kedarr  

                    no je pravda…že to Trek má dobře vymyšlený, někde na netu je test 9.8 tak si to přečti..a jestli vážíš takhle málo..tak to alu ti bude stačit..

                    0 0
                    • JakeF  

                      Taky věřim, že 8500ka neni vůbec špatnej rám. Přecijen, je docela dost používanej a ani to neni žádnej ultralight, takže se ani tak nebojim, že by byl měkkej nebo nějak brzo vyměknul, jak jsem slyšel o těch Scandiovejch apod.

                      0 0
                      • Kedarr  

                        to ne určitě to je jeden z nejlepších AL rámu…myslim že je s příměsí zirconu..a tyhle slitiny dělá třeba KLEIN, jinak 8500 jsem jezdil a je super, jediná nevýhoda že je tvrdej…ale co jsem dřív jezdil Durateca…ten byl uplně hard..

                        0 0
                        • marszy  

                          někdy mi to tady připadá ,že člověk jakoby volal z otevřenýho okna do prázdné ulice:-)))

                          0 0
                      • Marccoo  

                        ultralight jseš ty,mužeš mít i takový rám :)

                        0 0
                  • raceman  

                    s touhle vahou bych tuhost moc neresil :-)

                    0 0
                • raceman  

                  pokud ho roztrelis vlastni vinou o strom napriklad,tak ne… nebo se neco zmenilo?

                  0 0
                  • Kedarr  

                    i to ti vymění..snaží se vyjít vstříc..a ono se to jen tak nerozstřelí..

                    0 0
            • JakeF  

              Sakra, já to měl načtený ještě před editem :-D.

              0 0
              • navlcinci  

                pokud jde o rám 8500, tak je naprosto stejný jako rám 8000 co se týče materiálu. akorát jiná barva. když koupíš např. tady celé kolo trek 8000 s rebou http://www.yogi.cz/cyklo.php… a vyměníš kola, protože jsou na ní ještě o třídu horší než na8500 , tak se dostaneš na cenu , kterou asi jinde nenajdeš. píšeš že na penězích to hodně stojí.

                0 0
                • JakeF  

                  Nevyplatilo by se mi to. Pokud bych nakrásně prodal Rebu za 8 a od týmu dostal Foxku za 16, na kolech tratil kolem 4 tisíc, tak už jsem nejmíň na ceně komplet 8500ky a mám hnusnější rám a hliníkový doplňky místo karbonu.

                  0 0
                  • bluma  

                    A co tě tak láká na Foxu?

                    0 0
                    • JakeF  

                      Nic extra. Ale Reba neni zrovna lehká a celkově mi to nepřijde jako tak dobrý řešení. Nakonec kdoví, ty ZTR bych třeba někde rozstřelil ráfek, což asi neni tak složitý a co pak… Takhle si půl roku až rok počkám a když na závodech ZTR rozstřelim, tak je pošlu na přepletení a budu trénovat normálně na Bontragerech…

                      0 0
                      • jIrI___  

                        A co tak vyměnit Rebu za pevnou karbec? Pak by to byla lehká závodní raketa a ještě bys hodně uštřil.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Ta mi nejspíš na podzim doma MRXka skončí… Chci jí dát na Authora (v tý době asi už jinej rám, dneska jsem zjistil, že je nepěkně bouchlej) a mít ho jako zimáka, takže kdyby vyhovovala, tak by mohla putovat i na Treka… Anebo příští rok, to už je detail… Každopádně je pro mě nemožný mít v Brdech pevnou karbonovou jako jedinou vidli.

                          0 0
                          • jIrI___  

                            A třeba sehnat nějaký jetý zachovalý starší typ Sida nebo Skareba? S kroucením by neměl být s tvojí váhou problém. Ale už jen střílím nějaké lehké vidlice, já osobně bych taky nejradší bral Foxku :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Shodnem se :-). Vyřešit by ta vidle levně šla, ono by se všechno dalo po bazarech zachovalý splašit. Ale kdo by to dělal, když může mít novou Foxku a komplet XTčko. :-) Navíc na nějaký akce se spoléhat nemůžu, to kolo potřebuju nejpozdějš začátkem dubna komplet doma… Spíš dřív.

                              0 0
                      • bluma  

                        Jo, to je logicky:-) Jen bacha s tou váhou Foxu, není lehčí než Reba.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Mám pocit, že o něco málo jo, ale rozhodně vim, že na ní převratně váhu neušetřim. Kdybych chtěl vidli na váhu, tak hledám jinde…

                          0 0
                          • bluma  

                            Tak tak, darované Foxce na zuby nekoukej…

                            0 0
                          • bluma  

                            A nebo mě ještě napadlo, prodej Foxe novyho za 9, kup Rebu za 7 a ještě ti zbude na ty tretry :-)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Originální řešení :-D. Reba py*o :-D.

                              0 0
                      • Evilcleaner  

                        ach jo… ty žiješ v úplně paralelním světě. nechtěl jsem ti to říkat, a bořit ti sny, nicméně reba se svými 1600+gramy je stejně těžká jako fox… protože ani liška není žádný vyhrtlík jako sid nebo nedejbože R7

                        0 0
                        • JakeF  

                          Moment… F32ka bez osy 1.56kg s zamykánim na řidítkách. Takže ten rozdíl ve prospěch Foxky je… Ale jak už jsem psal, váha neni rozhodující faktor souboje F32 RL vs. Reba SL.

                          0 0
                          • bluma  

                            Zádadní chyba je řídit se váhama na stránkách FOX.

                            0 0
                          • bluma  

                            *zásadní

                            0 0
                            • JakeF  

                              Když před tebe postavim dvě vidle, ale dvě, ÚPLNĚ stejný vidle a na jednu dám nálepku Rock Shox a na druhou Fox, kterou si vybereš? :-D

                              0 0
                              • raceman  

                                zkus hadat voe :-)

                                ps: bacha, jeste se tu rozjede pekny flame :D

                                0 0
                              • Evilcleaner  

                                EPICON! …k světlým zítřkům, a nikdy jinak:-D

                                0 0
                              • bluma  

                                Počkej až sem hodim poskladany kolo, dostaneš odpověď hned :-)

                                0 0
                              • funkatron  

                                aj to je riesenie…poskladat trek 8000 na rebe a deore a prelepit nalepky na 8500, fox a XT…a bude este aj na tretry a na ponozky :)

                                0 0
                          • funkatron  

                            foxa ma realne okolo 1560g, reba ide k 1700…takze urcite cosi usetris…

                            okrem toho zamknuta foxa sa nepohne na rozdiel od reby, co je napr pre mna dost dolezite…

                            0 0
                            • Evilcleaner  

                              tak moje reba SL.. tzn ta základní váží docela příjemných 1600g

                              0 0
                              • funkatron  

                                no moja sa blizi k 1700 :)

                                nemas vyteceny olej? :D

                                0 0
                              • JakeF  

                                Ale s lockem na korunce, pokud se dobře dívám… Ten tak těch 100g plus nejspíš udělá…

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                            • JakeF  

                              Jo, ty gramy dolů jsou příjemnej bonus :-). A jestli jich bude dolů 50 nebo 150… Až takovej gramař zase nejsem. I když nepopírám, že váhu zohledňuju.

                              0 0
                            • bluma  

                              „1560gramovej FOX“http://ww­w.bicy.cz/obraz­ky/gt-zaskar-team-2008–35022.jpg

                              0 0
                  • navlcinci  

                    aha , myslel jsem ,že reba by ti stačila ,tak jestli by jsi chtěl měnit i vidli za fox, tak v tom případě tadle možnost padá. jinak rám 8500 koupený samostatně má navařené čepy na Véčkové brzdy. což na sériové 8500 není. ale asi už jsi rozhodnutý pro 8500 seriovou, takže na čepy si už dávat bacha nemusíš :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Jsou fakt navařený? Kdyby tam byl závit, tak bych si moh koupit pumpičku s CO2 :-). Prej tam do toho jdou zašroubovat bombičky :-).

                      0 0
                  • kcvalin  

                    Ja jsem si s 8000 uzil docela zabavu a nemenil jsem na tom nic. Myslim si, ze objektivne poznas rozdil jenom v tech kolech, jinak to bude prast jako uhod. Ono na tom 8000 je ta deore naba, takze s tim muzes jezdit treba sezonu, pak je vyhodit a koupit si naky dobry kola. Ale vsechno je to „usporna varianta“. Kdyz mas na to 8500, tak si udelej radost. Ja bych ho bral rozhodne jako seriovku a nic bych nemenil.

                    0 0
                    • JakeF  

                      Díky za názor. Já to tak taky beru. Radši 8500, která je dobře použitelná, než brát 8000 a rovnou vymejšlet nový kola a vidli a vůbec, má horší komponenty i jinde…

                      0 0
      • pižmoň  

        Asi bych sel do 8500 seriovka,ale spis bych neco na tomto ramu poskladal,vyjde te to levnej a ziskas vic

        0 0
        • JakeF  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • kopečák1  

      Já bych šel taky do 9.7. Líbí se mi víc a tenhle karbon určitě nebude špatnej. 8500 je tochu cyrkus designově.

      Moje srdce taky bije pro Fox, ale narovinu musim říct, že sem dřív jezdil RS Revelation a foukat dvě komory není tak uplně špatný (dual air) u RS oproti jedné u Foxu. (jestli ho teda Reba má – do chrtích vidlí už nevidim). Nicméně obě kola sou pěkný a chybu asi neuděláš ani s jedním.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce