Trek 9.8 SL 2019 za 80K a nebo Trek 9.9 SL za 120 K

106 nepřečtených
  • mirdanb

    Rozhoduju se co z toho. Tezka volba… Nejake nazory od zkusenych ?

    0 0
    • jonti  

      jednoducha volba – 9.9 je ve vsem lepsi

      0 0
    • Alhas  

      Také o 40k dražší-

      0 0
    • kubad  

      buď na to máš nebo ne je to jednoduché :D

      jezdit budou dobře obě

      0 0
      • mirdanb  

        No jde mi spis o to jestli tech 40 k za ten rozdil stoji … (jeslti to pojede o 40k lip :)

        0 0
      • mirdanb  

        No jde mi spis o to jestli tech 40 k za ten rozdil stoji … (jeslti to pojede o 40k lip :)

        0 0
        • Tydlii  

          Tak jsou tu 2 věci :

          1. Jses ten typ člověka co bude prostě spokojenej s tím co koupí, nebo ti bude potom vrtat hlavou, co všechno by se na tom kole ještě dalo vylepšit (jestli by to X01 třeba nechodilo líp než GX aatd…)??
          2. Jezdíš závody, ať už v jakékoliv kategorii, na nějakém zajímavém umístění – tzn. může ti top kolo eventuálně pomoci na bednu/k nějaké­mu cíli?

          Takový otázky bych si položil já, tvoje odpověď mě upřímně zajímá, nicmémě rozhodně se necítím být povolán ti něco poradit :)

          0 0
          • mirdanb  

            NO ted mam scott scale 40 hlinik (jeste s 26 kolama) dlouhy roky a jsem s tim vlastne opravdu spokojenej. Nejezdim zadny zavody. Jezdim jen sam pro sebe a nebo s klukama (nicmene oni maji i gravelly coz ja mit nemuzu boli me z toho zada – potrebuju sedet vic vprimene). V lete v zime jsem na tom kole klidne 3 x tydne vyjezdy 80–150 v tempu cca 19–25 km /h.. prevazne okrsky , lesni cesty..vylozene tezkej teren malo. Ted mam narozky a dokoncil jsem jeden projekt… tak jsem si rekl ze si udelam radost… no a chci si byt jistej ze kdyz do toho uz nacpu ty prachy ze budu citit vyrazny rozdil (polepseni si) od mojeho soucasnyho kola.. Je mi 46 pocitam ze mi to uz vydrzi do konce aktivnich let.. a pak mi to uz bude sumak :) Tak asi tak… takze obavaje v tom ze kdyz koupim to levnejsi a vyrazny zlepseni neprijde tak si budu vycitat ze jsem nekoupil to drazsi :) Zase u toho levnejsiho bych si mohl koupit jeste jedny kola na ty silnicnejsi vyjezdy.. a stalo by to stejne..

            0 0
            • JakeF  

              Rozdíl na průměrný rychlosti nemáš šanci mezi těma kolama poznat. Tohle už je čistě otázka, jak velkou si chceš udělat radost :).

              0 0
            • kubad  

              hele pokud to finančně dáš, udělej i radost

              nic jiného za tím není, a ta cena se prostě nijak okecat nedá, bohužel to mám stejně :D

              0 0
              • AussigBiker  

                +1. O ~1/3 to líp nepojede, ale jestli to vydrží zase takovou dobu jako kolo před tím, udělej si radost :-)

                0 0
            • snas89  

              Udelej si radost a bez do drazsiho:)

              Nepocitej s tim, ze rozdil poznas.

              Naopak ciste racionalne to bude nejhorsich 40000 co mozna kdy utratis.

              Emocionalne mozna tech nejlepsich:)

              0 0
            • MilanT  

              Tak jest-li máš představu že Ti nové kolo vydrží do konce Tvých aktivních let, myslím že to balíš moc brzo :-)

              0 0
              • mirdanb  

                No to predchozi mam tak dobre 15–18 let.. Jen tam kazdy 2–3 roky vymenim / kliky / kazetu / lanka … a bezi zase jako novy (ani poskrabany neni :) Jezdim vetsinou okrsky , polnacky , atd. tezkej teren malo a na krev uz vubec… . takze to nedostava moc zabrat… Nevim co teda vydrzej kola dneska , ale doufam ze pri tomhle zachazeni to bude dlouho.

                0 0
          • jonti  

            s temi zavody to je jinak – na zavodeni nejlevnejsi kolo ktere uz pojede dobre a nebude ti ho moc lito ve sjezdech nebo blate.

            0 0
      • mirdanb  

        No jde mi spis o to jestli tech 40 k za ten rozdil stoji … (jeslti to pojede o 40k lip :)

        0 0
        • kubad  

          nepojede to v podstatě o nic líp, možná o fous

          bude to o něco líp fungovat, ale ne o 40t.kč

          ty prostě musíš chtít utratit

          0 0
          • mirdanb  

            Diky , tohle je pro me dulezity info…tak se holt musim nejak rozhodnout… zitra rano tam jedu budou tam obe …tak asi dam na pocit co si odvezu..

            0 0
            • snas89  

              Pak dej vedet:)

              0 0
              • mirdanb  

                Tak sem si dovezl toho drazsiho … samozrejme … neslo volit jinak .. ten rozdil byl proste hmatatelny myslim vaha , pocit, atd.. nechal jsem si to v bezdusi , dodal xtr pedaly, fesny cerny drzky na lahve … ale jak se na tom jezdi to zjistim az zitra… nechal sem jim tam totiz sedlo mam 155 a bylo na tom nejaky 143 – dam tam Toupe pro 155. No a potom se opravdu uvidi jak dobre sem utratil penize (a ze to opravdu bolelo :) .. nicmene pokud nepojede tohle tak uz nic , nic lepsiho uz neni …

                0 0
                • snas89  

                  Tak at dela radost:)

                  0 0
                  • mirdanb  

                    Diky. Musi za ty prachy :)

                    0 0
                    • MilanT  

                      Rozhodl jsi se správně.

                      Když do pekla tak na pořádném koni :-)

                      Ať slouží.

                      PS: taky jsem před časem řešil podobné dilema zda jít do drahého kola.Šel jsem a dělá mi jen radost a ten pocit že jsem udělal vše, (z ekonomického hlediska), abych byl lepší, je nezaplatitelný.

                      0 0
                    • McBlacky  

                      :)

                      navíc levný veci už dneska nikdo nechce!

                      0 0
                • jonti  

                  nez vyjedes doporucuji polepit komplet folii, kdybys po nekdy prodaval usetrivto hodne penez.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    stačí to nezahazovat do šutrů :)

                    0 0
                  • tomxxx  

                    teď nevim, jestli si děláš prdel, nebo to myslíš vážně.

                    0 0
                    • jonti  

                      cim drazsi kolo tim vic pri prodeji za par let vadi kazdy drobny skrabanec a vyrazne snizuje cenu.

                      0 0
                      • Alojs01  

                        Tak jsou i lidi, kteri si kupuji veci, aby je pouzivali a nejaky jejich pripadny prodej opravdu neresi.

                        Navic neni nad to, utratit desetitisice navic za lehci kolo a pak ho oblepit folii…:-)))))

                        0 0
                        • Vilém  

                          … ktera je videt tak ze triceti centimetru.

                          0 0
                          • tomxxx  

                            Jde o ten pocit. Sprcka na pinysu je taky videt je zblizka a radeji prcam bez ni.

                            0 0
                          • Aussig  

                            Já to teda nevozim, má to ale známej na novém kole a kdyby mi to neřekl, zaboha bych to neviděl, když se to udělá dobře tak to vidíš sotva z 10cm.

                            0 0
                • AussigBiker  

                  Gratuluju, je to top mašinka, ať dělá jenom radost :-)

                  0 0
                  • mirdanb  

                    Diky. Uz jsem osadil sedlo, ale jako na potvoru dneska celej den prsi jako o zivot. :) Jeste mi pripada ze lockout na vidli nezblokuje vidli uplne natvrdo ( jak sem zvyklej z predchozi FOX ) … porad to ma nejakej minimalni travel .. tak doufam ze se to da nekde nastavit.. To by me mohlo stvat… kdyz ji zavru tak chci beton a ne slapat energii do povoleny vidle… nemate s tim nekdo zkusenost ?? je tam tohle : RockShox SID SE Carbon (asi to bude upravena standardni SID ULTIMATE CARBON – jen jina barva .. matna atd.. jinou carbon RoxShox nema )

                    0 0
                    • 01carbon  

                      zamknuty sid par mm pruzi

                      0 0
                    • tomxxx  

                      Asi ti pokazim radost, třeba se mýlim, ale ultimate to neni, bude to nějaká verze worldcupu s motion controlem na lanko. Ten prostě zamknutej kolem 1cm chodí, je to vlastnost. Dá se to eliminovat většim množstvím oleje v tlumení, bohužel pokud to servisák nemá v ruce (jako já), musí se vždy zkusit, jestli zas oleje neni moc. A nebudu lhát, ta vidle se tim maličko může *****.

                      Nový sidky maj charger damper, to je lepší patrona. Nejspíš i tahle sidka půjde upgradovat, pak budeš mít lepší tlumení a pevnej lock. Charger patrona stojí kolem 4000.

                      Ještě zkus zapátrat, verze SE neni běžná produkční, ale asi nějaký „OEM“, tak sem třeba našel špatné info.

                      0 0
                      • 01carbon  

                        ale charger se neda napojit (nebo alespon loni neslo) na xlock full sprint – zamykani tlumice

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Tak on do teď nenapsal jaký kolo vlastně koupil, třeba má procaliber :)

                          Hledat to nebudu, ale v názvu vlákna to nemá

                          0 0
                    • kubad  

                      ty ztráty jsou jen v tvojí hlavě, tuhle blbost fat neřeš, prostě to ten cm bude chodit i zamknuté,

                      0 0
                    • danielh  

                      Energii pruzenim vidlice fakt neztracis,maximalne vzadu kdyz mas otevreny tlumic na fullu. Vidlice neni soucast hnaciho ustroji takze vliv 0.

                      0 0
                      • mirdanb  

                        Diky za rady. Pokud to je tak ze tim drobnym propruzenim uz neztracim tak na to kaslu. Vlastne ted kdyz sem poradne otestoval moji starou FOX tak to taky neni uplne beton .. trochu to pruzi po zamknuti taky – a nikdy sem si toho vlastne ani nevsim. Tak asi OK.

                        0 0
    • Gwaihir  

      Jen tak ze zájmu… Pojistil jsi si to kolo?

      0 0
      • mirdanb  

        Myslis jako proti kradezi ? No nepojistil … zejtra se schvlane zeptam pojistovacky co to stoji … Ale sance ze mi ho ukradnou je minimalni … kdyz jedu tak jedu , piju z bidonu , cucam geliky, chroupu tycinky a slezu az doma tam kolo uklidim a na pivo jdu potom :)

        0 0
      • kubad  

        proč?

        0 0
    • mirdanb  

      Plaste.. Jeste bych se zeptal ohledne plastu. Jsou tam osazeny XR1 Team issue bontrager 29/2.2 (bezdusove). Nevim jak je to mozny ale ty plaste jsou hrozne siroky… na starym kole mam Maxxis Icon 2.2 a ty plaste maji sirku 5.3 cm a tyhle (taky 2.2) maji sirku pres 6 cm ! Kdyz na to sednu vypada to jako fatbike hruuza… Nevim jestli to je vlastnost tehle bontrager plastu … ale musim tam osadit jiny.. tohle je na moje jezdeni uplnej nesmysl.. (okrsky 85 % , lesni cesty 15%, tezky teren prakticky vubec. ) Ty maxis Icon co mam mi prisly ze jedou dobre. ale podle me i ty jsou moc „spuntikaty“ pro moje jezdeni ..

      nasel jsem tohle:

      • bontrager XR0 team issue 29/2.0 ( jestli se taky tak vyboulej jako ty XR1 tak by to mohlo bejt +/- stejny jako moje maxxis icon 2.2) otazka jestli pojedou lip ?
      • Maxxis Tread lite 29/2.1
      • Schwalbe FURIOUS FRED 29 LS ADDIX SPEED 29/2,0
      • Schwalbe Thunder Burt -Tl easy, Snake skin ADDIX Speed 29/ 2.1 29/2.25
      0 0
      • jonti  

        Neni to problem plastu, na tom Treku mas extra siroke rafky, i Ikony tam budou o dost sirsi.

        A navic ty XR1 jedou v lehkem terenu o dost lip nez Ikony.

        0 0
        • mirdanb  

          Aha. Takze ono to jen tlusty vypada ,ale na valivku to nema vliv , jeslti je to na uzsich a nebo sirsich a rafcich pokud je sirka plaste stejna ?

          0 0
          • JMT  

            Urcite tam ty gumy nech. Udelej bezduse a nauc se vozit nizky tlaky…tzn cca 1,6–1,8bar dle vahy. Pomalejsi nebudes, fakt ;-)

            Edit, ted koukam co jezdis. Tak jeste zajed do terenu kdyz uz mas horsky kolo :-)

            0 0
            • mirdanb  

              No ja si tim uz prosel obracene. Loni nadsenej koupil gravel , ale jak sem u toho uz byl moc ohnutej tak me z toho bolelo za krkem. Vubec jsem se na tom nejak necejtil dobre… uzky riditka – berany, ty blby paky na razeni , tezsi prevody, navic jsem zjistil ze na tom biku jsem nakonec jezdil skoro stejne rychle a s vyrazne lepsim pocitem a domu dorazil v klidu a ne nenasranej … (jo a ty Ikony foukam tak na 4 , trakce v lese bida ,ale na silnici to jede jako vino :))

              Zatim je tam teda necham , v bezdusi uz to mam .. a uvidim jak to frci a kdyz to nepojede tak vymenit je muzu vzdycky..

              0 0
              • tomxxx  

                Chudáci ráfky – 4 bary. :D

                0 0
              • JMT  

                Ty jo…jako…no přes 2,2baru snad ani i na silnici :-) fakt

                0 0
              • danielh  

                Na 4 to snad muselo vybuchnout ne? Mam 90 kilo a foukam max 2,1–2,3 P/Z.

                0 0
                • mirdanb  

                  Neboucha – dokonce by slo jeste dohustit vic nekdy tam dam az 4.2 :) Jezdim na tom takhle tak 2 roky a nic :) Ale je to na 26 ' dural rafky… Na tomhle novym bych si to netroufnul… ty rafky maj max 3.4 … ani nevim kolik tam ted mam … vyjel sem s tim jak mi to nahustili v prodejne … a jede to dobre..

                  0 0
                  • danielh  

                    Rozhodne neplati cim vyssi tlak tim mensi valivy odpor, foukat to na 4 bary je uplna picovina kterou si delal x let. Fakt uz to nedelej.

                    0 0
              • Doyle  

                Foukáš Ikony na 4bary, koupíš si kolo za 120k. Rozumíš vůbec trochu kolům, když tolik investuješ?

                0 0
                • Alojs01  

                  A to je potreba?

                  0 0
                  • McBlacky  

                    není stačí mít cash

                    0 0
                    • mirdanb  

                      Uprime kolum po technicky strance … jak se to rozebira, kde jsou nejaky lolziska , co je uvnitr ve vidli a jak to presne funguje , atd…moc nerozumim. ani neumim seridit prehazovacku …

                      Ale zato hodne jezdim v lete 6–8 hodinovy vyjezdy klidne 3× tejdne. (loni jsem jen jen tak z hecu pres 300 km v kuse ) … No a mozna to tak ma bejt… kolo si kupuju abych si zajezdil / uzil si to a ne abych klecel u stojanu a neco steloval a montoval.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        vždyt v klidu. mě to je fuk. Jen si nech poradit a foukej půlku co dáváš a pokud nevážíš extra moc tak i méně.

                        Pojedeš rychleji i pohodlněji – at už to zní pro tebe ted sebedivněji

                        0 0
                    • mirdanb  

                      Jo a na to kolo byla 45 % sleva z puvodni ceny takze jsem oproti jinejm co to koupili za plnou vlastne jeste setrilek … :)

                      0 0
                • mirdanb  

                  Uprime kolum po technicky strance … jak se to rozebira, kde jsou nejaky lolziska , co je uvnitr ve vidli a jak to presne funguje , atd…moc nerozumim. ani neumim seridit prehazovacku …

                  Ale zato hodne jezdim v lete 6–8 hodinovy vyjezdy klidne 3× tejdne. (loni jsem jen jen tak z hecu pres 300 km v kuse ) … No a mozna to tak ma bejt… kolo si kupuju abych si zajezdil / uzil si to a ne abych klecel u stojanu a neco steloval a montoval.

                  0 0
                  • Espen  

                    Já taky vařit moc neumím, ale vajíčka si v nouzi udělat zvládnu.

                    Chápu, že každý nemůže umět vše, ale nějaký to minimum by chlap zvládnout měl ne?

                    Něco přivrtat, vyměnit sifon a takový ty píčoviny, aby nebyl trapák, co si na každý prd někoho volá nebo někam jde :-).

                    0 0
                    • mirdanb  

                      No to ja zase varim docela dobre :)

                      0 0
                      • Espen  

                        No vidíš. Tak se hecni a to řazení si vytuň sám :-).

                        https://youtu.be/DagxMbF1NyQ

                        0 0
                        • mirdanb  

                          No uz sem si na to dokonce koupil v Lidlu stojan :) Hlavne teda kvuli tomu Gravelu co jsem mel. Bylo to na 105tce a byla to hruuza – to snad nechodilo dobre ani den … pri kazdym vyjezdu se to nejak rozhodilo , a pokazdy seridit u mechanika aby se to po par desitkach KM rozhodilo znova.. … nevim rikali mi ze 105tka je OK ale podle me to je hrozna sr… Tak jsem uz toho mel dost a koupil sem si stojan ze to nejak seridim sam … ale stejne mi to neslo .. Kdyz to srovnam s bikem co mam na XT tam se na to nemuselo sahnout klidne mesic dva a jen jezdit a jezdit absolutne.. zadnej problem..

                          Ale docela si me navnadil .. mrknu na to video .. mam ted dost casu tak proc se to nenaucit…

                          0 0
                          • Vilém  

                            Tak za toto nemohlo kolo. 105 chodi uplne bez problemu a nejake zvysene nutnosti serizovani a servisu.

                            0 0
                          • MartyM  

                            já teda nevím co přesně jezdíš nebo jak často padáš nebo vůbec co s kolem děláš, když ti vydrží xt seřízené „klidně měsíc nebo dva“… O tom že 105 ani ne jednu vyjížďku darmo hovořit :-) Já teda taky třeba nejsem úplně spokojen s chodem silničního řazení ve srovnání s adekvátním mtb, ale konkrétně na horákovi jak kolo poskládám, tak řazení seřizuji maximálně tak po výměně lanek nebo bowdenů. Je fakt, že nejezdím 300Km nebo 8hod tripy jako ty, to jsem rád jak ušmudlám za týden, ale taky to jsou převážně šotky a lesní cesty, žádná pekla.

                            0 0
                            • mirdanb  

                              no nevim prijde mi ze jezdim uplne v klidu … jen hodne dlouho :) U toho gravela .. (kellys soot 50) to fakt bylo takle … je mozny ze to bylo spatnou praci toho kdo to serizoval … ale fakt sem jezdil domu nastvanej.. protoze mi to vzdycky nekde v polovine cesty zacalo cvakat a hrkat… proste hruuza … mozna nejakej vadnej kus. Uz je z domu a jsem rad..

                              U toho bajku .. kdyz se ted zamyslim tak to sem nenapsal spravne … je to spis dyl rekneme prumerne cca 3 mesice… nez to zacne nekde cvakat atd.. Ono to bude asi jako s autem … zrejme se to odviji od naslapanejch KM a ne od casu … Jo a si nenapsal jak casto menis ty bowdeny a lanka :)

                              0 0
                              • JMT  

                                Hele něco je špatně…dobře seřízený na rovný patce to prostě vydrží seřízený. 105ka, Ultegra, XT i Sram. Když něco nezničim sám, tak to prostě drží a řadí…několik tisíc km, prostě než tomu něco udělám (ohnu patku, praskne lanko atd…)

                                0 0
                                • McBlacky  

                                  přesně. Co teda moc nedrží jsou sory a tiagry, 105 i ultegru co vozím/vozil tak to neseřizuju tisíce km.

                                  0 0
                                  • magadafagada  

                                    napadlo mě, za jak dlouho mění mirdanb řetězy… protože, jestli za týden najede třeba 500km, tak za měsíc je to 2000km a to už je na výměnu řetězu. Pokud ho tam nechá dlouho, tak už to může hůř řadit, případně po výměně novej řetěz taky blbě sedí na ojetých převodech.

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      To tu nekde psal, ze jednou za cas vymeni vse, takze retezy asi nemeni.

                                      0 0
                                      • Tydlii  

                                        Na 3×10 kde kazata stala pakatel jsem taky řetěz neměnil, šlo vše po cca 6500–7000km a vyšlo to na stejno jako měnit řetězy (XT – výdrž do 1000km). Fungovalo to perfektně bez seřizování 5000km, potom jedno seřízení a jelo to do smrti. Proti tomu jak jsem psal jinde GX 1×12 neseřiditelné. Takže věřím tomu, že někdo může mít problém se silničním řazením (z toho co jsem jel i seřízená ultegra naprd – problém vidím v tom, že každý máme jiný představy o tom co to znamená funguje/seřízený – u silnice to pro mne umí splnit jen campa)

                                        0 0
                                        • McBlacky  

                                          když se sram dobře seřídí tak vydrží skoro navěky. Ale stačí to blbě opřít nebo spadnout, přihnout patku a už to neseřídí nikdo.

                                          Od doby co vozím 11 a 12s sram, tak to dělám tak, že na začátku sezonu koupím novou patku, nechám to seřídit v servisu a celý rok na to nesahám a funguje to top (X01 a XX1).

                                          0 0
                                          • snas89  

                                            +1

                                            no vlastně plus milion:)

                                            0 0
                                          • Tydlii  

                                            Okey věřím tomu, že je třeba nějak minimálně hnuta patka a proto to celý nefunguje, ale představa že dám 550 za novou patku +cena servisu, s vědomím že do 2 měsíců to zas bude ohlý (padám běžně) mě pěkně sere. Blacky ty máš aspoň patky za VOC + předpokládám že servis zadarmo… (a vydrží ti to sezónu, což by u mě nemělo šanci)

                                            0 0
                                            • McBlacky  

                                              kolo úplně není dělaný na padání, takže pokud ho plánuješ takto užívat máš jen dvě možnosti.

                                              1. rezervovat si na to dost prostředků na servis
                                              2. naučit se dělat všechno sám (plus koupit třeba rovnačku)

                                              já to občas taky ´něžně´ zahodím :) proto taky na enduru jsem sundal eagle 12s a dal 11s, který přeci jen toho snese o malinko víc a má kratší vodítko.

                                              0 0
                                              • Tydlii  

                                                Mohlo to vyznit hloupě vychloubačně, ale nedělám to rád, jen jsem prostě tak moc šikovnej. :)

                                                Serizovat hazku umím (spodní doraz – lanko – horní doraz – 14mm od největšího pastorku horní kladka na ramínku) ale tu rovnačku nemám no.

                                                0 0
                                            • snas89  

                                              Muzu ti pucit rovnacku patky jestli chces.

                                              Jestli chces tak se s kolem stav a narovnaˇe to.

                                              0 0
                                              • Tydlii  

                                                Děkuju, napíšem si přímo :).

                                                0 0
                                                • 01carbon  

                                                  jen trochu varovani treba patka co je k pevne ose syntace x12 moc rovnat nejde – jsem resil minuly tyden

                                                  0 0
                                                  • tomxxx  

                                                    Proč? Jde, jen musíš hodně opatrně, abys neurval ten šroub.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    protože tam není co rovnat , ta patka se nehne, když dostane ránu, prdne šroub

                                                    0 0
                                                  • 01carbon  

                                                    to nevymyslis, na ramu mi obcas kdyz zadni stavba hoodne pracovala obcas nabral retez vetsi pastorek. koupil jsem bazmek na patku a co bys rek – bylo to tam. 10mm rozdil horni a spodni uvrati na rafku. jestli krive vyvrtany, nebo spatna dosedaci plocha… srovnal jsem to za pomoci ruznych donucovacich prostredku na rozdil 3mm a to je ok.

                                                    0 0
                                                  • tomxxx  

                                                    No, on nekdy neprdne, ale jen se ohne, pak to srovnat jde, ale chce to mit zalozni sroub, kdyby prdnul.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    na té patce se fakt nemá co ohnout

                                                    to je taková masa materiálu že fakt ne

                                                    0 0
                                                  • Tydlii  

                                                    … Říkáš člověku co rozmrdal spodní rámovku v místě středu, div neupadla, přičemž náraz vzal nejdřív převodník, kterej skončil do osmičky. Jestli se nevohla při tomhle pádu (dopad byl na stranu hazky, ale vzhledem k rychlosti 40+kmh to byly všechno spíš polety aka Tom Cruise), tak měla příležitost ještě při pár dalších pádech bohužel…

                                                    0 0
                                                  • tomxxx  

                                                    Mluvěj o jiny patce, né o tvé.

                                                    0 0
                                                  • Tydlii  

                                                    Už v tom Mam tady bordel, teď to vidím. Sorry.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    :D

                                                    ta Syntace je fakt tak masivní že s ní nehneš, prostě uletí šroub co ji drží

                                                    0 0
                                                  • tomxxx  

                                                    Ne, tahle.

                                                    0 0
                                                  • Tydlii  

                                                    dle popisu pasuje tato:

                                                    https://www.kolokram.cz/…a-dalsi.html?…

                                                    u predchoziho odkazu jsem měl blbě modelovej rok, tady by to fakt mělo sedět, ale tomu na tvým obrázku se to nepodobá…

                                                    0 0
      • petyn  

        Ty Thunder Burt 2,25 mají 57 mm na 25 mm ráfku.

        0 0
      • tomxxx  

        Pláště v klidu, jezdi a neřeš :)

        0 0
      • Doyle  

        Hlavně ani neuvažuj o Schwalbe Furious Fred. Kdysi jsem je zkusil a už nikdy víc. Jsou jako papír a defekt za defektem. Horší plášť snad ani neexistuje.

        0 0
      • Aussig  

        Nech to tam a až budou KO, vyzkoušej něco jiného.

        2.0 / 2.1 bych ani na 29mm ráfek nedával.

        0 0
    • mirdanb  

      Dneska prvni vyjizdka … jen rychlejsich 50 km … Tak to kolo fakt jede :) Pocitove se to projevi hlavne ve stoupanich, jak v tech tahlych tak v tech prudkych , dale v tam kde je trochu rozbitejsi cesta, no a ke konci v mistech podlednich stoupani kde to uz na predchozim kole bolelo ..tak to ted neboli a jede to porad jak vino … ten rozdil fakt citit…jsem rad ze sem do toho sel. Ani zadny prevody mi nechybi (toho sem se bal hodne) . Plaste jedou jak cip … pocitove lip nez ty Ikony , a to i presto ze vypadaj 2× tak tlusty ..:)

      Jen musim dat seridit prehazku na hornich a dolnich pozicich mi to nejak neprijemne " cvrka".

      Diky moc Vsem za rady … jsem proste jen cyklista uzivatel :) mam to tak i s autem … moje hranice moznosti je dolit vodu do ostrikovacu :)

      0 0
      • AussigBiker  

        To jsem si myslel, že po první projížďce přestaneš řešit chujoviny, chvíli ten pocit na novým kolo je, že to jede samo. Pak to začne bolet úplně stejně :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.