Jezdí někdo z Vás todle kolo? Je to dobrá volba za 50000kč?
Hodí se mi jakákoliv zkušenost.
Co jsem měl možnost se na něm svést, tak pěkně žehlilo nerovnosti, X9 šlapala bez problémů a Avidy 7 zatím brzdily… :)
Jezdí někdo z Vás todle kolo? Je to dobrá volba za 50000kč?
Hodí se mi jakákoliv zkušenost.
Co jsem měl možnost se na něm svést, tak pěkně žehlilo nerovnosti, X9 šlapala bez problémů a Avidy 7 zatím brzdily… :)
No volil bych ten vyšší model rámu než je tento…
Ještě mam možnost toho vyššího modelu Superfly Elite SL 2013 za 82000kč, ale to už je finančně pořádná pálka…
V XL váha v základu 10.2kg, ten Comp bude asi okolo 11kg.
Za ty prachy to celkem jde, jako alternativu bych koukal na canyon popřípadě třeba na radon a podobné značky, otázka jak důležité je pro tebe nákup v kamenném obchodě.
Do Cayona bych i šel, ale ne bez možnosti se na něm svést.
Do Koblence se mi jet nechce…
Cus tenhle ram jsem jezdil sice komplet na xt ale bylo to v pohode zadnej problem.
Jeste se koukni na cyklonemcik ma tam docela slusny kusy
A měl jsi tam ty Bontrager XR-1 pláště 29×2.2? Zvažuju případně výměnu za Rocket Ron/Racing Ralph 29×2.1 EVO Snake Skin.
Mel jsem ty bontragery + duse a v pohode lital jsem na tom jeden rok i v zime na pohodu
Takže za sucha drží slušně i v terénu? A co když zaprší? Já jezdím rychlé polní a lesní cesty a přejezdy po silnici. Ani bláto nebo jíl.
Loni v zimě jsem na tom lítal i v 10 cm sněhu po hlavní silnici Praha – Stará Boleslav trochu to tancovalo ale žiju.
A na rychlym, tvrdym terenu je to asi ok…
A co tato varianta, je to kravina?
Superfly comp 2013 50000kč
Sedlovka ENVE Carbon 27.2/400 – zero offset
http://www.bikeclinic.cz/…enve-carbon/
Řidítka ENVE MTB Sweep bar 740mm
http://www.bikeclinic.cz/…p-bar-740mm/
Brzdy Hope Tech 3 X2
http://bikeart.cz/…pe-Tech-3-X2
Páčky SRAM X0 + přehazka SRAM X0 Type 2
Cenově jsem na nějakých 77000kč.
To kolo nemá zadní pevnou osu, je to velkej ******* při 1985cm/100kg? Lze to předělat na 135×10, vyplatí se to?
Plus pak na jaře nějaké záplety, třeba tyto:
Zapletená kola ZTR Crest 29er + DT350 15/100 a 5/135mm
Mam 195cm/100kg… :D
Tak za tady toto osazeni Ti mistni modni policie zatleska a budou Te placat po rameni. Ale ruku na srdce-vazne je sedlovka ENVE vijimecna necim jinym nez napisem a cenou? Tezko… Podle me je to blbost, za ty penize se daji sehnat jine, levnejsi a minimalne stejne funkcni komponenty.
Brzdy proc ne.
Kola- ZTR bych na tvoji vahu nedaval, jsou to ryze zavodni rafky. Mrkni na WTB Frequency i23, nebo WTB Kom. Jsou to odolne rafky u ktych se nemusis bat. Naboje DT 350 jsou podle me jedny z nejlepsich, ne-li vubec nejlepsi naboje na trhu (pomer cena/vykon ). S tou pevnou osou 135×10 to pujde pokud na ramu jsou standartni patky. Nevim jak to ma ted Trek resene, co vim, ze se to dalo menit RU/12×142 pomoci vymennych patek, ale ruku do ohne za to nedam…
Co se týče karbonové sedlovky, vyšla by mě minimálně na 4–4500kč, tahle Enve je o něco dražší a měl jsem ji v ruce, stejně jako řidítka.
Co se týče brzd, zvažuju i XT, tam jsem na půlce ceny co Hope.
A výměna X9 páček a přehazky za X0 není teď úplně nutná… :)
osobně bych vzal EC70 rodla, EC90 sedlovku, XT brzdy a nechal X9, až chytne hazka vakl nebo ji urveš tak si koupíš X0 a páčky váhově nula nic a funkčně nová x9 chodí super taky. Za ušetřený peníze si kup rovnou ty 350/crest
Co se týče zápletů, na moji váhu 100kg vzít ty Cresty s DT350, nebo se mrknout na jiný ráfky, co psal ThOOmi?
Zaplétači píšou limit 110kg.
Cresty na tvoji vahu asi ne, nerikam, ze nevydrzej, ale radsi bych vzal odolnejsi rafky a jeste bych je svazal v krizeni pro zvyseni tuhosti. Mrkni na ty WTB co jsem ti psal. Realne budou mit cca 1800g, ale budou odolnejsi a nebudou tolik trpet v terenu. ;-)
Cresty na tvoji vahu asi ne, nerikam, ze nevydrzej, ale radsi bych vzal odolnejsi rafky a jeste bych je svazal v krizeni pro zvyseni tuhosti. Mrkni na ty WTB co jsem ti psal. Realne budou mit cca 1800g, ale budou odolnejsi a nebudou tolik trpet v terenu. ;-)
X9 je super sada, funkcne oproti X0 nijak nezaostava. Naopak investice do X0 se mi nezda nijak vyhodna. Urves saltr a mas to za 4ku…
S XT chybu urcite neudelas, jedine co, je ze budes mit objimku razeni samostatne. Karbonova sedlovka se da sehnat od 2 tisic, treba Easton, Ritchey, Cannondale Save, Bontrager bude uz drazsi.
Má někdo srovnání XT brzd s Hope? jsou 2× dražší, brzdí i 2× líp…? :)
Celokarbonová sedlovka pod 4000 asi nebude, nechci brát hybrid karbon s hliníkovou hlavou…
XT brzdi lip nez Hope. Jinak sedlovky jsou i pod 4, celokarbon.
Nějaký odkaz na celokarbonvou sedlovku 27.2/400mm – offset 0–5mm, která je skladem?
http://eshop.progresscycle.cz/…1000101.aspx
sice je to takovy kyj, ale je v pohode.
Daji se sehnat i jiny, koukal jsem na vyprodej na r2-bike a dobre tam vychazela i New Ultimate, ale uz je to nejaky patek. S offsetem je vyber vetsi-Ritchey, Cannondale Save, FSA, a dalsi…
Sakra, to je kyj… :D
Ale má jen 300mm, to bude asi málo…
mám ji 30,9/400 ale nejsem si ted jist jestli dělají i 27,2/400. Na webu Easton to nejde najít. Já bych chtěl 70ku 27,2/400 ale ta asi není vůbec :(
Mam Ritchey Trail WCSz kupkola, ale ta stoji 3700.
Vim, ze to neni bazar, ale budu mit na prodej brzdy Hope race X2 i s objimkama Matchmaker Sram. Mel bys hezky cista riditka ;-) Kdyztak mejl drazan.tomas@gmail.com
A hele krajan, z Dobrušky… :)
jop, Dobruška. :-) odkud si ty? :-)
Hradec… :) teď bohužel v Praze…
To je kousek, sam se povazuju za hradecaka, vyrustal jsem tam. :-) Jinak s kolama nespekuluj a vem ty KOMy, jsou to odolna kola. Brzdy bud XT nebo Hope s matchmakerama. A Enve myslim ze je zbytecne drahe a nenabidne nic navic (krom napisu) oproti sedlovkam za 4… ;-)
Nevim nevim, jestli Komy něco řeší… Ty i23ky by byly rozumnější, při jeho váze těch pár gramů je fakt jedno.
Zas u Komu muze vic napnout draty, navic i tech par gramu na rotujici casti bude znat. Ale s i23 chybu rozhodne neudela, rozhodne lepsi nez Crest…
Znát to nebude, pokud není schopnej rozeznat rozdíl průměrný rychlosti cca o 0,01km/h :).
Jsem… :D
Takže vzít WTB KOM plus DT SWISS 350 náboje? záleží i na drátech?
A teď jsem dostal nabídku na Superfly Elite SL 2013 za 80000kč, v XL váha v základu 10.2kg, Fox Terralogic vidle, komplet XT… :)
Je to pěkná raketa, ale zdála se mi tvrdší a méně komfortní oproti tomu Compu, ale je možný že to bylo pneumatikama, Comp měl 29×2.2 nahuštěno akorát, Elite měl 29×2.0, nafoukáno bylo až dost.
Pohodlí u 29 kola asi hodně záleží i na šířce pláště a nafoukání, bezduše jsou asi nejpohodlnější, co?
Ram muze byt tvrdsi nez u Compu, ale prave ty plaste a nahusteni udelaji strasne moc. Nevim o kolik a jestli vubec jsou bezduse oproti dusim pohodlnejsi, ale maji jine vyhody…
ven to elite. Ten rám je o 400gr lehčí
a nebo Cannondale F29 Carbon 2 2013, to kolo vůbec nevypadá špatně, rám plus vidle je jasná, komponenty SRAM X9/X0, i když Avidy 9… A jsou tam Crest ráfky, vudrží mých 100kg?
Cena 82500kč.
http://www.bikeclinic.cz/…29-carbon-2/
Sakra to je možností, se z toho po**ru… :)
Takže nakonec to bude Superfly Comp… :)
Jen řeším brzdy a řazení, co je idaální řešení:
Přesmykač je X7 a kliky X9 – 38/26.
Neřeším to cenově spíš funkčně.
XTR přehazku už mam doma, byla určená pro jiné kolo,
tak buď použiju nebo vrátím…
u tý původní kombinace je výhoda, že to jde dobře na matchmaker X, funkčně to funguje bez problémů, sám zrovna tohle vozím na SJ HT 2014.
jestli ti to nestačí nebo si chceš udělat radost tak komplet XTR na i-spec
Nejvíc řeším brzdy, Avidy 7 brzdí, ale nevim jak bez problémů dlouho… :)
Na Hope se taky dají navěsit X9 páčky, na XT a XTR to chce dvě objímky.
Řazení x9/hazka X9 je v pohodě, tahle výměna by byla víc o radosti než funkčnosti.
Docela mozne, ze budou brzdit bez problemu nekolik let, jako vetsine lidi.
A kdyz se zacnou vic srat, tak je proste vymenis. Nema cenu se toho bat.
Neměl bych stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko… :D
Je lepší do těch avidů dát organický destičky než sintrovaný?
U organickejch je prý menší výdrž, ale tolik neřvou a šetří kotouče.
desky vozím co mi přijde pod ruku -origo, superstar, goldfren, force, a2z,…, avidy mám na různých kolech posledních 6 let. Kromě asi dvou párů superstar který cukaly, brzdí všechno a kotouč prostě jednou za čas dáš novej, já dřív prodám kola a dávám to k nim.
A co se týče destiček? nějaký rozdíl mezi organickejma a sintrovanejma? Aspoň co se týká hlučnosti?
v mokru a bordelu pískaj oboje, za sucha ticho u obou. Sintr dělá bordel když to hodně přehřeješ, ale to mívám jinačí starosti, než poslouchat brzdy :)
A máš nějaké zkušenosti s brzdama Hope? Vypadaj na poctivě dělaný a taky dražší…
nemám. víc jsem vozil formule, avid, shimano. Jinak asi většinu běžných na trhu ale jen v testu nebo na půjčeným kole kousek…
z tech tří nejlepší SH, pak avid, pak formule. Brzdilo všechno dostatečně ale formule mají malou mezeru a seřízení je peklo, navíc nevydrží mechanicky tolik. Avid se občas zavzdušní.
A rozdíl XT a XTR brzdy? I co se týče údržby?
XT neřešíš nic, u XTR se občas stane že ti prochčije ven olej na páce, což ale na výkon nemá vliv. Teda u XT už se mi to stalo taky ale jen jednou za x let. Vzhledem k problémům jiných brzd je to ale marginální výskyt.
Tak nakonec koupen tento krasavec, přidal jsem mu karbonový Enve Sweep 740mm řidítka a Enve Carbon sedlovku a paráda. Enve je dražší značka, ale naprostá spokojenost…
Řazení a přehazka Sram X9 bezproblémové a avidům 7 dám nějaký čas na aklimatizaci… :)