Čistě pro závodní střelce, vozíte někdo Tufo galusky na tomhle? Remerx Tubular A pokud ano, tak jaké zkušenosti?
Děkuji za odpovědi.
Čistě pro závodní střelce, vozíte někdo Tufo galusky na tomhle? Remerx Tubular A pokud ano, tak jaké zkušenosti?
Děkuji za odpovědi.
No vzhledem k tomu, ze je to v podstate Viking s jinym rafkem, bych do toho nesel. To uz radsi galuskovy rafky od nich a zaplest na normalni naby.
kamoš co to dostal a vozí(Nikola Ivanov) tak je hrubo neskopojen,kola sou absolutně nepoužitelná…rafky sou v pohodě ale naboje a vyplet tragicky,ted bude tyhle rafky zapletat na xtr nabojích a s tím by neměl byt problem
Hm … Děkuju. A teď se možná zeptám jak úplnej tydýt, ale dá se ta galuska použít třeba na Mavic CR, nebo Fulcrum? … a moc mi nenadávejte. Galusku jsem zatím měl jen na silničce ;-).
ne na galusku je spešl ráfek, bez bočnic, na normální to nejde
nedá
Klasicka galuska neda. Jestli se delaji MTB plastovky, to netusim. Ono i kdyby to slo, tak cena galusek by byla cca stejna jako jednoho paru CR, tak nevim:)
Tak to vypada na zapleteni toho tubular Remerx rafku na naby DT. Poradite mi nekdo jaky draty?
Já používám Ritchey zužované 1,8 na 1,5 nebo 2 na 1,6, dělá to stejně DT ale jsou za lepší cenu :)
nevíte někdo jak dlouhé draty při nabojích xtr 975 a rafku remerx tubular?
To se dá spočítat, když dodáš křížení a myslíš-li Remerxův Al ráfek.
Všechny rozumné varianty křížení…
A to ERD sis overoval? Ma zkusenost s par typama rafku je takova, ze skutecne ERD se od jimi udavaneho lisilo.
Neověřoval, tenhle ráfek jsem neměl v ruce. Info o ERD pochází ze stránek Remerxu, ale zatím jsem u jejich ráfků problém nezaznamenal. V každém případě, je to pro mne zajímavá informace.
U jakých ráfků ti to nesedělo?
Konkretne mi to nesedelo u Dragonu 719. Neco se mi mate, ze mi nesedel i Fastdisk, ale tim si nejsem zcela jistej. U tech Dragonu jsem je zaplital pred nejakym mesicem mlade na kolobezku, bylo to provedeni 507 a 406mm.
Ostatni modely jsem nepremeroval, ale uz proste jejich udajum neverim a vzdy si je radsi premerim sam.
Hmm, to je zajímavé. Je fakt, že jsem na jejich ráfky už nějaký pátek kola nezaplétal.
takže…známý si pořídil nové výplety s tímto ráfkem tedy Remerx Tubular 32děr. Galusky má nalepené Tufo XC2 Prima, při váze jezdce cca 90kg zatím 100% spokojenost = komfort, jízdní vlastnosti v terénu.
Tato varianta Remerx ráfek + mtb galuska Tufo cenově vychází zhruba stejně (podle volby galusky XC2 prima nebo dražší XC3) jako NoTubes ZTR ráfek a plášť kevlat Schwalbe nebo Continental !!!
…jo, ale jen do prvniho prezuti:)
řeší se to univerzální…stejně celou sezónu jezdím doposud NN+RR a taky nic nepřezouvám během roku
Mám stejnou variantu, jen váha jezdce je jiná :) (74 kg). Je to pohodlné, perfektně drží, na asfaltu je to pocitově pomalejší. Hluboké bahno nedělá problém, horší to je s mazlákem. Tady bych řekl, že galuska je horší než klasika (XC2).
Poslední dobou jsem nepřezouval ani klasiku, snažil jsem se jezdit jednu gumu až do úplného sjetí, pak jsem vyměnil. Příští galusky koupím ty široké.
Nejlepší je na tom odolnost proti defektu, v mém případě cvaknutí :)
Taky uvažuju o tomto setu,ale tohle vlákno mně spíš odrazuje…najde se někdo kdo by pochválil:-) ?
Remerx + ALU dráty = opravdu moc dobrý nápad, to je koupě na jistotu bez risku :-D
dyt za ty prachy napleteš už cokoli ;)
cena by byla poloviční,proto připadají v úvahu
no za polovinu by se o tom možná dalo uvažovat, ale stejně bych raději oupil TUBULAR ráfky od remerxu a klasicky si to zapletl na nějaké slušné náby. I když v 17tce cykloservisu ty kola Slavíček chválil :)
no tak za pulku napleteš taky slušné kola a máš větší jistotu…ale pry už to mají vychytané ale tomu se asi težko uvěří
Vyhrabu mrtvolu. Mate nekdo dlouhodobe zkusenosti s galuskovymi rafky od Remerxu? Cena je na CX praseni zajimava a vaha taky. Pocitam, ze bych zapletl klasiku 32(28)+32 der na nejakych rozumnych nabojich. Pripadne nejake jine galuskove rafky bez brzdne plochy?
Remerx ráfky jsou v pohodě a vůbec za tu cenu, myslím že by za ně mohli chtít i víc… Měsíc jsem jezdil tyhle: http://www.cyklobazar.cz/…-swiss-240s/
A s ráfky i výplety max spokojenost.
Jinak jak už bylo řečeno, zajímavé jsou na to ráfky Mavic Reflex nebo Ambrosio Nemesis, u kterých není brzdná plocha tak výrazná a jsou velmi lehké.
To ambrosio vypada jako krasne zpracovany.
Sorry, spatne vlakno, to mela byt reakce na kamaro.
Jeden borec to tu dokonce vozí:
Tyhle ráfky jsou mám pocit Dlouhánovo obliba… Nicméně co jsem je viděl naživo, tak mě teda zrovna neuchvátily, působily na mě jak kdyby někdo vyhrabal ze skladu 20 let starý kola :D.
Měl bych zvláštní dotaz. V budoucnu plánuji silničku na kotoučích a rád bych vyzkoušel i galusky. Tzn. sháním galuskový ráfek bez brzdných ploch. Mezi silničními modely ráfků mám smůlu (všechny počítají s ráfkovými brzdami). Daly by se použít Tubulary od Remerxu a na ně nalepit klasické Tufo galusky? Nebude ten ráfek široký? Má 23mm. Díky.
Pokud ti jde pouze o esteticky dojem, tak myslim, ze by nebyl problem se s remerxem domluvit na rafku bez obrobenych brzdnych ploch, pouze v eloxu.
Presne tohle mam v planu. Domluvit se minule slo a cekal jsem asi 3 tydny – na Stormy bez brzdnych ploch.
Nebo zkusit karbonový ráfky – když zvolíš UD Matt vzhled, nebudou brzdné plochy zřetelné. Můžeš si i nakombinovat výšku ráfků např. 24 mm vpřed + 38 mm vzad. Širokou nabídku má Yoeleo http://www.yoeleobike.com/…0c-road.html?p=4
Něco vozí i http://www.cyklo-benda.cz/ .
Vzhledem k tomu, že se používají 29 palců kola na cyklokros, kde se galdy normálně lepí na silniční ráfky, tak by to neměl být problém. Viz foto XTR 29 Tubular. Ale asi bych dal galdu minimálně stejně širokou jako ráfek.
Trochu se obavam pripadnych problemu u silnicky s 23mm galuskou a uzsi s jinym radiusem prohlubne ma MTB rafku nez pocita vyrobce galusky. Ale treba je to blbost, nevim, nikdy jsem galusky nelepil.
Mám v plánu to vyzkoušet, tak až to bude, dám vědět : ).
Tak tak. DT Swiss u svých tubular MTB kol uvádí tyre dimensions 1,95“ – 2,2“ http://www.dtswiss.com/…XRC-950-T-29 . Ráfek pro 55mm galdu není pro 23 mm galdu.
Mam pocit, ze to ve finale nebude tak zhave. Pri delsim zkoumani jsem nasel hodne rafku 23 a vice pro silnicni galusky, takze cx galusky by mely jit.
Ono půjde o zakřivení styčné plochy s galdou. MTB ráfky budou mělký – jestli by se v nich tenká silniční galda neměla tendenci převalovat. Mavic pro svůj Reflex doporučuje galdy 20 – 22 mm šíře. CX galdy se na ně lepí – v tomto případě objemnější galda zdůrazňuje oporu na hranách.
Belgický HED dělá CX ráfek 23 mm šíře http://www.hedcycling.com/…/viewPrd.asp?… . Ovšem za hlínu je cenově i proti Mavicu mimo.
Číňani mají v uhlí výběr ráfků šíře 23, 24 i 25 mm a všechno to jsou 700c – na CX (asi – bo je nemám) super. Pro 29er galdy mají ráfky 30 mm šíře.
Mám ráfek Tubular + Tufo XC2 29 + náby DT 350 loni na nich odjeto ted mě nekamenujte Kolo vo život cca 12 závodů Sudety a nějaký další šolichy v okolí na přední najeto 4500km zadek jsem měnil po 2500,ale jen proto,že jsem v Koutech říznul,ale i tak jsem dojel do cíle na prázdným ráfek měl jednu bouli to spravilo kladivko a vesele jezdí dál ty kola nešetřím a jsem max.spokojenej takže za mě doporučuju.
Vozi nekdo na MTB Remerxu Tubular galusky na CX? Nevidim zadny problem, vnitrni sirka 23 u rafku a galda 32 si budou rozumet ne? Do karbonu se mi uplne nechce, takze beru ze tohle asi bude makat bez potizi.
Bezne se pouzivaji Mavic Rexlex s sirkou 23mm. Osobne bych se na Remerx vykaslal. Usetrene penize za ty problemy nestoji.
Pardon, Reflex ma dokonce 21mm.
Zapletal bych jen rafky. S rafkama nemam spatny zkusenosti. Cely kola nikdy..:-) Mavic Reflex bude myslim trosku krehci. Chtel bych to na kotouce taky.