• šlapatko

    Nazdar co na tohle říkáte?Má to smysl?Chtěl bych je prubnout.Zázraky nečekám,použil bych je na šotolinách a lehčím terénu.Čo říkáte na životnost?Cena se pohybuje kolem 1600kč,váha je 520g.Sjezdy nehrotím radši máknu do kopce.

    0 0
    • šlapatko  

      Druhá verze.450g,rozměr 1,95.Cena je brutální,přes 3000kč.Údajně je jezdí Rybařík.

      0 0
      • kubad  

        ta druhá verze (450g.) je bohužel už jen galuska. ta první se dělala i jako plášťovka – použitelná na normální ráfek. Jede super, ale problém v případě defektu vyhazuješ. Je to neopravitelné (velmi obtížně opravitelné.)

        0 0
        • šlapatko  

          O první verzi 520g mám zájem.Při defektu končím?Myslel jsem že dám dovnitř tufo(srajdu) a v poho,žádný trn mě nepřekvapí.Větší díra = konec,to vím.Kolik se na tom dá asi nalítat?Máš zkušenosti?

          0 0
          • šlapatko  

            Zkušenosti:(((Jejda vracím se na základku.

            0 0
            • kubad  

              kamoš na nich jel pár závodů, ale měl je jen půjčené. Takže životnost nevím. Vozí se hodně nafoukané, takže pohodlí 0

              0 0
              • šlapatko  

                Jak moc nafoukané?Pláště 1,9 vozím na 50psi.Foukal bych více?

                0 0
                • kubad  

                  2–6 bar (30–90 p.s.i.) dle výrobce

                  0 0
                  • šlapatko  

                    Tak těch 90 je masakr.No uvážím to,ještě skusím pohledat a najít nějaké skušenosti.

                    0 0
              • prodi  

                právě že je můžeš vozit nafoukané míň. Životnost nevím, ten Tufo tmel zalepí díru do 8mm (dle Ivana R.- jestli nekecal :))

                0 0
                • kubad  

                  Dle stránek výrobce: vysoce účinný prostředek určený k opravě galusek a plášťovek, které byly poškozeny propíchnutím. Je možné ho použít po defektu, kdy okamžitě zatmelí díry po průpichu až do velikosti 2 mm, nebo preventivně, kdy se do galusky dá určené množství tmelu, který při defektu samovolně zacelí průpich, většinou bez ztráty tlaku, takže jezdec ani defekt nezaregistruje. Mimořádně zvyšuje bezpečnost jízdy po defektu, neboť nedojde k rychlému úniku vzduchu a ohrožení stability jezdce. Aplikace přes ventil.

                  Praxe tak 1–1,5mm max. ale asi by tam šel dát tmel NoTubes a ten dokáže zalepit díry do cca 3mm 

                  0 0
                  • šlapatko  

                    První verze je galuska,jsem se trochu spletl,potřebuju plášťovku.Ta má 610g.Četl jsem pár článků a vychází dobře,vše kazí jen cena:)

                    0 0
                    • kubad  

                      nevím jestly se ty plašťovky ještě vůbec dělají :-)

                      0 0
                      • roud  

                        dělají nedavno sem je chtěl taky kupovat :) (nakonec nebyly penízky)

                        0 0
                  • Vrci  

                    velikost díry, které to zvládne je nepřímo úměrná tlaku. Díru cca 0,5 mm to udrží do 6 bar. Při pokusu nafoukat na závodní tlak 15 bar šla plášťovka do kopru. Mluvim o silnici.

                    0 0
                  • prodi  

                    asi máš pravdu, zdálo se mi to moc :)

                    0 0
      • RedAce  

        jj, měl je i na na MČR v Úpici.

        0 0
    • LUKAS  

      mám dvě mírně jeté doma, levně je přenechám. případně se ozvi na email v profilu…

      0 0
      • šlapatko  

        Co na ně říkáš?Mírně jeté znamená kolik?

        0 0
        • LUKAS  

          cca 200km…muzu poslat fotky

          0 0
          • šlapatko  

            Pošli fotky a nahoď cenu.Se rozmyslím.

            0 0
            • Wirgie  

              a ja trouba si je zrovna rano objednal :o)).......btw: da se do nich nalejt jina „srajda“ nez od Tufo??

              0 0
              • šlapatko  

                Wirgie:Tak už jezdíš na tufo plášťovkách?Co na ně říkáš?Na kolik je hustíš.Mě je pošle až kolem 15ého.

                0 0
    •  

      666er for ever!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.