• Jason Voorhees

    …někdo zkušenosti s těmahle silničníma pláštěma? Ňák dlouho váham mezi Váma doporučovanejma Conti 4000 a Michelin pro 4 až jsem objevil tyhle pláště, ve 23ojce hmotnost 184 g (na váze), nevypadaj zle a a cena taky OK (cca 700,–) …jak to jede? díky za poznatky…

    0 0
    • Jason Voorhees  

      …jen pro detail, mam teď vepředu Ultremo a vzadu Durano, poznam rozdíl? ještě jsem přemejšlel nad Schwalbe One V-guard, Contiky nechci, díx…

      0 0
    • kamaro  

      Na svojí růžovce mám Tufo Calibra (bez plus) v šířce 25. Jezdím na nich druhou sezónu, zatím celkové najeté km odhaduji tak kolem 7000 a ještě určitě chvíli vydrží. Jsem ale poměrně lehký (65kg). Zatím bez defektu, foukám kolem 5 atm. Osobně bych nešel do 23, ale vzal 25.

      0 0
      • Dumbíček  

        5 atm je strašne podhuštěné, za mě minimálně 7, jinak znatelně větší valivý odpor. Ale jezdím Contiky 4000s a Calibra plus mám ve skříni, až sjedu Contiky

        0 0
        • jecnak  

          Uz zas tu resime takove ptakoviny, jako ze vic nahusteny plast lepe jede? Mas to potvrzeno wattmetrem, nebo je to jen tvoje domenka? Wattmetr totiz rika neco jineho.

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Heh tak jsem vepredu prehodil Conti za ten Challenge Elite od tebe, tlak stejnej, huci syci a vrci jako bych jel hrozne rychle ale podle budiku jedu tuzku, o par km/h min nez mi pripada. A rek bych i vic drnca na stejnym tlaku.

            Takze ve finale kontraproduktivni motivacne, proste hlucnej plast. Mozna ty zoubky vzorku. No nic se casem zkalibruju :-)

            0 0
    • mastihuba  

      menil jsem minulej tyden rizlej conti 4000 ve 23 za calibra 25 a musim rict ze nejvetsi rozdil je v prechodu z 23 na 25. kdyz mas pech tak se řizne bok u obou. pohodli je znat a na rychlost to nema vliv. za mne tufo dobry i pres fakt ze na jedmom sem najel asi jen 50km nez sem rizl bok.

      0 0
    • KoudakT  

      Tufo jezdí brácha a je s tím spokojený. Když jsem mu je pořizoval, volal jsem si přímo s pánem z Tufa a ten mi doporučil širší s tím, že případně více nafoukat. Kolik fouká bratr, nevím, když budeš chtít, zkusím se ho zeptat.

      0 0
    • jecnak  

      Pro4 jsou nahrazeny Michelin Power. Kazdopadne pocitej s tim, ze vydrz plaste a prilnavost jsou v neprime umere.

      0 0
    • Jason Voorhees  

      Díky za rady chlapi, tak já je teda na příští sezonu zkusim, poměr cena/váha/vlas­tnosti vypadá velmi slibně a prej ta „naše“ značka šla za poslední léta nahoru, tak uvidíme…A fakt 25 ? Jezdim 23, foukam kolem 8i (mam 85–90kg) a nepohodlný mi to teda nepříde a to nemam ani karbon sedlovku (plánuju). Je to na každý gumě cca 30g+ a snažim se zlehčovat, tak teď fakt nevim ;-)

      0 0
      • kamaro  

        Těch ušetřených 30g na každém plášti tě vystřelí jak raketa :-) Opravdu věříš, že tu ušetřenou hmotnost poznáš? Širší gumy poznáš určitě na pohodlí, ale musíš foukat s citem…

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Tak tam hoď latexové duše, pokud je nemáš, to ti těch 30 gramů vykompenzuje

          0 0
        • Jason Voorhees  

          …píšu někde že tomu věřim? Proto se tu ptam na radu, jezdim silnici první rok po 25 letech od dob Favorita (doteď akorát traktor hardtail) a jediný co jsem zatim poznal tak že nejvíc je váha poznat na kolech (hlavně zrychlení – proto řešim gramáž) – když zhubnu 5kilo tak to nepoznam tolik jako když mam lehčí kola o půl kila …a jak jsem si tady už stihnul všimnout, tak tu každej brečí, že 23 jsou nepohodlný a mě to tak nepříde, pohodlný to mam dost (zatim nejezdim přes 100km), nehledě na to že na silničce pohodlí nehledam a proto se ptam. Takže s klidnym svědomím koupim 25ky, budu foukat na 6 a půl + budou těžší a rozdíl neucejtim? O to mi de ;-) …rád si necham poradit od zkušenějších švihařů…ps: mam Corratec v hlíně na 105ce a váží 8,7kg tak bych už moc váhy přidávat nechtěl, spíš se dostatněkam kolem 8– 8,5kg (karbon sedlovka + představec popř. berany) no a jenom na těch gumách bych dal 6dkg ;-)

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Snad jen k těm kilům dolů: –5 kg bys fakt poznat měl. To bude dost wattů…

            0 0
            • Jason Voorhees  

              Tak jasně, do kopce je to znát a na rovině se nekopu kolenama do pupku, wattmetr nevozim :-D …mě de spíš o to, že jezdim deset let na starym Hardrocku a když jsem si teď půjčil od kámoše Scotta Scale o 3kila lehčího a hlavně na lehkejch kolech, tak párkrát šlápnu a fakt jedu, to samý „zrychlení“ na tom mym starym Spešlu trvá asi sto let :-D Takže proto první hmotnosti řešim na kolech a proto hlídam gramáž pneu a budu jenom rád jestli je to blbost a nebudu muset řešit pár desítek gramů a pojede to stejně a klidně tam fouknu 25ky…

              0 0
            • mr.ricardo  

              Nojo, ale je vzdycky jednodussi odlehcit kola, nez zhubnout :)

              0 0
              • Jason Voorhees  

                hehe čoveče, u mě ani tak ne, kolem Vánoc mívam +/-95 a na jaře to de samo k těm cca 88, když chci víc míň tak už se musim snažit, to víš „tělo 40+“ :-D …na 178cm :-D

                0 0
    • peter934  

      Niekto skusenosti s plastami tufo calibra plus? Zaujimalo by ma porovnanie s top plastami inych znaciek pretoze cena je o dost nizsia. Zaujima ma hlavne Valivy odpor/pohodlie. Vopred dakujem

      0 0
      • Cavendish  

        Měl jsem. Porovnání mám jen s GP4000. Najeto 1700km a šli z domu. Jeli docela dobře, ale na Conti GP4000 prostě nemají, přirovnal bych je spíš k levnějším Ultra Sport Kevlar II. Na vodě nic moc, navíc měli dost sekanců, některé dokonce skrz. Pohodlí neurazilo ani neoslovilo.

        Už bych ne nekoupil.

        0 0
        • kubad  

          souhlas asi tak nějak

          0 0
        • MaPa  

          Wow, moc často se nestává že by se někdo trefil do mého hodnocení. Se vším souhlas. Můj nájezd na prvním páru 2900km, na druhém páru jen 1100km a začly časté defekty. Vždy po zimě, po tom ostrohranném posypu kterým v Pze sypou… Vše řezance.

          0 0
          • Cavendish  

            Tak aspoň jednou nemelu úplný kraviny :)

            Díky za potvrzení mé zkušenosti

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • straky  

      Vozím je třetí sezónu, nájezd tak 8000km ročně. Preventivně je měním po 4000km a nemám s nimi žádné problémy. Jsem muší váha, defekt jsem měl jednou. Určitě vem 25 šíři. Když jsem jel Zeleňák v dešti, tak drželi dobře a kolem mě padali kucíí s těmi jejich contíky. Takže v plášti to zas tak není. Pokud nejsi v prvních top 20, tak to nehroť.

      0 0
      • vik  

        Jsem s nimi taky spokojenej… Já spíš vždycky musel vyhodit contíky, v té době tedy gp4000 a pak ty „s“. Děsný trable s říznutím z boku. Tufa se musí krapet ojet, pak drží dobře. Ale fungl nový z krabky jsou vždycky pár km nějaký nejistý :-)

        0 0
        • Cavendish  

          Já teda čekám od gumy nejlepší výkon hned od začátku s tím, že s opotřebením to bude klesat. Ne že to bude opačně :D

          Ale galusky HI-CC jsou teda taky tragédie. Ty jsem vydržel jezdit 250km. Nejeli a jsou tvrdé…

          0 0
          • vik  

            Stouro!:-) A Hi-C mam taky moc rad, mame je s tatou a bez defektu. A treba tata jezdi dvacet za rok a navic tak neuveritelne, ze mu neuvisis ani na galde gald;-)

            0 0
            • Cavendish  

              Žádnej šťoura. Ty HI-CC můžou někomu sedět. Jsou levné, lehké, odolné a rovné. Ale když si chceš užit jízdu, tak radši Veloflex…

              Ale příjemně mě překvapila CX galda Primus Flexus. V porovnání s Vittoria XG Amarid mě přijdou lepší ty Tufa. Asi se k nim vrátím.

              0 0
              • vik  

                Jasny, Veloflex…jsme ale stredni trida a duchod:-)

                0 0
                • Cavendish  

                  Rozestavěný barák, Hypotéka, dítě, žena na mateřské :) já ani ta střední třída nejsem :D

                  0 0
                  • vik  

                    No jo, ty si tedy galdy platis z hypoteky, to pak jo:-)

                    0 0
      • Mikikuba  

        Souhlasím.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.