• cat

    Puvodne jsem chtel vymenit celou vidlu, protoze je tezka a necitliva. Ale nakonec to chci udelat jinak.

    Tzn. koupit Mission control DH. Kde se to da nejlip sehnat? Prip. da se to namontovat doma?

    A druha vec poslat vidlici na tuning. S firmou (tuning-test) uz nejake zkusenosti mam, pozitivni, ale prece jen premyslim, o TFTuned – co tedy zvolit z techto dvou?

    Anketa: Kterou vidli byste vzali bez ohledu na cenu?

    0 0
    • logoman  

      Ve skutecnosti bych chtel 66 rc3 ti, ale ta tu neni …

      0 0
    • mr.antik  

      já bych jí poslal do tunning testu. Nastavení komprese už jsi zkoušel? Vyměnit olej? V čem je klasickej Mission Control špatnej, že chceš upgradovat na Mission Control DH?

      0 0
      • cat  

        Ja tam mam klasicky RC, tzn jedna komprese. Chodi to hodne do zdvihu, nori se to pod brzdou a je to necitlivy, ale nic ztoho neni tak extremni, ze by mi to vyslovene vadilo. Kazdopadne to co jsem cetl o mc DH, je jina liga, driv to bylo v boxxerech, tak jsem zvedavej, neni to moc penez.

        0 0
    • madcat  

      Jestli to má flood gate, tak ho vymontuj – návod se na netu dá najít a je to jednoduchý. Uvidíš, co to udělá. Já bych asi začal tím, kdyby mě na vidli štvala nízká citlivost.

      0 0
      • mr.antik  

        to vadí i když je vypnuto?

        0 0
        • logoman  

          ano, vice zde http://www.pinkbike.com/video/146846/

          Sam jsem to na sve vidli udelal. Dobre, je ze se to kdyztak da vratit zpet.

          Nejlepsi by bylo pokud by jsi namontoval pruzinu jen tlumeni samo o sobe urcite tak nepomuze.

          0 0
          • mr.antik  

            z toho co píšou bych řek že řidší olej udělá to samé

            0 0
          • Mr.Duck  

            Nice, do toho du, asi.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Done, jestli se do víkendu zahojim, poreferuju.

              0 0
              • mr.antik  

                jen co dorazíl solair a budu mít rozdělanou vidli, tak to taky zkusim. V životě jsem ten čudlík prakticky nepoužil (jen na hraní :-)

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Taky ) Přemejšlel sem, jestli by to nemělo smysl uplně povolit a zamknout třeba na skákání, ale asi by se to mohlo chovat dost záludně…no, eště sem shodil tak 5g )

                  0 0
                  • cat  

                    No ten motion control se chova hodne zaludne co se tyce skakani.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      hmmm, to je divný. Mission Control (ne DH) je naprosto v pohodě…

                      0 0
                      • cat  

                        kdyz to pritahnes moc tak to najednou nechodi vubec do zdvihu na odrazech. Jednou sem se malem divil:)

                        Z toho si myslim, ze se je to nastaveni LSC a HSC je nastavena interne..

                        0 0
                      • Mr.Duck  

                        Nevim, jestli to myslíš stejně, mluvíš o zamčenym floodgate? Já bych se toho docela bál, popravdě sem to ani nikdy pořádně nevyzkoušel prorazit, ale nevim nevim, co to může udělat..

                        Jinak odemčenej se pochopitelně chová parádně, o tom žádná )

                        0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
          • Jenda  

            tak jsem to vykuchal a vypada to takhle z mista lepe, jsem zvedavej az to zitra otestuju v terenu (jestli dostanu propustku :-)

            0 0
            • Jenda  

              tak otestovano v terenu – rekl bych ze to chodi skutecne o neco malo lip.

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • mr.antik  

      K druhé části dotazu – dost dílů mají tady. Včera jsem objednal Soloair, asi mě ukamenujete.

      0 0
    • cat  

      Jeste podotazka, na korunce je napsany motion control..jakej je rozdil oproti mission? :/

      0 0
      • logoman  

        MiCo ma i low speed kompresi. K cemu to je viz zde http://www.sram.com/…ol_Guide.pdf

        Ad novej tlumic: nez bych ho kupoval, tak bych radsi prvni odstranil floodgate. Je dost mozny, ze to je hlavni rozdil mezi obyc a DH.

        0 0
        • cat  

          Dik, tyhle nazvy me matou, kdy tam napsali jen RC.

          Motion c. nema flodgate jak se zda, nebo aspon ja ho tam nemam.

          0 0
        • goofy  

          Bez uz s tim floodgate nekam.. :-) Motioncontrol je uplne jinak resene tlumeni komprese a rozhodne bych ho vymenil za MissionControl v DH verzi pokud to neni nejak extremne moc penez

          0 0
    • cat  

      Tady je to vsechno na jednom miste:

      http://www.sicklines.com/…-coil-170mm/

      Co me z toho vyslo pro mico DH: Nikdo nepouzival floodgate a tak ji vyndali a zjistili, ze je vidla citlivejsi, dale vymenili pistnici tak, aby mohl lepe protekat olej. Z cehoz mi vyplyva, ze by utahovani kompresi nemuselo tolik kazit citlivost.

      0 0
      • goofy  

        Utahovani kompresi je tam prej hlavne vic citelne a fungujici. MotionC je proste jenom kurvitko mi tak pomalu prijde :o)

        0 0
        • logoman  

          Zelezi taky jestli je vzduch nebo pero ;-)

          0 0
          • goofy  

            To sice jo, ale soloair tu citlivost nemrvi az tak. Ale je jasne, ze pruzina ma ty odpory prece jenom jeste lepsi :o)

            0 0
            • logoman  

              Ja to vztahoval ke kompresim, ze na vzduchu ma jejich nastavovani citelnejsi ucinek.

              0 0
    • Bysto  

      Rad by som sa tu priživil, na endurku mam Lyrika R ( bohužial asi aj bez HS expanze, podľa toho čo som pozeral na stránke sramu, dual flow majú až od RC ), je reálne nechať vymeniť tlmenie a dohodiť tam ešte aj Mission control.

      0 0
      • goofy  

        Podle me by nemel byt problem, jen je to otazka penez. RS jsou takove skladacky :o)

        0 0
        • Bysto  

          Videl som zopár MissionControl kitov, ale všetko americké stránky, na európskych som nenašiel, a cena nebola az taka sialena, okolo 80€. Ale viac by som potreboval vediet, či ťa vidla má alebo nema HS expanzi, lebo sa mi zdá, že sa občas zbytočne prepada, aj ked je nafukana tak, že pri bežnom jazdeni využívam asi 14 cm.

          0 0
      • cat  

        Jo nakonec jsem rozhodnuty dat i dual flow. Dohromady to stoji cca 200 dolaru.

        0 0
        • mr.antik  

          ale podle popisu by verze RC měla mít obě expanze

          0 0
          • cat  

            To je otazka, je pravda ze se to davalo do vsech vidli 2010.

            0 0
            • Jenda  

              to vymontyj a podivej se na to – pokud tam neni pruzinka ktera umozni otevreni nejakyho dalsiho prutokovyho kanalu tak to HS expanzi nema ale tenhle tlumic davali fakt jen do tech nejvetsich jebek. Otazka je jestli se ti pak vyplati se do toho hrabat a neni lepsi koupit novou vidli (soloair DH se da sehnat kolem 700 euro)

              0 0
    • Jenda  

      nejvetsi pruser na 2-stepu je ten 2-step. Kdyz se podivas kolik je tam o-krouzku ktery se pri chodu vidle o sebe trou tak uvidis ze je to tragedie. Me se navic porad sral tak tam mam U-Turn a citlivost je uplne nekde jinde. Navic U-Turn mi prijde daleko progresivnejsi nez 2-step takze na agresivnejsi jezdeni by to mohlo vyhovovat. Me to naopak nesedi, i kdyz pri svejch 85 kg (resp pres 90 v plny polni) tam mam zlutou pruzinu 70–82 kg tak mi vetsinou zbyvaj 3–4 cm nevyuzityho zdvihu (pritom sag mam pres 3 cm).

      Myslim ze dokud neodstranis odpory v pruzeni nema zatim smysl se hrabat do tlumeni. Moznost upgradu mas dneska v podstate U-Turn (cca 80 euro), pruzina (cca 70 euro), soloair (asi 100) a dual position (asi 160 euro).

      Jinak pokud nepotrebujes snizovani tak bych sel do soloairu – citlivost je tam porad slusna preci jenom ladeni foukanim je mensi opruz nez menit pruziny. Navic je to nejlehci varianta – vidle pak vazi cca 2250 coz je srovnatelny s foxem, kazdopadne je skoro o 200g lehci nez 2-step.

      Jinak moje vidle byla u Milana – rozhodne ji to pomohlo ale v mym pripade to bylo protoze jsem mel rozesranej mission control. Ja naopak uvazoval o motion controlu bo je tam min hejblatek ktery se muzou rozesrat a stejne jezdim obe komprese uplne povoleny.

      0 0
      • mr.antik  

        to je fakt, že kdoví čím je ta necitlivost způsobená. Jako první by se dalo zkusit vidli bez tlumení, jestli něco nedrhne.

        Někdo tu psal, že předělal nebo nechal vyřadit 2 step a měl z toho defakto soloair. Ale zda se zlepšila citlivost nevim.

        0 0
        • goofy  

          Ten rozdil tam znatelny prej je. otazkou je, jak az moc a kde je na vine tlumeni

          0 0
          • mr.antik  

            to nevim, lyhle letošní „ošizený“ lyriky vůbec neznám, ale teoreticky pomocí řidšího oleje nebo bez celého tlumení se to dá zjistit.

            0 0
            • goofy  

              Asi bych to zjistoval bez tlumeni. Tam by mohly byt odpory znat nejvice. Otazkou je, ci treba staci vysroubovt MC a bude to poznat. U Lisky to je jednoduche. Clovek povoli patronu zvrchu a hned ma odpory jenom pruzici casti…

              0 0
              • Jenda  

                jo normalne vymontujes kompresni tlumic a jde to – akorat clovek nesmi byt ***** jak ja a zkusit to rychle, protoze jak nemas vidli zavrenou a zaberes tak olej misto aby protekl expanznim pistem tak ti vychcije z vidle ven:-)

                to Antik – predelat to nejde (resp ne tak aby ses zbavil zbytecnych odporu), musis koupit soloair kit.

                0 0
                • goofy  

                  No jasne. Proste neco jak byly Marzosky s otevrnou lazni. Taky jsem se tak jednou vyskolil :-)

                  0 0
                • mr.antik  

                  Soloair kit, pokud je tam stejná čepička s ventilkem jako u 2stepu, stojí 50 Euro, takže to je taky řešení.

                  0 0
        • Mr.Duck  

          To sem byl možná já ) Resp sem Dvojkrok vyměnil za Jednovzduch, citlivost je možná o něco lepší, ale nic extrémního, ale řek bych, že je to trochu progresivnější, tak příjemně. Vozim to teda převážně na sjezd, a přinde mě to akorát )

          0 0
          • mr.antik  

            na Totemovi? Když jsem jednou zkoušel fouskovýho soloaira, tak jsem čuměl jak to je citlivý.

            0 0
            • Mr.Duck  

              No teď mi přijde tak nějak dobrej, ale ne superboží jak čerstvě po repasi (teda eště sem ho nezkoušel po dnešnim zákroku;)). Ono může hrát roli, že olej co v něm mám je tam rok, a už nevypadá zdaleka jako olej. Každopádně ve srovnání s kámošovym Boxxerem Race, kterej má chvíli po servisu je to citlivější, i když je to vzduch..

              0 0
              • Mr.Duck  

                A vůbec, když bych ten olej chtěl vyměnit, stačí vyměnit ve spodních nohách W15 přes ten speedlube(a možná pár kapek do soloair patrony), vylejt olej zeshora když vyndám Mission Control a nalejt tam novej W5, nebo je tam eště něco potřeba (zespoda v tlumiči kulivá odskoku?).

                0 0
                • Jenda  

                  jo je to tak jak pises, akorat kdyz budes vylejvat olej z tlumice tak vytahni ten pist s odskokem co to pujde at nemusis cekat az to pres nej protece. Otazka je jestli ma smysl menit olej v tlumici – tam se moc nekazi – kazdopadne kdyz vyndas kompresni tlumic tak uvidis jak ten olej vypada.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Ten sem měl právě večer vyndanej, a bylo to dost šedý a nepříliš průsvitný :-(

                    Píst s odskokem, to je kterej? Podle toho co píše Atilla (to dává smysl, a čas to nezabere, pravdu dí), tak spodní nohy stejně sundám, pak je to ta tyčka co mi zbyde, nebo sem něco opomněl?

                    Dík :)

                    0 0
                    • Jenda  

                      jo to je ta tycka co ti bude dole koukat – proste ji vytahni co to jde, muzes s ni jeste parkrat zapumpovat – at z toho dostanes vsechno. Akorat jestli je to hodne zasvineny tak by bylo lepsi udelat tu rozborku kompletni. Koukni na youtube http://www.youtube.com/watch…

                      0 0
                  • Mr.Duck  

                    Mno, tak oleje přišly, vyměnil sem ho v tlumiči i těch pár kapek na vzduch. pístu..ale docela sem čuměl, jak ten olej z tlumiče vypadal, viz. foto (v tý kojenecký je novej, v tý druhý sezónu jetej), je to normální? Neni mi jasný, jak se to tak zasviní, jinak těsnění vypadaj v pohodě, všecko chodí jak po másle, ale tý špíny, to ani persil nespraví O.o

                    (btw, jak nakládáte s vyjetym olejem? :-))

                    0 0
                    • madcat  

                      Zrovna jsem se na něco takovýho taky chtěl zeptat, kor u lidí bydlících v panelákách třeba, kdy toho místa na skladování kdejakýho svinstva „než se to vyveze“ není moc… předpokládám, že lít to třeba do záchoda není zrovna košer…

                      0 0
                      • skvedo  

                        Stačí to odnést na sběrný dvůr v místě bydliště. Pro fyzické osoby by neměli nic chtít.

                        0 0
                    • La Piér  

                      Sběrný dvůr zdarma odebere.

                      0 0
                • Atilla  

                  speedlube mi přijde k prdu. Stejně je nejvíc bordelu ve stírákách a v těch molitanech. Rozdělat, vyčistit a o kroužky napatlat vazelínou. Je to max na hoďku a výsledek bude 100%

                  0 0
      • cat  

        Jn, slysel jsem ze soloair je citlivejsi. A myslim ze novy vidle co maj dual position, na tom nebudou lip nez 2-step, co se asi tak mohlo zmenit..?

        Proste to udelam takhle a pokud to nepomuze, tak to prodam, chci rychly a komfortni snizovani, protoze jezdim kratkej ram i predstavec a sedlo mam posunuty uplne dozadu + offset na sedlovce.

        0 0
        • mr.antik  

          Dual Position je celkem jednoduchá konstrukce, která by neměla oproti soloairu mít důvod k horší citliovosti.

          Já ho taky chtěl upgradovat – ale odradila mě především cena (dvojnásobek ceny soloairu) a taky jsem nenašel, zda jde napasovat na 170mm – asi by se muselo bastlit.

          0 0
          • cat  

            No logicky jo, kdyz se divam o kolik min to vazi oproti 2-stepu. Takhle bych z toho mohl udelat novyho Lyrika.:)

            0 0
            • Jenda  

              najdi si servisni video RS na dual position a 2-step – pochopis proc 2-step opustili :-)

              Jinak kvuli rychlymu snizovani ve me porad hloda cervik ohledne duroluxu – pokud bude mit Milan k dispozici verze s tapered krkem tak ta vaha nebude tak desna a vidle po funkcni strance bude spicka (s dodelanou HS expanzi).

              0 0
    • Specík  

      Vyměnil bych za MISC DH, zkoušel jsem obě vidle, teď mám RC2L 2011 2-Step – nemůžu si stěžovat…

      Motion C. se choval naprosto jinak, taková tupá vidle, bud to šlo do zdvihu moc nebo málo.

      0 0
      • cat  

        Presne, nic nic, pak dostane ranu a je to dole.

        0 0
    • kesu  

      Ahoj,

      posílat to na tunning test je ztráta času, vykašli se na to, téhle vidlici to nepomůže (pokud se jedná o montážní verzi, které má jenom modrý kolečko).

      Teď mám na kole montážního lyrika soloair s podle mýho jen motionkontrolem (modrým klečkem se to zamyká), kterej byl původně na Treku Remedy. Bylo to u Milana a odtrh to sice má lepší (5kg jeho měření = po pár hodinách ježdění 10) nicméně to stejnak chodí blbě, propadá se to do zdvihu a nežehlí to. Taky se to neumí vracet včas. Prostě montážní Lyrik je hroznej Shit kterej nefunguje (a je jedno jestli je to soloair nebo coil). Buďto ji prodej a kup si klasickýho Lyrika s DH tlumením a nebo 36tku. Nicméně pokud se dá koupit mission control DH samostatně tak bych ho koupil, to tlumení chodí výrazně líp než klasickej mission control. Lépe se to vrací a je to citlivější. Má to totiž jinak řešený expanze než klasickej mission kontrol.

      0 0
      • Jenda  

        trochu motas jabla s hruskama – do lyrika je kompresni tlumic a expanzni dve samostatny casti. Tedy zpetnej odskok resi rebound tlumic s HS expanzi – ten maj vsechny lyriky krome tech nejodrbanejsich OEM verzi – da se koupit cena kolem 60 euro. Pak je kompresni tlumic – Motion ten je jenom OEM, mission a mission DH. Ten Mission DH je z nich paradoxne nejlevnejsi (asi proto ze nema lock) a jak se zda tak i nejlip chodi.

        Nicmene dokud nebude zakladatel vedet jestli mu citlivost nekurvej odpory v pruzeni tak nema smysl laborovat s tlumicem.

        Jeste k Mr.Antikovi – pri predelavce na soloair z 2-stepu nejde pouzit prakticky nic (snad jenom ta plastova zatka vnitrni nohy), 2-step se fuci spodem a ne vrchem jako soloair.

        0 0
        • kesu  

          vím, že lyrik má oddělenou kompresi a expanzi ale neřešil jsem, jak to jde koupit. Když jsem psal mission control DH měl jsem na mysli celý tlumení, netušil jsem, že se to dá koupit po dílech.

          Nicméně je fakt, že tupý to klidně může bejt kvůli pružící části.

          0 0
      • cat  

        No a pak az to namontuju, poslu to na tuning, proc by to nemelo pomoct? Akorat nevim, co s tim udelaji TFTuned nebo MOJO, jestli by to nemelo vetsi smysl, ale ty ceny me celkem odrazuji.

        0 0
        • Jenda  

          hele pokud se chystas menit kusy vidle tak je lepsi si to udelat sam bo v TF Tuned maj ceny za dily naprosto sileny. Myslim ze citlivost pak bude schopnej doladit i Milan, ale ten dela s tim co v ty vidli je a ne ze by menil tlumic a pod. Ale jak ti tu rikame – prvni zkus jak to bezi s vymontovanym kompresnim tlumicem.

          0 0
    • Specík  

      Nevíte, kde sehnat kit DualAir na Lyrika RC2L 2011. Zima bude dlouhá, tak že bych otestoval dva systémy :)

      0 0
    • logoman  

      Nebo si porid tohle :))) http://www.avalanchedownhillracing.com/…%20Lyrik.htm cena je brutalni.

      0 0
      • cat  

        Hm, to by me zajimalo co to udela:) MX technoulogy

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.