Poraďte mi… Na současném kole mám kola Ultegra 6800, teď jsem koupil druhé, u kterého byly DT Swiss RR 1600. Obě mají cca 1600 gramů. Které jsou lepší? Dvoje nepotřebuji. Jedny půjdou o dům dál
Poraďte mi… Na současném kole mám kola Ultegra 6800, teď jsem koupil druhé, u kterého byly DT Swiss RR 1600. Obě mají cca 1600 gramů. Které jsou lepší? Dvoje nepotřebuji. Jedny půjdou o dům dál
Pokud neumíš precizně seřídit konusy, tak si nech DT
A kvalitativně?
Jsou srovnatelné. Nějaký zásadní rozdíl tam není. Shimano má ocelový ořech. Kazeta se nezakusuje. Nech si oboje ;)
Určitě ne lepši jsou DT Swiss RR 1600 žádné kónusy žádné problémy velké plus je naby DT 350 .
Jen jedny. Nepotřebuji dvoje :) ale které…
DT Swiss se budou lépe prodávat.
Tomu věřím… teď ale si říct teda co je lepší pro mě. Je tam nějaký kvalitativní rozdíl? Já byl za loňský rok s těmi Ultegrami happy. Za kolik ty DT případně nabídnout? 6–7?
A druhý dotaz pak je – na starém kole mám kazetu 11–28 Sram 1050, na novém je 105 5700 11–28… tak kterou si nechat :)
Hele, co chceš slyšet? Lidi ti poradí a ty se zeptáš co je lepší pro tebe a že jsi happy s Ultegrou. Nasaď DT a porovnej, to za tebe asi těžko tady někdo udělá. Kola s horším projevem prodej…
To beztak nebude na prodej, to bude nekomu do rodiny.
osobně bych si nechal DTčka, ale není nic jednoduššího než projet obojí a uvidíš
Nechal bych si DT. Kvalitativně na tom záplety budou podobně, ale DT náby jsou z mého pohledu blbuvzodnější a méně náročné na údržbu.
Pokud plánuješ nechat rafkový brzdy třeba 50.000km tak bych nechal oboje -)
To asi ne, ale chci jen jedny z těch dvou kol aktuálně. A potřebuji poradit. Samozřejmě, že též vyzkouším, jak se s kterými jede… ale rád bych i radu od někoho, kdo se v kolech vyzná.
Rady od lidí, kteří se v kolech vyznaji jsi už dostal. Nic moc jiného než již bylo výše napsáno asi nezjistis.
To znamená DT DT DT… :D
Ano, DT :)
Nech si ty DT. Pro obyčejného uživatele jsou asi náboje s průmyslovými ložisky příjemnější na užívání. Náboje jsou kvalitní, díly dostupné a podle popisu mají 24/28 drátů. Takže jsou možná o něco tužší a odolnější.
Já osobně bych si nechal Ultegry kvůli ocelovému ořechu a konusům. Protože ty se točí lépe než ložiska a vydrží snad věčně. Když se o ně teda umíš starat. Vycházím z desetileté zkušenosti se základními záplety Shimano. Na kontě 25 000km a náboje jako nové.
Do háje… :D tak tímhle jste mi moc nepomohl :D Obojí má své pro a proti.
Neřeš to tak urputně. Kola jsou to podobně kvalitní. Všechny informace máš. V jízdě to rozdíl moc nebude. Hlavní rozdíl jsou konusy nebo průmysly. K tomu jsou tu v historii traktáty. Můžeš si pocist…
Tak, pokud máš IQ alespoň kolem stovky, tak musíš mít jasno. Vzhledem k tiomu, že nemáš základní znalosti ničeho, tak je pro tebe vhodnější DT. Shimano je spíše pro ty, kteří vědí, co chtějí.
arogantní komentáře miluju…
Není arogantní, jen neumí komunikovat jako člověk :)
přesně ale drsně napsáno :D
Máš znalosti? – Nemáš. Dostals hromadu informací, na kterých můžeš stavět? – Dostal. Proč tedy nenazývat věci pravými jmény?
No ale má pravdu. DT jsou dá se říct blbuvzdorné. Jsou na ně dobře dostupné náhradní díly, když odejde ložisko tak se dá vyměnit. Standartní počet drátů. Na Shimanu stačí „chvilka nepozornosti“ (málo nebo moc dotažené konusy) a už máš problém, pokud to schytá vnější dráha která neni výměnná tak můžeš náboj vyhodit a novej na ty ráfky těžko seženeš.
Ano, dobře seřízenej a udržovanej konus vydrží déle a točí se o něco lépe, teda pokud si do DT nedáš keramiku.
Souhlas. Ty náboje se navíc musí seřídit už jako nové. Chodí lehce přetažené už z výroby a když to necháš a ještě se přitáhnou upínákem, tak za chvilku budou „zrnit“ a to nechceš. První revize měli navíc problém s ořechem. Kazeta se na tom vlnila jak had a já je musel reklamovat. Když mi přišli druhé a problém se opakoval tak jsem je vrátil a zapletl si kola sám. Atypické ráfky, náby, se rovná problém v budoucnu. Ač mám kónusové náby velmi rád, jsou při dobrém seřízení prakticky nesmrtelné, tak tady bych vzal osvědčené DT s ložisky.
Ale na druhou stranu ty Ultegry jsou designově o parník dál než ty DT. Jak ráfky, tak hlavně náby, jsou tuze pěkné. Osobně bych sundal u DT ty pouťové nesmysly po obvodu a pak by snad šlo.
jeden názor tu nepadl… tak ho dám já… prodej oboje ať nemáš dilema a kup si ještě lepší kola
Třeba Zondy :) když prodá oboje, tak by na ně mohl mít.
ahoj, dobry tip, ale aktualne to pro me je bud anebo
na bazaru budou mít asi lepší jméno DT, je můžeš dát oboje za stejnou cenu a který se prodaj dřív, pak to někdo rozhodne za tebe
dobra myslenka!
To je ale blábol.
Proč?
Pro že DT 350 jsou blbu vzdorné vydrží hodně minimální údržba zvládne každý průměrné zručný, s konusema je to jinde jak ti to popisovali výše ale tvůj boj, když se vtom dokola pitváš a nedáš na dobře míněné rady.
Na dobře míněné rady dávám. Jen reaguji, nepitvám se