• jarec20

    Dobry vecer.mam dotaz minuly rok jsem koupil na zacatek kolo kross level r2.s tim ze na dalsi sezonu upravim dle potreby.to uz jsem stihl novy retez a naboje za deore raw.po narazu prehazovacky o kamen budu menit ted prehazovacku.a chci se zeptat co by bylo jeste vylepsit aby to bylo aspon o tridu vys…samozrejmne postupne…

    0 0
    • jIrI___  

      Začal bych tím, co se nejvíce projeví na jízdních vlastnostech – záplety, rám, vidlice.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jarec20  

      A jakou prehazovacku kdyztak by ste poradily…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • novas752  

      Důrazně doporučuju měnit jen to nejnutnější co tě na tom nejvíc štve a šetřit na lepší kolo v podzimních výprodejích aspoň za 20k. Skoro každý si tim prošel, z tohohle kola pak můžeš mít zimáka.

      Tohle je prostě základní kolo a když vyměníš jednu věc, začne tě prakticky okamžitě otravovat a omezovat další. Takže bys do toho hravě nacpal 15 000 a pořád by to mělo mouchy, čiliže ekonomicky totální nesmysl.

      Tragická „odpružená“ vidlice a brzdy, nic moc řazení, těžký kola, rám nemá tapered hlavu (většina lepších vidlic se dělá jen s tapered krkem)…

      0 0
    • jarec20  

      Na vidlice sem de taky dival.ja to koupil bo sem potreboval neco delat a na rychlo.mel jsem vybrane jine specialized ale prodejce mi psal ze kolo nema pak ve finale a nabidl mi tohle se slevou.uz to je po garanci atd neco sem do toho vrazil uz tak nevim no.kdyz koupim prehazovacku poslu foto co tam je.je lepsi hned i novou kazetu lepsi a razeni?jsou kola cca jak bylo tohle do 15000 a pk jsou za 17000 napriklad rozdil je ze tam je lepsi vidlice treba nebo neco od deore misto altus atd…ve finale to bude drasi ale nebude to castka najednou ale postupne a kvalitnejsi dily nez jsou treba na kole za 20tis.

      0 0
      • jarec20  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • novas752  

        No když na to máš…

        Máš tam 3×8 převodů, takže aby si se dostal na to, co je na kolech za 20 000 a výš (2 nebo 3×10), musel bys vyměnit komplet vše co se řazení týká = řadící páčky 900Kč, kazeta 600, přehazovačka 850, přesmykač 400Kč, řetěz 300 a i celý kliky 1700.

        Postupně to díky nekompatibilitě měnit nejde a tohle bys měl přes 4500 jen za 3×10 Deore.

        Nasadíš to a zjistíš, že je vidlice úplně naprd, a že máš rovný krk, a že dobrá vidlice s rovnym krkem už skoro nejde sehnat a i kdyby ano, utopíš v ní další 3500 minimálně a budeš měnit za další 3500 brzdy a kotouče. No a pořád tam budou ty těžký levný kola a když si budeš chtít rozumně polepšit dáš za nový aspoň 6–8k. Takže všeho všudy 20 000 a pořád to bude levné kolo s rovnym krkem, a rychloupínákama místo pevných os atd.

        Nebo můžeš našetřit na něco takovýho, budeš to mít ve výsledku lepší a ještě budeš mít kola 2, nebo starý za 5–7k prodáš. Tvoje volba…

        0 0
        • jarec20  

          A co rikas na tohle tu ma

          Kross level b4 myslim.

          0 0
          • jarec20  

            Suntour xcm rl

            0 0
          • novas752  

            To je taková o chlup lepší XCT, navíc se mi zdá nějaká předražená. XCR má o něco lepší chod, ale pořád má měkký plastový futra. Míň než Raidon nebrat.

            0 0
    • scalar  

      O třídu výš – jednině celé kolo. A smysl má až hnát to o dvě třídy výš (vzduch. vidlice Raidon apod. a Deore). Raději tohle odepiš jako zbytečně vyhozené prachy a šetři na nové (15 – 20 tis.)

      0 0
      • jarec20  

        No asi mozna a nemusim jic resit…ale tak sem dal uz prachy do hajzlu a ted dam znova a budu na 30 tis.tak sem myslel treba kdyz to mam 10 vrazit.jezdim rekreacne jen ale casto jak pocasi dovoli..uz me sral naboj ten byl v hajzlu a retez tak sem vymenil to a rekl si ze to nejak prekopu…ale mrknu na to no.

        0 0
        • scalar  

          Pár tisíc za to dostaneš, pak se zorientuj v problematice a nákup promysli.

          0 0
        • puka  

          Nemá smysl to překopávat. Tam tě drží pozadu snad všechno. Aby to bylo lehčí a funkční, musel by jsi vyměnit kliky (s ht2 osou), vzduhovou vidlu, brzdy a kdo ví co ještě. Stačila by jen ta vidle, pokud tam není nic, co by ti překáželo. Bohužel i s vzduchovou vidlí to bude těžítko.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.