dále vkládám mailovou korespondenci s prodejcem „helmy.cz“ ze které vyplývá, jak si UVEX v ČR „buduje jméno“… fakt tomu nějak nemůžu uvěřit :(
dále vkládám mailovou korespondenci s prodejcem „helmy.cz“ ze které vyplývá, jak si UVEX v ČR „buduje jméno“… fakt tomu nějak nemůžu uvěřit :(
Dobrý den,
>
koupil jsem si na výstvě Bike Brno 2012 tuto přilbu
http://www.helmy.cz/…il-fotky.php?…,
která mi byla doporučena, jako univerzální zimní helma (Lyže, Horské
kolo, snowboard…)
hned na druhé vyjížďce na horském kole jsem po projetí větvemi urazil
ovládací „čudlík“ posuvníku pro zavírání větrání helmy. toto mě u
nejvyššího modelu dobré značky (proto jsem si ji kupoval) nemile
překvapilo, protože nešlo a žádnou nehodu, pád, ani nějaký tvrdý střet –
prostě jsem projel větvemi v lese, stejně, jako již nespočetněkrát a ani
do budoucna se nehodlám takovýmto kontaktům s „přírodou“ vyhýbat…
Na posuvníku není žádná známka po nějakém zlomu, či oděrka v jeho
okolí a při použítí vhodného nástroje zavírání funguje, proto se
domnívám, že došlo pouze k vypadnutí onoho „čudlíku“.
Předpokládám, že v tomto případě mechanického počkození nejspíše s
reklamací neuspěji (a rozhodně nehodlám helmu posílat kamsi na posouzení
kvůli takové „prkotině“, protože helmu potřebuji a jinak jsem s ní
naprosto spokojen). Prosím Vás proto o dodání tohoto výše zmíněného
ovládacího „čudlíku“, resp. min. 2 kusů, které si rád zakoupím.
Děkuji a přeji hezký den,
Miroslav Prokop
Dobry den,
>
zastoupeni pro Uvex v CR bohuzel nema zadne nahradni dily na opravu
uzavirani vetracich otvoru.
Vzhledem ke zpusobu vytrzeni casti bcyh spise odhadl, ze by byla
pripadna reklamace zamitnuta pro mechanicke poskozeni a nikoliv vadu
vyrobku. Nedokazu pak samozrejme odhadnout, zda nebyl dil v helme
opravdu chybne usazen a nevypadl tak vadou vyrobku. U helem Uvex je
zpracovani spise precizni.
Na pripadnou reklamaci je vsak mozne vyrobek samozrejme zaslat k nam. Na
posouzeni by byl nasledne preposlan na Uvex.
S pozdravem Vojta Bartonek
Virus Sport s.r.o.
tel 725 328 027
Dobrý den,
>
děkuji Vám za odpověď, která mě ovšem ani v nejmenším neuspokojila. Co
se týká reklamace, tak já ji nepožaduji – přilbu jsem poškodil
mechanicky při průjezdu větvemi. Přesto si myslím, že přilba od tak
renomovaného výrobce, jako se UVEX prezentuje, natož top-model za nemálo
peněz, by takovéto zacházení měla vydržet, resp. by na takovéto
„příhody“ měla být konstruovaná. Proto si myslím, že vstřícnost takové
firmy, jako UVEX by při řešení takového drobného problému měla být na
úplně jiné úrovni, než naznačuje Vaše odpověď na mou prosbu.
Prosím Vás proto, abyste ještě jednou kontaktovali zastoupení firmy UVEX
pro ČR a pokusili se je přesvědčit, aby uvedený díl objednali u výrobce.
Tato helma se předpokládám stále vyrábí, takže tyto díly rozhodně někde
jsou v dostatečném množství a je jen na ochotě lidí je dopravit tam, kde
jsou potřeba. Zdůrazňuji, že si chci tento díl zakoupit (jestli skutečně
jen vypal tak 2 – 3ks) a nasadit buď sám, nebo dojet třeba do Vaší
provozovny a nechat si páčku nasadit Vaším technikem a za práci
zaplatit. V žádném případě se ale nesmířím se skutečností, že helma
nelze opravit, jak vyplývá z Vaší odpovědi, protože to je velmi
nepravděpodobné.
Posílám foto, které by mělo být dostatečné pro posouzení k jakému
poškození došlo. Helmu posílat nehodlám, protože ji potřebuji.
Děkuji vám za ochotu,
s pozdravem
Miroslav Prokop
Dobry den,
nahradni dil bohuzel nemame jak objednat, jak jiz jsem Vam psal. Uvex
tyto dily samostatne zkratka nedodava.
Predstava, ze zavolame do Uvexu, kde nekdo poda zadost do fabriky, aby
dil dodal rovnou z linky a poslal jej nekde z Číny do ČR, je bohuzel milna.
S pozdravem Vojta Bartonek
Virus Sport s.r.o.
tel 725 328 027
Mno, zkusil bych spíše napsat na bikecentrum.cz.
no píšou, že dotazovali přímo zastoupení UVEX v ČR… samozřejmě, že budu zkoušet všechny následně kontakty, které seženu, třeba i v zahraničí a předpokládám, že se časem někdo z UVEXu, komu tento přístup není lhostejný, najde a něco s tím udělá:)
Uvex do ČR dováží Points , tak se zkus obrátit na ně. Pokud se ale náhradní díly samostatně neprodávají, tak ti asi nepomůže ani svěcená voda.
Je to stejné, jako kdybys přišel kamňáku, že jsi zlomil ramínko šaltru a že chceš sehnat nové. Taky bys nepochodil…
díky za kontakt..
S takovou bych asi zkusil napsat přímo dovozci. Kdoví jak ta jejich komunikace probíhala. Nevím jak to u nich funguje, ale teď když se dívám na jejich web, tak tam nemají vůbec žádné náhradní díly ani třeba náhradní skla na brýle. Ty když sem sháněl, tak mi v prodejně řekli že není problém, jen stály skoro tolik co nové brýle.
Každopádně si to měl od začátku řešit úplně jinak. Nejdřív napsat že potřebuješ to a to a vůbec nepsat nic o tom, žes to někde urazil. Když by řekli, že to nemají, jednoduše udělat reklamaci s tím, že to prostě někde vypadlo. Stejně by ti ji sice nemuseli uznat. Ale takhle mají v ruce akorát to, žes přiznal, že si to někde urazil a proto se nemusí otravovat s nějakou reklamací.
o tom jsem uvažoval, ale musel bych helmu poslat na posouzení do virusu, ti by jí poslali do Uvexu atd… atd… a já jí potřebuju na hlavě a né aby měsíc, nebo dýl někde jezdila po dovolené:) – tak jsem se rozhodl, že si díl koupím…
Už při čtení tohohle mailu mě napadlo akorát to, že prudíš. Prostě ti napsali, že UVEX to nedodává a není možné to nikde sehnat a ty za každou cenu se po tom sápeš… Spíš nechápu tvé jednání, které je docela mimo…
Tak,tak, výrobce již není povinen držet náhradní díly po dobu 5-ti let. Jediné co musí držet je 2-letá záruka, jak ji bude řešit, to je na výrobci …
já jsem nepsal nic o povinnosti, ale o dobrém jménu renomované firmy – u takových tato bývalá zákonná povinnost je stále dodržována v rámci spokojenosti zákazníků…
takže jako když si koupím helmu, nebo cokoliv jiného značkového za 3500,– a dojde k drobnému poškození, které ovšem omezuje funkci výrobku, tak je v pořádku, že to prostě nejde opravit? To si jako mám koupit novou, aby mi fungovala tak jak má..?? Probuď se člověče..!!!
ono to tak funguje i u mnohem drazsich veci nez 3500 :))
Ne, mě jenom udivuje tvoje jednání, které odpovídá spíš 15 letému frackovi, který chce všechno mít za každou cenu. V tvém věku (pokud máš v profilu uveden pravý) už bys mohl napsat mail slušněji, nemyslíš?
chtěl bych vidět tebe jak bys to řešil .. jako sorry ale když za helmu vysolí 3,5t KČ tak bych čekal že ta helma něco vydrží a když ne tak aspoň kvalitní servis ne ?
ty fakt fakt asi dost zvláštní člověk
Prostě smůla no, všechno se dělá tak, aby to vydrželo co nejmíň. Ještě jste si nezvykli na spotřební způsob života?
ne a ani si nezvyknu ..
ano, říká se tomu kapitalizmus =oD
kecy
s tím nic nenaděláš, tak to prostě je ;o)
jsem holt ze starý školy, chodil jsem do skauta a žral jako kluk Rychlý šípy (asi smích u mnoha z vás:) a prostě si myslím, že když člověk něco dělá, má to dělat pořádně… a zatím se mi to za ty roky (který jsou uvedený pravdivě) vždycky vyplácelo… sorrrrráč..
Ta firma dělá svou práci pořádně, jinak by tě nedonutila zaplatit 3,5 tis. právě za její 200g XPS výlisek. Mimochodem, stavaři kolik stojí kubík extrudovaného polystyrenu? Jsme obětí značek a tvrdě za ně platíme, přitom užitná hodnota výrobků tomu neodpovídá.
Zkuste vyrobit helmu ze stavařského polystyrenu, získat na ni certifikát pro bezpečnost, aby šla helma jako helma prodávat, zaplatit designera, zaplatit reklamu, aby ji od Vás vůbec někdo koupil a pak sem napište znovu..
Nevím, zda jste tak naivní nebo jen patříte k lidem, co si potřebují na něco stále stěžovat.
Pokud budete helmu kvality UVEXu vyrábět za poloviční cenu, moc rád je od Vás budu do naší prodejny nakupovat. Myslím to zcela vážně.
Můžete dokázat, že jen neplácáte hlouposti..
S pozdravem Vojta Bartoněk – majitel www.HELMY.cz
Dekujeme za pohotovou registraci a reklamni okenko.
bez se svoji reklamou doprdele!
Jediné v čem se nemýlíte je to, že zaplatit reklamu je drahé :) O statní laskavě přenechte technikům a lidem z výroby, kteří umí počítat. Jste pouze prodejce, který už za týden bude bojovat za jinou značku.
Smát se nebudu, Rychlé Šípy jsem přečetl snad všechny, co kdy vyšly. :-)
slusneji? jak lip by to mohl napsat??
+1
Přesně, souhlasím… Navíc univerzální helma – LOL.
foto…
UFO :-)
Bohužel prodejce není v dobré situaci. I když to vypadá jako prtina, chápu, že nemá nejmenší šanci se k tomuto dílu dostat. Maximálně z nějaké poškozené helmy, která nepůjde do prodeje. Pak by tě ale náklady na získání této částečky mohly vyjít dráž než celá helma.
jako za poštovné a telefonáty… ? no to by museli komunikovat přes erotické linky :D a prodejce… dle mě je s tím až příliš rychle hotov a pokud je to tak jak píšeš čekal bych v jeho odpovědích více omluv a „sežmoulaných čepic“ v ruce – ale tady nevím co si o tom myslet… taky pracuju pro firmu, co dováží a prodává.. a ta je schopná výrobce tak dlouho masírovat, až díl, který „nedodává“ prostě pošle… a naši dealeři (ti co montují a prodávají, co my dovážíme) jsou schopni pro šroubek udělat jiný „cirkus“, než jsem si já dovolil tady na BF..:)
No, nevím, řekl bych, že o firmě Uvex to nevypovídá vůbec nic.
Spíš to vypovídá o neschopnosti firmy Virus sport ten díl sehnat, třeba z důvodu toho, že nejsou oficiálními distributory Uvexu, co já vím…
souhlasím… ale právě firmu UVEX to poškozuje.. a nemůžu posoudit, jestli se prodejce vymlouvá, nebo se opravdu snažil díl sehnat…
No, souhlasíš, ale tvůj úvodní příspěvek i název vlákna vypovídá o tom, že mantáci jsou v Uvexu a přitom to vůbec není jasné a je dost možné, že Virus jejich zboží kupuje buhvíkde, s oficálním zástupcem Uvexu pro ČR má špatné nebo žádné vztahy a třeba je ani vůbec nekontaktoval…
Zkus se zeptat tady
Taky bych to asi zkusil, ale na druhou stranu Aspire je dovozce jen cyklo přileb a brýlí.
Musím ovšem přidat jednu pozitivní zkušenost: Vlastní neopatrností jsem si na brýlích Uvex poškodil nosník a požádal jsem je mailem zda by ho bylo možno u nich objednat jako náhradní díl. Reakce žádná, tedy až na to, že třetí den jsem nosník obržel poštou. Vše grátis.
Podobná zkušenost.ztratil jsem výstelku z helmy.Poslal dotaz jestli se dá koupit a poslali mi celou sadu.A taky zadarmo.
Osobně bych si našel nějaký kontakt přímo na Uvex, nejlépe na služby zákazníkům a napsal mail přímo jim.
Mám podobnou zkušenost se Sigmou, tepák PC15 má atypické uchycení řemínku, takže pro výměnu potřebuješ originál. Teď už je tu myslím prodávají, ale nějaký rok zpět řemínek jako náhradní díl v ČR neexistoval, napsal jsem přímo do Sigmy, a krom toho, že mi původně chtěli vyměnit komplet hodinky, což jsem s díky odmítl, protože už mi připadalo, že bych jejich dobroty zneužíval moc, poslali mi s řemínkem komplet nový šasi hodinek, takže jsem si přehodil jen strojek a ještě se mi hrozně omlouvali, že jsem s jejich výrobkem měl problémy…tak nějak si představuju zájem o zákazníka.
1+
Tak to ma vypadat, a neverim ze u Uvexu by to takhle nešlo…
no ono to tak nakonec dopadne, ale tu korespondenci s naším prodejcem si nechci nechat pro sebe, aby (pokud tedy o to budou stát) u „zdroje“ věděli, kdo jim tady u nás dělá „dobré jméno“…
napiš výrobci, jsou to němci, problém vyřeší. naši dovozci jsou povětšinou k prdu, i když po nich chceš něco z katalogu výrobce a oni to neobjednali před rokem do posledního kontejneru, natožpak nějakej čudlík z helmy:)))
Už jsem měl co do činění s Uvexem, dokonce jsem psal do Německa nebo kam (prostě na udávaný kontakt) a k ničemu to nebylo, nedočkal jsem se žádné reakce. Ty Němce bych zas tak nepřeceňoval.
jj, helmuti jenom pijou kafe, cvakaj foťáčkama a pak posílaj mejly, když je nuda:-))))).
tak helmuti určitě, pracuju pro ně, takže vím svoje:-)))))
no prodejce se ohání Čínou – a to je právě ten zásadní rozpor (pokud teda číňan pro UVEX dělá.. proč ne..) Paradoxně totiž v Číně není problém ve fabrice šáhnout do regálu, vzít 3 čudlíky, zabalit do obálky a poslat (třeba ještě dnes a mailem potvrdit… zkušenost)- navíc jim nechybí ochota, rychlost a smysl pro obchod… v Rajchu by to nešlo – protože ta položka není v ceníku, tak to prostě nejde prodat… dostat se do něj může příští rok, pokud to schválí představenstvo a to se zabývá milionovými investicemi, takže „0“… a že by někoho napadlo, že jde nafasovat díl pro výrobu např. na základě škodního protokolu z výrobní linky to zase napadá pouze čechy (zkušenost z Boleslavi – Škoda… jezdil jsem závody a neexistovalo nesehnat v pátek díl, když se v sobotu jedou závody) prostě je to všechno jenom o lidech a jejich přístupu k činnosti, kterou se živí a berou, nebo neberou jí vážně… ;-)
ty ve, popisujes priciny zaniku konce nasi civilizace, ale na to jsou jina vlakna…„konspiracni teorie“ a „co se to ***** deje“
ale je fakt husty to, ze vod cinana, kterej nejede pres zapadni korporace ti ze dne na den poslou i jeden „tistak“ do baterky, ale pokud je v tom zainteresovanej zapadak, tak to nejde, ceka se na šarže, serie, naplnenykonejnery, procleni, prevozy…nic nejde vlastne objednat, nebo to trva mesice az roky,… by me zajimalo kde je chyba…jestli na podivnejch kalkulacich dovocu kvuli marzi, nebo s nima cinani vyjebavaj…
extremem bylo to, kdyz jsem u zdejsiho ofiko dovozce shanel SH-MT90. Nemeli, ale voni mi presne zjistili, kdy sem to zbozi dorazi, protoze vedeli kdy to pujde do vyroby, kdy se to vypravi, procli atd… potud dobry, skod, ze to byla akce na 9mesicu. Na dotaz zda to muzou sehnat/dohledat nekde jinde, u jineho narodniho distributora(kterej stejne jede pres nejakou juropcentralu) nebo dokonce u nejakoho reselera(protoze musi vedet, kdo si ty boty kdy objednal) tak me poslali do ******…
a hlavně, když ta položka není SAPu :)
tak te pak v pici, nebo vlastne zazrak, ze to s ni, ackoli neexistuje, funguje..
Tak v lyzarske helme bych se na kole potit nechtel.
tak si jí nekupuj ;-)
Spíš nechápu, který prodejce může doporučit stejnou helmu jak na kolo tak na lyže?
já jsem ale spokojenej – a zrovna tahle helma je celkem slušně odvětraná (pokud tedy funguje onen inkriminovaný „čudlík“:) a teplé kryty uší a zátylku má odnímatelné – tak jí na biku používám – a jezdím na biku i v zimě za obstojných mrazů a přirozenou pokrývku hlavy (vlasy) jsem již pozbyl:)
A můžeš mi osvětit důvod, k čemu máš stejnou helmu jak ny lyže tak na kolo?
Asi si chrani hlavu ne, co je ti do toho?
Nevím co se do toho pleteš, tebe jsem se na nic neptal. Navíc tvoje odpověď neodpovídá na moji otázku, takže se zdrž diskuze, díky.
nahodou, na zimne vylety je to super napad, lepsie nez trapna tenka cepicka pod normalnu bike prilbu
nevím proč bych měl mít (po vzoru objetí reklam) „speciální“ helmu – jednu na lyže, jednu na snowbard a jednu na zimní bajkování, když můžu mít jednu kvalitní, která zvládne vše… jo pokud bych jezdil na lyžích závodně, asi bych si koupil helmu přesně k tomu určenou…
Kdyz to ctu, tak mi prijde ze objeti reklamy si se prave stal ty.
Univerzály byly vždycky na dvě věci, ať už se jednalo o cokoliv. :-)
Oficialní vyjádření firmy Virus Sport provozující e-shop a prodejnu HELMY.cz k problému pana Prokopa
Dobrý den,
Jen na úvod – pan Prokop nám psal, jak uvádí zde v diskuzi. Odpovědi na jeho e-maily sem vložil také nepozměněné.
Zimní helmy Uvex mají výhradní zastoupení pro ČR pouze jedno a zde také odhadem 7 let nakupujeme helmy Uvex pro naší prodejnu.
Pan Prokop na helmě urazil ovládání uzavírání větracích otvorů, jak sám píše. Výrobce Uvex toto ovládání nevyrábí zvlášť a tento díl tedy není možné zakoupit zvlášť. Pro pana Prokopa jsme jej poptávali.
Nabízeli jsme tedy, ať pan Prokop zašle helmu na reklamaci. To z nějakého důvodu nechtěl. Vzhledem k tomu, že díl se zakoupit zkrátka nedá a pan Prokop nechce helmu zaslat na reklamaci, nemáme dál jak jeho problém řešit.
Představa, že se ke všem helmám vyrábějí všechny plastové mini díly zvlašť je bohužel naivní. NEvyrábí je Uvex a ani další výrobci od kterých helmy bereme jako jsou Giro, Troy Lee Designs, Fox, Bern, Sweet Protection, POC, Bell, Casco a další TOP značky.
Další naivní představu je bohužel to, že můžeme napsat do továrny do Číny, kde nám zabalí z pásu jeden plastový kousek a pošlou lodí do ČR pro pana Prokopa. Monžné to není. Zkusit to případně může pan Prokop sám.
Na helmu dále trvá plná záruční lhůta. Všechny reklamace pak řešíme myslím velice vstřícně (pokud se k nám tedy alespoň dostanou).
Za firmu Virus Sport s.r.o. a e-shop HELMY.cz
Vojta Bartoněk – majitel
+1
jenže ona ho vyrábí zvlášť, jen ho asi neumí dodat, což je prostě smutné, páč výrobek je tak k prdu, neopravitelný a musí se vyměnit za jiný…což i když uděláte, na smutném stavu věcí to nic nemění – kvůli jedné pičovince je halda dalšího odpadu:(
Dobrý den,
souhlasím s tím, že nastavení výroby a způsob držení náhradních dílů spíše přispívá k dalším haldám odpadu. Bohužel to tak je. Já to jako prodejce těžko změním.
Na druhou stranu si nedokážu představit, že bych jako výrobce držel všechny náhradní díly na všechny výrobky. Většina zboží se vyrábí jednu nebo dvě sezony. Pak chtějí zákazníci něco nového a po starém nesahnou.
Nebudou tak haldy náhradních dílu nakonec větší než haldy použitého zboží?
Finančně se pak přístup s držením všech dílů na tak levné zboží, jako jsou helmy, nemůže zkrátka vyplatit.
Za firmu Virus Sport s.r.o. a e-shop HELMY.cz
Vojta Bartoněk – majitel
jj, je to zacyklený:)
3 000 Kč levný zboží? A jednu dvě sezóny? Hmmm… Asi jsem divnej ale že bych helmy měnil po roce nebo dvou, to fakt ne.
On nemyslí, že by jsi měl měnit přilbu za jednu nebo dvě sezóny, ale že daný model se obvykle vyrábí dvě sezóny a potom přijde na trh model inovovaný nebo úplně nový.
+2 =o)
Souhlasím, ale taky by mě mrzelo, že se taková prkotina nedá sehnat, samozřejmě chyba není na Vaší straně, ale úplně někde jinde.
Prodejce : A jak se vám to stalo?
Kupec: Jel jsem na kole a urazilo se ovládání ventilace přilby chci reklamovat.
Prodejce: Pane to vám nevezmeme. Zakoupený produkt není určen k provozu na kole a je určen pouze pro zimní sporty snowboarding a sjezdové lyžování.
Takto nějak probíhala komunikace mezi mnou a prodejcem bot. Ten mi nevzal boty do reklamace. Údajně jsem v nich chodil! Což mě udivilo. Nejednalo se totiž podle něj o vycházkovou obuv, ale obuv společenskou. tzn. ráno přijít do kanceláře přezout se a odpoledne se zpět přezout do bot ve kterých jsem ráno přišel.
Nejde to ovládání vrátit zpět např. za pomocí sekundového lepidla. Nebo ten tzv. čudlík zůstal někde na větvi v lese.
tady se musím Virusu zastat, protože mi skutečně nabídli, že helmu vezmou do reklamace a pošlou na posouzení, ale oba jsme se shodli, že je malá pravděpodobnost uznání reklamace… a proto helmu, kterou zrovna nyní využívám a jsem s ní velmi spokojený nechci kvůli tomu čudlíku, co skutečně zůstal někde v lese posílat pryč min. na měsíc…
Ale z5 k výrobě – rozhodně pokud číňaka na montážním stole při nasazování tenhle čudlík zlomí, tak nevyhodí celou helmu, ale šáhne do přihrádky po novém. A pokud by dovozce naléhal, tak by určitě neposílali jeden čudlík zvlášť lodí, ale přibalili pytlík s určitým množstvím čudlíků k nějaké zásilce bez jakéhokoliv vlivu tohoto pytlíku na cenu dopravy. A v tomto případě to taky není o držení haldy dílů, když se jedná o helmu, ktrá se stále vyrábí… Prostě jsem přesvědčený, že je to řešitelné několika mejly, či telefonáty, ale proč se tím zabývat nad rámec svých úkolů, kterých máme dost pro jeden čudlík jednoho otravného zákazníka…
Odkaz na toto vlákno jsem Virusu poslal já, aby se mohli také vyjádřit k diskusi, která se zde rozpoutala a podrobněji, než ve strohé mejlové odpovědi, což učinili a já jim za to děkuji… myslím, že to nasvědčuje tomu, že problém bude nejspíše na straně dovozce…
osobne si myslim, ze chyba je na tvoji strane a ne z duvodu „ferovosti“, ale spis z duvodu spatneho postupu. Pokud jsi byl a jsi stale presvedcen, ze by takovy vyrobek mel vydrzet vic, mel jsi ho poslat na reklamaci, pak by bylo pravdepodobne vse v poradku… Pokud bys nepsal nic o poskozeni, ulomeni atd. verim ze na 90% bys uz mel novou helmu zpet… A pokud nechces nic posilat na reklamaci z duvodu nutne potreby pouzivani, doporucuju kupovat bazarove veci a usetris…
Mno, až jsem jednou sepíšu svoje patálie s českou Meridou, trable s Virusem, potažmo Uvexem budou jen k pousmání :-)))