• zmolko
    • chcel by som vas poprosit, ze ked budete mat trocha casu, mohli by ste mi z neho venovat :)
    • nechce sa mi rozoberat bike (ani by som to nevedel) a vazit vsetko zvlast, rad by som vedel vahy mojich komponentov, ze kde mam zacat odlahcovat
    • bike: viz. profil, merida
    • mala pomocka – vidla katalogovo 2300 – 2500g
      • cele predne koleso s kotucom plastom a dusou 2041 g
      • cele zadne koleso s kotucom plastom a dusou 2804 g

    myslim si, ze zacnem s vidlou a zadnym rafikom, ram a brzdy nebudem menit

    diki

    0 0
    • petebike  

      http://weightweenies.starbike.com/

      zkus to tady pohledat…

      0 0
    • jIrI___  

      Kdyz uz jsme u te vahy, tak by me zajimala realna vaha mojeho ramu (Pells Razzer Race 2006 21"). Nevi nekdo?

      0 0
      • kubad  

        nechtěj to radši vědět.

        pro info váha rámu Pells Rezzer Elite XL -  Razzer Carbon je asi o 100g lehčí ve stejné velikosti

        a pár keců z jejich stránek:

        Nejvyšší modely (Elite a Race) mají zásluhou trojitě zeslabovaných trubek z materiálu P6 Ultralite vynikající poměr výkon/váha. Správná volba pro ty kteří chtějí být nejrychlejší.

        0 0
        • jIrI___  

          A tak to jo. Jsem cekal, ze bude mit jeste vic nad dve kila :-)

          0 0
    • filipes  

      asi to nechces slyset, ale nez cpat penize do odlehcovani tohodle kola, tak radeji setri na nove. Celkove to vyjde lepsi vysledek za mene penez.....

      0 0
      • zmolko  

        diki za odpoved. ten bike je novy. ja to chcem vediet hlavne preto, lebo ma to zaujima

        0 0
        • lendl  

          radi by sme ti pomohli, ale kom­ponenty takych nizkych sad tu nikto nepozna. Ja si tipnem ten ram na 2kg. Este ti pomozem saltrom (prehadzovac) Deore vazi 310g, novy XT cca 200 a mas ho za 50E. Inak ja by som zacal klukami, aby to na prvy pohlad aspon trochu vyzeralo. Za nejakych 80E mas LX, tie budu pod 900g, tie tvoje budu hodne cez kilo. Snad aj brzdy by chcelo vymenit. Tym vahu noc neziskas, ale bude to hlavne brzdit.

          Ale suhlasim so vsetkymi co radia necpat do toho prachy!!!

          0 0
    • siafu  

      jestli se chces s timto dostat na solidni vahu, tak to budes muset postupne cely prekopat a nebo vyhledove koupit rovnou novej a lehci bajk…

      no zacit muzes rovnou ramem (lehky nebude), pac pokud mas tak vysunutou sedlovku jako v profilu, tak by ti v poho stacila vel. 18, ale nevim, kolik vubec meris… kazdopadne to vypada divne

      pro zacatek by mozna pomohlo vymenit plaste a duse (financne nejmene narocne a snizi se obvodova hmotnost kola) a pokud to myslis vazne, tak koupit tretry, spd …dal vidle a casem poridit komplet novy kola (rafky, naby), kliky atd.

      0 0
      • faba  

        Je mu 16 tak snad ještě vyroste ne? :-)

        0 0
      • zmolko  
        • moj najblizsi plan je zadny rafik. hlavne preto, lebo ani za boha z neho neviem vybrat plast a ked dostanem defekt niekde v lese, tak som v prd…a urcite aj preto, ze je tazky. no a potom, ked budu penaze, tak pojde vidla, aby to aj trochu pruzilo.
        • a s tou velkostou: viem, ze ten ram je na mna dost velky, lenze ked som ten bike kupoval (pred pol rokom), tak som ani len netusil, ze raz si budem mysliet, ze je velky-proste taky mali, tak som ho kupil.

        ale diki

        0 0
    • kubad  

      na tom kole co máš je lepší váhy nezjišťovat :-)

      a bacha na katalogové váhy výrobců – strašně kecají :-(

      0 0
    • qasko  

      Co vymenis na biku za LX – XT- XTR bude vyraz­ne lahsie ako to co mas­. Vidla je faj­n hned kilo do­le. Relativne lac­ne a velmi vy­zivne je vyme­nit plaste a du­se za lahsie = dal­sie kilo dole.

      0 0
    • yoggi  

      uz aj ty si podlahol enricovemu gramohonicstvu. vylepsuj to je v pohode ale nenahanaj gramy to je blbost, prestan nosit tacho a pod. ved to su gramy navyse nebudem menovat :) urcite vies kto tak jazdi.

      0 0
      • qasko  

        yoggi aj ja jaz­dim bez tacha le­bo je stiebor­ny a nehodi sa mi na c­ierny bike :-D  zmolko kazdopadne si kup la­hunke plaste /tak do k­ila oba/ a lah­ke duse á 130g a­lebo 97g no ta­m uz riskujes vi­ac defektov.   

        0 0
      • zmolko  

        mam taky napad. dam dole brzdy a cely pohon a budem sa odrazat :D . tym padom pojde vaha rapidne dole.

        0 0
        • šlapatko  

          Postav s toho SS.Né vážně,neval do toho prachy.Jezdi udržuj ho v pojízdném stavu a šetři na nové.To výjde levněji než vše pomalu ladit.Taky pořád ladím a pořád nejsem spokojený.Je to žrout peněz.Na podzim zhubne potvora o kylo a půl:-)

          0 0
        • hribik A1  

          ja smerujem k inej metode: urob bike co mozno najtazsi, a ked bude uz hmotnost dostatocna, namontuj dopredu velky valec, nieco take ako maju parne valce. potom ta nebudu muset stvat chodci a podobny hmyz :-D :-D

          0 0
    • yuvaa  

      Ja som tiez postupne prerabal seriovu Meridu v podobnom osadeni, ako tvoja na to, co mam teraz a hmotnost som moc neriesil, skor mi islo o vydrz, hlavne pri rame a vidlici. Ale je pravda, ze ram je tam preto ten, co tam je, ze povodny praskol a potreboval som rychlo nejaky novy. Tuto sezonu na nom este dam a potom bude nejaky lepsi.

      Inak vsetko z LX mi funguje bez problemov a zatial necitim ziadnu potrebu ist do vyssej rady.

      0 0
    • zmolko  

      prisiel som na dobry sposob, ako ho odlahcit. umyl som ho, dal dole brasnu a hned vaha klesla z povodnych 14,5 na 14,1kg!!!!

      0 0
      • hribik A1  

        to je ako stovka zlava z ceny noveho bavoraka :-D

        0 0
        • Krys  

          Tak počkaj, v nedeľu som vymenil plášte a dal som dole cca 200 gramov: 13.7 → 13.5 A ešte keď som dnes zistil, že sú rýchlejšie, napriek tomu že sú väčšie ako tie predtým (1.95->2.2) tak som šťastný ako blcha. A navyše ich mám za pár pív. Kamoš ich zhodil z nového bajku. :)

          0 0
      • roud  

        14KG HT je děs :O(

        0 0
        • hribik A1  

          ja mam 20kg HT, kto da viac? :-D

          0 0
          • roud  

            Heh u tebe mě to ani nepřekvapuje neni to občas vopruz se s tim tahat ?

            0 0
            • Krys  

              Videl som hribika šlapať na hajtre a mal som pocit akoby tá hmotnosť bola výhoda. :) Furt vyšlapal ten kopec rýchlejšie ako ja. :))

              Ale to bude asi tými objemami, čo najazdí.

              0 0
              • Pavel  

                O tam má určitě přídavný motor; proto ta váha a proto ty fofry to kopce… :-))

                0 0
            • hribik A1  

              pohotovostna hmotnost aj 20 – 25+, s batohom v kosi – zalezi na tom na ako dlho idem a kolko toho berem. ale neda sa povedat ze by sa s tym nedalo tahat. hore strmymi kopcami, nad 12 %, to poznat dost je, ale take kopce sa zase tak casto nevyskytuju. a na rovinkach je to ako vlak. dynamika jazdy ako stara tatrovka, ale to ma az tak nestve, z nepatrneho kopecka to ide jak rozbehnuty vlak. a inac, ked napocitam vahu hajtry, nakladu a seba – maleho skriatka, stale mi to v sucte vyjde menej nez ked sa metrakovy chlap (resp. docent, nadcent) posadi na osemkilovy bajk :-)

              0 0
              • Pavel  

                Ty jsi vlastně antigramař… :-)

                0 0
                • roud  

                  On gramaí jen na sobě ostatní neřeší .O)

                  0 0
                  • hribik A1  

                    tak o to sa tiez nesnazim, aj ked ani robit si docenturu alebo nadcenturu sa zatial nechystam

                    0 0
                • hribik A1  

                  to budem, az ked tam namontujem ten valec. potom s tym cele bikeforum a vobec veskeru konkurenciu hravo prevalcujem :-D

                  0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Skouknul jsem co mas v profilu a rikam ze sundat z toho kola 3Kg bude stat tak 20KKc a vic. To bys do toho asi nevrazil, ze … :-) Dal bych na to pekny lehky kliky (SLX), lehci plaste, SPD a mozna kazetu XT a dlabal na to a jezdil.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.