• jesperx

    Hola,

    můj výběr nových plášťů dospěl do finálního kola. Jde mi o univerzálnost – pláště na kterých může pro příklad člověk ráno vyjet do práce po obyčejné cyklostezce a poté bez obav po práci sjíždět terén nahorů dolů od lesních cest různé kvality po šotolinu,sem tam kořeny apod. Výběr jsem zúžil na 2(3) varianty níže.V podstatě to vidím 50–50.Velikost podotýkám 2,1 na kterou jsem celou doby zvyklý…

    0 0
    • jesperx  

      ještě podotýkám,že roli bude hrát i lepší defektuodolnost…

      0 0
    • jecnak  

      Pridal bych asi i Pythony a přešel na UST/notubes.

      0 0
      • nox159  

        pokud ma vyber takovy jaky ma tak podle me bere zakladni dratove verze tzn nechce do toho vrazet moc cca 700 za oba tipuju… pokud je to tak tak mu radit ust/no tube je uplne mimo…

        0 0
      • jesperx  

        na Pythony jsem ale neslyšel moc chvály – prý jsou to papíráky. Na notubes přejít neplánuju – asi jsem trochu konzerva. A co se týče ceny – ta není úplně rozhodující,ale +/- 800–900 za oba…

        Jsem spíš rozhodnut pro Maxxise..

        0 0
        • jecnak  

          Zalezi jaka verze. Ja jsem s nima mnohem spokojenejsi nez s Ralphama a podobnyma plastema. Hlavne protoze nemam defekty a prijde mi i ze akcelerujou lip a hlavne zivotnost je nesrovnatelna. Jezdim ale TLR a UST verze.

          0 0
    • Luky15  

      smart sam

      0 0
    • enjoy  

      Smart Samy mám na kole už několikery a přesto nemůžu říct,že by byly skvělý.

      Ale je to z klasickýho důvodu,protože ony nejsou v ničem skvělý,ale jako celek dobrý jsou:-)

      0 0
    • risa78  

      Využiju tohoto vlákna, a zeptám se :

      Teď přes zimu jezdím spíš asfalt a lehčí terén. Na prodejně byly na na jednom novém kole obuty Maxxis Crossmark a řekl bych že budou mít menší odpor na asfaltu a tak, teď tam mám Maxxis Ardent. Má smysl je na zimu prohodit, bude to znát?

      0 0
    • Hynas  

      Kombinace Wolverina dopředu a oNanoraptor dozadu, obojí WTB, obojí kombinace s NoTubes.

      0 0
      • pepek  

        A s tím vším se vlezeš do 900? To musíš být kouzelník.

        0 0
      • jesperx  

        závodů plánuju tak max.6–8 do roka,tudíž by pro mně tahle varianta asi neměla žádný smysl,ale díky za každou radu:-)

        0 0
      • MJ24  

        zatím jsem vozil nanoraptora jen ve 26 s duší a chci je nahodit na 29tku bez duše. Jaké stím máš zkušenosti mám DTčka kola co doporučuješ za pásku ventilek tmel? zatí s tím nemám zkušenosti. Díky

        0 0
    • nox159  

      ja bych koupil jiste fulla aspon 150/150 :)

      0 0
      • Azmir  

        Na co 150/150 fulla, to může udělat i z anthema ;-)

        0 0
    • jesperx  

      Tak jak jsem byl spíš rozhodnut pro první variantu,tak stále váhám – od Crossmarku mně trochu odrazuje ten relativně nízký vzorek – pravda,z 80 procent by pro mý ježdění asi dostačoval,ale nevím co od něj čekat třeba v nějakém kamenitém sjezdu…

      0 0
      • nobody  

        mi připadlo, že Crossmark zas tak dobře nejede a taky hodně střílí kamínky, bahno,…

        0 0
        • jesperx  

          upřímně,toho se taky trochu bojím – pro znalce okolí Prahy -Crossmark vzadu a Brdy,Karlštej­nsko,Cukrák,Toč­ná – jde to k sobě?

          0 0
    • roman 3D  

      klidně se pod SS podepíšu, tři roky ježděno bez defektu – snake skin,doubledefense či jak se ta protipíchací ochrana jmenovala, neskutečná výdrž vzorku na zadku, potom přišel Mlok s jeho vědátorským přístupem že jsou tak nějak ve všem na hovno a od tý doby mám na všem Conti RK Supersonic 2,2:-)

      0 0
      • jesperx  

        nj,ale ta doubledefense či snakeskin verze asi nebude úplně nejlevnější…

        0 0
        • roman 3D  

          to nebyla, ale kolega z práce jezdí obyč. 2.1 drát a výdrž vzorku taky moc velká, vlastnosti drátové verze nemůžu posoudit, jel jsem na tom jenom pár kiláků

          0 0
          • jesperx  

            Když to vezmu jinak a obecně – jakou pro Vás vlastně představujou kevlarové verze výhodu oproti obyčejným drátovým? Lépe se nasazují,jsou lehčí a tím pádem rychlejší to ano,ale s tím se nese i menší odolnost a rychleji se sjíždí – tak mi přijde,že to všechno jsou vlastnosti,které člověk ocení spíše na závodě než při běžném provozu. Pro mně, který má v plánu jak jsem psal tak 6–7 závodů/rok a i tak v nich sází raději na jistotu,by to nepředstavovalo větší výhody. Ale pochopitelně nebudu protestovat,když mně někdo vyvede z omylu…

            0 0
            • jecnak  

              Predevsim vaha a prilnavost (clovek tak nebrusli po mokrych korenech a kamenech).

              0 0
      • Rychlej turista  

        Jezdil jsi ty RK i ve 2,0? Kvůli srovnání.

        0 0
    • jesperx  

      Tak tedy ta první vairanta – Advantage předek,Crossmark zadek. Otázkou ale je zda nejsou ty vzorky plášťů od sebe až moc rozdílné – plus váhový rozdíl asi 100 g..

      0 0
      • nox159  

        pristupujes k tomu tak jako by si delal zivotni rozhodnuti na dalsich 10let a stalo by te to rocni plat :D

        vzdyt je to spotrebak a stejne kupujes obycejne, tak koupis sjedes a priste uz budes vedet ne :)

        (kdybys misto tehle diskuze tady delal neco smysluplneho tak uz mas obe ty varianty co vybiras davno zaplacene a muzes zkouset sam :)

        vim na to ses neptal, promin za zcestnou reakci ;-)

        0 0
        • jesperx  

          Hele,já vím:-),

          není to poprvé a obávám se,že ani naposled (momentálně řeším také nové cykloobutí na sebe a to je podobný porod.-)I když toho všeho bych se chtěl úspěšně vyvarovat a ustálit osvědčenou variantu…

          0 0
          • nox159  

            ja bych se vyvaroval toho ustalit si osvedcenou variantu.. nekdy je lepsi zkouset, muze to byt i lepsi… cim vic variant vyzkousis tim vetsi mas rozhled a zkusenosti a tvoje zkusenost ze 3mi plasti je lepsi nez nazor 20ti lidi na 10 ruznych plastu.. :)

            spis bych se jen vyvaroval chyb jako prehazovat zadni plast za predni az se sjede a podobne pitomosti.. :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.