http://www.ivelo.cz/…aji-terminy/
Takže na rok 2014 novinka. Test fest ve Slaném. A tak mě napadá otázka. Je tam vůbec nějaký terén? :D
http://www.ivelo.cz/…aji-terminy/
Takže na rok 2014 novinka. Test fest ve Slaném. A tak mě napadá otázka. Je tam vůbec nějaký terén? :D
Slánská hora – jsou tam pěšiny, skály, takže určitě i nějaké dropy apod… byl jsem tam ale naposledy před 33 lety, tak už jsou tam možná asfaltový chodníčky a schody se zábradlím :) a v té době byl docela terén i městské silnice :D
Už koukám na mapu :) vypadá že to je nezpevněný.
A bude tam co testovat, kdyz me 29 neberou? :)
Letošek bude ve znamení 27,5" + „černých“ vidlic
Bohatě bude stačit, když po závodech nesrovnají plochodrážní ovál a většina riderů, kteří testfest navštěvují bude mít problémy :-)))
no kdyžtak z depa na ovál je pěknej sešup :D
a nad depem bejvala škvárová plocha s mezičkama okolo a potokem – jednou v něm skončila motorka :)
Podle mě to testování namotají na část traťi MČR cyklokrosu juniorů a žen
Už je na iVelo spuštěna registrace takže nezaspat hlavně lidi z Moravy
jak to tam je se silnickama? je to hlavne o mtb nebo se da vybrat i v silnickach?
edit: spatne zarazeno :/
Loni to bylo hlavně o MTB. Silniček jsem zahlédl jen pár.
silniček tam není tolik, ale jsou tam taky a vetsinou na ně nečekáš, jak na MTB
Máte s touto akcí pozitivní zkušenosti? Já sice mám nové kolo již vybrané, ale rád bych je porovnal s jinými dražšími modely.
To mi každé kolo nastaví dle mé postavy? Tlumič, vidlici apod??
Jak dlouho se na kolo čeká? Kolik se jich dá otestovat za akci?? Zajímají mě především FULLy.
Zalezi na vyrobci, treba Spesl to ma dobre udelany, velikost si zamluvis sam dopredu a posed ti pak nastavi na miste, vcetne tlumice a vidle (podle hmotnosti). I ti k tomu neco povi. Kola v super kondici.
Oproti tomu treba RB tam melo kola v dosti otresnym stavu, i podle toho si clovek muze o znacce udelat obrazek…
RB tam udajně nebude. Dozvěděl jsem se to na stánku Forbikes 2014
To je dobre, pro ne :)
Byl jsem tam loni poprvé. Spešl to má asi nejlíp zorganizovaný. U RB nebyl problém si během dopoledne zamluvit typ a velikost na určitou hodinu. Kola byly i ve dvě odpoledne v super stavu. Trek chtěl myslím 2 litry zálohu a neměli ani pořádně velikosti. Nejvíc jsem toho napůjčoval u Cannonu/GT, skvělej přístup, celkem dost kol k dispozici.
Chce to ráno neváhat a půjčovat hned, pak se na tebe nemusí dostat řada. Já otestoval čtyři kola od 9 asi do 4. Dlouho jsem ale vybíral, určitě toho jde vyzkoušet mnohem více. U všech ti nastaví tlumení podle tvé hmotnosti co jim řekneš.
PS: Kolo mám už i objednané, doufám, že tam si zkusím velikost.
Ahoj nechci zakládat zbytečně nové téma tak se zeptám tady.
Nejedete někdo na testfest o víkendu do Slaného z vysočiny s volným místem v autě nebo popřípadě z Prahy?
Na Veto Test Fest sú prihlásené tieto značky:
Author, Cannondale, Canyon, Corratec, Dema, Dexter, Focus, 4Ever, Ghost, Giant, GT, Haibike, Kalas, Kellys, Kona, Lapierre, Merida, Pells, Poc, R2, Rock Machine, Rocky Mountain, Rotwild, Santa Cruz, Scott, Specialized, Stevens, Superior, Trek
V Jedovnicích nebudú tieto značky:
Author, Kona, Trek
Jedovnice jsou už ale plné, pokud se dobře dívám…?
Jedovnice jsou už ale plné, pokud se dobře dívám…?
seznam canyonu by nebyl? na velo strankach je jenom nejakej 100let starej seznam kol co tam maji byt
Seznam zatím potvrzených testovacích kol:
Další testovací kola budou přidána ihned po potvrzení o dodání.
mám registraci v Jedovnici ale bohužel nemůžu jet, takže pokud někdo chce a není registrovanej napište mi na email.
Tak co? Co jste na Test Festu vyzkoušeli, co se vám (ne)líbilo za kola a odnesené poznatky? :)
Přechod 26" → 27,5": Nesmysl
Příjemné překvapení: Talasy 2014 opravdu chodí lépe
Nejzábavnější kolo: váhám mezi Canyon Nerve AL 9.9 a Santa Cruz Bronson
Největší zklamání: GT Senzor Carbon Pro
No tak co se mě líbilo tak to byl
Cannondale Flash 29,,,ačkoli mi ten canon nebyl z internetu sympatickej tak když jsem si na to sednul tak bomba. Vidlice,rám super! Samozřejmě až na cenu.
Na Nerve sem se nedostal a k Canyonu už vůbec,byl o to fakt zájem což jsem čekal ale čekat jsem na to nechtěl.
A toho Senzora jsem měl pujčenýho taky. No je to nějaký už takový moc,čekal jsem to jezdivější,ten rám je sice krácnej a asi funguje ale na středočeskou placku zbytečný. A to sem neseděl na GT-Force,,to je už strašná motorka :)
Ale cvrka to mělo fantastickýho.
cvrk byl ten den bezkonkurenční no :))
Co se ti na tom Sensoru nezamlouvalo?
Asi nebyla ani tak chyba v kole jako v těch co jej chystali. Pneumatiky nafoukané jako galusky, tlumič nafoukaný jako bychom na kole měli jet dva, vidlice skoro nechodila. Ve výsledku jsem si připadal jako na pevňáku. Měl mě ale varovat už styl chystaní biku: chlapík zabral za řidítka a jen zkusil propružit vidlici, lehl na sedlo a tím zkontroloval nafoukání tlumiče :)
Díky přefouknutým a na mokru nedržícím pneumatikám jsem si musel dávat hlavně bacha abych si nerozbil hubu na kořenech. Na druhou stranu Force si jeden chlapík tuze pochvaloval, tak jsem možná fakt měl jen smůlu.
Prefoukane gumy na testacich jsou skoro vsude, lide jinak pichaji a rozbijeji rafky.
Na testovacku se musi s vlastni pumpou na kola, pumpou na vidlice v aute a multiklicem v kapse.
V případě, že máš to kolo možnost testovat jen chvíli a musíš pak ještě na umytí, tak by ses ani neprojel. :)
Díky určitému v poslední době překrmení horskými koly i díky pohledu na ostatní testující a frontu u myčky jsem se rozhodl vyzkoušet něco nového. Zaměřil jsem se letos na silniční kola – ty totiž prodejci skoro vůbec nebo omezeně nemají k testu ja testovačky na krámě. Takže jsem si půjčil spíše sportovní endurance kola, která by lépe filtrovala naše záplatované silnice. Kupodivu jsem nebyl sám a tak jsem bral co bylo v danou chvíli k dispozici. Pujčil jsem si tedy: Merida Ride 97, Dema Carrera 7.0, Canyon Ultimate CF SLX 9.0 – asi do budoucna na tom rámu mé další kolo, Spešl Roubaix SL4 Expert Ultegra Di2 Disc – chtěl jsem vyzkoušet kotoučovky a elektriku na řazení. Z MTB nakonec Spešl S-Works Epic – jen pro porovnání jestli mé kolo za 60 tis. jede stejně jako kolo za 214 tis. Závěr no šlapat se na tom musí stejně. Uvědomil jsem si kde normálně v kopci dávám malou pilu zde jsem si víceméně vystačil s jedním převodníkem a zadním 10ti pastorkem. No a pro porovnání cenově dostupný Giant Anthem 27,5 3 LTD – kolo docela těžítko, dobře ovladatelné a mrštné, odpružení fungovalo dobře i přes sériově neuzamykatelný tlumič. Holt kolo do pohody na nezávodní vyblbnutí v přírodě dobré. Na konci dne lehce zablácen jsem odjížděl až na to počasí spokojený a další rok přijedu znovu.
Holt kolo do pohody na nezávodní vyblbnutí v přírodě dobré.
nema byt nahodou Anthem zavodni kolo?
Kolo za 50 tis. s váhou kolem 14 – 14,5 kg v nejočesanější výbavě na mixu deore – SLX vskutku já osobně nepovažuji jako kolo na závody, ale na pohodové výlety do přírody. Pokud se budeme bavit o závodní raketě tak ta začíná o dobré 2–3 kg níže na karbonu.
Jenom tak pro info, ten anthem má pod 13,5 kilo, sice i tak je to dost, ale kilo od tvého odhadu ;-) a myslím že ten dojem spíš byl takový kvůli těžkým kolům.
Potíž bude v tom, že u Sensoru platí čím horší terén, tím líp jede.
Na krev přefoukané tlumiče, vidle a pneu jsou na testech klasikou :)