Hoj lidi, chci se jenom zeptat jestli je normální, že při velkym propružení se z vidle ozve zuvk jakoby se to ve vnitř o sebe ty trubky sunuly? při obyč jízdě nic, jen při velkym propružení to prostě udělá takovej zvuk tření 2 trubek o sebe …
Hoj lidi, chci se jenom zeptat jestli je normální, že při velkym propružení se z vidle ozve zuvk jakoby se to ve vnitř o sebe ty trubky sunuly? při obyč jízdě nic, jen při velkym propružení to prostě udělá takovej zvuk tření 2 trubek o sebe …
Nemá nikdo tuhle vidli? :(
já ji mám a to co popisuješ mi nedělá.
Není to spíš takové pomlasknutí, JAKO KUS MASA KDYŽ PLESKNE O ZEM?
ee to ne, je to takovej kovej zvuk :)
Ale teda neni to zas tak nějak brutální…prostě to udělá „sviissst a přitom to zní jako by se ty trubky dotýkaly“
Byl sem to detailně vočíhnout a měnim trochu info, zvuk je to jako kdyby si ta vidle ufukovala prostě, jako hydraulika v náklaďáku. Když se zapřu do řidítek a pak je vymrštim nahoru, tak to prostě takhle „pssstne“. Nebo když třeba chci naskočit na nějakej rantlík, tak to taky udělá :) … asi je to normální, ale já mam lepší kolo poprvý v životě a každá součástka je pro mě tak trochu z jinýho světa :D … Dělaj tohle všechny vidle, nebo vy je máte naprosto tichý při „proskočení“ s vidlí? :)
je to normální dělá to i epicon co mam doma ja
Díky moc, teď můžu klidně spát ;-)
Vypust olej z tlumice a bude po problemu:) Pravda trochu se zhorsi funkce, ale zas kazdej gram dolu se hodi:)
Tak ať nezakládám nový vlákno:
Hledám vidlici pro cca 60ti kg slečnu, která jezdí závody(maximální citlivost si myslím není potřeba), ale taky ráda nějakou tu pohodovou stovku o víkendu(tady mít nějakou necitlivou „ersedmu“ nebude to pravý). A vyhlídl jsem Epicon RLD. Můj dotaz je, jestli se opravdu vyplatí připlácet za tunning od Milana 1900Kč, abych měl vynikající žehličku, nebo mám koupit továrně prodávanou vidlici, co seženu za 3300. Jestli je na tom tovární Epicon tak špatně, že by jí to v terénu utrhlo ruce. Dát 5200 za vidlu vlastností upravenýho Epiconu určitě není moc a tahle vidle se pak vyrovná mnoha dražším modelům, ale peníze jsou v tomhle případě až na prvním místě a za ušetřený chechtáky by se koupily jiný důležitý věci. Jinak by nová vidle měla mít 100mm zdvihu (stávající téměř nefunkční RST má 80mm), rám Apache Black Hawk(problém se zvýšením zdvihu by být neměl.)
opravdu jí chceš na závody pověsit do předu takové těžítko?
pokud jsi limitovaný financema a spokojíš se s bazarem mrkl bych na Scareba a ten po dohodě s Milanem nechal upravit
S Epiconem ti neporadím, ale přemýšlel jsi o možnosti pořídit starší (nebo někde zapomenutý nový) Scareb a ten nechat u Milana na ni naladit? Podle mě na tyhle 2 účely ideální volba pokud má véčka. Ani s kotouči by to nemusel být krátkodobě problém + velká váhová úspora. Na pohodové vyjížďky bych upustil vzduch a má citlivou žehličku, na závod nafučet ať nechodí při dravých sjezdech nadoraz a jsou to 2 vidle v jedné..
ty tu hmotnost moc resis:) na jake urovni bude zavodit?
a ve finale je to v nohach. predloni jsem objel Rusavskou 50 s holkou,co byla prvni,nebo 2., uz nevim. mela Axela… pokud ma omezene finance,tak bych se soustredil uprednsotnil f-ci pred vahou. a kolik vubec ten epicon vazi??:)
k bladovu dotazu – pokud ma vidle lock,tak bych ji nechal upravit, spojeni citlive vidle s lockem se mi zda idealni.
Mno hmotnost jsem našel 1800g, což se mi zdálo za ty prachy dobrý, ale teď jsem našel i údaj 1970. Jinak k tomu Scarebu: to by taky nemusela být špatná alternativa. Sice vozí kotouče, ale to by při její váze neměl být problém.
No a k té závodní úrovní:) Kde jakej chlap by jí moh závidět :)
pokud to je do 2 kg, tak se s tim jezdit da :) ale epiconu je tu hodne, ze by ho nekdo zvazil?
zavodni uroven nezpochybnuju:) jen asi nema sponzora na material (mozna tebe:) ),takze jde cestou kompromisu,aspon tak jsem to pochopil.
urcite jsou lepsi vidle na zavodeni,ale myslim, ze ji ten epicon vyrazne limitovat nebude.
S neseříznutým krkem jsem navážil 1925g. Model 2008 bez locku na řídítkách.
proti Epiconu půl kila a to se celkem hodí při srovnatelné funkčnosti a podobné ceně :-)
a Scareb po úpravě chodí sakra dobře + 100mm není problém + tuhost a životnost při váze jezdce 60kg bude naprosto v pohodě i na kotoučích
zneuziju to, kdyby stacil scareb 80 mm jen na kotouce jednoho po pritulce prodavam urcite bychom se nejak dohodli:-)
k tematu – penize za upravu bych rekl ze se vyplati, hlavne to ze je vidle predelana na olej. mazani a ne vazelinu. Citlivost myslim ze taky oceni. Vaha je tesne pod 2kg coz neni zas tak tragicky – slavny reby maj realne kolem 1800.
Tovární epicon jezdí moje dcera – cca 50kg, nafoukaná na 40 až 50PSI je plně funkční. Docela jsem byl mile překvapen, ovšem jen do doby, kdy jsem měl možnost zkusit upravenou verzi. Rozdíl tam opravdu je znatelný. Takže asi tak: fungovat budou obě, ale upravená je lepší.