• pjv

    Cau lidi.Už předem vým že od hodně zvás sklidím krityku ale nedá mi to.Jsem na 90% rozhodlej pro rock shox recon ale koketuji z myšlenku pevna karbonova vidla.Jezdím převážně lechčí terén spíše svižnější at to sviští.Mam 80 kg a rám RB CRX. No uš to vidím jak se do mě pouštíte ty ..... a jiny ale co chci zná i váš názor :-).

    0 0
    • rossi001  

      nevim muj nazor je ze v tom terenu budes mit ruce vytrepane jak bys mel parkinsona :-)) tlumeni je proste tlumeni jdi do toho recona..

      0 0
    • jIrI___  

      Pokud nestavíš nějaký ultralight (což asi u RB nehrozí) nebo neobsazuješ přední příčky na XC závodech, pak je podle mě pevná vidlice úplně na nic. Budeš vytřepaný jak startka.

      0 0
    • castro  

      počkej tobě je 30??

      0 0
    • jecnak  

      Nevim, jestli sezenes odpovidajici karbonovou vidli pro CRX. Jestli se nepletu, tak je staveny na 100mm a vys zdvihu. Pokud si nejsi jisty, kup si levnou pevnou vidli od Barese (cca 700,–), kterou ti navic udela presne jak si reknes (tedy idealne tak, aby odpovidala vyskou 100mm vidli). Zjistis aspon co a jak. Investice to neni velka.

       

      Sam vozim odpruzenou i pevnou. Oboji ma neco do sebe, jen u pevne musis pocitat s tim, ze je zkratka pevna a je vhodne s ni vozit objemnejsi plast (2.2 a vys) kvuli pohodli. Co se tyce pouziti hodne zalezi na zkusenostech a technice.

      0 0
      • MlokCZ  

        Myslim, že ta Pellska XF2 long by délkou stačila. Odpovídá Rebě na 95mm zdvihu (to je změřeno po prohození těch vidlic), tedy 100mm vidlice po započtení sagu už je nižší, takže by to i na CRX mohlo stačit. Samozřejmě ale cenově není nic moc (a žádnou rozumnou alternativu v délce té long verze jsem nenašel; u té kratší verze je alternativ spousta za o něco menší cenu).

        0 0
    • MlokCZ  

      Záleží jak moc velký jsi masochista :-)

      Ne teď vážně. Mě, který má rád v terénu extra pohodlí a tedy i když jedu zrovna v lehčím terénu jezdím rád na fullu, tak mě celopevňák překvapivě nakonec docela baví i v terénu. Nesmí tedy v mojem případě toho terénu být moc, takovou vyklepávku bych nedal, ale rád si silniční vyjížďku s terénem nakombinuju tak, že třeba 20% dám terénem a nějaký hodně krátký úsek i klidně trošku těžším. A navíc se to do mnoha tras po asfaltu i hrozně hodí, že některé ošklivé úseky někde objedu nebo naopak zkrátím terénem. Jsem nakonec ještě víc rád, že jsem asfaltový speciál postavil jak jsem ho postavil. Teď akorát uvažuju, že pořídím druhý pár kol, kam hodím objemnější terénější pláště, asi UST RR 2,25, když budu mít zrovna náladu dát toho terénu malinko více a ne jen téměř samotný asfalt. Do terénu ty Marathony Supreme co tam mám mají malý objem a v terénu samozřejmě ani nějak moc nepodrží.

      A jako zmlsaný pohodlím na fullech musím říct, že na celopevňáku v terénu mi po nějaké chvíli více chybí zadní odpružení než odpružená vidlice.

      Celoterénní vyjížďky bych ale narozdíl od jecnaka na celopevňáku nezkousnul, to bych vypustil duši.

      A ta kombinace RB CRX + pevná vidlice mi přijde taková divná. K pevné vidlici bych raději viděl nějaký lehoučký rám.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Pevná je v pohodě, pár lidí na ní bez problémů jezdí.

      0 0
      • MlokCZ  

        No jako 24hodinvku odjet na pevné vidlici, to už je masochismus nejvyššího stupně :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.